Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018

Kommentit (8881)

Vierailija
6461/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eetu lähti jonnekin ja Rosa jäi kämpille. Eetu olisi voinut samalla poiketa lähikauppaan. Jos pesuainetta ei ole niin sitä ostetaan eikä tuijotella kaappeja. Eetu ei edes tajunnu mitä etsi.

Jos Rosa väkisin tuppautuu siivoamaan toisen kämpän, niin voi itse käydä ostamassa pesuainetta tai varmistaa ennen tuloaan, että onko sulla pesuainetta. Koko hommassa tuntuu olevan sellainen besserwisser -meininki, että huhhuh. Eniten mua ärsyttää ne videot, jossa Rosa kommentoi alentuvaan sävyyn sitä, kuinka hän muka yrittää mutta aina menee pieleen, kun Eetu ymmärtää väärin tai on liian hidas tai muuten vaan pihalla.  Se omahyväinen sävy ja pieni hymy, argggh!

Vierailija
6462/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nuo Vagisan-mainokset taitaa sittenkin sopia tän ohjelman oheen ihan hyvin 🙄

Ne on kohdennettuja eli pilkka osuu omaan nilkkaan 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6463/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikki luulee olevansa niin tyylikäs, mutta ostaa punaisen kahvinkeittimen. Huhhuh.

Katottiinko me samaa ohjelmaa? Ne osti sen yhdessä

Heikki hajottaa Miinan keittimen. Täytyy ostaa uusi ja kallis Heikkiturvallinen keitin. Miina pulittaa puolet. Reilua? Ohis

Jos kuuntelit tarkkaan, myös Miina halusi juuri tuon keittimen ja Heikki olisi maksanut enemmänkin, mutta Miina halusi laittaa puoliksi. Pitää katsoa tarkkaan, ettei tule vääriä kommentteja, niistä lähtee vain turhia paniikkiviestejä. Sorry, mutta en pidä paniikin lietsonnasta, reiluus ennen kaikkea kaikkia kohtaan. 

Vierailija
6464/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spoileeeeer

Älä lue jos et haluu

!!!! Äänipik elo ie asseethus ätte onas iniS

😱😱😱

Cinap

!!Okkore ääklä

Vierailija
6465/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosan pitäisi opetella small talkia ja huuuumoria! Ja ettei tarvitse aina olla oikeassa ja ojentaa toista jos asiat eivät mene justiinsa oman mielen mukaan.

Vierailija
6466/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niksnaks kirjoitti:

Itse en kanssa tykkäisi jos mua neuvoo joku joka ei osaa sitä lajia, mut luulee osaavansa. Ihan turha lähteä neuvomaan silloin, sen verran pitää olla tilannetajua. Jos lähtisin Eetun kanssa vaikka uimaan, kun ilmeisesti sitä harrastaa, en lähtis sitä neuvomaan siinä koska luulen että hän on harrastuksen kautta enemmän perillä lajista. Tai jos mieheni kanssa mentäis kokeilemaan uutta lajia vaikka thaiboxin, tuskin mun mies lähtis neuvomaan siinä vaan se valmentaja ohjais ja häneltä niitä niksejä ja neuvoja kuunnellaan.

Minusta tuo tilanne kuulosti pikemminkin kannustamiselta. Eetu sanoi, että asento oli aluksi tönkkö, mutta loppua kohden parani. Olisin ottanut kohteliaisuutena, että edistyn uudessa lajissa.

Rosan ajatuksen kulkua on vaikea seurata.

Vierailija
6467/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SPOILER

Minä en yleensä vähästä hätkähdä, mutta nyt kyllä kärsivällisyyttä koeteltiin ennakkojaksoa katsoessa.

Aivan ensiksi lensi kuuppa totaalisesti nurin katsoessa Rosan ja Eetun keskustelua väittelemisestä. Miten tuo Rosa onnistuukin ivallisesti mitätöimään joka ainoan asian mitä toinen sanoo? En ole noin nihkeää keskustelukumppania ennen nähnyt.

