Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
Pörrön suukottelustahan tuli ihan hauska leikki, olin ensin että wtf Sini.
Mä en ehkä ihan tajua, mikä "sitruuna" tai hapannaama Rosa on. Ei nyt ihan synkkaa toisen kanssa, mutta ihan normaali ihminen.
Haluisin lähtee ryyppäämää Vesan kavereiden kanssa!!!
Sinin ja vesan porukan ryhmäpeli vaikutti hauskalta, taidan ottaa käyttöön seuraavissa juhlissa 😄
Olenko ainoa jonka mielestä Eetu ja Vesa olisivat oivallinen pari?
Sanoiks toi Rosa että kun tulee töistä kotiin laittaa kuulokkeet korville?! Miten noloa käytöstä ja miten kamalan väheksyvää toista ihmistä kohtaan. Toi muija vajoaa alaspäin kokoajan vaikkei luulis olevan enää mahdollista...
Rosa niin haluaa tuota punapaitaista. :D
Vierailija kirjoitti:
Rosasta seuraava bacholerette!! Tulis huippuviihdyttävä kausi!
Bacholerettea en yleensä katso, mutta tuon katsoisin kyllä ehdottomasti! :D
Oliko viime juhannuksena todella noin kurja keli etelässä, Itä.Suomessa oli ihan hieno keli?
Vierailija kirjoitti:
Roosa on niin huumorintajuton että ihan itkettää... Onko hänellä kavereita? Minkälaisia kavereita, onko niitä näytetty ohjelmassa?
Olivat hieman erikoisen oloisia, näytettiin hääjaksossa. Nihkeä meininki.
Noi pihtipolvetko tekee Rosan kävelystä niin vaikeaa?
Eetun laulelot... ssssemmmonen biiichi... lässyttäjäeetu
Onhan tuo aika nössykkä tuo Eetu....
Vierailija kirjoitti:
Oliko viime juhannuksena todella noin kurja keli etelässä, Itä.Suomessa oli ihan hieno keli?
No olihan silloin Pauliina-myrsky. Ja sairaan kylmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rosasta seuraava bacholerette!! Tulis huippuviihdyttävä kausi!
Bacholerettea en yleensä katso, mutta tuon katsoisin kyllä ehdottomasti! :D
Bitchelorette!
Rosa on niin lapsellinen! Toi kiukuttelu kun Eetu oli järkännyt yhteistä kivaa, niin herne heti nenässä ja vit#uili koko ajan Eetulle, joka raukka ei edes tajunnut että Rosa oli taas naama sitruunana. Ja Eetun asunnon haukkuminen ja minä siivoan nyt tämän läävän että kestän viikon asua täällä. En yhtään ihmettele että ei oo löytänyt ketään joka haluais asua saman katon alla tommosen jatkuvasti negatiivisesti arvostelevan akan kanssa.
Apua, rosa on pilannut tän sarjan
Lähde, voi lähde Eetu pakoon vielä kun voit