Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
Vierailija kirjoitti:
Kuolen nauruun kun alkaa taas tämä perus av-raati, Rosa on tuomittu pahikseksi ja yläpeukkuja sataa haukkuihin, mitään positiivista ei huomioida. Heikki taas ei voi tehdä mitään väärin, vaikka käyttäytyy yhtä lailla ikävästi kuin Rosa.
Rosan ja Heikin käytöstä ei voi edes verrata toisiinsa. Täydellisiä ole kukaan, mutta vain yksi kuvittelee olevansa sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Kuolen nauruun kun alkaa taas tämä perus av-raati, Rosa on tuomittu pahikseksi ja yläpeukkuja sataa haukkuihin, mitään positiivista ei huomioida. Heikki taas ei voi tehdä mitään väärin, vaikka käyttäytyy yhtä lailla ikävästi kuin Rosa.
Siinähän kuolet. Ei jää ikävä.
Olen sairaanhoitaja enkä missään nimessä haluaisi Rosan kaltaista kollegaa työpaikalleni.
Manuela on symppis koira <3 Rakastaa niin paljon Miinaa, aivan kiinni kaulassa kun pääsee syliin!
Vierailija kirjoitti:
No mutta sähän se voit luetella kaiken positiivisen. Näköjään oli vaikeeta sullekin listata edes sitä yhtä? Päärynänmallinen?
Ihmettelen miksi temperamenttieroja ei ole otettu valinnassa huomioon. Itse tiedän - omasta kokemuksesta - että paras vaihtoehto on samanlaisella temperamentilla varustettu. Nopealle nopea, hitaalle hidas.
Kuolisin ennemmin kuin olisin parisuhteessa tuon Rosan kans
M35
Äää, mä melkein itken ton Eetun ja Rosan terapiasession päälle. Liian surullista 😭😭😭 Ei toi Eetu oo ansainnut tätä. Tähän on pakko tulla joku käänne parempaan, ei tommosta pettymystä/kidutusta/nöyryytystä saa muuten näyttää kaikelle kansalle. Enkä nyt tarkoita haukkua Rosaa kun minkäs sille voi jos ei tunteita ole, mutta onhan toi tilanne silti ihan kidutusta sille toiselle joka myös on odottanut jotain ihan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta asiantuntijoille vois antaa fudut ja pistää nää besserwisser mammat arvioimaan. Ne tietää jo todistuksen arvosanoista ja nenän asennosta ketkä käy yhteen.
No jos totta puhutaan, niin useinhan täällä av:lla on osattu heti veikata epäonnistuneet parit. Eli osaaminen on kovempi kuin asiantuntijoilla.
Sillä erotuksella, että asiantuntijat eivät ole nähneet pareja yhdessä ennen kuin tekevät päätöksiä. 'Kemiaa' on vaikea ennustaa. Näille pitäis ehkä antaa toistensa paitoja nuuhkittavaksi eikä pelkästään haastatella ja tehdä psykologisia testejä.
Tähän lisänä vielä se, että ohjelman leikkaus ei ole neutraali eikä dokumentaarinen vaan johdatteleva, tarinaa kertova. Eli me katsojina näemme tasan sen tarinan joka meille halutaan kertoa ja se tarina taas syntyy sen perusteella mitä parin välillä oikeasti tapahtuu.
Tarinat kuitenkin ovat päättyneet siten, mitä katsojakin on voinut nähdyn perusteella päätellä. Kuinka monta kestävää (yli 2 v voisi riittää tässä tapauksessa) liittoa on syntynyt niistä pareista, jotka ohjelman aikana vaikuttivat epäsopivilta? Ei yhtään. Esim Mia ja Olli olivat varmaan yhdessä yrittäjämeiningillä, ei heissä mitään yhteistä kemiaa ollut, vaikka sitten jatkoivatkin hetken aikaa yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Nouse Eetu tosta Dunderfeltin sohvalta ja kävele pois.
Free Eetu!
Mielenkiintoista että Eetu ei ole kokenut Roosan ns. vetävän häntä perässä. Voi olla että hän on niin kiltti ettei edes huomaa helposti, kun toinen dominoi liikaakin ja "ajaa nurkkaan". Toki Eetun kärsivällisyys on ihailtava piirre, harmi vain että se tuntuu kostautuvan hänelle.
Ahdistavaa myös, että Dunderfeltin piti erikseen sanoa "Eetu saa ehdottaa", ikään kuin se ei ole itsestäänselvyys että kumpikin päättää yhteisestä ajasta...
Ehkä koska Eetu on ihastunut Rosaan, se ikään kuin sokaisee hänet eikä hän siksi jaksa ajatella pahaa Rosasta? Itse toimin niin kun olen viehättynyt jostakusta, en pahastu henkilön toilailuista vaan tukahdutan mahdollisen kiukkuni. Ikävää mutta totta.
Oonko ainut, jonka mielestä Heikki katsoo Miinaa usein tosi kauniisti ja ihailevasti?
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miksi temperamenttieroja ei ole otettu valinnassa huomioon. Itse tiedän - omasta kokemuksesta - että paras vaihtoehto on samanlaisella temperamentilla varustettu. Nopealle nopea, hitaalle hidas.
Tai nopealle keskinopea - ja hitaalle samoin.
Ymmärrän Rosan fiilikset, en Rosan käytöstä. Itse olin kolmekymppisenä vielä samanlainen... tai no en samanlainen mutta näen tuossa käytösmallissa itseäni. Tosin sillä erotuksella etten ollut televisiossa ja en väkisin ollut miehen kanssa josta en ollut yhtään kiinnostunut. Luulen että Rosa on todella pettynyt siihen ettei tunne kemiaa Eetua kohtaan. Mies on komea, kiltti ja hyväkäytöksinen mutta Rosa kohtelee kuin roskaa. Harmi että lähti ohjelmaan, faktaa se on että kaikkien kanssa ei kemiat kohtaa ja omat ennakkoluulot -ja asenteet olisi pitänyt yrittää heittää romukoppaan kun kerran tähän ohjelmaan osallistui.
Voi vittu noita kahta akkaa. Rosa ja Sini. Kaameita nipoja. Tuo Miina, oikea aarrekimpale. Onnekas Heikki.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo alkaa olla selvää että Eetussa on jotakin sellaista joka on sammuttanut innostuksen, mutta josta ei voida tvssä puhua. Itse veikkaan että hänellä on ruokkoamaton alapää ja hän on epävarma sängyssä, lässyttäjä joka kyselee koko ajan että miltä tuntuu ja joka lyhytkestoisen aktin päätteeksi kaivaa Landolan esiin ja soittaa jonkun epävireisen biisin.
Joo ei tuossa ohjelmassa voida alkaa näyttämään kuinka Rosa vetää koiratrimmerin esiin ja alkaa siistimään Eetu-boyta.
Vesa on bäst. Kaikki nuo sano vaan, mutta tuskin muuttaa mitään ja miksei olisi onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rosa on niin kamala
Rosalla on vielä paljon kasvamista ja aikuistumista edessä.
Rosallekun kaverit on niin tärkeitä niin ehkä siellä on ruodittu millainen ois sopiva kumppani ja nyt sitten on käynyt niin että Eetu ei täytäkään näitä tyttöjen kriteereitä vai onko vain Rosa itse kehitellyt jonkun mielikuvan millainen mies pitäs olla, tiedähäntä mut todellakin paljon pitää Rosan aikuistua, etenkin nämä ihmissuhteet tuntuu olevan ihan vieras alue Rosalle.
No, eihän me täällä sitä tiedetä.
Itse olen harvoin tavannut virheettömiä ihmisiä