Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018

Kommentit (8881)

Vierailija
5041/8881 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miinan haastattelu Iltasanomissa tänään:

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000005865456.html

(Nyt mäkin viimeistään rakastuin häneen.)

Vierailija
5042/8881 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosa on itserakkauteen taipuvainen, Eetu liian naismainen, Sinillä ei ole tarpeeksi ulkoista kauneutta ja on yksinkertainen, Vesa periaatteessa Ok mutta jotenkin jörö, Miina esittää eikä ole aito, Heikki on kaikinpuolin outo ja törkeä

Että näin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5043/8881 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän nyt oli arvattavissa, mutta tässä teille vielä Miinan omasta suusta. Se perinteinen kuvio. Sääliksi käy Heikkiä, olisi vaan luottanut vaistoonsa ja jättänyt jo alttarille.

Ensitreffit alttarilla -Miina rakastui aina vääränlaisiin miehiin ja sai tarpeekseen – paljastaa nyt IS:lle, miksi sietää Heikin käytöstä

"Aiempiin suhteisiini liittyi aina sellainen jännityksen kaava, joka pohjautui epävarmuuteen. Miehet olivat aina hyvin ulospäinsuuntautuneita, viihdyttäviä, muiden seurassa supliikkeja ja kaikkien kavereita sekä ulkoisesti hyvin viehättäviä."

"Olin päättänyt, että annan tälle ihmiselle mahdollisuuden. Arvelin, että sieltä tulee sellainen ihminen, jota en ensimmäisenä itse valitsisi, koska olen niin huono valitsemaan kumppania."

Miksi näet tuon syynä jättää alttarille?

Ei yksikään mies parisuhteeseen halua naista, joka ei pidä häntä seksuaalisesti haluttavana.

Tämä voisi selittää Heikin ns. läpäällä heitettyjä olehan kiltisti-kommentteja ennen tyttöjen iltaa. VAikka Miina ehkä tosissaan yrittääkin keskittää huomionsa Heikkiin, niin ihminen viestii tiedostamattaankin tuntemuksiaan sellaiselle, jolla on herkkyyttä lukea toista. Katse seuraa hieman liian pitkään komistuksia kadulla, esim. asiakaspalvelun kohtaamis- ja keskustelutilanteissa hymy ja koko persoona syttyy eri lailla, kun on kohdakkain libidoon asti erittäin sytyttävän uroon kanssa. Jos Heikki näkee tällaisia, niin usko oman viehätysvoiman riittävyyteen on koetuksella.

Vierailija
5044/8881 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roosa ei näytä pätkääkään liikunnalliselta. Ei arvaisi, että harrastaa avovesiuintia ja pyöräilyä, jollei tietäisi. Ei missään nimessä sporttinen vartalo. 

Vierailija
5045/8881 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin Iltasanomien jutun Miinasta.

Hän on siis aikaisemmin ihastunut ulkonäöltään komeisiin ja supliikkeihin miehiin ja huomannut joutuneensa tekemään kompromisseja suhteessa. No, nyt hän päätti antaa valinnan vallan muille ja luottaa siihen täysin. Hän sai ulkonäöltäån ja puhelahjoiltaan aivan erilaisen, ei ehkä edes itseä miellyttävän ihmisen, sekä yllätys yllätys, Miina tekee edelleen kompromisseja ja myötäilee ja seurailee toisen mielialaa.

Miksi en ymmärrä mikä on nyt muuttunut parisuhteessa Miinan kannalta paremmaksi? Muu siis kuin, että Miina ei ole itse valinnut nykyistä miestään?

Se, että Miina uskoo saavansa takaisin mitä itse antaa ei monestikaan pidä paikkaansa. Surullista, mutta totta. Jos toinen ei vain käsitä niin ei käsitä.

Vierailija
5046/8881 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän nyt oli arvattavissa, mutta tässä teille vielä Miinan omasta suusta. Se perinteinen kuvio. Sääliksi käy Heikkiä, olisi vaan luottanut vaistoonsa ja jättänyt jo alttarille.

Ensitreffit alttarilla -Miina rakastui aina vääränlaisiin miehiin ja sai tarpeekseen – paljastaa nyt IS:lle, miksi sietää Heikin käytöstä

"Aiempiin suhteisiini liittyi aina sellainen jännityksen kaava, joka pohjautui epävarmuuteen. Miehet olivat aina hyvin ulospäinsuuntautuneita, viihdyttäviä, muiden seurassa supliikkeja ja kaikkien kavereita sekä ulkoisesti hyvin viehättäviä."

