Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018

Kommentit (8881)

Vierailija
3501/8881 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä paljon näyttää Sini ja Vesa halailevan ja pusuttelevan kuin Miina ja Heikki. Eivät vaan näytä niin pursuilevilta luonteilta. Introverttejä. Oman elämänsä Dundiksilla huomio taitaa karata ohjelmasta kommenttien naputteluun.

Ja jos "veli" kertoo suu korvissa "lyheksi jääneistä yöunista" ja ylipäänsä vie nuorikon suvun pariin, tuollaiselta järkimieheltä se on siinä. Olen ollut suhteessa samanoloiseen, joka ei osoittanut hellyyttä julkisilla paikoilla kuin rautatieasemalla, ja kun tätä hetken sureksin juuri nämä sain vastaukseksi. Kameran edessä näytetty hellyys (ja on sitäkin tässä ollut) on toisille helpompaa, tämä pari saattaa olla hiljaisten vesien salakutevia kaloja?

Tuo suvun pariin vieminen nyt ei kerro tässä tapauksessa yhtään mitään, koska on tuotannon suunnittema asia ja kuuluu formaattiin.

Kyllähän se suku nyt hyvänen aika naimisiinmenon ja puolison tietää kun ihan telkkarissa näytettiin?

Vesa on tosiaan ihan järkimies, tuo heitto lyhyistä yöunista nyt ei myöskaan kerro mitään, senhän voi heittää ihan vain yleisenäin kliseenä, vaikka sitten nukkuisivat kuinka paljon.

Tottahan sarjassa pyritään näyttämään sukulointikäynti, jos parilla (ja vierailun kohteilla) on halua siihen, mutta ei se mikään pakollinen ohjelmanumero silti ole. Petrin ja Marin vanhemmilla ei vierailtu. En muista enää, kävivätkö Esa ja Violakaan?

Vierailija
3502/8881 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tulevasta jaksossa tapahtuu?

No Rosa ja Eetu ottavat vähän etäisyyttä, jonka jälkeen tuntuu menevän paremmin. Edelleen on samat ongelmat läsnä, muttei ehkä niin kärjistetysti.

Heikki ihmettelee, mihin hänen kaljat ovat kadonneet ja Miina myöntää juoneensa yhden. Tapaavat myös Heikin äidin, joka vaikutti aivan tosi herttaiselta. Kävivät myös yhdessä kaupassa ilman suurempaa draamaa. Ja kävivät katsomassa Heikin kämppää, jonka jälkeen menivät ilmeisesti hotelliin - Heikin aloitteesta 😄

Sini ja Vesa kuntoilivat ja kävivät Jukolan viestissä. Sini kokee syyllisyyttä siitä, että Vesa on aika paljon yksin ja ilman kontakteja Tampereella. Muuten heillä tuntui menevän kivasti.

SPOILER!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Ja Miinan ja Heikin ollessa Heikin luona he käyvät sängyllä loikoillessaan hiukan vakavasävyisen keskustelun Heikin "hienostelevasta" naisihanteesta, jota Miina ei vastaa. Eli Miina kyselee, millä tavalla hänen pitäisi olla "hienostelevampi" Heikin silmissä ollakseen tämän mieleen, kun hän kuitenkin esimerkiksi jo meikkaa. Heikki ei osaa vastata oikein mitään, on jotenkin vaikeana.

Lisäksi matkalla Tampereelle Heikin luo Heikki kertoo potevansa vauvakuumetta. Juttu lähtee alunperin vitsistä, ja Miina ottaa sen 100% huumorilla, mutta tilanteen edetessä ja vauvakuumeestaan kertoessaan Heikki vaikuttaakin olevan jo ihan tosissaan. Miina ottaa tilanteen edelleen huumorilla ja heittää jotain "kaikkea sitä vanhoilla päivillään kuulee". Lopputuntuma keskustelusta on, että toiselle perheenlisäys voisi olla ajankohtainen asia ja toiselle ei sitten yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3503/8881 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleen noista pareista, että ajatelkaas jos jollakin ilveellä Rosa ja Heikki olisi laitettu pariksi! Rosa olisi revennyt raivosta kahtia, kun Heikki olisi jahkaillut sitä ja tätä. Tämä olisi kyllä ollut todellista tosi tv:tä.

