Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
Vierailija kirjoitti:
Aluksi inhosin Rosaa, mutta nyt olen tajunnut kuka kauden inhottavin tyyppi on: se on Heikki. Kuinka Miina jaksaa tuota lattaamista koko ajan? En ymmärrä.
Mikä tarve sulla on inhota noita vuoronperään? Negatiivinen perusasenne, vai tylsä oma elämä, projisoit sitä noihin tuntemattomiin, jotka kuitenkin luulet tuntevasi? Täysin älytöntä inhota vieraita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niillä näytti kivaa olevan kun pääsivät harrastamaan. Näitä harrastus tilanteita ois ollu kiva nähdä jo aikasemmin. Rosasta ja eetusta näytetty vain kärjistetty tilanteet . No sarja olisi ollut kyllä todella tylsä ilman heitä. Muut vain nauraa, mikä on ihanaa, huumoria ja elämän iloja nähty.
Katsojaluvut ois vain romahtaneet niiden varassa.Eetu ja Rosa on varmasti kivoja ihmisiä mutta auttamattomasti mönkään mennyt valinta ! Mutta vikaa varmasti molemmissa... tosi harmi, selvästi molemmat mukana tosissaan .
Olihan viime vuonna Esalla ja Aliisallakin ihan hymyssä suin hauskaa esim. siellä kiipeilypuistossa, mutta tilanne oli silti toivoton, kun toinen oli jo suhteen ensi päivinä vetänyt käkkärin pysyvästi päälle.
Minusta näistä molemmista naisista välittyy ajoittain sellainen käytös, mitä miehet saavat kokea mennessään vaikka ravintolassa tekemään tuttavuutta sellaisen naisen kanssa, joka haluaa kylmäkiskoisuudella toivottaa heidät tiehensä. Ei vaan istu etenkään tähän konseptiin, jossa pitäisi koettaa elää ainakin siihen viimeiseen jatkoratkaisua varten pidettävään asiantuntijaistuntoon asti mahdollisimman avoimena ja vastaanottavaisena ja ylittää ne aiemmat ennakkoluulonsa, joiden vuoksi suhteen löytäminen muilla keinoin on osoittautunut vaikeaksi.
Minusta Miina on näyttelijä. Palkattu. Heikki on mitä on.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tulevasta jaksossa tapahtuu?
No Rosa ja Eetu ottavat vähän etäisyyttä, jonka jälkeen tuntuu menevän paremmin. Edelleen on samat ongelmat läsnä, muttei ehkä niin kärjistetysti.
Heikki ihmettelee, mihin hänen kaljat ovat kadonneet ja Miina myöntää juoneensa yhden. Tapaavat myös Heikin äidin, joka vaikutti aivan tosi herttaiselta. Kävivät myös yhdessä kaupassa ilman suurempaa draamaa. Ja kävivät katsomassa Heikin kämppää, jonka jälkeen menivät ilmeisesti hotelliin - Heikin aloitteesta 😄
Sini ja Vesa kuntoilivat ja kävivät Jukolan viestissä. Sini kokee syyllisyyttä siitä, että Vesa on aika paljon yksin ja ilman kontakteja Tampereella. Muuten heillä tuntui menevän kivasti.
Järkyttävän tosikkoja ja huumorintajuttomia muutamat kommentoijat, jotka näkevät Heikin ja Miinan yhdessäolemisessa henkistä väkivaltaa, narsismia, aspergeria, toisen latistamista jne. Ootte ihan järkyttävän pihalla ja erittäin surkeita ihmistuntijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketjuhan on kuin miesten auton ostaminen. Ensin tehdään tunteella valinta ja sitten yritetään löytää sille rationaaliset perustelut ja uskoa niihin itsekin.
Kun Heikki närästää joidenkuiden tunteita, niin sitten nämä kirjoittajat yrittävät mustamaalata Heikkiä tässä ketjussa myöntämättä, että asiat voi nähdä toisinkin.
Tunne on tehnyt päätöksen, jolle on kuitenkaan vaikea löytää ehdottomia perusteluita.
Eiköhän täällä noin 90 % kaikista näkemyksistä perustu tunteisiin, sillä vain harvat seikat ovat ohjelmassa sellaisia, joita me katsojat voisimme tiukalla faktalla perustella.
Nimenomaan. Edellisen kirjoittajan perusteluthan pätevät myös Heikin ymmärtäjiin. Tuntuu siltä, että Heikin ja Miinan onnistuminen on jostain syystä joillekin kirjoittajille todella tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin! Oma kumppanini on heikkimäinen huumoriltaan ja ehdottomasti minun hauskin ja hulvattomin seurustelukumppanini ikinä. En ikinä enää vaihtaisi perusinssiin, niitäkin on nähty.
Älä nyt, inssithän on hauskimpia :D Sanoisin, että esim. poliisit on hohhoijakkaa.
