Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
Tragikoomisinta on se, että Miina, joka ohjelmassa on ressukka kynnysmatto, joka sietää mitä tahansa ja korkeintaan mainitsee asioista mukamas-humoristisesti, saa julkisuudessa "Miina on ihana, haluan Miinan vaimoksi!" -kommentteja. Mitäköhän tämä kertoo ihmisistä? Nainen on ihana, kun hän unohtaa omanarvontuntonsa, ei puolustaudu, ei pidä palopuheita, ei kiellä ja antaa siimaa kerta toisensa jälkeen? No toisaalta, näinhän se kyllä vaikuttaa olevan, että narsistin päiväuni on kuuminta hottia. Aika surullinen läpileikkaus vaan tosielämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse enää ihmetellä, miksi esimerkiksi henkisen väkivallan uhrit pysyvät vaiti tai keksivät selityksiä tyyliin "ei se sillä oikeasti mitään tarkoittanut, se on sellainen.." jne. Ihan satavarmasti Miinaa on vituttanut nuo Heikin töksäytykset, eikä kyse ole mistään akateemisesta huumorista tai esileikistä, vaan moukkamaisesta käytöksestä, jota Miina ei ansaitse. Miinan tasainen luonne siedättää noita juttuja tilanteessa, mutta ne jäävät varmasti sinne pohjalle mietityttämään.
Miksi jäisi mietityttämään pohjalle? Ei saa antaa jäädä pohjalle, vaan pitää puhua heti, viimeistään kun kamerat on lähteneet nukkumaan. Miten vaikea tämä on ymmärtää?
En ymmärrä kun täällä sekoitetaan asioita. Tottakai noista vitseistä voi ottaa itseensä, vaikka toisaalta naurattaisikin. Mutta siitä sitten seuraa toimia, jotta toinen ei enää uudestaan töksäyttelisi. Mikä tässä on vaikeaa?
Täällä on käsittääkseni kritisoitu sitä tapaa, millä Heikin vitsit/töksäytykset käännetään automaattisesti joksikin poikkeuksellisen älykkään ihmisen älynväläyksiksi, jotkä Miina sitten toisena akateemisena heti bonjaa. Ihminen se on Miinakin, vaikka pitää hymynaamaa yllä. Ulkonäköön kohdistuvat negatiiviset asiat loukkaavat aina, oli sitten mikä status tai äo tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Eläinrakkaana ihmisenä huomasin myös juuri tuon, että Heikki ei mitenkään huomioinut Miinan koiraa.
Koira tuli häntäänsä heiluttaen iloisena Heikin lähelle, mutta ei mitäån reagointia. Päinvastoin työnsi koiran pois luotaan.Vaikka ei olisi koirafani, niin kun hyvin tietää, että se on Miinalle tärkeä edes yrittäisi jotenkin taputtaa tms.
Itselle miehen sellainen piirre, että on ystävällinen eläimille on erittäin tärkeää. Melko iso miinus olisi, jos eläimet eivät herättäisi sympatiaa.
Eläimille kylmäkiskoinen ihminen on myös kylmäkiskoinen ihmisillekin.
Mitään lässytystä ei tarvitse väkisin tehdä, mutta edes jotain.Mutta tietysti parempi se, että ei näyttele, niin jokainen voi siitä sitten tehdä omat johtopäätökset.
Miinana olisin kyllä sanonut, että katso nyt kun xxxx tykkää sinusta tms.
Ja seurannut miten mies toimii kommenttini jälkeen.
Tuo että eläimille kylmäkiskoinen olisi kylmäkiskoinen myös ihmisille on täyttä soopaa.
Minä pelkään monia eläimiä, mm. kissoja ja koiria, en osaa pitää niistä ja olen kylmäkiskoinen. Toki pennut on suloisia, mutta siinä se.
Sen sijaan rakastan ihmisiä ja tulen kaikkien kanssa hyvin toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Eläinrakkaana ihmisenä huomasin myös juuri tuon, että Heikki ei mitenkään huomioinut Miinan koiraa.
Koira tuli häntäänsä heiluttaen iloisena Heikin lähelle, mutta ei mitäån reagointia. Päinvastoin työnsi koiran pois luotaan.Vaikka ei olisi koirafani, niin kun hyvin tietää, että se on Miinalle tärkeä edes yrittäisi jotenkin taputtaa tms.
