Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
MIKSI toi Rosa on naama norsunveellä kun saavuttiin perille. Hitto mikä.hemmoteltu prinsessa. Yökyökyök
Rosa toivoo, että Eetu vaan jaksaisi eikä vaan luovuttaisi, oikeesti todella pimee!! Free Eetu!!
Rosa ihastuu johonkin Eetun kaveriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rosa on niin kamala
Rosalla on vielä paljon kasvamista ja aikuistumista edessä.
Rosallekun kaverit on niin tärkeitä niin ehkä siellä on ruodittu millainen ois sopiva kumppani ja nyt sitten on käynyt niin että Eetu ei täytäkään näitä tyttöjen kriteereitä vai onko vain Rosa itse kehitellyt jonkun mielikuvan millainen mies pitäs olla, tiedähäntä mut todellakin paljon pitää Rosan aikuistua, etenkin nämä ihmissuhteet tuntuu olevan ihan vieras alue Rosalle.
Miten tuollaisella sitruunalla voi olla kavereita?
Miinan isä 😂😂 kunnon amerikkalainen kovisfaija
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainut, jonka mielestä Heikki katsoo Miinaa usein tosi kauniisti ja ihailevasti?
Et oo.
Voi helvetti tota Rosaa kun saavuttiin Jussin viettoon. Naama niin norsunvitulla kun olla vaan voi. Eetu yrittää suukottaa ja näyttää hellyyttä ja toinen istuu vaan vittuuntuneena. Mä en tajua miten Eetu voi vielä kaiken päälle pusutella tota. Itse olisin jo juossut!!!
Vierailija kirjoitti:
Olen sairaanhoitaja enkä missään nimessä haluaisi Rosan kaltaista kollegaa työpaikalleni.
Just tätä minäkin tarkoitin kun kerroin tuolla aikaisemmin minun sairaanhoitaja-miniäkokelaasta.
Kehon kieli Roosalla on sellainen, joka ei matsaa suusta tulevien lauseiden kanssa. Se tekee vaikeaksi tulkita Roosaa. Kehonkieli on äkkijyrkkä ja luontaantyöntävä ja samalla suusta tulee aivan vastakkainen lause. Ja pussaa päälle kun kamera siinä vieressä, muuten ei pussaisi. On niin vaikeeta.
Kuinka noin nuori ihminen voi olla noin elämäänsä kyllästyneen oloinen ja nyrpeä ? Kun mikään ei käy eikä mikään eikä kukaan ole OK.
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainut, jonka mielestä Heikki katsoo Miinaa usein tosi kauniisti ja ihailevasti?
Et ole.
Rosa on ankein tyyppi koko sarjan historiassa. Aliisan kanssa tulevat vanhat piiat
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua tuota Sinin teatraalista kätkätystä/hihitystä= tekonaurua. Kaali aiheutti ihan liian suuren reaktion.
Jos on herkkä nauramaan, väsyneenä repeilee mille vaan. Ei tiedetä taustoja.
Varhaiskaalista saa kyllä paljon mehukkaampaa salaattia kuin pinkeestä talvikaalista.
Rosa seuraavallekin kaudelle höykyttämään aviomies nro 2!
Miina ja Heikki. Ihana pari. Paras pari💏
Heikin ja Miinan hetket jatkuu jotenkin ihanan hilpeänä. Tahatonta komiikkaakin löytyy. I love it!
Ihan helvetin hemmoteltu prinsessa tämä hapannaama Rosa.
Dunderillahan oli nyt hyvää keskustelua parien kanssa ja hyviä huomioita. Ainakin Sini&Vesa, muita en nähnytkään vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sairaanhoitaja enkä missään nimessä haluaisi Rosan kaltaista kollegaa työpaikalleni.
Just tätä minäkin tarkoitin kun kerroin tuolla aikaisemmin minun sairaanhoitaja-miniäkokelaasta.
Kehon kieli Roosalla on sellainen, joka ei matsaa suusta tulevien lauseiden kanssa. Se tekee vaikeaksi tulkita Roosaa. Kehonkieli on äkkijyrkkä ja luontaantyöntävä ja samalla suusta tulee aivan vastakkainen lause. Ja pussaa päälle kun kamera siinä vieressä, muuten ei pussaisi. On niin vaikeeta.Kuinka noin nuori ihminen voi olla noin elämäänsä kyllästyneen oloinen ja nyrpeä ? Kun mikään ei käy eikä mikään eikä kukaan ole OK.
Pitäiskö Rosan sitten feikata tuntevansa jotain tuota nössöä kohtaan vai? Onhan se tietysti selvää että tollasessa tv-ohjelmassa kokee vähän velvollisuudeksikin sinnitellä vaikka tunteet on nollassa. Yhtälailla kyllä voisi kysyä että miksi Eetu ei terästäydy ja lopeta tuota nössöilyä ja ennenkaikkea lässytystä.
Olenko ainoa jolla tulee mieleen että Eetu on kaapissa?
Itse olen ihmetellyt sitä, miten Rosa on voinut päästä sairaanhoitajaksi??? Tuollaisella luonteella!!!
Odottaakaan Miinalta perinteistä naiseutta Heikki on hämmästyttävän vähän itse perinteisten herrasmieseleiden toteuttaja.