Siinäpä vasta YLEISTYS ! EI kuule oo kaikki inssit hauskimpia. Inssinen (opistoinsinöörit, diplomiinsinöörit, tekniikan tohtorit, DI-KTM -yhdistelmien, AMK-/YMK-insinöörien) kanssa pitkään työskennelleenä sanon: mukaan mahtuu jos jonkinlaista sukan kuluttajaa! On hauskoja, älykkäitä jne., ja vice versa, jopa täydellisiä k*s*p****. Mutta hauskempaa on ollut työskennellä miesten, kuin naislauman kanssa. Vaikken naislaumassa oo koskaan duunissa ollutkaan, nähnyt ja kuullut kyllä olen 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse enää ihmetellä, miksi esimerkiksi henkisen väkivallan uhrit pysyvät vaiti tai keksivät selityksiä tyyliin "ei se sillä oikeasti mitään tarkoittanut, se on sellainen.." jne. Ihan satavarmasti Miinaa on vituttanut nuo Heikin töksäytykset, eikä kyse ole mistään akateemisesta huumorista tai esileikistä, vaan moukkamaisesta käytöksestä, jota Miina ei ansaitse. Miinan tasainen luonne siedättää noita juttuja tilanteessa, mutta ne jäävät varmasti sinne pohjalle mietityttämään.
Jos Heikki kerran on niin kauhea, niin miksi Miina kuitenkin vaikuttaa niin ihastuneelta?
Onko Miina fiksu vai ei?
Vaikuttaa ihastuneelta koska on tosi-tv ohjelmassa jossa mennään naimisiin = velvollisuudentunto käyttäytyä toivotulla tavalla. Ehkä hän haluaisikin olla ihastunut ja on sitä tilanteen vaatimalla tavalla, mutta mihinkään pitkäkestoiseen en usko.
Pidän muuten ihan naurettavana tuota täällä viljeltyä kuvitelmaa, jonka mukaan Heikin töksäyttelyt tosiaan olisivat jotakin erityisen nokkelaa parin keskeistä akateemista "läppää". Tosiasiassa ne eivät pohjimmiltaan ole muuta kuin ilmauksia Heikin kyvyttömyydestä kunnioittaa toista. Ei pidä nähdä kukkia siellä, missä niitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse enää ihmetellä, miksi esimerkiksi henkisen väkivallan uhrit pysyvät vaiti tai keksivät selityksiä tyyliin "ei se sillä oikeasti mitään tarkoittanut, se on sellainen.." jne. Ihan satavarmasti Miinaa on vituttanut nuo Heikin töksäytykset, eikä kyse ole mistään akateemisesta huumorista tai esileikistä, vaan moukkamaisesta käytöksestä, jota Miina ei ansaitse. Miinan tasainen luonne siedättää noita juttuja tilanteessa, mutta ne jäävät varmasti sinne pohjalle mietityttämään.
Jos Heikki kerran on niin kauhea, niin miksi Miina kuitenkin vaikuttaa niin ihastuneelta?
Onko Miina fiksu vai ei?
Alussa hän voi olla ihastunut Heikin hyviin puoliin (niitäkin kaiketi on), mutta alkuihastuksen mentyä ohi tuollaiset töksäytykset alkavat vaivata entistä enemmän. Ja kyllä ne mieleen jäävät, kuten ovat jääneet palstalaistenkin mieleen. Mielestäni ne ovat kaikkea muuta kuin "älykästä" huumoria.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävän tosikkoja ja huumorintajuttomia muutamat kommentoijat, jotka näkevät Heikin ja Miinan yhdessäolemisessa henkistä väkivaltaa, narsismia, aspergeria, toisen latistamista jne. Ootte ihan järkyttävän pihalla ja erittäin surkeita ihmistuntijoita.
Tai ehkä sinä olet naiivi denialisti (tämä on akateeminen läppä, jolle sinun tulee nauraa eikä loukkaantua).
Eläinrakkaana ihmisenä huomasin myös juuri tuon, että Heikki ei mitenkään huomioinut Miinan koiraa.
Koira tuli häntäänsä heiluttaen iloisena Heikin lähelle, mutta ei mitäån reagointia. Päinvastoin työnsi koiran pois luotaan.
Vaikka ei olisi koirafani, niin kun hyvin tietää, että se on Miinalle tärkeä edes yrittäisi jotenkin taputtaa tms.
Itselle miehen sellainen piirre, että on ystävällinen eläimille on erittäin tärkeää. Melko iso miinus olisi, jos eläimet eivät herättäisi sympatiaa.
Eläimille kylmäkiskoinen ihminen on myös kylmäkiskoinen ihmisillekin.
Mitään lässytystä ei tarvitse väkisin tehdä, mutta edes jotain.
Mutta tietysti parempi se, että ei näyttele, niin jokainen voi siitä sitten tehdä omat johtopäätökset.
