Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Miina ei ole täydellinen. Hyvin huomioi muut ja on kiltti, ystävällinen ym.mutta jotenkin tuntuu kun koko ajan eläisi ”näytellen”. Jossain vaiheessa musertuu.
On vähän kuin Eetu. Mutta sillä erolla että Miina osaa pistää kaiken pirteyden alle vaikka oikeasti ei ole kaikki hyvin.
Miina otti uuden asiakaspalvelutehtävän alttarilla vastaan ja toimittaa nyt sitä.
Haluisin vaan Miinan. Se on täysin mun vastakohta ja hymyilen koko ajan ku se on ruudussa. En tunne sitä oikeassa elämässä, mutta luultavasti hänen persoonansa tarttuisi vähän muhunkin ja oppisin nauttimaan elämästä. Miten siihen törmäisi ja miten sais sen lähtee vaikka treffeille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän nyt oli arvattavissa, mutta tässä teille vielä Miinan omasta suusta. Se perinteinen kuvio. Sääliksi käy Heikkiä, olisi vaan luottanut vaistoonsa ja jättänyt jo alttarille.
Ensitreffit alttarilla -Miina rakastui aina vääränlaisiin miehiin ja sai tarpeekseen – paljastaa nyt IS:lle, miksi sietää Heikin käytöstä
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000005865456.html
"Aiempiin suhteisiini liittyi aina sellainen jännityksen kaava, joka pohjautui epävarmuuteen. Miehet olivat aina hyvin ulospäinsuuntautuneita, viihdyttäviä, muiden seurassa supliikkeja ja kaikkien kavereita sekä ulkoisesti hyvin viehättäviä."
"Olin päättänyt, että annan tälle ihmiselle mahdollisuuden. Arvelin, että sieltä tulee sellainen ihminen, jota en ensimmäisenä itse valitsisi, koska olen niin huono valitsemaan kumppania."
Miksi näet tuon syynä jättää alttarille?
Ei yksikään mies parisuhteeseen halua naista, joka ei pidä häntä seksuaalisesti haluttavana. Tuossa teille resepti sairalloiselle mustasukkaisuudelle ja parisuhdeväkivallalle. Tajutessaa suhteen laadun mies mies katkeroituu ja mustasukkaisuus purkautuu agressioina.
Enkä tajua tätä miten kaikki pitävät Miinaa jotenkin aitona ja hienona ihmisenä, vaikka kaikki on yhtä näytelmää. Tämähän on vähän sama kuin että mies ryhtyisi parisuhteeseen vain saadakseen seksiä.
Lukiessani tämän kommentin nyt yhtäkkiä tajusin miten jotkut muut miehet kuin minä ajattelevat 💡! Olinkin miettinyt syytä joidenkin tuntemieni tyyppien käytökselle, ja nyt vasta nelikymppisenä pystyn ymmärtämään heidän valintojaan ja samaistumaan heihin. Kiitos!
Selittäisitko nyt yksityiskoitaisesti meille, mistä tuon kommentin kanssa olet tarkalleen ottaen eri mieltä ja miksi?
Minä kirjoitin tuon 💡 kommentin. En ole mistään eri mieltä, tuo on yksi tapa ajatella. Avaan vastavuoroisesti hieman ajatuksiani. Itse en ole tunteiltani noin romanttinen, ja nuorena minulla oli nainen suhteessa suurimpana syynä vaivaton seksin saanti. Myöhemmin perustin perheen koska halusin tehdä lapsia, vaikka toki nautin vaimon seurasta. Minusta tuntuu aavistuksen pahalta jos ja kun vaimo varmaankin tuntee seksuaalista vetoa johonkin mieheen enemmän kuin minuun, mutta tämä tunne ei muuta minulle mitään. Nyt ymmärrän, että jos tämä tunne olisi erittäin vahva, ajattelu voisi mennä kuten mustasukkaisuudesta kommentoijalla.
Kesällä koitin järjestää eräälle perheen perustamisesta haaveilevalle kaverilleni naisen, mutta ällistyksekseni hän ei yhtään syttynyt. Nyt pystyn samaistumaan ja ymmärrän hieman miten hän ajattelee.