Vierailija
3504/8881 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli vaan mieleen noista pareista, että ajatelkaas jos jollakin ilveellä Rosa ja Heikki olisi laitettu pariksi! Rosa olisi revennyt raivosta kahtia, kun Heikki olisi jahkaillut sitä ja tätä. Tämä olisi kyllä ollut todellista tosi tv:tä.

Voi olla että olisi Heikki saanut palautteen vitseistään suoraan luuvitosella :D Lahden likka ei olisi paljoa kuunnellut..

Vierailija
3505/8881 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, nyt jäyhästä ja sosiaalisesti alisuorituvasta töksäyttelijä-Heikistä on tehty lipevä peluri :D

Tällä palstalla kaikki on mahdollista! :D

Vierailija
3506/8881 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta siis oikeasti miksi noi kaikki miehet asuu jossain rotankoloissa ja naisilla on hienot kämpät? Kyllä mulla alkais hälytyskellot soida jos yli 25v mies ei osaisi edes jonkunlaista huolta pitää elämisestään. Miettikää nyt jos jossain treffipalvelussa törmäisitte tuollaiseen,eikö olisi vähän deal breaker.

Kämpän kokoko tai sisustusko se kertoo, että osaako pitää huolta elämisestään? Kyllä kaikki noista miehistä vaikuttaa vahvasti siltä, että elämänhallinta on ihan kondiksessa. Kestävään parisuhteeseen kykenevää ihmistä ei varmaan myöskään kämpän hienouden/pienuuden perusteella voi tietää.

Näin juuri, itsekin asuin "rotankolossa" eli vuokrayksiössä kolmikymppiseksi, kun ensin ei ollut vakinaista työsuhdetta, vaan pitkä ketju määräaikaisia, ja lisäksi koetin säästää rahaa oman asunnon pesämunaksi minimoimalla asumismenot. Nyt asun ihan kivassa omistuskaksiossa merinäköaloin, josta toki vielä puolet velkaa pankille.

Vierailija
3507/8881 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, minun mielestäni ei ole kovin syvällistä tai älykästä esimerkiksi ottaa esille naisen toppi ja alkaa miettimään, että tämähän on nyt liian pieni, tiesit turkuun tai muuta vastaavaa.

Miksi ylipäätään mies *keskustelee* jostain naisen topista ja tisseistä?

Miten olisi, jos Miina levittelisi Heikin kalsareita ja sanoisi vaikka, että miksi olet ostanut näin isot kalsarit, kyllähän se sinunkokoiset vehkeet mahtuu paljon pienempiinkin.

Tämäntyylistä *huumoria*, en itse ymmärrä, olen kait sitten tyhmä, no en olekaan akateeminen, onneksi.

Ai perkele kun olisi Miina heittänytkin tuollaisen läpän :) Olisiko Heikkia naurattanut vai olisiko suuttunut? 

Vierailija
3508/8881 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten ihmettele yhtään, miksi Rosa pääsi seulonnan läpi ohjelmaan. On kyennyt antamaan itsestään hyvän ja tasapainoisen kuvan. Onhan työhaastatteluissakin osalla tapana suoltaa vaikka mitä paskaa, jotta duunia irtoisi. Jos ihminen vielä uskoo valheisiinsa, muutkin helposti vakuuttuvat. Persoonallisuustesteissäkin pystyy kikkailemaan niin, että saa huijattua mieleiset vastaukset, joista saa käsityksen että henkilö on sopiva työhön tai tähän Ensitreffit-formaattiin.

