Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018

Kommentit (8881)

Vierailija
6441/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosa on täysi tosikko. Se on oikea sana kuvaamaan häntä.

Ihmettelen paljon, miksi Heikki sanoo ettei Miina ole naisellinen. Onhan hän.

Vierailija
6442/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikki luulee olevansa niin tyylikäs, mutta ostaa punaisen kahvinkeittimen. Huhhuh.

Tää on aivan turhaa Heikin nälvimistä. Ne osti kahvinkeittimen yhdessä ja Miina ehdotti punaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6443/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikki luulee olevansa niin tyylikäs, mutta ostaa punaisen kahvinkeittimen. Huhhuh.

Katottiinko me samaa ohjelmaa? Ne osti sen yhdessä

Heikki hajottaa Miinan keittimen. Täytyy ostaa uusi ja kallis Heikkiturvallinen keitin. Miina pulittaa puolet. Reilua? Ohis

Puolet??

Jep. Ja mitä nuo uudet kalliimmat Moccanasterit nyt maksaa..

Vierailija
6444/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miina on niin paras, voi kun Heikkikin tajuis sen.

Vierailija
6445/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Miinaa ahdistaa Heikin vahva sitoutuminen? Olen jotenkin ymmärtänyt että tunteita kuitenki on. Toivottavasti jatkaisivat onnellisina ja yhdessä. Ovat jotenkin kuitenkin ihana pari.

Ajattelen, että taustalla voisi olla Miinan epävarmuus.

Itse oletan aina, että suhteessa tulee hetki, jolloin minulta vedetään matto jalkojen alta ja jätetään kylmästi huolimatta tulevaisuuden lupauksista. Pelkään, että pian alkuhuuman jälkeen kumppanini huomaa, miten huono ihminen olen. Tämän vuoksi en uskalla suunnitella yhteistä tulevaisuutta pitkälle.

Vierailija
6446/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Miinaa ahdistaa Heikin vahva sitoutuminen? Olen jotenkin ymmärtänyt että tunteita kuitenki on. Toivottavasti jatkaisivat onnellisina ja yhdessä. Ovat jotenkin kuitenkin ihana pari.

Ihmettelin samaa.

Vaisto varoittaa. Nopea sitoutuminen tuntematta toista ei ole hyvä idea muutenkaan. Onneksi Miina selvästi aavistelee, että ei ehkä kannata.

Tämä

Vierailija
6447/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosa on kyl raskas ihminen! Eetu ei edes neuvonut siinä pyöräilyssä, vaan vastasi Rosan kommenttiin uuden oppimisesta, et joo näkyi kyllä se et eka ei sujunut niin hyvin, mut sit alkoi kyllä sujumaan. Pienimielinen ja lapsellinen ihminen.

Samoin se siivouksesta keskustelu, Eetu kysyy että mites meni, silleen small talkmaisesti, niin Rosa alkaa ihan tosissaan sepostaa, kuinka oli kyllä tyydyttävää kun oikeesti näkee oman käden jäljen, kun on jotain siivottavaakin, ja että kun tavaraa vaan on niin paljon, niin ois kyllä ollu kiva raivata kunnolla ja keittiö ei kyllä tullut puhtaaksi kun ei ollut edes pesuainetta....mutta eihän hän täällä asujaonneksieioomunkeittiö....voi luoja. Ja kun toinen sitten ymmärtää väärin ja pahoittaa mielensä.

Vierailija
6448/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinin ja Vesan meininki näyttäisi olevan aika frenditasolla (with benefits).

Vierailija
6449/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nynnykö kirjoitti:

Onks av mammojen lapset heitteillä taas kun jaksavat täällä lässyttää. Niin ja muistakaa ees joskus sitä seksiä antaa miehilllenne ennemmin kun nenä kiinni töllössä ja suu vaahdossa näpyttelette kännykkää. Voi parkoja, otan osaa. Itse voin pahoin kun en kestä Eetun lässytystä, puhuu kuin tyttö eikä aikuinen mies. Itse olisin Rosana vielä pahempi, jos joutuisin tollasta lässytystä ja hermostunutta naurua kuuntelemaan. Mies on aina mies, Eetu valitettavasti poika. Aikuisella miehellä oma kämppä, ei voi miestä kinnostaa jotkut rosan rehut noin paljon tai että joutuu neuvomaan siivoamisessa tai jod joutuu, niin ei tosimies siitä suutu.

Miten tästä kommentista tulikaan mieleen Pyhimyksen Mulkut -kappale:

'Mä oon miehinen mies, ei liian hissukka tai liian pieni oo mies. Ei pasifisti tai nisti oo mies, ei liian kaunis tai liian hintelä oo mies. Sanaki sen sanoo hintelä on hintti. Sä et oo oikee mies, sinä olet pimppi. Tosimies on sellanen ku tosimies määrää. Tosimies on mulkku eikä siin oo mitää väärää.'

Mut hei, ei anneta mulkkujen voittaa. 