No syyn kerroitkin jo itse, et ole syvästi sitoutuvaa tyyppiä. Olet Miinan vastakappale, te sopisitte toisillenne oikein hyvin. Toiset miehet kuitenkin haluavat vähän muutakin kuin lapsentekokoneen ja jonkun jonka kanssa on vaan "ihan kiva" viettää aikaa... Mustasukkaisuutta tuollaisissa käytännön FWB-suhteessa harvemmin on.
💡 En ole syvästi sitoutuvat tyyppiä ailahtelevien rakkaustunteiden kautta, vaan avioliittoinstituution. Olen ollut puolitoista vuosikymmentä yhdessä vaimoni kanssa enkä jätä häntä ellei hän riko perinteistä avioliittoa vastaan esim. pettäminen tai tahallinen pihtaaminen. Mahdolliset sairaudet ja tapaturmat ja naisen nopeamman vanhenemisen seison hänen rinnallaan. Tämän kauden enskarivaimoista en olisi ottanut yhtäkään perheen perustamista eli lasten tekemistä ja heille isäksi sitoutumista varten. Muuna aikana kaikki tämän kauden enskarivaimot olisivat minulle mieleisiä suhteeseen.
Rehellisesti sanottuna en ymmärrä yhtään, miksi ylipäätään olet uskollinen (vai oletko edes?) ja mennyt naimisiin, kun parisuhde tuntuu sinulle olevan vain jonkinlainen sopimus. Arvostan kyllä sitä, jos teet noin lapsesi vuoksi, mutta epäilen vähän, että suuremman naistajonnan edessä tuollainen keinotekoinen uskollisuus ei kestäisi. Mielenkiintoista kuitenkin huomata, että vaatimuksesi lapsen äidille myötäilevät omiani.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä näitä epäilyjä, että osallistujat olisivat näyttelijöitä? Kuka muka menee nolaamaan itsensä koko kansan edessä rahan/suosion vuoksi? Itse en menisi vaikka maksettaisiin miljoonakorvauksia...
Sinä menisit näyttämään huonoimmat puolesi koko kansalle ihan ilman mitään korvausta? Ei kai heitä kukaan näyttelijöinä saman varsinaisessa merkityksessään ole tarkoittanut, mutta eiköhän jokainen omalla tavallaan muokkaa käytöstään kameroiden edessä. Toiset ei vaan näe itsessään sen vertaa vikaa, että tajuaisivat tehdä peittää huonoimmat puolensa.
Mua edelleen ihmetyttää, kuinka osa täällä keskustelijoista pitää Heikkiä ja Miinaa jotenkin todella epäsuhtaisena parina. Kun ei ne ole! Omissa opiskelu/kaveriporukoissani Heikin kaltaiset miehet ovat ihan varteenotettavia ja haluttuja kumppaneita - mielenkiintoisia, kivan näköisiä, älykkäitä, tyyliltään ok (ei esim. häiritsevän "junttia" tyyliä) Introverttius ei haittaa mitään - pikemminkin tyhjän oloiset vouhkaajat kierretään kaukaa.
Hyvä, toisiaan hyvin täydentävä pari. (Ainakin tv:n perusteella.) Toivottavasti ovat edelleen yhdessä! :)
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun ammatit ja koulutus paljastetaan. Täälläkin pidetään Heikkiä ja Vesaa oikeina älykköinä, kun ovat ihan yliopiston käyneet, Heikki vielä helpon pääaineen.
Siniä pidetään suorastaan saappaana kun on käynyt vain lukion ja amiksen. Entäpä, jos ette tietäisi?
Jos Sini esitettäisiin päiväkodin johtajana ja Vesa rekkakuskina, Heikki maalarina. Veikkaan että miehet saisivat juntti-kommenttia jutuistaan ja Siniä kehuttaisiin kuten Miinaa nyt.
Jos Miinan sanottaisiin olevan kosmetologi, niin nokkelat heitot olisivatkin kauheaa minä-showta.Huoh.
Just näin!
Vierailija kirjoitti:
Onko Heikki ollut aikaisemmin avioliitossa, koska puhuu exästä ja ei varmaan saarnamiehen ole OK harrastaa esiaviollista suhteita?
