Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
Heikki tarvisi itsevarman naisen, joka ei ottaisi itseensä ulkonäkökommenteista. Miehenikin sanoo kaikenlaista, milloin joku on teinimäinen, joku tätimäinen. En tosiaan ota noista itseeni. Pukeudun miten haluan, itseäni ilmentäen, en miestä varten.
N29
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa joka ei tykkää yhtään Miinasta?
Jotenkin ylikierroksilla käyvä. En oikein jaksa tuollaista energiapommia.
Sinin nauru taas ei kuitenkaan ärsytä, hänen energia on kuitenkin rauhallisempi. Miina aiheuttaisi päänsärkyä.
Miina varmasti livenä ihan mukava, mutta taitaa olla pieni näyttely päällä kokoajan. Mutta joo, tiedän tuollaisia yltiö pirteitä ja positiivisia ihmisiä, ne ovat rasittavia. Ei kokoajan tarvii olla jee jee!
Vierailija kirjoitti:
Te "kumppanini ei koskaan arvostele minua/toivo minun olevan erilainen/vertaa minua muihin" ihmiset... Osaatteko lukea kumppaninne ajatuksia vai miten voitte tietää, että häneltä ei löydy "sopimattomia" mietteitä teistä?
Pidän Heikissä siitä, että hän sanoo ääneen mielipiteensä eikä esitä, että Miina on juuri sellainen vaimo josta haaveili mukulana. Olisi pahempi, jos hän pitäisi "mölyt mahassa" ja jättäisi ajatuksensa lausumatta. On hyvä, ettei Miinalle tai katsojille jää epäselväksi, kuka Heikki on miehiään ja mikä on hänen todellinen tunne Miinasta. Ei siitä tarvitse tehdä ongelmaa, että kumppanissa ei ihan kaikki piirteet miellytä. Itse en ainakaan odota, että kumppanini löytää minusta vain ylistämisen aihetta tai minä hänestä. Kaikissa on "ihan ok" ja rasittaviakin piirteitä, on rehellisempää puhua niistä kuin esittää ettei häiritse yhtään.
Niin, ja olennaisissa asioissa Heikki on kuitenkin ollut kiertelemättömän omistautunut. Kuten viime jakson lopuin terassikohtauksessa, jossa vastasi Miinan kysymykseen, että ei hänelle ole tullut sellaisia epäilyksiä, etteikö suhde toimisi.
Malliesimerkki sanotun ja selkeästi läpi paistavan ristiriidasta taas oli se, kun Eetu ja Rosa saapuivat mökille, ja Rosa vakuutteli, että fiilikset ovat "ihan ok" vaikka ahdistus paistoi kilsan päähän.
Yksi syy, miksi Rosa ja Eetu on valittu toisilleen on varmaan tulevaisuudenhaaveiden yhteensopivuus. Rosa puhui alkupuolella haluavansa perustaa perheen jonkun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Yksi syy, miksi Rosa ja Eetu on valittu toisilleen on varmaan tulevaisuudenhaaveiden yhteensopivuus. Rosa puhui alkupuolella haluavansa perustaa perheen jonkun kanssa.
Apua, tuolla luonteella ja paineensietokyvyllä en ehkä suosittelisi lapsia hankkimaan. Yövuoroputket olisi varmaan nannaa kun lapsi mukana kuvioissa. Tarpeeksi jo hoitsuja, keiden liitot päättyy heti pikkulapsiaikana.
En vain pysty katsomaan Rosan omia analyysejä (mutta olen kiinnostunut ohjelmasta muuten). Huippukohta oli kun Rosa normiärsyyntyneenä kertoi "ärsyyntyneensä", kun Eetu ei huomannut, että hän oli "ärsyyntynyt". Vaikka Rosa itse ei ole tajunnut, että se, että on ärsyyntynyt, kertoo Rosasta itsestään, ei toisesta. Rosa ei osaa analysoida omaa olemistaan ja ihan jo omaa ärsyyntymistään ei ole kritisoinut kertaakaan.
Se, että vasta-alkajat koittavat auttaa toisiaan, on normaalia. Ei aina voi palkata ammattineuvojia. Ja jalat on meillä, että kauppaan voi juosta ostamaan pesuaineita, jotta saa mieluisensa setin, joka on kaikilla vähän erilainen. Vastaavassa tilanteessa (kun Eetu laittoi ruokaa Rosalle) en kuullut Eetun kommetoivan Rosan keittiötarvikkeita, Eetu meni itse kauppaan ostamaan, jotta ruoanvalmistus onnistui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua, tuolla luonteella ja paineensietokyvyllä en ehkä suosittelisi lapsia hankkimaan. Yövuoroputket olisi varmaan nannaa kun lapsi mukana kuvioissa. Tarpeeksi jo hoitsuja, keiden liitot päättyy heti pikkulapsiaikana.
