Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018

Kommentit (8881)

Vierailija
6041/8881 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Rosahan sanoi tuossa ihan suoraan vittuilleensa Eetulle. Sehän on nälvintää.

Kun Eetu ei ymmärtänyt, että Rosa ei tykkää kun aloittelija neuvoo aloittelijaa. Eiköhän se Eetu koettanut päteä Rosalle. Todella mälsä! Kannattaa katoa koko juttu, eikä tarttua yhteen juttuun.

Oli varmasti rosalta yli reagointia, mutta inhoan Itsekkin miehiä jotka pitää mollata naisten tekemistä, että itse näyttää paremmalta.

Ihme asioista ihmiset näköjään kokevat tarvetta vetää herneitä nenuun. Hei, tuo oli tuoreen oppimiskokemuksen ja oivalluksen jakamista! Oletko niitä ihmisiä, jotka esim. opiskellessa kiukustuvat siitä, jos joku ryhmätyötä tehdessä koettaa summata sanoiksi kurssilla juuri opittua? Koska siinä on "amatööri neuvomassa amatööriä", kauheaa pätemistä?

Olen eri ihminen, mutta en pitänyt Eetun sanomisista. Minä olen ainakin niitä ihmisiä, jotka ryhmätyössä arvostavat sitä, että kaikilla on samanlainen oikeus puhua eikä yksi ole joku tietäväisempi. Usein se tietäväisempi ei edes ole yhtään sen tietäväisempi kuin muutkaan, joskus jopa täysin päinvastoin.

Jos on huolissaan siitä, että toinen tekee väärin, niin voihan sitä mahdollisuuksien mukaan pyytää vaikkapa opettajan paikalle neuvomaan. Ei liikuntatunneillakaan muut neuvo - tai no, aina joskus tietysti löytyy niitä, jotka tätä koittavat tehdä. 

Antoiko Eetu siis mielestäsi tilanteessa ymmärtää, että Rosa ei saa kommentoida, miten homma sujuu Eetulta?

Ja eikö Eetu tuossa kehunut Rosan suoritusta siinä vaiheessa, kun se oli jo oma-aloitteisesti ruvennut menemään letkeämmin, eikä suinkaan siinä vaiheessa kritisoinut, kun hän meni Eetun mielestä vielä jalat jäykkänä?

Vierailija
6042/8881 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Rosahan sanoi tuossa ihan suoraan vittuilleensa Eetulle. Sehän on nälvintää.

Kun Eetu ei ymmärtänyt, että Rosa ei tykkää kun aloittelija neuvoo aloittelijaa. Eiköhän se Eetu koettanut päteä Rosalle. Todella mälsä! Kannattaa katoa koko juttu, eikä tarttua yhteen juttuun.

Oli varmasti rosalta yli reagointia, mutta inhoan Itsekkin miehiä jotka pitää mollata naisten tekemistä, että itse näyttää paremmalta.

Ihme asioista ihmiset näköjään kokevat tarvetta vetää herneitä nenuun. Hei, tuo oli tuoreen oppimiskokemuksen ja oivalluksen jakamista! Oletko niitä ihmisiä, jotka esim. opiskellessa kiukustuvat siitä, jos joku ryhmätyötä tehdessä koettaa summata sanoiksi kurssilla juuri opittua? Koska siinä on "amatööri neuvomassa amatööriä", kauheaa pätemistä?

Olen eri ihminen, mutta en pitänyt Eetun sanomisista. Minä olen ainakin niitä ihmisiä, jotka ryhmätyössä arvostavat sitä, että kaikilla on samanlainen oikeus puhua eikä yksi ole joku tietäväisempi. Usein se tietäväisempi ei edes ole yhtään sen tietäväisempi kuin muutkaan, joskus jopa täysin päinvastoin.

Jos on huolissaan siitä, että toinen tekee väärin, niin voihan sitä mahdollisuuksien mukaan pyytää vaikkapa opettajan paikalle neuvomaan. Ei liikuntatunneillakaan muut neuvo - tai no, aina joskus tietysti löytyy niitä, jotka tätä koittavat tehdä. 

Antoiko Eetu siis mielestäsi tilanteessa ymmärtää, että Rosa ei saa kommentoida, miten homma sujuu Eetulta?

Ja eikö Eetu tuossa kehunut Rosan suoritusta siinä vaiheessa, kun se oli jo oma-aloitteisesti ruvennut menemään letkeämmin, eikä suinkaan siinä vaiheessa kritisoinut, kun hän meni Eetun mielestä vielä jalat jäykkänä?

