Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelen, että Rosa on vielä niin nuori, että luulee naisella on oikeus kiukutella miten sattuu ja kohdella toista epäkunnioittavasti ja miehen pitäis vaan olla sellainen Mies, joka kestää kaiken ja pistää naisen ruotuun. Ei se tasa-arvoisessa parisuhteessa niin mene. Miestä tulee myös kunnioittaa ja usein myös rohkaista, jotta hänestä saa irti parhaat puolet ja pitkässä parisuhteessa sellainen kunnon mies on ihan unelma, johon voi luottaa ja jonka kanssa viihtyy ja on hyvä olla. Ehkä Rosa viiden vuoen päästä tajuaa paremmin.
Yksi tuttavani on tasan samanlainen kuin Rosa ja on yli 50 v. eli ei tule muuttumaan pelkän iän vuoksi.
Minulla myös yksi hyvä ystävä, joka on tismalleen kuin Rosa mutta 10 vuotta vanhempi. Ei se luonne muutu ja parisuhteissa tulee olemaan hankalaa, kun ei ole kykyä nauraa itselleen.
Koko se Rosan siivous-projekti oli puhdasta pätemistä, itsensä ylentämistä ja Eetun (ja samalla myös Eetun siskon) väheksymistä.
Kun se Eetun ja siskonsa kämppä ei ilmeisesti ollut riittävän siisti ja steriili Rosan kaltaiselle täydellisyydelle.
Sitten piti oikein kameroiden edessä luennoida pölystä ja keittiön lattian saastaisuudesta, että Eetulla olis oikein epämukava & nolo olla. Ja olihan sillä.
Ja se BMX-touhu...huoh. kuka mies tuollaista Rosan kaltaista muijaa jaksaisi katsoa? Ilmeisesti ei kukaan kun on pitänyt tällaiseen paritusohjelmaan lähteä mukaan....
Vierailija kirjoitti:
Eetu lähti jonnekin ja Rosa jäi kämpille. Eetu olisi voinut samalla poiketa lähikauppaan. Jos pesuainetta ei ole niin sitä ostetaan eikä tuijotella kaappeja. Eetu ei edes tajunnu mitä etsi.
Vaikutti, että ihan paniikissa "etsiskeli" pesuainetta, ettei Rosa nipota. Miksi Eetu ei saa suutansa auki, ois sanonu että mä haen tai haetko itse pesuainetta? Rosa on kamala nainen, mutta on se Eetukin ärsyttävä, tekis mieli ravistella ja sanoo että huuda vaikka kunnolla kerran.
Eetu on tylsä.
Siis en voi lopettaa tuota Rosan arvostelua. Tunnen niin suurta myötähäpeää nähdessäni hänet ruudussa. Kamala ihminen. Joustamaton besserwisser jolla ei ole yhtään huumorintajua. Pilaa tunnelman olemuksellaan. Ei kuuluisi mun ystäväpiiriin eikä toivottavasti edes työkavereihin. Jopa naapurina säälisin itseäni.
Ei yhtään mukavaa kommenttia koko aikana ja sitten selittelee kuinka kommunikaatio ei toimi. Voisiko vika olla prinsessasta itsessään??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikillä ei todellakaan ole varaa arvostella Miinan vaatteita.
Jep, se hääpäivän takkikin.. Koskaan aiemmin ei televisiohäissä ole nähty noin huonosti istuvaa.
Mies seisoo kuin pystyynnostettu näätä niin kai siinä parhaatkin takit näyttää typerältä :D
Aaaarghhhh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oikeasti jää tämän sarjan loput jaksot näkemättä. En pysty katsomaan tota Rosan vittuilua, nälvimistä ja pahantuulisuutta enää. Tulee tosissaan huono olo itselle pelkästä katsomisesta.
Tämä!! Eikä nainen edes tajua, että aiheuttaa itse 99% riitatilanteista, koska joko a) hyökkää päälle tai b) odottaa että toinen on ajatustenlukija.
Rosa käyttää puheessaan paljon vihjailua. On paljon ihmisiä, joille vihjailu on tapa kertoa asioita. Jollei sellaiseen ole tottunut omassa vuorovaikutuksessaan, on aika vaikea aluksi hahmottaa, että pitää koko ajan olla valppaana huomaamassa piilomerkityksiä toisen puheessa. Rosakin aivan selvästi jopa ajattelee, ettei Eetulla oikein leikkaa, kun Eetu ei reagoi Rosan toivomalla tavalla heittoihin. Eetu sen sijaan on selvästi tottunut hyväntahtoiseen keskustelutyyliin, jossa toista ei loukata.
Vierailija kirjoitti:
Niksnaks kirjoitti:
Itse en kanssa tykkäisi jos mua neuvoo joku joka ei osaa sitä lajia, mut luulee osaavansa. Ihan turha lähteä neuvomaan silloin, sen verran pitää olla tilannetajua. Jos lähtisin Eetun kanssa vaikka uimaan, kun ilmeisesti sitä harrastaa, en lähtis sitä neuvomaan siinä koska luulen että hän on harrastuksen kautta enemmän perillä lajista. Tai jos mieheni kanssa mentäis kokeilemaan uutta lajia vaikka thaiboxin, tuskin mun mies lähtis neuvomaan siinä vaan se valmentaja ohjais ja häneltä niitä niksejä ja neuvoja kuunnellaan.