No eiköhän tämä oli aika poikkeuksellinen elämäntilanne. En kyllä tyrmäsi oikeutta perheeseen ja lapsiin tämän perusteella !
Ehkä ei osannut vain varautua miten rankka tämä formaatti on, varsinkin jos mies ei vaikuta ihan siltä mitä haaveili ja oletti.
Minä jotenkin tykkään Rosan aitoudesta ja herkkyydestä. Vaikka käytös ei ihan parasta. Mutta uskon että on pitkälti leikkauspöydälle tuote..., tämä Rosa mikä meille esitetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän tämä oli aika poikkeuksellinen elämäntilanne. En kyllä tyrmäsi oikeutta perheeseen ja lapsiin tämän perusteella !
Ehkä ei osannut vain varautua miten rankka tämä formaatti on, varsinkin jos mies ei vaikuta ihan siltä mitä haaveili ja oletti.
Minä jotenkin tykkään Rosan aitoudesta ja herkkyydestä. Vaikka käytös ei ihan parasta. Mutta uskon että on pitkälti leikkauspöydälle tuote..., tämä Rosa mikä meille esitetään.
Ei kai tässä kukaan hänen oikeuttaan niihin tyrmää. Pistää vain mietityttämään, että onko hyvä sellaisia hankkia.
Vierailija kirjoitti:
En vain pysty katsomaan Rosan omia analyysejä (mutta olen kiinnostunut ohjelmasta muuten). Huippukohta oli kun Rosa normiärsyyntyneenä kertoi "ärsyyntyneensä", kun Eetu ei huomannut, että hän oli "ärsyyntynyt". Vaikka Rosa itse ei ole tajunnut, että se, että on ärsyyntynyt, kertoo Rosasta itsestään, ei toisesta. Rosa ei osaa analysoida omaa olemistaan ja ihan jo omaa ärsyyntymistään ei ole kritisoinut kertaakaan.
Se, että vasta-alkajat koittavat auttaa toisiaan, on normaalia. Ei aina voi palkata ammattineuvojia. Ja jalat on meillä, että kauppaan voi juosta ostamaan pesuaineita, jotta saa mieluisensa setin, joka on kaikilla vähän erilainen. Vastaavassa tilanteessa (kun Eetu laittoi ruokaa Rosalle) en kuullut Eetun kommetoivan Rosan keittiötarvikkeita, Eetu meni itse kauppaan ostamaan, jotta ruoanvalmistus onnistui.
En tiedä mitä tarkoitat, ettei osaa nalysoida omia. Sanoi minusta, että hänen pitäisi miettiä omia sanoja tarkemmin kun tulee aina väärinkäsityksiä. Totesi surullisena, että näitä tilanteita tulee heille nykyään paljon. Eiköhän se vain kerro yhteensopimattomuudesta.
Jokin toisen kanssa uskon, että tämä näyttäisi toisenlaiselta.
Koetan vähän pohdiskella näitä tilanteita joku suunnalta, Tällänen joukko lynttaminen on todella tylsää.
Olen varmaan sen verran muita kirjoittajia vanhempi, että oppinut ettei maailmassa kaikki ole niin mustavalkoista.
Vesan ja Sinin suhde on aivan kuollut. Kaiken lisäksi Sini on puhunut toistuvasti tunteiden vuoristoradasta ja ahdistumisesta, niin viime jaksossakin.
Osallistujien henkiset kyvyt pitäisi testata paremmin, koska erityisesti naisille näyttää tulevan yllätyksenä, mihin he ovat ryhtyneet.
Reilu Heikki, tuhoaa Miinan kahvinkeittimen ja maksaa vain puolet uudesta ;)
Tää Rosan vellominen omassa ärsytyksessään on kyllä ikävää katsottavaa. Hän ottaa itsensä todella vakavasti, on suorastaan tosikkomainen ja pikkumainen. Rosa imee koko tilan tässä liitossa, Eetulle ei jää mitään roolia. Ihan sama, mitä Eetu yrittää jutella ja pitää keskustelua yllä, kyllä sieltä Rosalle aina jokin ärsytyksen aihe löytyy. Noin dominoivalle ihmiselle kuin Rosa, voi olla haastavaa löytää ketään puolisoa. Tai ainakaan sellaista, jonka kanssa suhde kestäisi alkuinnostusta pidemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Heikki tarvisi itsevarman naisen, joka ei ottaisi itseensä ulkonäkökommenteista. Miehenikin sanoo kaikenlaista, milloin joku on teinimäinen, joku tätimäinen. En tosiaan ota noista itseeni. Pukeudun miten haluan, itseäni ilmentäen, en miestä varten.