Miksi alapeukut? Kai voi olettaa, että elää niin kuin saarnaa? No on ehkä sekin vaihtoehto, että ovat päättäneet exän kanssa pidättäytyä, mutta hieman harvinaistahan se alkaa olla tuossa ikäluokassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän nyt oli arvattavissa, mutta tässä teille vielä Miinan omasta suusta. Se perinteinen kuvio. Sääliksi käy Heikkiä, olisi vaan luottanut vaistoonsa ja jättänyt jo alttarille.
Ensitreffit alttarilla -Miina rakastui aina vääränlaisiin miehiin ja sai tarpeekseen – paljastaa nyt IS:lle, miksi sietää Heikin käytöstä
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000005865456.html
"Aiempiin suhteisiini liittyi aina sellainen jännityksen kaava, joka pohjautui epävarmuuteen. Miehet olivat aina hyvin ulospäinsuuntautuneita, viihdyttäviä, muiden seurassa supliikkeja ja kaikkien kavereita sekä ulkoisesti hyvin viehättäviä."
"Olin päättänyt, että annan tälle ihmiselle mahdollisuuden. Arvelin, että sieltä tulee sellainen ihminen, jota en ensimmäisenä itse valitsisi, koska olen niin huono valitsemaan kumppania."
Miksi näet tuon syynä jättää alttarille?
Ei yksikään mies parisuhteeseen halua naista, joka ei pidä häntä seksuaalisesti haluttavana. Tuossa teille resepti sairalloiselle mustasukkaisuudelle ja parisuhdeväkivallalle. Tajutessaa suhteen laadun mies mies katkeroituu ja mustasukkaisuus purkautuu agressioina.
Enkä tajua tätä miten kaikki pitävät Miinaa jotenkin aitona ja hienona ihmisenä, vaikka kaikki on yhtä näytelmää. Tämähän on vähän sama kuin että mies ryhtyisi parisuhteeseen vain saadakseen seksiä.
Lukiessani tämän kommentin nyt yhtäkkiä tajusin miten jotkut muut miehet kuin minä ajattelevat 💡! Olinkin miettinyt syytä joidenkin tuntemieni tyyppien käytökselle, ja nyt vasta nelikymppisenä pystyn ymmärtämään heidän valintojaan ja samaistumaan heihin. Kiitos!
Selittäisitko nyt yksityiskoitaisesti meille, mistä tuon kommentin kanssa olet tarkalleen ottaen eri mieltä ja miksi?
Minä kirjoitin tuon 💡 kommentin. En ole mistään eri mieltä, tuo on yksi tapa ajatella. Avaan vastavuoroisesti hieman ajatuksiani. Itse en ole tunteiltani noin romanttinen, ja nuorena minulla oli nainen suhteessa suurimpana syynä vaivaton seksin saanti. Myöhemmin perustin perheen koska halusin tehdä lapsia, vaikka toki nautin vaimon seurasta. Minusta tuntuu aavistuksen pahalta jos ja kun vaimo varmaankin tuntee seksuaalista vetoa johonkin mieheen enemmän kuin minuun, mutta tämä tunne ei muuta minulle mitään. Nyt ymmärrän, että jos tämä tunne olisi erittäin vahva, ajattelu voisi mennä kuten mustasukkaisuudesta kommentoijalla.
Kesällä koitin järjestää eräälle perheen perustamisesta haaveilevalle kaverilleni naisen, mutta ällistyksekseni hän ei yhtään syttynyt. Nyt pystyn samaistumaan ja ymmärrän hieman miten hän ajattelee.
No syyn kerroitkin jo itse, et ole syvästi sitoutuvaa tyyppiä. Olet Miinan vastakappale, te sopisitte toisillenne oikein hyvin. Toiset miehet kuitenkin haluavat vähän muutakin kuin lapsentekokoneen ja jonkun jonka kanssa on vaan "ihan kiva" viettää aikaa... Mustasukkaisuutta tuollaisissa käytännön FWB-suhteessa harvemmin on.