Minusta tuo tilanne kuulosti pikemminkin kannustamiselta. Eetu sanoi, että asento oli aluksi tönkkö, mutta loppua kohden parani. Olisin ottanut kohteliaisuutena, että edistyn uudessa lajissa.
Rosan ajatuksen kulkua on vaikea seurata.
Tuntuu olevan huono itsetunto ja ottaa kaiket vilpittömätkin kommentit tai tokaisut henkilökohtaisena loukkauksena. Tai sitten vain epävarma suhteesta ja Eetusta. Voihan olla, että tätä esiintyy vain Eetun kanssa mutta kuvaavaa olisi millaisia hänen muut ihmissuhteensa ovat. Tosin se ei taida kuulua tähän sarjaan.
Police kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rosa ois tarvinnu miehekseen jonku univormumiehen: poliisi, palomies, sotilas.. Ei mitään joojoo tarkastajaa
Mun mies on upseeri ja ei kyllä ikinä katselisi Rosan kaltaista kiukuttelijaa.
Juu, puhu pukille. Mun mies on poliisi eikä katselisi päiväkään mitään sun kaltaista tai superihkukuuiloista Miinaa, tai tyhjänpäiväistä kihertäjä Siniä. Kyllä luonnetta naisessa pitää olla sanoo mun mies ja sanoi, että kyllä tosikarju kesyttää tulisemmankin naisen kun on charmia, jämäkkyyttä ja tilannetajua sekä huumoria ja ennenkaikkea sitä kemiaa.
🤣🤣🤣🤣
Onneksi ylemmän korkeakoulututkinnon suorittanut mieheni on asiallinen ja sivistynyt herrasmies ja hänen naismakunsa on hieman eri tyyppinen kuin "tosikarjulla" poliisimiehelläsi eikä hän koe, että parisuhteeseen kuuluu "kesyttäminen". Tosin itseään tosikarjuksi kuvaileva mies ei ole minun miestyyppiänikään...
Vierailija kirjoitti:
miten joku kehtaa arvostella toisen vaatteita noin? heikkikin itse veti häänsä ihan liian pienessä takissa, ei paljon varaa arvostella. en katselisi päivääkään miestä joka nalkuttaisi jostain käsilaukun väristä.
Minusta on myös outoa, että mies kiinnittää huomiota naisen laukkuun! Yleensä miehet eivät juurikaan huomaa naisten vaatteita vaan kiinnittävät huomiota naisen vartaloon.
Varsinkaan kun Heikki ei todellakaan ole mikään tyylitaituri (muistuu mieleen se kikkana puvuntakki häissä), niin miten ihmeessä hänellä voi olla noin paljon mielipiteitä Miinan vaatetuksesta. Jotenkin vaikuttaa siltä, että Heikki on erittäin kontrolloiva mies. On jo soluttautumassa Miinan kämpille pysyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikki luulee olevansa niin tyylikäs, mutta ostaa punaisen kahvinkeittimen. Huhhuh.
Katottiinko me samaa ohjelmaa? Ne osti sen yhdessä
Heikki hajottaa Miinan keittimen. Täytyy ostaa uusi ja kallis Heikkiturvallinen keitin. Miina pulittaa puolet. Reilua? Ohis
Jos kuuntelit tarkkaan, myös Miina halusi juuri tuon keittimen ja Heikki olisi maksanut enemmänkin, mutta Miina halusi laittaa puoliksi. Pitää katsoa tarkkaan, ettei tule vääriä kommentteja, niistä lähtee vain turhia paniikkiviestejä. Sorry, mutta en pidä paniikin lietsonnasta, reiluus ennen kaikkea kaikkia kohtaan.
Reilussa tilanteessa Heikki olisi maksanut rikkomansa laitteen ostohinnan verran enemmän kuin Miina.
Heikin olisi pitänyt hankkia Miinalle uusi vastaava keitin ostohinnasta huolimatta. Jos Heikki haluaa Heikkiturvallisen keittimen niin Heikki on hyvä ja kaivelee lompakkoaan. Mikään tässä ei ollut Miinan vika eikä hänen pitäisi joutua maksamaan Heikin rikkomien tavaroiden korvaajia eikä varmasti ekstrahintaa siitä, ettei Heikki osaa käyttää kahvinkeitintä.
Vierailija kirjoitti:
Aaaarghhhh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oikeasti jää tämän sarjan loput jaksot näkemättä. En pysty katsomaan tota Rosan vittuilua, nälvimistä ja pahantuulisuutta enää. Tulee tosissaan huono olo itselle pelkästä katsomisesta.
Tämä!! Eikä nainen edes tajua, että aiheuttaa itse 99% riitatilanteista, koska joko a) hyökkää päälle tai b) odottaa että toinen on ajatustenlukija.