N29
Minusta taas Miina ei ole ottanut itseensä, vaan kypsästi suhtautuu toisen mielipiteisiin. Vai eikö saa kysyä, että mikä on laukussa vialla toisen mielestä? Minusta tämä on puolin ja toisin aikuista keskustelua, mutta ehkä monet (et sinä) harrastaa hyssyttelevää hiljaisuuden kulttuuria.
Surullista katsottavaa tuo kun Rosa piilokettuilee Eetulle siisteystasosta :/ "Oli tosi kiva siivota kun on niin likaista että todella näkee kättensä jäljen. jne :/ :/ :/ Toinen kuuntelee rauhallisena vieressä.
Liittyykö tuo puhetapa jotenkin ammattiin, ei ole nimittäin 1. hoitaja kuka antaa ymmärtää että HÄN on ainoa joka osaa hoitaa asiat käytönnössä, kunnolla. Muiden turha edes yrittää.
Onko Miina kotoisin Mikkelistä vai oliko se vaan isän uusi koti/ mökkipaikka?
Millä tavalla tämä nyt sitten on "kaikkien aikojen kausi", kuten Dunder esitti?
Vierailija kirjoitti:
Tää Rosan vellominen omassa ärsytyksessään on kyllä ikävää katsottavaa. Hän ottaa itsensä todella vakavasti, on suorastaan tosikkomainen ja pikkumainen. Rosa imee koko tilan tässä liitossa, Eetulle ei jää mitään roolia. Ihan sama, mitä Eetu yrittää jutella ja pitää keskustelua yllä, kyllä sieltä Rosalle aina jokin ärsytyksen aihe löytyy. Noin dominoivalle ihmiselle kuin Rosa, voi olla haastavaa löytää ketään puolisoa. Tai ainakaan sellaista, jonka kanssa suhde kestäisi alkuinnostusta pidemmälle.
Vaikka täällä on paljon Rosaa parjattu, niin kerrankin av:lla on oikea syy parjata. Rosa ei taida itse ymmärtää, että hän suorastaan kiusaa Eetua. On varmasti todella raskasta aikaa Eetulle, joka ei mukavana ihmisenä ole lainkaan tottunut tuollaiseen eikä tiedä mitä tehdä. Samaan aikaan häntä vielä kuvataan.
Rosa olisi voinut pelastaa siivoustilanteen ihan hyvin. Kun näki Eetulle pahoittavan mielensä, hän olisi voinut mennä viereen istumaan, ottaa kädestä kiinni ja pyytää anteeksi, että sanoi niin tökerösti. Mutta ei, Rosan mielestä Eetu ei vain ymmärtänyt, mitä hän tarkoitti ja vika oli toisessa. Olen itsekin sitä mieltä, että noin kireän ihmisen voi olla hyvin vaikea löytää kumppania ja muodostaa onnellista parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka täällä on paljon Rosaa parjattu, niin kerrankin av:lla on oikea syy parjata. Rosa ei taida itse ymmärtää, että hän suorastaan kiusaa Eetua. On varmasti todella raskasta aikaa Eetulle, joka ei mukavana ihmisenä ole lainkaan tottunut tuollaiseen eikä tiedä mitä tehdä. Samaan aikaan häntä vielä kuvataan.
Rosa olisi voinut pelastaa siivoustilanteen ihan hyvin. Kun näki Eetulle pahoittavan mielensä, hän olisi voinut mennä viereen istumaan, ottaa kädestä kiinni ja pyytää anteeksi, että sanoi niin tökerösti. Mutta ei, Rosan mielestä Eetu ei vain ymmärtänyt, mitä hän tarkoitti ja vika oli toisessa. Olen itsekin sitä mieltä, että noin kireän ihmisen voi olla hyvin vaikea löytää kumppania ja muodostaa onnellista parisuhdetta.
Onko Rosa ottanut mallia siitä, että sellaiset aika raskaan oloiset naiset kuten Tiina, Johanna ja Milla kuitenkin saivat ohjelmassa hyvät miehet aika usein toistuvasta kriiseilystä/tuittuilusta huolimatta? No Millan kohdalla tosin homma lopahti myöhemmin.
Uusimman jakson katsottuani en ymmärrä, miksi Sini ja Vesa on paritettu. Jo heti alussa tuli vahva fiilis, että tällä parilla ei ole tulevaisuutta ja nyt se on jo niin selvää, että ohjelman seuraaminen on kiusallista.
En pystynyt enää katsomaan kaikkia Sinin ja Vesan pätkiä vaan pistin äänettömälle. Sitä kohtaamattomuutta ei vain jaksa.
Olenko ainoa joka ei tykkää yhtään Miinasta?
Jotenkin ylikierroksilla käyvä. En oikein jaksa tuollaista energiapommia.
Sinin nauru taas ei kuitenkaan ärsytä, hänen energia on kuitenkin rauhallisempi. Miina aiheuttaisi päänsärkyä.