Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018

Kommentit (8881)

Vierailija
21/8881 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Miinan haave ei ole iso talo ja paljon lapsia😂😂😂

Vierailija
22/8881 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan ja katson ihaillen tuollaisia naisia kuin Miina. Hän on määrätietoinen, kunnianhimoinen, korkeasti koulutettu, terveet elämäntavat, tekee vielä vapaaehtoistyötä.

Arvot ovat kohdallaan: "autan itseäni auttamalla muita"

Aivan liikaa tulee vastaan näitä ihmisiä joiden asenne elämässä on pärjätä jyräämällä muita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/8881 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miina on penaalin terävän kynän oloinen. Toivottavasti mies terästyy eikä halvaannu.

Vierailija
24/8881 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta onn kiva että kerrankin on mukana näin selkeä akateeminen pari joilla riittää varmasti paljon keskusteltavaa. Ja näin tamperelaisena täytyy sanoa että Heikki on aika tyypillisen tamperelainen, tollaisia vähän hitaita ja ylirauhallisia miehiä täällä pyörii todella paljon. Saas nähdä miten vaikuttaat tuo Tre-Hki-akselia, yleensä molemmat ovat kotipaikkarakkaita eli kumpi muuttaisi....

Vierailija
25/8881 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi ja voi.

Ajatuksia ekoista pareista:

- onkohan Eetu liian tissiposki Rosalle? Jääkö tossun alle?

- Heikki mumisee ja liikkuu hitaasti, elää askeettisesti ja tyytyy vähään. Miina taas tekee montaa työtä, opiskelee, jakaa kodin koiran kanssa, elää aktiivista elämää. Miten musta tuntuu ettei nää oikein kohtaa?

Vierailija
26/8881 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostan ja katson ihaillen tuollaisia naisia kuin Miina. Hän on määrätietoinen, kunnianhimoinen, korkeasti koulutettu, terveet elämäntavat, tekee vielä vapaaehtoistyötä.

Arvot ovat kohdallaan: "autan itseäni auttamalla muita"

Aivan liikaa tulee vastaan näitä ihmisiä joiden asenne elämässä on pärjätä jyräämällä muita.

Vasta pikkupätkä tullut esiin hyvällä leikkauksella, äläpä intoile! :D

Vierailija
27/8881 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesa on kiva, tykkään!

Vierailija
28/8881 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis asuuko tuo matikanopettaja mies vanhempiensa kotona? Ei kai tuon ikäinen mies sisustaisi asuntoaan tuolla tavalla?

Vierailija
29/8881 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon tähän vikaan pariin tällä hetkellä eniten.

Vierailija
30/8881 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kaiken kaikkiaan kivan oloisia tyyppejä. Yllätyin positiivisesti. Ja ei täysin onnettomasti paritettuja ensivaikutelman perusteella (vs aiemmat kaudet). 

Vierailija
31/8881 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään tästä viimeisestä parista!

Vierailija
32/8881 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis camoon nyt jotain rajaa näiden ammattiparien kanssa. Parisuhteella ei ole mitään tekemistä työn kanssa. Kuinka moni aviopari oikeesti tekevät noin samankaltaisia töitä. Ihan tyhmää.

Voi "asiantuntijat". Laitetaan palomies sairaanhoitajan kanssa, ja lastentarhanopettaja opettajan kanssa. Skilss... Ei herranjumala

Vierailija
33/8881 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
34/8881 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aina kiintiöpikkunainen, söpöstelijä. Urgh.

Vierailija
35/8881 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sini on ihana! Minä haluan tuon naisen, kelpais!

Tulee suru, miksi en ikinä kohtaa vastaavia Sinejä

Vierailija
36/8881 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ei siis nähdä sittenkään häitä, ainoastaan esittelyt pareista?

Vierailija
38/8881 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ku mä luen tuota sun elekieltä, niin vaikuttaa siltä, et sä ajattelet seksuaalimyönteisesti... naurahtelet hyväntahtoisesti.. Siis sä ajattelet, ettei seksi ole paha asia..."

Oikeesti näitä asiantuntijoita!!!!

Vierailija
39/8881 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ku mä luen tuota sun elekieltä, niin vaikuttaa siltä, et sä ajattelet seksuaalimyönteisesti... naurahtelet hyväntahtoisesti.. Siis sä ajattelet, ettei seksi ole paha asia..."

Oikeesti näitä asiantuntijoita!!!!

Tuossa vaiheessa mä olisin kauhistunut et tuoko oikeesti on päättämässä mun aviopuolisosta?!!

Oli kyllä jäätävä aivopieru

Vierailija
40/8881 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska nähdä jonkun muunkin asuvan isovanhempien talossa. Minullakin on mummon remontoima ja sisustama koti ja olen joskus miettinyt miltä tämäkin näyttäisi jossain ohjelmassa kun kotia esitellään. Kaikilla tuntuu olevan aina siisti ja skadinaavisesti sisustettu "päivitetty" koti.

Ketju on lukittu.