Viimeinen niitti oli kun Tanskanen leperteli pareille vauvaäänellä muovailuvahatehtävän äärellä. Tuli mieleen joku tarhatäti puuhapusseineen.

Joo, tämä ääni oli kyllä naurettava. Yhtäkkiä vaihtui sellaseksi lässyttäväksi kuin olisi pikkulapsille kuiskutellut. 

Vierailija
6468/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavan kärsimätön ihminen tuo Rosa, ja herkkähipiäinen, mutta se ei näytä haittaavan omaa töykeyttä.

Vierailija
6469/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ajattelen, että Rosa on vielä niin nuori, että luulee naisella on oikeus kiukutella miten sattuu ja kohdella toista epäkunnioittavasti ja miehen pitäis vaan olla sellainen Mies, joka kestää kaiken ja pistää naisen ruotuun. Ei se tasa-arvoisessa parisuhteessa niin mene. Miestä tulee myös kunnioittaa ja usein myös rohkaista, jotta hänestä saa irti parhaat puolet ja pitkässä parisuhteessa sellainen kunnon mies on ihan unelma, johon voi luottaa ja jonka kanssa viihtyy ja on hyvä olla. Ehkä Rosa viiden vuoen päästä tajuaa paremmin.

Rosa on vain 2 vuotta nuorempi kuin Miina, mieti sitä.

Vierailija
6470/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Rosa kehtaa olla tollanen ja puhua noin vielä kameroiden edessä. Luulee todellakin olevansa paljon parempi kuin Eetu ja muut mutta käytöksellään osoittaa olevansa, epäaikuismainen, joustamaton, rasittava, itsekeskeinen eikä kykene empatiaan. Heikko varmasti myös hoitoalan töissään!

Vierailija
6471/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ajattelen, että Rosa on vielä niin nuori, että luulee naisella on oikeus kiukutella miten sattuu ja kohdella toista epäkunnioittavasti ja miehen pitäis vaan olla sellainen Mies, joka kestää kaiken ja pistää naisen ruotuun. Ei se tasa-arvoisessa parisuhteessa niin mene. Miestä tulee myös kunnioittaa ja usein myös rohkaista, jotta hänestä saa irti parhaat puolet ja pitkässä parisuhteessa sellainen kunnon mies on ihan unelma, johon voi luottaa ja jonka kanssa viihtyy ja on hyvä olla. Ehkä Rosa viiden vuoen päästä tajuaa paremmin.

Yksi tuttavani on tasan samanlainen kuin Rosa ja on yli 50 v. eli ei tule muuttumaan pelkän iän vuoksi.

Vierailija
6472/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikki luulee olevansa niin tyylikäs, mutta ostaa punaisen kahvinkeittimen. Huhhuh.

Heikki hajottaa Miinan keittimen. Täytyy ostaa uusi ja kallis Heikkiturvallinen keitin. Miina pulittaa puolet. Reilua? Ohis

Jos kuuntelit tarkkaan, myös Miina halusi juuri tuon keittimen ja Heikki olisi maksanut enemmänkin, mutta Miina halusi laittaa puoliksi. Pitää katsoa tarkkaan, ettei tule vääriä kommentteja, niistä lähtee vain turhia paniikkiviestejä. Sorry, mutta en pidä paniikin lietsonnasta, reiluus ennen kaikkea kaikkia kohtaan. 

Heikin olisi pitänyt maksaa koko keitin, mutta ehkä Miina ei halunnut jäädä velkaa... Fiksu nainen.

Vierailija
6473/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nii oli mulla kysymyskin: finaali ei varmaan näy C moressa ens viikolla?

Vierailija
6474/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että Miinan ahdistus kumpuaa suurilta osin siitä, että häntä on alkanut rasittaa Heikin nälviminen. Ehkä hän vaistoaa, ettei pystyisi olemaan tuossa suhteessa kovin kauaa, vaikka tunteita onkin. Suhteen loppuminen satuttaisi vaikka se olisikin Miinan parhaaksi. Vaikea tilanne heittäytyä täysillä ja olla huoleton tulevaisuuden suhteen, kun toinen ei kuitenkaan tee ihan täysin pelkästään hyvää.