Vierailija
3509/8881 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin ihan Heikin lumoissa vielä häissä, mutta jokin tuossa koko kuviossa mättää. Jotenkin tuo pussailukin on minusta kiusallista katsottavaa. En tiedä, onko vaan omassa päässäni, että nämä kaksi ei vaan sovi yhteen, joten siksi pidän vähän kaikkea feikkinä heidän välillään. 

Tykkään sarkasmista, mutta jotenkin Heikki oli häissä vielä paljon nokkelamman oloinen. ;) En jaksa enää noita latteita sutkautuksia ja naismaista höhöttelyä perään. No se mausoleum-kommentti nyt oli ihan hyvä. 

Vierailija
3510/8881 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miina sanoi ohjelman lopussa, että hänellä on maailman paras mies.

Vaan näin ei ilmeisesti olekaan, vaan Miina on näyttelijä ja Heikki on narsisti, AV-palsta TIETÄÄ.

Nyt mullekin alkaa riittää, kiitos ja hei!

Vierailija
3511/8881 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta siis oikeasti miksi noi kaikki miehet asuu jossain rotankoloissa ja naisilla on hienot kämpät? Kyllä mulla alkais hälytyskellot soida jos yli 25v mies ei osaisi edes jonkunlaista huolta pitää elämisestään. Miettikää nyt jos jossain treffipalvelussa törmäisitte tuollaiseen,eikö olisi vähän deal breaker.

Kämpän kokoko tai sisustusko se kertoo, että osaako pitää huolta elämisestään? Kyllä kaikki noista miehistä vaikuttaa vahvasti siltä, että elämänhallinta on ihan kondiksessa. Kestävään parisuhteeseen kykenevää ihmistä ei varmaan myöskään kämpän hienouden/pienuuden perusteella voi tietää.

Näin juuri, itsekin asuin "rotankolossa" eli vuokrayksiössä kolmikymppiseksi, kun ensin ei ollut vakinaista työsuhdetta, vaan pitkä ketju määräaikaisia, ja lisäksi koetin säästää rahaa oman asunnon pesämunaksi minimoimalla asumismenot. Nyt asun ihan kivassa omistuskaksiossa merinäköaloin, josta toki vielä puolet velkaa pankille.

Minä taas olen 42 ja asun omassa rotankolossa eli omistusyksiössä. Lainaa 0 e, ei töitä. Joten minkäs tekee... Tässä sitä ollaan toistaiseksi, kun isompaankaan ei riitä rahnuskat. 

Vierailija
3512/8881 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, minun mielestäni ei ole kovin syvällistä tai älykästä esimerkiksi ottaa esille naisen toppi ja alkaa miettimään, että tämähän on nyt liian pieni, tiesit turkuun tai muuta vastaavaa.

Miten olisi, jos Miina levittelisi Heikin kalsareita ja sanoisi vaikka, että miksi olet ostanut näin isot kalsarit, kyllähän se sinunkokoiset vehkeet mahtuu paljon pienempiinkin.

Tämäntyylistä *huumoria*, en itse ymmärrä, olen kait sitten tyhmä, no en olekaan akateeminen, onneksi.

Nytkö siis toppi ja tissit on kielletty puheenaihe miehiltä :O ? 

Tätä en ymmärrä. Minusta aviomiehensä (tai kenen tahansa) kanssa saa puhua IHAN mistä tahansa. Ei kai se ole niin muka, että vain akateemiset ymmärtää tämän?

Vierailija
3513/8881 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo onkin hauskaa huumoriosastoa tuo juttu. Heikki on monipuolinen. Minusta tuo toppijuttu oli hauska. Miinahan on pieni ja siro Heikkiin verrattuna, joten toppikin on pikkuinen. Huomaa, että huumorintajusi on aika surkea ja kehittymätön, jos tuonkin näet loukkaavana. Olisi täysin eri asia, jos Miina olisi yli satakiloinen keijukainen ja toppi valtavan kokoinen, jos sitä haukuttaisiin teltaksi. 