Itselle miehen sellainen piirre, että on ystävällinen eläimille on erittäin tärkeää. Melko iso miinus olisi, jos eläimet eivät herättäisi sympatiaa.
Mitään lässytystä ei tarvitse väkisin tehdä, mutta edes jotain.Mutta tietysti parempi se, että ei näyttele, niin jokainen voi siitä sitten tehdä omat johtopäätökset.
Ja seurannut miten mies toimii kommenttini jälkeen.
Juuri tuo, kun koira iloisena heilutti häntää ja Heikki vaan työnsi sen pois.
Ihmisestä voi tehdä johtopäätöksiä sen perusteella miten hän suhtautuu eläimiin.
T:3587
Uskon, että nämä lemmikkiasiat ja pitääkö ylipäätään eläimistä/onko allergiaa on kysytty jo siinä kaavakevaiheessa. Heikkihän siinä yhdessä jaksossa kertoi hänen pitävänsä koirista, mutta hänellä ei ole koskaan ollut lemmikkiä. Ja onhan niistä vastuuta jne. Kyllä mä uskon, että Heikki tykkää Miinan koirasta, mutta kestäähän se aikaa, että se alkaa tuntua ns. läheiseltä. En vetäisi parin sekunnin klipistä suuria päätelmiä tästä(kään) asiasta.
Meillä on perheessä kaksi isoa koiraa (minun harrastuskoiria) eikä mieheni (yhdessä ollaan oltu liki 20v) niitä kovin paljon silittele tai muuta. Toki niistä tykkää, mutta ei se ole hänelle luontevaa eikä ylipäätään tarpeellista hänen niitä huomioida. Toki hoitaa jos itse olen muualla tai vaikka kipeänä ja on lenkeillä mukana, mutta ei sen kummemmin rapsuta ja puhu niille ja se on täysin ok.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävän tosikkoja ja huumorintajuttomia muutamat kommentoijat, jotka näkevät Heikin ja Miinan yhdessäolemisessa henkistä väkivaltaa, narsismia, aspergeria, toisen latistamista jne. Ootte ihan järkyttävän pihalla ja erittäin surkeita ihmistuntijoita.
Kun nyt on varmaan niin, että nämä jotka asiasta kirjoittavat ja ovat asian huomioineet ovat juuri niitä, joilla on ennestään paljonkin
ihmistuntemusta ja ehkä myös kokemusta vastaavista miehistä.
Minulla on erittäin tarkka korva kaikenlaisille toisen arvostelemiselle, muka huumorin varjolla tapahtuvalle kontrolille le ja vastaavalle.
Kaikkein kamalin on tyyppi, joka töksäyttää ja kun toinen huomauttaa tai loukkaantuu niin kuittaa juuri, että minähän vain vitsailin/laskin leikkiä.
Sen vitsailun varjolla voi sanoa miltei mitä tahansa ja saada toisen näyttämään tosikolla tai tyhmältä.
Vetää tavallaan maton toisen alta.
Parisuhteeseen ei kuulu se, että toisen täytyy koko ajan kuulostella tai miettiä onko joku juttu nyt vitsi vai onko oikeutettua siitä loukkaantua.
Se johtaa tosi helposti juuri munankuorilla kävelemisen.
Varsinkin jos toinen on kiltti, sopeutuva ja kohtelias.
Minua ihan kylmää kun moni täällä puolustelee tai vähättelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävän tosikkoja ja huumorintajuttomia muutamat kommentoijat, jotka näkevät Heikin ja Miinan yhdessäolemisessa henkistä väkivaltaa, narsismia, aspergeria, toisen latistamista jne. Ootte ihan järkyttävän pihalla ja erittäin surkeita ihmistuntijoita.
Tai ehkä sinä olet naiivi denialisti (tämä on akateeminen läppä, jolle sinun tulee nauraa eikä loukkaantua).
Ja lisäksi luulet tietäväsi millaisia me muut kommentoijat ollaan. Olet itse surkea ihmistuntija ja ihan pihalla. Perinteinen taktiikka keskustelussa on hyökätä toisen persoonan kimppuun, kun ei osaa pysyä asiassa. Et taida olla kovin perehtynyt myöskään argumentaatio-oppeihin. (Tämäkin oli hauska akateeminen läppä, naurattaako?)
Vierailija kirjoitti:
Koittaa tehdä itsestään vahvan tuolla urheilulla, mutta ei oikeasti kestä edes normaaliarkea töissä.
Sini vastaavasti oli kipeänä töissä eikä valittanut pätkääkään.
