Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
Voi Eetua. No eiköhän Eetullekin ottajia löydy.
Rosa saa miehen olemaan kuin peura ajovaloissa..
Mulla tulee ihan järkyttävä sääli tota Eetua kohtaan. Noin hyvä mies, hyvännäköinen ja todella kiltti luonne ja nainen on noin järkyttävä tyyppi. Eetulle todellakin olisi parempi olla sinkku kuin Rosan kanssa. Eetu varmaan katuu ohjelmaan osallistumista. :(
Mä en tajua tuota Sinin teatraalista kätkätystä/hihitystä= tekonaurua. Kaali aiheutti ihan liian suuren reaktion.
Mua ahdistaa tuo Rosa tällain katsojana jo, menisin ihan lukkoon jos pitäisi hänen kanssaan olla. Säälittää tuo Eetu! Toivottavasti tämä ohjelma auttaa Rosaa huomaamaan, millainen käytös on ok. Mutta ei aikuinen saa kohdella ketään noin!
Katon tätä ohjelmaa Manuelan takia❤️
Nouse Eetu tosta Dunderfeltin sohvalta ja kävele pois.
Kuolen nauruun kun alkaa taas tämä perus av-raati, Rosa on tuomittu pahikseksi ja yläpeukkuja sataa haukkuihin, mitään positiivista ei huomioida. Heikki taas ei voi tehdä mitään väärin, vaikka käyttäytyy yhtä lailla ikävästi kuin Rosa.
Vierailija kirjoitti:
Suurimmat suomalaiskaupungit ovat täynnä vastaavia miinoja. Käsittääkseni korkeakoulutettuja sinkkunaisia riittää, joten parempi että etsit itse oman miinasi.
Tosi surullista ja jopa traagista, että näin tosiaan on - siis että tällaisten korkeasti koulutettujen sinkkunaisten mielissä on sellaiset Sinkkuelämää-lukot, että osataan haikailla vain sitä superalfaa, eikä voida tunnistaa mitään muita vaihtoehtoja. Kun Miinakin pääsi tästä yli vasta asiantuntija-apuun turvautumalla, ja kun hänelle tuotiin itsensä kannalta yllättävä, mutta paras vaihtoehto suorastaan tarjottimella, niin niillä muilla tuhansilla valitettavasti ei ole kovin hyvää ennustetta.
Toivottavasti ton Eetun itsetunto ei mene ihan pohjamutiin Rosan takia. Vika on todellakin Rosassa eikä Eetussa. Eetussa ei ole MITÄÄN vikaa!
Miina vaikuttaa älykkäältä, joustavalta, pitkäpinnaiselta ja huumorintajuiselta. Heikki vaikuttaa saman tyyppiseltä, mutta lyhytpinnaisemmalta. Molemmat ovat tietoisia haasteista sekä keskustelukykyisiä.
Vaikuttaa siltä, että jos he haluavat suhteensa toimivan, sillä on edellytykset onnistua.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
on kyllä Eetukin aikamoinen vauveli, kun sietää vaan tuota Rosan käytöstä ja suostuu suuteluihin. En minä ainakaan tuollaista kestäisi ollenkaan.
Siis tässä jaksossa ensimmäistä kertaa ikinä varmaan noi Dunderfeltin jutut käy jollain tavalla jopa järkeen :D aina voi yllättyä!
Vierailija kirjoitti:
Kuolen nauruun kun alkaa taas tämä perus av-raati, Rosa on tuomittu pahikseksi ja yläpeukkuja sataa haukkuihin, mitään positiivista ei huomioida. Heikki taas ei voi tehdä mitään väärin, vaikka käyttäytyy yhtä lailla ikävästi kuin Rosa.
Täällähän kritisoidaan Heikkiä koko ajan.
Miten toi Rosa kehtaa sanoa, että "ei mulla oo tunteita Eetua kohtaan, mutta toivon ettei hän silti luovuta meidän suhteen." Eetu on koko ajan varuillaan.
Vierailija kirjoitti:
Rosa on niin kamala
Rosalla on vielä paljon kasvamista ja aikuistumista edessä.
Vierailija kirjoitti:
Voi Eetua. No eiköhän Eetullekin ottajia löydy.
No tottakai sille olisi ottajia ja paljon parempia kuin Rosa.
Kaaligate!