Vierailija
6475/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nuo Vagisan-mainokset taitaa sittenkin sopia tän ohjelman oheen ihan hyvin 🙄

Ne on kohdennettuja eli pilkka osuu omaan nilkkaan 😂

Ai. Mulla on mennyt kokonaan ohi se, että telkkaristakin tulee nykyään kohdennettuja mainoksia. (sarkasmi)

Vierailija
6476/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPOILER

Ajatuksia ensi viikon jaksosta.

Mua harmittaa Eetun puolesta, vaikka on luonteeltaan ehkä hieman ”hidas”, niin Rosa kiusaa Eetua kyllä kärkkäästi.

Rosan ja Eetun välinen ravintolakeskustelu sai itselläkin sykkeet kohoamaan, pahan olon. En osaa oikein sanoa siihen mitään, muuta kuin miten Rosan kanssa voi keskustella..

Tuntui myös, että Rosa halveksui Eetun muovailuteosta, koska ei ajatellut sitä järin syvällisesti, mutta omanlaisesti. Rosa jotenki katto sitä, että voi luoja, mun on paljon parempi.

Vierailija
6477/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niksnaks kirjoitti:

Itse en kanssa tykkäisi jos mua neuvoo joku joka ei osaa sitä lajia, mut luulee osaavansa. Ihan turha lähteä neuvomaan silloin, sen verran pitää olla tilannetajua. Jos lähtisin Eetun kanssa vaikka uimaan, kun ilmeisesti sitä harrastaa, en lähtis sitä neuvomaan siinä koska luulen että hän on harrastuksen kautta enemmän perillä lajista. Tai jos mieheni kanssa mentäis kokeilemaan uutta lajia vaikka thaiboxin, tuskin mun mies lähtis neuvomaan siinä vaan se valmentaja ohjais ja häneltä niitä niksejä ja neuvoja kuunnellaan.

Minusta tuo tilanne kuulosti pikemminkin kannustamiselta. Eetu sanoi, että asento oli aluksi tönkkö, mutta loppua kohden parani. Olisin ottanut kohteliaisuutena, että edistyn uudessa lajissa.

Rosan ajatuksen kulkua on vaikea seurata.

Ihan samat ajatukset. Ja jos toisen neuvot tuntuvat turhilta niin mitä väliä, antaa mennä toisesta korvasta ulos vaan!

Vierailija
6478/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nynnykö kirjoitti:

Onks av mammojen lapset heitteillä taas kun jaksavat täällä lässyttää. Niin ja muistakaa ees joskus sitä seksiä antaa miehilllenne ennemmin kun nenä kiinni töllössä ja suu vaahdossa näpyttelette kännykkää. Voi parkoja, otan osaa. Itse voin pahoin kun en kestä Eetun lässytystä, puhuu kuin tyttö eikä aikuinen mies. Itse olisin Rosana vielä pahempi, jos joutuisin tollasta lässytystä ja hermostunutta naurua kuuntelemaan. Mies on aina mies, Eetu valitettavasti poika. Aikuisella miehellä oma kämppä, ei voi miestä kinnostaa jotkut rosan rehut noin paljon tai että joutuu neuvomaan siivoamisessa tai jod joutuu, niin ei tosimies siitä suutu.

Miten tästä kommentista tulikaan mieleen Pyhimyksen Mulkut -kappale:

'Mä oon miehinen mies, ei liian hissukka tai liian pieni oo mies. Ei pasifisti tai nisti oo mies, ei liian kaunis tai liian hintelä oo mies. Sanaki sen sanoo hintelä on hintti. Sä et oo oikee mies, sinä olet pimppi. Tosimies on sellanen ku tosimies määrää. Tosimies on mulkku eikä siin oo mitää väärää.'