💡 En ole syvästi sitoutuvat tyyppiä ailahtelevien rakkaustunteiden kautta, vaan avioliittoinstituution. Olen ollut puolitoista vuosikymmentä yhdessä vaimoni kanssa enkä jätä häntä ellei hän riko perinteistä avioliittoa vastaan esim. pettäminen tai tahallinen pihtaaminen. Mahdolliset sairaudet ja tapaturmat ja naisen nopeamman vanhenemisen seison hänen rinnallaan. Tämän kauden enskarivaimoista en olisi ottanut yhtäkään perheen perustamista eli lasten tekemistä ja heille isäksi sitoutumista varten. Muuna aikana kaikki tämän kauden enskarivaimot olisivat minulle mieleisiä suhteeseen.
Rehellisesti sanottuna en ymmärrä yhtään, miksi ylipäätään olet uskollinen (vai oletko edes?) ja mennyt naimisiin, kun parisuhde tuntuu sinulle olevan vain jonkinlainen sopimus. Arvostan kyllä sitä, jos teet noin lapsesi vuoksi, mutta epäilen vähän, että suuremman naistajonnan edessä tuollainen keinotekoinen uskollisuus ei kestäisi. Mielenkiintoista kuitenkin huomata, että vaatimuksesi lapsen äidille myötäilevät omiani.
💡 Olen uskollinen, kuuluu perinteiseen avioliittoon, joka on ennenkaikkea sopimus. Olen julkisesti antanut sanani, ja minun sanani pitää. Toki avioliitto myös sopii tunteisiini todella hyvin. Heikillä varmaan on samaa ajattelua, siitä epäröinti ennen "tahdon" sanaa. Jos vaimoni jättää minut, löydän kyllä uuden naisen pian, ei uskollisuuteni ole pakon sanelemaa 😄
Siis voitteko olla laittamatta noita Cmore spoilereita tänne? Kiitos.
Tuosta IS.n haastattelusta tuli aina vaan parempi kuva Miinasta. Harvinaisen kypsästi ajatteleva nuori nainen. Meitä miehiä aina syytetään keskenkasvuisiksi, mutta eivät naiset sen aikuismaisempia ole. Tästä syystä moni täällä pitää Miinaa feikkinä koska itse on jumittunut henkisesti jonnekin teini-ikään.
Sama dynamiikka Heikin kanssa kuin aiempien panoalfojen kanssa. Nyt Miina saa samaa paskaa kohtelua, jota sai aiemmissakin suhteissaan, mutta ei yhtä seksikkäältä ja komealta mieheltä.
Nyt ymmärrän miksi nää ei ole aiemmin löytäneet puolisoa: miehet naismaisia ja naiset miesmäistä. Sinänsä siinä ei pahaa, jos sattuu sellaisesta tykkäämään!
Sini just paljasti että haluu vaan nopeaa seksiä ja Vesa pitkää pusuttelua.
Rosan ja Eetun osalta tämähän on nähtävillä ollutkin koko ajan, kumpi naismainen ja kumpi äijä.
Miina räväkämpi ja Heikki neitimäisempi.
Vierailija kirjoitti:
Haluisin vaan Miinan. Se on täysin mun vastakohta ja hymyilen koko ajan ku se on ruudussa. En tunne sitä oikeassa elämässä, mutta luultavasti hänen persoonansa tarttuisi vähän muhunkin ja oppisin nauttimaan elämästä. Miten siihen törmäisi ja miten sais sen lähtee vaikka treffeille?
Suurimmat suomalaiskaupungit ovat täynnä vastaavia miinoja. Käsittääkseni korkeakoulutettuja sinkkunaisia riittää, joten parempi että etsit itse oman miinasi.
Se telkkarissa nähtävä Miinakin varmaan arvostaisi aloitteellista toimintaa enemmän kuin hänen peräänsä unelmointia Vauva-foorumilla.
Hyvänen aika!
Miinahan sanoo siinä haastattelussa, ettei kritisointi tunnu hyvältä, mutta hän on päättänyt suhtautua kommentteihin rakentavasti ja haluaa ymmärtää MIKSI toinen sanoo ja toimii niin.
Miina pitää rajoistaan kiinni.