Niin että oikein suomalaista arjen sankaruutta taas, mennä puolikuntoisena töihin tartuttamaan muutkin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun nyt on varmaan niin, että nämä jotka asiasta kirjoittavat ja ovat asian huomioineet ovat juuri niitä, joilla on ennestään paljonkin
Minulla on erittäin tarkka korva kaikenlaisille toisen arvostelemiselle, muka huumorin varjolla tapahtuvalle kontrolille le ja vastaavalle.
Kaikkein kamalin on tyyppi, joka töksäyttää ja kun toinen huomauttaa tai loukkaantuu niin kuittaa juuri, että minähän vain vitsailin/laskin leikkiä.
Sen vitsailun varjolla voi sanoa miltei mitä tahansa ja saada toisen näyttämään tosikolla tai tyhmältä.
Vetää tavallaan maton toisen alta.Parisuhteeseen ei kuulu se, että toisen täytyy koko ajan kuulostella tai miettiä onko joku juttu nyt vitsi vai onko oikeutettua siitä loukkaantua.
Varsinkin jos toinen on kiltti, sopeutuva ja kohtelias.Minua ihan kylmää kun moni täällä puolustelee tai vähättelee.
En halua vähätellä, vaan tuoda esiin sitä puolta, että eiköhän Miina pärjää. Osaa analysoida asioita niin hyvin, että vaikea uskoa että nielisi arvosteluakaan oikeasti.
Luulen että siinä tilanteessa naurahtaa vaikka loukkaisikin, mutta ottaa myöhemmin (tosiaan esim. kameroiden mentyä) asian puheeksi. En voi uskoa, että Miina jäisi jalkoihin tai pelkäisi sanoa, mitä tuntee ja ajattelee. Fiksu ja itsevarma tyttö, kyllä uskon et pitää puolensa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja seurannut miten mies toimii kommenttini jälkeen.Tuo että eläimille kylmäkiskoinen olisi kylmäkiskoinen myös ihmisille on täyttä soopaa.
Minä pelkään monia eläimiä, mm. kissoja ja koiria, en osaa pitää niistä ja olen kylmäkiskoinen. Toki pennut on suloisia, mutta siinä se.
Sen sijaan rakastan ihmisiä ja tulen kaikkien kanssa hyvin toimeen.
Näinpä. Voi olla "hyvä ihminen", vaikkei rakastaisikaan eläimiä. Eläintenvihaajat sitten asia erikseen, mutta siitähän ei ollut kyse. Ei Heikkikään varmastikaan vihaa sitä koiraa, vaikkei vielä sydämestään rakastaisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vetää tavallaan maton toisen alta.Parisuhteeseen ei kuulu se, että toisen täytyy koko ajan kuulostella tai miettiä onko joku juttu nyt vitsi vai onko oikeutettua siitä loukkaantua.
Varsinkin jos toinen on kiltti, sopeutuva ja kohtelias.Minua ihan kylmää kun moni täällä puolustelee tai vähättelee.
On mullakin kokemusta narsistista ja muutamasta muusta negatiivisesta miestyypistä, mutta Heikki ei kuulu mihinkään niistä, vaan on älykäs, syvällinen, hauska mustan ja huonon huumorin ystävä ja Miina on samanlainen, joten hyvin sopivat yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aluksi inhosin Rosaa, mutta nyt olen tajunnut kuka kauden inhottavin tyyppi on: se on Heikki. Kuinka Miina jaksaa tuota lattaamista koko ajan? En ymmärrä.
No ei ole. Mulla ja mun miehellä on ihan samanlaista läppää. Kumpikaan ei pahoita mieltään. Kertoo vaan siitä, että suhde on semmosella mallilla, että kaikkea sanomistaan (huumorilla) ei tarvitse varoa.
Vai että huumoria? Enpä usko. Miina vaan naureskelee noille Heikin loukkauksille, koska ei miellyttävänä ihmisenä halua aiheuttaa kohtausta. Heikki tulkitsee tämän väärin ja varmaan jatkaa samaa rataa, mutta aikanaan Miinalle tulee raja vastaan ja se on Heikin lähtö se.