Ei antanut. Voihan se olla, että kommentointi olisi juuri Eetulle ollut ok, mutta se on epäolennaista, sillä Rosa siitä ei silti pitänyt (tuskin siltikään olisi pitänyt, vaikka olisi sanottu, että sinäkin voit sitten arvostella minua). Fiksu ihminen ymmärtää kuitenkin, että kommentoinnit jätetään tietäväisemmille. Ei samantasoisille tai jopa huonommille. 

Oli pakko katsoa tilanne uudestaan. Rosa tulee pyörän kanssa ylätasanteelle ja toteaa iloisesti, että tuossa tekee koko ajan uusia oivalluksia. "Joo", sanoi Eetu, minkä jälkeen kertoi, että äsken Rosa teki niin ja näin huonosti alussa, mutta sitten lopussa teki paremmin. "No, näytäs malliesimerkki, miten pumpataan", sanoi Rosa. "Ei, mä en osaa näyttää malliesimerkkiä", sanoi Eetu. Niin mutta osaat silti kommentoida?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6043/8881 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistaako kukaan kun Eetu myönsi, että sillä on taipumus marttyyri mökötykseen? Mä olen ihmetellyt välillä sen murjottavan ilmettä. Onko se reilua ? Mitä sanoo arvon Vauva raati?

En muista. Eikö se ollut Vesa, joka sanoi olevansa jurottaja?

Kyllä se oli Eetu, kun oli keskustelu mikä on ongelma riitelyssä. Kun pohtivat miten Rosan pitäisi toimia. Olivat asiantuntijan juttusilla jossain alkuosissa.

Vierailija
6044/8881 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei antanut. Voihan se olla, että kommentointi olisi juuri Eetulle ollut ok, mutta se on epäolennaista, sillä Rosa siitä ei silti pitänyt (tuskin siltikään olisi pitänyt, vaikka olisi sanottu, että sinäkin voit sitten arvostella minua). Fiksu ihminen ymmärtää kuitenkin, että kommentoinnit jätetään tietäväisemmille. Ei samantasoisille tai jopa huonommille. 

Oli pakko katsoa tilanne uudestaan. Rosa tulee pyörän kanssa ylätasanteelle ja toteaa iloisesti, että tuossa tekee koko ajan uusia oivalluksia. "Joo", sanoi Eetu, minkä jälkeen kertoi, että äsken Rosa teki niin ja näin huonosti alussa, mutta sitten lopussa teki paremmin. "No, näytäs malliesimerkki, miten pumpataan", sanoi Rosa. "Ei, mä en osaa näyttää malliesimerkkiä", sanoi Eetu. Niin mutta osaat silti kommentoida?

😳😧 Kuulostaa vielä pahemmalta nipotukselta kun mitä aiemmista viesteistä on voinut muodostaa kuvaa tilanteesta. Eetu parka.

Vierailija
6045/8881 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin minäkin ärsyyntynyt tuollaisesta kommentoinnista, mutta ihan noin pitkään en olisi ehkä vihoitellut. Tai en kommentoinnista vaan siitä, ettei Eetu tajunnut että se oli ärsyttävää. Tuokin tilanne olisi voinut laueta, jos E olisi todennut iloisesti "enhän minä näyttää osaa, osaan vaan huudella sivusta!" tms. Tai muuten itse tokaissut itseironisesti että onhan kiva kun neuvon sinua.

Vierailija
6046/8881 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä tavallahan ne narsistiset parisuhteet etenevät, että ensin aletaan hienovaraisesti lähes huomaamatta kritisoida kumppania pikkujutuista, pyritään vaikuttamaan kumppanin pukeutumiseen, nälvitään muka läpällä. Ja tuo on vasta alkua.. lopulta toisen itsetunto on muserrettu ja sylkykupin rooli voidaan tälle langettaa.

Luulisi, että asiantuntijat osaisivat valita tähän sellaisia henkilöitä, joilla edes joten kuten on ns. Kaikki inkkarit kanootissa, mutta joka kaudelta löytyy joku narsisti

Vierailija
6047/8881 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskasta elämää, jos mikään ei mene ohi korvien olankohautuksella, tai nauramalla itselleen. Huumorinkukkakin tuntuu olevan kovasti hakusessa. Henkilö on vaan suorasukaisen ilkeä ja kontrolli kireällä kuin viulunkieli. Parisuhde ei vaan ole Rosan juttu, mutta ei ole todellakaan yksin tässä joukossa. N54, aviossa 29 vuotta.

Vierailija
6048/8881 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inlööv kirjoitti:

Sillä tavallahan ne narsistiset parisuhteet etenevät, että ensin aletaan hienovaraisesti lähes huomaamatta kritisoida kumppania pikkujutuista, pyritään vaikuttamaan kumppanin pukeutumiseen, nälvitään muka läpällä. Ja tuo on vasta alkua.. lopulta toisen itsetunto on muserrettu ja sylkykupin rooli voidaan tälle langettaa.

