Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
Rosalla ja Eetulla on mukavaa yhdessä, kun tilanteessa on muitakin läsnä, vrt hääpäivä ja juhannus.
Heikki ois varmasti hauska kaverina, mutta en haluaisi asua hänen kanssaan. Saisi jatkuvasti pelätä, koska sieltä tulee taas jokin ilkeily. Kaverina varmaan pitäisi vähän etäisyyttä pahimpiin kommentteihin, ja voisi vain nauraa hänen jutuilleen.
Vierailija kirjoitti:
Heikki ois varmasti hauska kaverina, mutta en haluaisi asua hänen kanssaan. Saisi jatkuvasti pelätä, koska sieltä tulee taas jokin ilkeily. Kaverina varmaan pitäisi vähän etäisyyttä pahimpiin kommentteihin, ja voisi vain nauraa hänen jutuilleen.
Mikä sinua pelottaisi siinä, jos toinen vaikka kommentoi farkkutakkiasi, mikä on se scary-moment siinä? Etkö uskalla sanoa kenellekään, aviomiehellesikään takaisin? Hui, SE olisi pelottavaa, jos jonkun toisen sanat olis noin pelottavia et ihan pelottaa!
Vierailija kirjoitti:
Rosalla ja Eetulla on mukavaa yhdessä, kun tilanteessa on muitakin läsnä, vrt hääpäivä ja juhannus.
Ehkä se sitten kertoo siitä, että eivät vaan sovi kertakaikkiaan yhteen.
Mutta juuri katsoin huomisen osan, niin mun telkkarissa välitti naurua, mutta vain kaverillisesti yhteiseloa,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinua pelottaisi siinä, jos toinen vaikka kommentoi farkkutakkiasi, mikä on se scary-moment siinä? Etkö uskalla sanoa kenellekään, aviomiehellesikään takaisin? Hui, SE olisi pelottavaa, jos jonkun toisen sanat olis noin pelottavia et ihan pelottaa!
En nauti tällaisesta. En ole naimisissa. Olen muutenkin ihan tarpeeksi kärkäs kiivastuja, enkä näe siinä mitään järkeä, että käyn kisaa toisen samanlaisen suorasanaisen jäärän kanssa tai toinen oikein korostaa näitä huonoja piirteitä itsessäni. Kohdallani tämä olisi lähinnä vain loukkaannu ja loukkaa -silmukkaa. Rauha on hyvä, ei provosointi.
Pelätä, pelottaa ja pelottava ovat kaikki eri asioita.
Inlööv kirjoitti:
Sillä tavallahan ne narsistiset parisuhteet etenevät, että ensin aletaan hienovaraisesti lähes huomaamatta kritisoida kumppania pikkujutuista, pyritään vaikuttamaan kumppanin pukeutumiseen, nälvitään muka läpällä. Ja tuo on vasta alkua.. lopulta toisen itsetunto on muserrettu ja sylkykupin rooli voidaan tälle langettaa.
Luulisi, että asiantuntijat osaisivat valita tähän sellaisia henkilöitä, joilla edes joten kuten on ns. Kaikki inkkarit kanootissa, mutta joka kaudelta löytyy joku narsisti
Varmaan raskasta nähdä narsisteja joka puolella.
Voisko joku pliiiiiiiiiiiiiiis kertoa tolle Elinalle, että etutukka jäi vuoteen 2010. Sen jälkeen se on ollut vain maatilaistukka siinä missä kumisaappaat.
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku pliiiiiiiiiiiiiiis kertoa tolle Elinalle, että etutukka jäi vuoteen 2010. Sen jälkeen se on ollut vain maatilaistukka siinä missä kumisaappaat.
Hoh hoh! Maatilallehan se Ellu on menossakin, joten etutukka ja kumpparit on IN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri ihminen kuin kenelle viestisi osoitat. Naimisissa olen miehen kanssa, joka ei arvostele vaan kehuu ja puhuu kauniisti. En jaksaisi sellaista jatkuvaa nälvimistä, vitsillä tai ei. Syy on siinä, etten itse harrasta sellaista vaan sanon esim rumista vaatteista jos ne ovat mielestäni oikeasti rumat. Ajattelen siis, että jos jatkuvasti nälvii ja tölvii, niin se on vain vitsiksi naamioitu todellinen mielipide. Heikillä ei todellakaan ole edes varaa arvostella ketään. Varmaan jos tuollainen mies arvostelisi itseäni noin, niin sanoisi kyllä hyvin valikoidut vitsitotuudet päin näköä. Kaikki ei vaan tykkää tuollaisesta tavasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri ihminen kuin kenelle viestisi osoitat. Naimisissa olen miehen kanssa, joka ei arvostele vaan kehuu ja puhuu kauniisti. En jaksaisi sellaista jatkuvaa nälvimistä, vitsillä tai ei. Syy on siinä, etten itse harrasta sellaista vaan sanon esim rumista vaatteista jos ne ovat mielestäni oikeasti rumat. Ajattelen siis, että jos jatkuvasti nälvii ja tölvii, niin se on vain vitsiksi naamioitu todellinen mielipide. Heikillä ei todellakaan ole edes varaa arvostella ketään. Varmaan jos tuollainen mies arvostelisi itseäni noin, niin sanoisi kyllä hyvin valikoidut vitsitotuudet päin näköä. Kaikki ei vaan tykkää tuollaisesta tavasta.