"Olin päättänyt, että annan tälle ihmiselle mahdollisuuden. Arvelin, että sieltä tulee sellainen ihminen, jota en ensimmäisenä itse valitsisi, koska olen niin huono valitsemaan kumppania."

Ei yksikään mies parisuhteeseen halua naista, joka ei pidä häntä seksuaalisesti haluttavana.

Tämä voisi selittää Heikin ns. läpäällä heitettyjä olehan kiltisti-kommentteja ennen tyttöjen iltaa. VAikka Miina ehkä tosissaan yrittääkin keskittää huomionsa Heikkiin, niin ihminen viestii tiedostamattaankin tuntemuksiaan sellaiselle, jolla on herkkyyttä lukea toista. Katse seuraa hieman liian pitkään komistuksia kadulla, esim. asiakaspalvelun kohtaamis- ja keskustelutilanteissa hymy ja koko persoona syttyy eri lailla, kun on kohdakkain libidoon asti erittäin sytyttävän uroon kanssa. Jos Heikki näkee tällaisia, niin usko oman viehätysvoiman riittävyyteen on koetuksella.

Kuulostat ihan vainoharhaiselta eksältäni. Ihastuin häneen ihan aidosti, halusin suhteen hänen kanssaan ihan aidosti. Hän ei kuitenkaan pystynyt uskomaan sitä millään muotoa ja lopulta ero oli ainoa vaihtoehto viiden raskaan vuoden jälkeen. Hän olisi saanut naisen, joka haluaa häntä ja on uskollinen, hän vaan ei itse pystynyt astumaan siihen rooliin. 

Vierailija
5047/8881 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin eilen uusimman jakson CMorelta kun sekin taloudesta löytyy.

En oikein osaa sanoa muuta kuin että olipas tylsää menoa. Eetun, Sinin ja Vesan touhuamiset eivät vain saa minua kiinnostumaan. Jotenkin niin kovin tasapaksua ja puuduttavaa. Kukaan heistä ei tarjoa  mitään kiinnostavaa katsottavaa, vaan tuntuu että kaikki vain varovat virheitä ja ovat yliasiallisia. Okei, ehkä Sinin ja Vesan juhannuksen viettoa oli ihan sympaattista seurata, mutta noin muuten mulla alkoi tulla ensimmäistä kertaa tunne, että pitäisiköhän lopettaa tämän sarjan katsominen tähän kauteen.  

Rosasta en halua sanoa mitään. Hän vaikuttaa todella itsekeskeiseltä ihmiseltä ja oli uusimmassa jaksossakin aika epämiellyttävän oloinen. Ehkä ensimmäinen EA-osallistuja tähän saakka, keneen en haluaisi missään nimessä tutustua in real life.

Heikkiä ja Miinaa jaksaisin kyllä seurata pidempäänkin, sillä he näyttävät oikealta pariskunnalta, ja heistä tulee vaikutelma että kykenevät käymään hyviä ja mielenkiintoisia keskusteluja. Harmittaa ettei heidän keskustelujaan yhteiskunnasta ole päästetty ruutuun, sillä heillä varmasti olisi paljon sanottavaa moneen aiheeseen. Sääli että Heikin ja Miinan ruutuaikaa pitää jakaa kahdelle muulle supertylsälle parille. 

Mutta joo. Jos seuraavallekin kaudelle otetaan Vesan, Eetun ja Sinin kaltaisia asiallisia, mutta totaalisen särmättömiä henkilöitä, niin eiköhän tämän seuraamisen voisi jättää. 

Vierailija
5048/8881 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat ihan vainoharhaiselta eksältäni. Ihastuin häneen ihan aidosti, halusin suhteen hänen kanssaan ihan aidosti. Hän ei kuitenkaan pystynyt uskomaan sitä millään muotoa ja lopulta ero oli ainoa vaihtoehto viiden raskaan vuoden jälkeen. Hän olisi saanut naisen, joka haluaa häntä ja on uskollinen, hän vaan ei itse pystynyt astumaan siihen rooliin. 

Ja taas näitä oman elämän ongelmien projisointeja ja yleistämisiä, huoh...

Vierailija
5049/8881 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on siis aikaisemmin ihastunut ulkonäöltään komeisiin ja supliikkeihin miehiin ja huomannut joutuneensa tekemään kompromisseja suhteessa. No, nyt hän päätti antaa valinnan vallan muille ja luottaa siihen täysin. Hän sai ulkonäöltäån ja puhelahjoiltaan aivan erilaisen, ei ehkä edes itseä miellyttävän ihmisen, sekä yllätys yllätys, Miina tekee edelleen kompromisseja ja myötäilee ja seurailee toisen mielialaa.