Niin, koska hiljasen, jopa vässykkämäisen miehen ja kunnon mulkeron välillä ei oo muita. Ainoastaan nämä.

En minäkään haluaisi tossukkaa miestä, joka ei uskalla sanoa mielipidettään. Ei se sitä tarkoita, että haluan kusipään.

Näkemysero. Mielestäni Eetu ei ole vässykkä, sen sijaan hienotunteisena tuntuu välttelevän kameran edessä riitelyä. Ensi jaksossa on kohtaus, jossa kameran ollessa kauempana Eetu kyllä tuntuu sanovan hyvinkin mielipiteensä. 

Kyllähän tuo nyt harvinaisen hidas ja lässykkä vaikuttaisi olevan. Tuollaisia pari livenä tavanneena menisi kyllä itselläkin hermot jos olisi pakko olla tekemisissä. Esim opinnoissa tai töissä jos tuollaisen vajaan kanssa joutuu asioimaan niin huhhuh. Kyllähän sitä hetkellisesti kestää mut pitkäaikaisesti ei, alkaa hyvä käytös rakoilemaan jossain välissä.

Vierailija
6450/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tuolle Eetulle on maksettu p*skanhommanlisää?

Vierailija
6451/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosa on kauhein akka ikinä.Ei tuu kyllä löytämään koskaan miestä itselleen yök

Vierailija
6452/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää eniten Rosan äiti.

Vierailija
6453/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oikeasti jää tämän sarjan loput jaksot näkemättä. En pysty katsomaan tota Rosan vittuilua, nälvimistä ja pahantuulisuutta enää. Tulee tosissaan huono olo itselle pelkästä katsomisesta.

Sama juttu!

Vierailija
6454/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuo Vagisan-mainokset taitaa sittenkin sopia tän ohjelman oheen ihan hyvin 🙄

Vierailija
6455/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelen, että Rosa on vielä niin nuori, että luulee naisella on oikeus kiukutella miten sattuu ja kohdella toista epäkunnioittavasti ja miehen pitäis vaan olla sellainen Mies, joka kestää kaiken ja pistää naisen ruotuun. Ei se tasa-arvoisessa parisuhteessa niin mene. Miestä tulee myös kunnioittaa ja usein myös rohkaista, jotta hänestä saa irti parhaat puolet ja pitkässä parisuhteessa sellainen kunnon mies on ihan unelma, johon voi luottaa ja jonka kanssa viihtyy ja on hyvä olla. Ehkä Rosa viiden vuoen päästä tajuaa paremmin.

Vierailija
6456/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katottiinko me samaa ohjelmaa? Ne osti sen yhdessä

Eipä vastaankaan sanonut, vaikka muuten suunsa auki saa.

Vierailija
6457/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet fiilikseni pareista Cmore jakson jälkeen:

Sini ja Vesa - Rento meininki jatkuu. Välillä tuntuu että eivät ole samalla aallonpituudella, vaikka näen kyllä heissä paljon yhteistäkin. Harmittaa kun Sini puhui että kunnollista kipinää ei ole syntynyt :( Pohtivat myös tulevaa asumismuotoa.

Miina ja Heikki - Aikuismaista keskustelua niin maailmankatsomuksesta kuin tulevaisuudesta. Heikki vihjailee perheenlisäyksestä, pikkumiinoista. Miina piti tätä koskettavana eli ei ainakaan tyrmää ajatusta, että näille haaveille voisi lämmetä ajan kanssa :)

Rosa ja Eetu - Rosa on tsempannut ja on välillä hyvälläkin tuulella, mistä Eetu yllättyi. Kommunikaatio-ongelmat kuitenkin jatkuvat. Rosa ja Eetu on edelleen kuin eri planeetoilta. Kumpikin pohti vakavissaan, voiko tällainen suhde toimia.

Vierailija
6458/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oikeasti jää tämän sarjan loput jaksot näkemättä. En pysty katsomaan tota Rosan vittuilua, nälvimistä ja pahantuulisuutta enää. Tulee tosissaan huono olo itselle pelkästä katsomisesta.

Tämä!! Eikä nainen edes tajua, että aiheuttaa itse 99% riitatilanteista, koska joko a) hyökkää päälle tai b) odottaa että toinen on ajatustenlukija.

Vierailija
6459/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Cmore spoilerit:

Sini myönsi ettei kipinää ole. Jaksossa kuitenkin kaiverruttivat sormuksensa.

Heikki näkee tulevaisuudessaan pikku-Miinoja, Miina paljon maltillisempi ja tuntuu kokoajan toppuuttelevan Heikin haaveita. Miinalla ilmeisesti suunnitelmissa muutto ulkomaille?

Vierailija
6460/8881 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kumpuaa sieltä syvältä lahkolaisuudesta ne Heikin kommentit. Oppii ehkä vielä hyväksymään, kun saa enemmän etäisyyttä lapsuuteen ja jehovalaisuuteen?

Ketju on lukittu.