Ymmärrän. Eikä kaikenlaisista tavoista tietenkään tarvitsekaan pitää. Mutta sitä en ymmärrä, missä vaiheessa ihmisten toleranssi kaikkea mahdollista kohtaan on laskenut mahdottomaksi. Niin paljon, että kumppaniksi ei kelpaa muka muu kuin täydellinen ihminen.
Sinun miehesi ei arvostele vaan kehuu sinua, hienoa! Toisaalta hänessä on sitten muita isompia tai pienempiä puutteita, jotka sinä kestät, joku muu taas ei.
Toinen asia sitten on se, et ainakaan mä en ole nähnyt, et Heikki "jatkuvasti nälvii ja tölvii". Mielestäni hän myös kuunteli Dunden sohvalla vakavana sitä punainen piste-asiaa, mulle jäi kuva, että yrittää tehdä parannusta vitsiksi puettuun arvosteluunsa.
Uskon ihmisen kykyyn muuttua paremmaksi versioksi itsestään, kun halua riittää. Uskoisin, että Heikillä ja Miinalla riittää yritystä, ja arvostan sitä todella.
Te "kumppanini ei koskaan arvostele minua/toivo minun olevan erilainen/vertaa minua muihin" ihmiset... Osaatteko lukea kumppaninne ajatuksia vai miten voitte tietää, että häneltä ei löydy "sopimattomia" mietteitä teistä?
Pidän Heikissä siitä, että hän sanoo ääneen mielipiteensä eikä esitä, että Miina on juuri sellainen vaimo josta haaveili mukulana. Olisi pahempi, jos hän pitäisi "mölyt mahassa" ja jättäisi ajatuksensa lausumatta. On hyvä, ettei Miinalle tai katsojille jää epäselväksi, kuka Heikki on miehiään ja mikä on hänen todellinen tunne Miinasta. Ei siitä tarvitse tehdä ongelmaa, että kumppanissa ei ihan kaikki piirteet miellytä. Itse en ainakaan odota, että kumppanini löytää minusta vain ylistämisen aihetta tai minä hänestä. Kaikissa on "ihan ok" ja rasittaviakin piirteitä, on rehellisempää puhua niistä kuin esittää ettei häiritse yhtään.
"– Haluan ajatella, että kaikilla on oikeus omaan tyyliin. Mutta on kumppanissa tiettyjä asioita, että ei aina toisen tyyli niin miellytä."
Meni metsään ton mutta-sanan kohdalla.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/49a09e0a-c9b6-4eba-9eb4-b9b2c077c…
Piikittelihän Miinalin rankasti Heikkiä viime jaksossa. Pohti sammuisi Heikki juhannuksena puskan, ja kun H mainitsi että uskoo pitkään suhteeseen, tölväisi toisesta kuukaudesta. Miksi näitä ei huomioida vaan vain Heikin heitot.
Aika hauskaa että täällä sanotaan kymmenen kertaa pahempia asioita mutta silti paheksutaan jonkun kommenttia jostain laukun väristä. Sanoihan M että "istuu paremmin kuin se sun sininen [paita]..." eikä sitä täällä paheksuta.
Vierailija kirjoitti:
Aika hauskaa että täällä sanotaan kymmenen kertaa pahempia asioita mutta silti paheksutaan jonkun kommenttia jostain laukun väristä. Sanoihan M että "istuu paremmin kuin se sun sininen [paita]..." eikä sitä täällä paheksuta.
Kaikkien Heikin sanomisten jälkeen toi Miinan kommentti oli oikeutettu. Ja vielä totta. Se, ovatko Miinan farkkutakki ja tatuoinnit rumia tms. on sen sijaan makuasia.
Heikki siellä kaislikossa..
Ei... :D
Vierailija kirjoitti:
"– Haluan ajatella, että kaikilla on oikeus omaan tyyliin. Mutta on kumppanissa tiettyjä asioita, että ei aina toisen tyyli niin miellytä."
Pohtimatta enempää sitä, onko Heikki antanut kuvan siitä, että Miinalla olisi oikeus pukeutua miten haluaa, niin eihän tuo metsään mennyt. Tuon pitäisi nimenomaan olla kaikkien ajatusten taustalla. Jokaisella ihmisellä on oikeus ajatella asioista eri tavoin, vaikka ne ajatukset eivät minua miellyttäisi. Se on suvaitsevuuden lähtökohta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohtimatta enempää sitä, onko Heikki antanut kuvan siitä, että Miinalla olisi oikeus pukeutua miten haluaa, niin eihän tuo metsään mennyt. Tuon pitäisi nimenomaan olla kaikkien ajatusten taustalla. Jokaisella ihmisellä on oikeus ajatella asioista eri tavoin, vaikka ne ajatukset eivät minua miellyttäisi. Se on suvaitsevuuden lähtökohta.
Pointti on nimenomaan se, että kokee oikeudekseen huomautella ja puuttua. Haluaa ajatella, että kaikilla on oikeus omaan tyyliin, muttei kuitenkaan ajattele.
Taitaisi tässä ohjelmassa käydä maajussit eli tähän asti heteroninaisena ihastuisin Miinaan. Hauska, fiksu, tunneälyinen ja kivannäköinen.
Katos huomenna tarkemmin. Yhtään suukotusta et näe.
Eetulla ja rosalla ei vaan natsaa. Aivan liian erillaisia ihmisinä. Molemmat ihan hukassa , ei kummankaan vika.
Onneksi niillä ollut myös iloisia hetkiä, joita näytetty, varmasti niitä ollut enemmänkin. Varmasti rankka kuukausi molemmille.
Löytävät kyllä varmasti itselleen oikeat jostain muualta