Miksi en ymmärrä mikä on nyt muuttunut parisuhteessa Miinan kannalta paremmaksi? Muu siis kuin, että Miina ei ole itse valinnut nykyistä miestään?

Se, että Miina uskoo saavansa takaisin mitä itse antaa ei monestikaan pidä paikkaansa. Surullista, mutta totta. Jos toinen ei vain käsitä niin ei käsitä.

Vastaus kysymykseen: mies meni naimisiin Miinan kanssa eikä varmaan jätä Miinaa

Vierailija
5050/8881 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, siis se ei ollutkaan Miinalle ongelma, että joutui entisissä ja nyt nykyisessä suhteessa myötäilemään ja olemaan se, joka antaa enemmän ja antaa enemmän periksi, vaan kun ei ollut päässyt ja nyt pääsi naimisiin?

Eli toimintavan ja suhteen tasapainon ei ollutkaan tarkoitus muuttua vaan se aviosääty?

Siksi on nyt tyytyväinen oli Heikki millainen tahansa, niinpä.

Vierailija
5051/8881 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva minkä Rosa on itsestään antanut on omissa silmissäni hyvinkin negatiivinen. Itsekeskeinen ihminen, jolta puuttuu empatiakykyä. Mielestäni aivan liian keskenkasvuinen osallistumaan tähän ohjelmaan. 

Eetu on hyvin erilainen ihminen kuin Rosa ja varmasti liian lässy hänelle. Eetussa ärsyttää ainainen lässytys. Lässyttävä puhetyyli ei yksinkertaisesti sovi miehelle. Cuck, vaan ei Cock.

Vierailija
5052/8881 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yksikään mies parisuhteeseen halua naista, joka ei pidä häntä seksuaalisesti haluttavana.  Tuossa teille resepti sairalloiselle mustasukkaisuudelle ja parisuhdeväkivallalle. Tajutessaa suhteen laadun mies mies katkeroituu ja mustasukkaisuus purkautuu agressioina.

Enkä tajua tätä miten kaikki pitävät Miinaa jotenkin aitona ja hienona ihmisenä, vaikka kaikki on yhtä näytelmää. Tämähän on vähän sama kuin että mies ryhtyisi parisuhteeseen vain saadakseen seksiä. 

Lukiessani tämän kommentin nyt yhtäkkiä tajusin miten jotkut muut miehet kuin minä ajattelevat 💡! Olinkin miettinyt syytä joidenkin tuntemieni tyyppien käytökselle, ja nyt vasta nelikymppisenä pystyn ymmärtämään heidän valintojaan ja samaistumaan heihin. Kiitos!

Selittäisitko nyt yksityiskoitaisesti meille, mistä tuon kommentin kanssa olet tarkalleen ottaen eri mieltä ja miksi?

Minä kirjoitin tuon 💡 kommentin. En ole mistään eri mieltä, tuo on yksi tapa ajatella. Avaan vastavuoroisesti hieman ajatuksiani. Itse en ole tunteiltani noin romanttinen, ja nuorena minulla oli nainen suhteessa suurimpana syynä vaivaton seksin saanti. Myöhemmin perustin perheen koska halusin tehdä lapsia, vaikka toki nautin vaimon seurasta. Minusta tuntuu aavistuksen pahalta jos ja kun vaimo varmaankin tuntee seksuaalista vetoa johonkin mieheen enemmän kuin minuun, mutta tämä tunne ei muuta minulle mitään. Nyt ymmärrän, että jos tämä tunne olisi erittäin vahva, ajattelu voisi mennä kuten mustasukkaisuudesta kommentoijalla.

Kesällä koitin järjestää eräälle perheen perustamisesta haaveilevalle kaverilleni naisen, mutta ällistyksekseni hän ei yhtään syttynyt. Nyt pystyn samaistumaan ja ymmärrän hieman miten hän ajattelee.

No syyn kerroitkin jo itse, et ole syvästi sitoutuvaa tyyppiä. Olet Miinan vastakappale, te sopisitte toisillenne oikein hyvin. Toiset miehet kuitenkin haluavat vähän muutakin kuin lapsentekokoneen ja jonkun jonka kanssa on vaan "ihan kiva" viettää aikaa... Mustasukkaisuutta tuollaisissa käytännön FWB-suhteessa harvemmin on.