Vierailija
3514/8881 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ihmetytti ja huvitti tuo kohtaus sen takia, että kys. ohjelmassa taas toppi oli näkynyt jo monta kertaa Miinan päällä. Jos oikein katsoin. Eli siis todistetusti oli ollut Miinan päällä. Toki voi olla, että näissä menee aikajärjestys sekaisin eli ehkä makaronilaatikkoa ei ollutkaan vielä vedetty keltainen toppi päällä, vaan Heikki ihmetteli sitä ennen asiaa. 

Vierailija
3515/8881 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miina sanoi ohjelman lopussa, että hänellä on maailman paras mies.

Vaan näin ei ilmeisesti olekaan, vaan Miina on näyttelijä ja Heikki on narsisti, AV-palsta TIETÄÄ.

Nyt mullekin alkaa riittää, kiitos ja hei!

Miina ei ole näyttelijä, mutta omaa sosiaalista lahjakkuutta. Joskus siihen kuuluu tietty kameleonttimaisuus, mikä ei ole välttämättä pahasta, mutta peittää todellista persoonaa. Hän on myös kohtelias ja ymmärtää tilanteen vaatimukset. Siksi kohteliaisuudet. Kunhan Heikki jatkaa noita "vitsejään" vielä jonkin aikaa ja alkaa jankuttaa lapsenteosta, nähdään Miinan todellinen kanta asioihin. 

Vierailija
3516/8881 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo onkin hauskaa huumoriosastoa tuo juttu. Heikki on monipuolinen. Minusta tuo toppijuttu oli hauska. Miinahan on pieni ja siro Heikkiin verrattuna, joten toppikin on pikkuinen. Huomaa, että huumorintajusi on aika surkea ja kehittymätön, jos tuonkin näet loukkaavana. Olisi täysin eri asia, jos Miina olisi yli satakiloinen keijukainen ja toppi valtavan kokoinen, jos sitä haukuttaisiin teltaksi. 

Olen eri, mutta miksi joku haluaisi kuulla, että tämähän on liian pieni sinulle, tissit pursuaa, et voi mahtua tähän? Mitä hauskaa tuossa tosiaan on?

Vierailija
3517/8881 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin Mariannan neuvosta "älä oleta toisesta mitään!" Todella tärkeää oivallus, että toisen ajatuksia ei voi lukea, ei edes pitkäaikaisen kumppanin, ja siksi avoin kommunikaatio on suhteessa kaiken a ja o.

Vierailija
3518/8881 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta Heikin lapsihaaveetkin muuttuvat tällä foorumilla painostamiseksi.

Vierailija
3519/8881 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta miksi joku haluaisi kuulla, että tämähän on liian pieni sinulle, tissit pursuaa, et voi mahtua tähän? Mitä hauskaa tuossa tosiaan on?

Mm. se, että vaate on jo ollut Miinan päällä, ellei kuvattua materiaalia esitetä täysin väärässä järjestyksessä. Ja itse ainakin tulkitsin tuon niin, että Heikki ihailee Miinan siroutta ja pientä kokoa. 

Vierailija
3520/8881 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mm. se, että vaate on jo ollut Miinan päällä, ellei kuvattua materiaalia esitetä täysin väärässä järjestyksessä. Ja itse ainakin tulkitsin tuon niin, että Heikki ihailee Miinan siroutta ja pientä kokoa. 

Niin mä itse kommentoin tuossa yllä, että toppihan oli jo ollut päällä, mutta voi olla, että aikajärjestys sotketaan.

Silti, ei liity asiaan yhtään mitään, oli Heikki nähnyt toppia päällä tai ei (paitsi sen verran, että jos oli jo topin nähnytkin, niin turha asiaa enää ihmetellä). Ei kukaan halua kuulla, että EIHÄN tää nyt SULLE voi mahtua, sun tissitkin tästä pursuaa. Aika mestari saa olla, jos tuosta kohteliaisuuden itselleen saa. 

Ketju on lukittu.