Rosa käyttää puheessaan paljon vihjailua. On paljon ihmisiä, joille vihjailu on tapa kertoa asioita. Jollei sellaiseen ole tottunut omassa vuorovaikutuksessaan, on aika vaikea aluksi hahmottaa, että pitää koko ajan olla valppaana huomaamassa piilomerkityksiä toisen puheessa. Rosakin aivan selvästi jopa ajattelee, ettei Eetulla oikein leikkaa, kun Eetu ei reagoi Rosan toivomalla tavalla heittoihin. Eetu sen sijaan on selvästi tottunut hyväntahtoiseen keskustelutyyliin, jossa toista ei loukata.
Eetu tuntuu olevan hyväntahtoinen ja kiltti. Rosa taas piiloaggressiivinen, joka varmasti tottunut siihen, että vastapuoli ei ole näin kiltti, vaan reagoi jollakin tavalla hänen piikittelyynsä. Sitten kun minkäänlaista vastakaikua ei tulekaan, niin tämä ärsyttää Rosaa entisestään, koska hänellä ei ole ketään, johon purkaa pahaa oloaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hemmetti Heikki. Naiselle sanotaan, että näytät hyvältä kaikissa vaatteissa, kun sinulla on niin hyvä vartalo. Minkä ihmeen takia Heikki arvostelee Miinan pukeutumista.
Heikki selkeesti haluaisi Miinan pukeutuvan peittävämpiin vaatteisiin. Esitteli jotain pitkää kaapua ja puhui ”katutyöstä” ja roiskeläpästä, kun Miina laittoi paitiksen helman solmuun. Lisäksi sanoi, että toivoisi Miinan olevan naisellisempi, mutta M on ennemmin Pikkumyy. Tykkään Heikistä ja hänen huumoristaan, mutta tämä piirre ei miellytä.
No onhan Miina temperamentiltaan semmoinen Pikku Myy, mikä on myös herttaista :-). Ei kai Pikku Myy poista silti sitä että Miina on fyysiseltä olemukseltaan ja herkkyydeltään hyvinkin naisellinen.
Millainen Rosa mahtaa olla työyhteisössä? Töissä ei voi joka asiasta ottaa nokkiinsa ja pitää pystyä myös joustamaan. Toivottavasti ei ole potilaille ilkeä.
Vierailija kirjoitti:
Aaaarghhhh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkähänlaista vihjailua henkilö käyttää työyhteisössä kommunikointiin? Pelottavaa akuuttitarpeessa olevalle potilaalle varmasti jos toinen työkavereista jää vaan vihjailujen varaan. Ei ole tervettä touhua tuollainen kommunikointi. Pistää tosiaan miettimään että miten on kommunikoitu hänen perheessään. Onkohan isäkin jyrätty jonnekin nurkkaan naisten toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Police kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rosa ois tarvinnu miehekseen jonku univormumiehen: poliisi, palomies, sotilas.. Ei mitään joojoo tarkastajaa
Mun mies on upseeri ja ei kyllä ikinä katselisi Rosan kaltaista kiukuttelijaa.
Juu, puhu pukille. Mun mies on poliisi eikä katselisi päiväkään mitään sun kaltaista tai superihkukuuiloista Miinaa, tai tyhjänpäiväistä kihertäjä Siniä. Kyllä luonnetta naisessa pitää olla sanoo mun mies ja sanoi, että kyllä tosikarju kesyttää tulisemmankin naisen kun on charmia, jämäkkyyttä ja tilannetajua sekä huumoria ja ennenkaikkea sitä kemiaa.
🤣🤣🤣🤣
Onneksi ylemmän korkeakoulututkinnon suorittanut mieheni on asiallinen ja sivistynyt herrasmies ja hänen naismakunsa on hieman eri tyyppinen kuin "tosikarjulla" poliisimiehelläsi eikä hän koe, että parisuhteeseen kuuluu "kesyttäminen". Tosin itseään tosikarjuksi kuvaileva mies ei ole minun miestyyppiänikään...
...on tosiaan mennyt jo tasolle "Mutta minun mies on isompi kuin sinun mies", voi hyvät ihmiset hävetkää jo nettikäyttäytymistänne.
Voi miksi Rosa vaan mökötät, tsemppaa nyt vähäsen! Tekee pahaa katsoa.
Voi kun Miina ottaisi Heikin. Minulle kyllä kelpaisi mies, jolla on kristilliset elämänarvot, haluaa perheen ja lapsia. Koulutuskin loistava! Miina, älä kävele onnesi ohi!
Vierailija kirjoitti:
Voi kun Miina ottaisi Heikin. Minulle kyllä kelpaisi mies, jolla on kristilliset elämänarvot, haluaa perheen ja lapsia. Koulutuskin loistava! Miina, älä kävele onnesi ohi!
Heikki on Miinalle liian kypsä ja aikuinen. Miina on edelleen opiskelijavaiheessa, ei vielä aikuismaailmassa. Kypsymättömyys paistaa läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies seisoo kuin pystyynnostettu näätä niin kai siinä parhaatkin takit näyttää typerältä :D
Ketjun paras analyysi! :'D
Jep, se hääpäivän takkikin.. Koskaan aiemmin ei televisiohäissä ole nähty noin huonosti istuvaa.