Mut hei, ei anneta mulkkujen voittaa. 

Niin, koska hiljasen, jopa vässykkämäisen miehen ja kunnon mulkeron välillä ei oo muita. Ainoastaan nämä.

En minäkään haluaisi tossukkaa miestä, joka ei uskalla sanoa mielipidettään. Ei se sitä tarkoita, että haluan kusipään.

Näkemysero. Mielestäni Eetu ei ole vässykkä, sen sijaan hienotunteisena tuntuu välttelevän kameran edessä riitelyä. Ensi jaksossa on kohtaus, jossa kameran ollessa kauempana Eetu kyllä tuntuu sanovan hyvinkin mielipiteensä. 

Kyllähän tuo nyt harvinaisen hidas ja lässykkä vaikuttaisi olevan. Tuollaisia pari livenä tavanneena menisi kyllä itselläkin hermot jos olisi pakko olla tekemisissä. Esim opinnoissa tai töissä jos tuollaisen vajaan kanssa joutuu asioimaan niin huhhuh. Kyllähän sitä hetkellisesti kestää mut pitkäaikaisesti ei, alkaa hyvä käytös rakoilemaan jossain välissä.

Vajaan? Kyllä sulla on vielä työ- ja muussakin elämässä oppimista, mitä tulee ihmisten erilaisuuteen. 

Vierailija
6479/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reilussa tilanteessa Heikki olisi maksanut rikkomansa laitteen ostohinnan verran enemmän kuin Miina.

Vierailija
6480/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten itse toimisit? kirjoitti:

Niksnaks kirjoitti:

Sanotko vastaavassa tapauksessa kauniisti ettet pidä siitä, vai jäätkö piilovittuilemaan loppuajaksi?

Riippuu kuinka fiksu toinen on ja uskooko ekasta. Mun mies ymmärtäis vähemmästäkin, että turha noviisina alkaa toista noviisia neuvomaan, mutta Eetu ei tuntunut edes tajuavan tota "heittoa". Joten Eetu ei ainakaan kovin älykäs ole sosiaalisissa suhteissa eikä tilannetajua omaa. Jos mies halua tehdä vaikutuksen, niin kannattaa kehua ja kannustaa toista, Rosalle olisi voinut sanoa, että "susta näkee, että oot pyöräillyt ennenkin" tai "hyvin sujuu kulta". Jos toinen ei ymmärtäisi vihjailuja tai mun ärsytystä pätemisestä, sanoisin suoraan että turha sun ehkä neuvoa, kun et itsekään lajia tunne.

Suhteessa kukaan ei ole täydellinen, ei voi loukkaantua kaikesta mitä toinen sanoo, pienoinen vittuilukin voi kuulua suhteeseen. Kaiken a ja o on että osaako pyytää anteeksi. Mehän ei tiedetä mitä kameroiden takana tapahtuu ja mitä siellä sanottu. Porukka tuntuu olevan kauhean tosissaan jostain Heikin heitoista, vaikka ei tunne koko tyyppiä. Pieniosa nähdään vain näistä tvssä olevista persoonista. Itse olen lähipiirin mammoilta kuullut aikamoista tylytystä miehistään mm "ei se osaa edes perunoita keittää". Ei ole mies varmaan koskaan saanut perheessä vastuuta ruoanlaitosta tai saanut edes mahdollisuutta. Tai "mä en lähde ulkomaille ilman lapsia koskaan", hmm onkohan aviomiehiltä kysytty, haluisko ne jonkun kahdenkeskisen seksiloman vaimon kanssa. Ei varmasti. Joten katsokaa av mammat peiliin, ennen kuin haukutte Rosaa, Heikkiä tai Siniä. Siniäkin törkeästi haukuttu pullukaksi. Haluisin nähdä mitä tonnikeijuja sieltä ruudun takaa löytyy ja kuinka tylytätte niitä miehiänne kotioloissa kun kukaan ei nää ja kiristätte seksillä tai hakutte kavereille miehiänne.

Ketju on lukittu.