Eilisessä jaksossa Heikki ei ensinnäkään huomioinut mitenkään Miinan koiraa, vaikka Miina selvästi koiralle itse leperteli ja haluaisi, että Heikki osoittaisi edes jonkinlaista huomiota eläintä kohtaan. Mutta ei. Heikki lähes kävelee koiran päältä ja pälättää omia juttujaan. Kun he sitten kävivät Heikin lapsuuden kodissa, niin eikös Heikki HETI alkanut vinoilla Miinan pienestä koosta? Mielestäni ihan uskomatonta. En edes jaksa alkaa muistelemaan niitä Heikin seksistis-mustasukkaisia juttuja, joita hän viskoo Miinan vaatteista sun muista.
Juuri tuohon kiinnitin itsekin huomiota, että Miinan koira on Heikille lähes näkymätön. Eläinrakkaana ihmisenä en voisi asua kumppanin kanssa, joka ei tykkää eläimistä eikä hyväksyisi/huomioisi lemmikkiäni.
Ja tuo koira on selvästi Miinalle tosi tärkeä, niin voisi se Heikki edes vähän huomioida sitä koiraa, vaikkei eläinihminen olisikaan.
No hoh hoijaa, kato seuraava jakso!
Ai, nyt jäyhästä ja sosiaalisesti alisuorituvasta töksäyttelijä-Heikistä on tehty lipevä peluri :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja seurannut miten mies toimii kommenttini jälkeen.Juuri tuo, kun koira iloisena heilutti häntää ja Heikki vaan työnsi sen pois.
Ihmisestä voi tehdä johtopäätöksiä sen perusteella miten hän suhtautuu eläimiin.T:3587
Sun johtopäätös on mikä, ilmeisen tuomitseva? Kerrohan, mihin perustat?
Ei kaikki rakasta lapsiakaan, ovatko hekin tuomittavia?
Tuntuu aika kapeakatseiselta ajattelulta nyt. Koita vähän avartaa ja suvaita erilaisia ihmisiä.
Jahas, nyt on Heikistä tehty jo narsisti! Kertoo kaiken kommentoinnin tasosta. Näyttää siltä, että joillekin naisille on ihan hirveä paikka jos Miina ja Heikki sattuisivat onnistumaan. Jokaisesta sanasta ollaan valmiita verisesti loukkaantumaan, vetämään todella pitkälle meneviä johtopäätöksiä. Mitään ei saisi sanoa ja samalla haukutaan Heikkiä niin, ettei mitään rajaa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei nyt näköjään saa olla muita kuin Heikkiä ylistäviä ja kaiken hänessä hyväksyvää mielipidettä?
Kuka muka kieltää? Saathan sinä olla omaa mieltäsi, mutta muut voivat silti esittää eriäviä näkemyksiä.
No, minun mielestäni ei ole kovin syvällistä tai älykästä esimerkiksi ottaa esille naisen toppi ja alkaa miettimään, että tämähän on nyt liian pieni, tiesit turkuun tai muuta vastaavaa.
Miksi ylipäätään mies *keskustelee* jostain naisen topista ja tisseistä?
Miten olisi, jos Miina levittelisi Heikin kalsareita ja sanoisi vaikka, että miksi olet ostanut näin isot kalsarit, kyllähän se sinunkokoiset vehkeet mahtuu paljon pienempiinkin.
Tämäntyylistä *huumoria*, en itse ymmärrä, olen kait sitten tyhmä, no en olekaan akateeminen, onneksi.
Heikki puhui ex-kumppanistaan käydessään Miinan luona ensimmäistä kertaa. Heikki sanoi jotain että "anteeksi että taas puhun exästä mutta...".
Vertaileekohan hän Miinaa entiseen kumppaniinsa, vieläpä ääneen? Onkohan entinen kumppani ollut Heikin ihanteiden mukainen ja jotenkin toisenlainen kuin Miina?
Miinan ystävä sanoi hyvin, että puoliso ei saa arvostella persoonaa eikä ulkonäköä. Asiat, joista voi tehdä kompromisseja, ovat ihan muita.
Täällä taas yliyleistetään oman navan ja vähän naapurin pertin perusteella. Hölömöt.
Miksi jäisi mietityttämään pohjalle? Ei saa antaa jäädä pohjalle, vaan pitää puhua heti, viimeistään kun kamerat on lähteneet nukkumaan. Miten vaikea tämä on ymmärtää?
En ymmärrä kun täällä sekoitetaan asioita. Tottakai noista vitseistä voi ottaa itseensä, vaikka toisaalta naurattaisikin. Mutta siitä sitten seuraa toimia, jotta toinen ei enää uudestaan töksäyttelisi. Mikä tässä on vaikeaa?