💡 En ole syvästi sitoutuvat tyyppiä ailahtelevien rakkaustunteiden kautta, vaan avioliittoinstituution. Olen ollut puolitoista vuosikymmentä yhdessä vaimoni kanssa enkä jätä häntä ellei hän riko perinteistä avioliittoa vastaan esim. pettäminen tai tahallinen pihtaaminen. Mahdolliset sairaudet ja tapaturmat ja naisen nopeamman vanhenemisen seison hänen rinnallaan. Tämän kauden enskarivaimoista en olisi ottanut yhtäkään perheen perustamista eli lasten tekemistä ja heille isäksi sitoutumista varten. Muuna aikana kaikki tämän kauden enskarivaimot olisivat minulle mieleisiä suhteeseen.

Vierailija
5053/8881 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, siis se ei ollutkaan Miinalle ongelma, että joutui entisissä ja nyt nykyisessä suhteessa myötäilemään ja olemaan se, joka antaa enemmän ja antaa enemmän periksi, vaan kun ei ollut päässyt ja nyt pääsi naimisiin?

Eli toimintavan ja suhteen tasapainon ei ollutkaan tarkoitus muuttua vaan se aviosääty?

Siksi on nyt tyytyväinen oli Heikki millainen tahansa, niinpä.

Alfamiehillä, joihin Miina on aiemmin ihastunut, on myös sekä menekkiä että rohkeutta vilkuttaa silmää muillekin naisille, tässä suhteessa Heikki ei näytä niin suurelta uhkalta.

Vierailija
5054/8881 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, taas on limboraja alitettu, ts. Bimboraja

Vierailija
5055/8881 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Heikki ollut aikaisemmin avioliitossa, koska puhuu exästä ja ei varmaan saarnamiehen ole OK harrastaa esiaviollista suhteita?

Vierailija
5056/8881 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, musta taas tuo teksti oli aika kamalaa. Vähän kuin tekisi hienon taiteenlajin siitä, kun antaa toisen kävellä päältä. "Tiedän, että tämä on yhteisen hyvän eteen, en viitsi olla pikkumainen. Jos nyt vähän rapatessa roiskuu, niin ei voi mitään."

Onpa jaloa antaa toisen olla ilkimys kera huonojen käytöstapojen, puuttumatta tähän. Kunpa kaikki pystyisimme samaan yliymmärtämiseen. Not. 

Entä miten ihmisessä voi olla jotain liikaa? Helposti. 

Vierailija
5057/8881 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Miinahan sai periaatteessa samanlaisen miehen kuin ennenkin, mutta nyt hän yrittää hoitaa oman tonttinsa siten, että ei vaan sanoisi mistään, josta toinen voisi taas hermostua tai saada lisää "sinä olet vielä tuollainenkin" -matskua. Voihan se olla, että hän on ennen sanonut liikaakin, mutta ei tuo nyt ainakaan ihan tasapainolta vaikuta. Eipä sitä toista voi muuttaa kuitenkin sillä, että muuttaa itseään.

Vierailija
5058/8881 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsee kun joissain kohdissa jaksoa on tosi dramaattinen taustamusiikki, vaikka kohtauksessa ei näytä olevan mitään ikävää tai uhkaavaa. Iskee epäilys että enteileekö tämä rento meininki nyt jotain kamalaa, mitä katsojana ei vielä osaa aavistaa... Jännät musavalinnat kieltämättä.

Vierailija
5059/8881 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva haastattelu ja omasta mielestänikin Miina on ihana tyyppi ja kauden suosikkihahmoni.

Silti... Jotenkin outoa kun yhtä ihmistä palvotaan ja ylistetään niin valtavasti kaikkien toimesta. Onhan hän tosi miellyttävä ihminen, mutta vähän hassua kun Miinasta on jo muodostunut yleisen mielipiteen mukaan ns. täydellinen ihminen, jolla ei ole lainkaan huonoja puolia. 

Se ei ole tosin hänen vikansa, vaan meidän muiden ja median. 

Vierailija
5060/8881 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Miina ei ole täydellinen. Hyvin huomioi muut ja on kiltti, ystävällinen ym.mutta jotenkin tuntuu kun koko ajan eläisi ”näytellen”. Jossain vaiheessa musertuu.

On vähän kuin Eetu. Mutta sillä erolla että Miina osaa pistää kaiken pirteyden alle vaikka oikeasti ei ole kaikki hyvin.

Ketju on lukittu.