"Rajoja voi asettaa lempeän lujasti - ei tarvitse olla kärkäs. En myöskään takerru jokaiseen asiaan eikä kaikesta tarvitse tehdä numeroa, vaan valitsen taisteluni ja sanon asioista, jotka koen tarpeeksi suuriksi."
Viisaita sanoja. Voihan sitä tapella kaikesta ja olla hyväksymättä mitään, mutta ei sillä tavalla suhdetta rakenneta.
Kun lukee näitä kommentteja, alkaa väistämättä miettiä, onko kaikilla kirjoittajilla oma liitto kunnossa. Jos itsellä menee päin helvettiä, ei halua kenenkään muunkaan onnistuvan?
No just tämä. Ainakin Vesa ja Sini voisivat vaan tajuta tulla sieltä kaapista ulos - eli todennäköisesti moemmat gay-ihmisiä. ;) :) Mutta mikäs siinä: tavallaan ymmärtävät sitten toisiaan jotenkin, ja kumpikin on varmaan helpottuneita siitä, kun suhde on vaan hauska kaveri- ja kämppissuhde, jossa puuhaillaan kaikkia kivoja juttuja yhdessä. Sini ei edes siedä kovin paljoa läheisyyttä, se on varmaan vain ahdistavaa pakkopullaa; Vesa sentään tykkää lähelläolosta ja toisen koskettamisesta (halittelusta ym.), mutta löisin vaikka vetoa, että ei ole oikeasti ja aidosti rakastunut hänkään, eikä voisi oikeasti rakastua kehenkään naiseen.
Sinillä on muuten ärsyttävä tapa nalkuttaa ja naputtaa "huumorin" varjolla ja "kevyen" hihittelyn lomassa. Pitää saada toista lytättyä, jotta näyttäis itte fiksummalta ja paremmalta, muka. Siis se varhaiskaali/ vanha kaali -episodikin?! :O Miten niin varhaiskaali ei olis sopinut salaattiin: sehän on vaan ehdottomasti parempaa! :O :D
Rosa, kasva aikuiseksi!
Vaikka et tunne lämpöä Eetua kohtaan, sinun ei tarvitse olla tympeä, ilkeä ja alentuva.
Kuka haluaa tuollaisen naisen?
Mietin tota Rosa ja Eetu kuviota. Kaikki tuomitsee Rosan kamalaksi, mutta mitä jos toinen saa esille juuri ne huonot puolet. Itselläni oli entisessä elämässä juuri niin. Mies oli ihan perässä vedettävä. Olin aina pinna kireällä. En tajunnut vasta kuin eron jälkeen miten saikin minusta juuri huonot puolet esille. Vaikka kuinka yritin saada homman toiminaan, koska en halunnut olla yksin.
Katson tulevan osan ja minusta näyttää, että Rosa joutuu olemaan melkein äiti Eetulle. Eetuhan ei oikeasti puhu mitään järkevää missään vaiheessa.
Luulen, että Rosan olemus olisi erilainen tasa-arvoisemmassa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Mietin tota Rosa ja Eetu kuviota. Kaikki tuomitsee Rosan kamalaksi, mutta mitä jos toinen saa esille juuri ne huonot puolet. Itselläni oli entisessä elämässä juuri niin. Mies oli ihan perässä vedettävä. Olin aina pinna kireällä. En tajunnut vasta kuin eron jälkeen miten saikin minusta juuri huonot puolet esille. Vaikka kuinka yritin saada homman toiminaan, koska en halunnut olla yksin.
Katson tulevan osan ja minusta näyttää, että Rosa joutuu olemaan melkein äiti Eetulle. Eetuhan ei oikeasti puhu mitään järkevää missään vaiheessa.
Luulen, että Rosan olemus olisi erilainen tasa-arvoisemmassa suhteessa.
Samoilla linjoilla. Kun ei sovi toisilleen, huonot puolet saattaa nousta vahvasti esiin.
Thunderi oli mykistynyt, kun joku viimeinkin avautua edes hieman seksihommeleista.
En ymmärrä näitä epäilyjä, että osallistujat olisivat näyttelijöitä? Kuka muka menee nolaamaan itsensä koko kansan edessä rahan/suosion vuoksi? Itse en menisi vaikka maksettaisiin miljoonakorvauksia...