Luulisi, että asiantuntijat osaisivat valita tähän sellaisia henkilöitä, joilla edes joten kuten on ns. Kaikki inkkarit kanootissa, mutta joka kaudelta löytyy joku narsisti

Tämä narsisti-diagnoosi on niin yliviljelty ettei tosikaan. Kaikki narsistit on k*sipäitä, mutta kaikki k*sipäät ei todellakaan ole narsisteja. Ihminen voi käyttäytyä ikävästi, mutta ei se tee automaattisesti kenestäkään narsistia. 

Luulen elämäni aikana tavanneeni yhden ihmisen, joka olisi ihan oikeasti diagnosoitavissa kyseisellä sanalla. Hassua oli, että hän itse oli yleensä ensimmäisenä syyttämässä muita ihmisiä narsisteiksi, erityisesti kun he eivät toimineetkaan hänen tahtonsa mukaisesti.

Vierailija
6049/8881 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikki käyttää hajoita ja hallitse -taktiikkaa olemalla ristiriitainen käytöksessään: ajoittain hän kehuu vuolaasti Miinaa mutta seuraavassa käänteessä hän sitten arvosteleekin tätä. Tämä hämmentäminen johtaa toisen itsetunnon murenemiseen, jos uhri ei itse tätä ymmärrä. On nähty. 

Vierailija
6050/8881 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inlööv kirjoitti:

Ja kenestä kirjoitit?

Vierailija
6051/8881 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat naiset kokevat aina narsistisen loukkauksen kun mies kehtaa ääneen sanoa arvostavansa myös ulkoista kauneutta. Todennäköisesti Eetu ymmärtää jatkossa myös luonteen arvon vaan tuskin silti päätyy yhteen "sisäisesti kauniin" mutta plösön avmamman kanssa.

Vierailija
6052/8881 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistaako kukaan kun Eetu myönsi, että sillä on taipumus marttyyri mökötykseen? Mä olen ihmetellyt välillä sen murjottavan ilmettä. Onko se reilua ? Mitä sanoo arvon Vauva raati?

Kyllä se oli Eetu, kun oli keskustelu mikä on ongelma riitelyssä. Kun pohtivat miten Rosan pitäisi toimia. Olivat asiantuntijan juttusilla jossain alkuosissa.

Kyllä Vesa on sanonut olevansa jurottaja.

Vierailija
6053/8881 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miina Tutka

Sini Piika

Rosa Munda

Pajunvesa

Rymy-Eetu

Helppo-Heikki

Vierailija
6054/8881 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Vesa on sanonut olevansa jurottaja.

Niin. Esa on sanonut olevansa jurottaja, Eetu on sanonut omaavansa taipumusta marttyyriuteen.

Vierailija
6055/8881 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumat naiset kokevat aina narsistisen loukkauksen kun mies kehtaa ääneen sanoa arvostavansa myös ulkoista kauneutta. Todennäköisesti Eetu ymmärtää jatkossa myös luonteen arvon vaan tuskin silti päätyy yhteen "sisäisesti kauniin" mutta plösön avmamman kanssa.

Höpönpöpön.

Vierailija
6056/8881 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miina Tutka

Sini Piika

Rosa Munda

Pajunvesa

Rymy-Eetu

Helppo-Heikki

Muuten hyvä, mutta Heikki on kaukana helposta. Kukaan muu kuin Miina ei kattelis sitä.

Vierailija
6057/8881 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan ei päädy jatkamaan Rosan kanssa, koska Rosa imee elämän miehestä.

Vierailija
6058/8881 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskasta elämää, jos mikään ei mene ohi korvien olankohautuksella, tai nauramalla itselleen. Huumorinkukkakin tuntuu olevan kovasti hakusessa. Henkilö on vaan suorasukaisen ilkeä ja kontrolli kireällä kuin viulunkieli. Parisuhde ei vaan ole Rosan juttu, mutta ei ole todellakaan yksin tässä joukossa. N54, aviossa 29 vuotta.

Miten se Eetu kesti kun Rosa vinoili palotarkastajalle pölyn määrästä telkkarin takana ? Osaisiko nauraa? Taitaa olla se huumorintaju hukassa myös häneltä

Vierailija
6059/8881 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se Eetu kesti kun Rosa vinoili palotarkastajalle pölyn määrästä telkkarin takana ? Osaisiko nauraa? Taitaa olla se huumorintaju hukassa myös häneltä

Niin, kerro sinä? Alkoiko nakella niskojaan ja tokaisi, että saat kyllä siivota ihan keskenään, jos asia vaivaa?

Vierailija
6060/8881 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

#free eetu

Ketju on lukittu.