Miinana olisin kyllä sanonut, että katso nyt kun xxxx tykkää sinusta tms.
Ja seurannut miten mies toimii kommenttini jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen vähän pettynyt, jos Sinin ja Vesan juttu ei jatku. Ainoa pari, jolla on mielestäni todellista tosielämän potentiaalia. Ei mitään kahjoilua. Haluaisin myös todisteita siitä, että nimenomaan tällaiset suhteet ovat pidemmän päälle just niitä toimivia suhteita. :)
Kerrotko mihin se potentiaali perustuu, kun mitään erityisiä tunteita ei ole heidän itsensä mukaankaan ei ole? (paitsi "lämpimiä tunteita" ja me kaikki tiedetään mitä se tarkoittaa, lämpimiä tunteita tunnetaan mm. mummoaan kohtaan)
Ai vaan perheenjäseniäkö tmv. kohtaan tunnetaan lämpimiä tunteita? Jaa.
Niin tai näin, musta potentiaali perustuu siihen, että vietetään aikaa yhdessä ja ollaan rennosti. Ei yliyritetä. Ehkä näiden tyyppien välillä ei ole mitään eksoottista ja jännää, tulikuumaa kemiaa, mutta kemia ei kerro mitään esim. yhteisistä arvoista ym. Ylipäänsä koko kemia käsitteenä on ihan maallikkojuttua. Joo, kyllä mä uskon, että esim. Miinalla ja Heikillä voi olla kuumaa paneskelua, mutta mä en usko heihin parina.
zippe kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
zippe kirjoitti:
Mun mielestä Heikki on puistattava tyyppi. Veikkaan narsistiksi, joka lopulta kontrolloi ja tukahduttaa toisen ihmisen. Kuinka ns. fiksu ihminen voi kokea asiakseen arvostella toisen tatuointeja, vaatteita, ruokamakua, jne. Ja miten tulee edes mieleen heitellä viime jaksossa nähtyjä mustasukkaisia, muka huumoriin verhottuja kommentteja juhlimaan lähtevälle Miinalle? Kaikki nämä paljastavat enemmän kuin luulisi. Eihän kenelläkään ole oikeutta arvostella toista. Jos tekee sen kameroiden edessä, mitä tekee sitten kun kameroita ei ole? Ihmistyyppi on niin tuttu, heikkoa itsetuntoa nostetaan toista arvostelemalla. Vastenmielistä.
Heikin älykäs, sarkastinen ja kuiva huumori ei tällä palstalla kaikille avaudu, mutta Miinalle onneksi kyllä.
Jollain ihmisillä on lapsellinen tarve kumarrella sarkasmille. Kuvitellaan sarkasmin olevan joku inhimillisen kanssakäymisen jaloin ja älyllisin muoto. Se on tyhmä, joka ei arvosta kaikkea sarkasmia. Sarkasmia on kuitenkin monenlaista. Joskus se on lähinnä vittuilua, joskus sen kautta tosiaan välitetään omia ajatuksia ikään kuin huumorilla, joskus taas ihan pelkkää hupailua jne. Tuo kommentoija, jota olit lainannut, oli kyllä havainnut Heikin esittävän asiansa huumorin kautta. Kyllä hän oli ymmärtänyt Heikin vitsailevan, mutta uskoi vitsien takana piilevän todellisia ajatuksia. Kyllähän Miinakin on puhunut noista Heikin odotuksista, joita hän itse ei täytä, vaikka suhtautuukin niihin ainakin ulospäin rennosti.
Mun mielestä Heikin heitot ovat välillä ihan puhtaita vitsejä, välillä vitseihin verhottuja mielipiteitä. Ja siis pidän hänestä kyllä.Heikki on hauska ja älykäs, kyllä. Samalla hänessä on vahva narsistinen pohjavire, joka kuultaa läpi tarpeena arvostella ja kontrolloida Miinaa. Hän osaa esittää hellää ja huomaavaista aviomiestä ja varmaan sitä voi ollakin muiden edessä. Se ei silti poista sitä, että hän kuvittelee voivansa arvostella toista ja samalla salakavalasti murentaa toisen itsetunnon.
Nyt kun sanoit, niin minusta Heikin tietyt jutut ovat vaikuttaneet tehdyiltä. Esim. kun hän sanoi, että totta kai makaronilaatikko kelpaa, tai kun hän sanoo että ihanaa kun olet tehnyt sitä tai tätä, niin minusta ne sanomiset eivät vaikuta aidoilta vaan harkituilta peliliikkeiltä. Heikin esittämistä kehuista jää epävarma olo. Samoin kuin hänen vitseistäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Miina fiksu vai ei?
Vaikuttaa ihastuneelta koska on tosi-tv ohjelmassa jossa mennään naimisiin = velvollisuudentunto käyttäytyä toivotulla tavalla. Ehkä hän haluaisikin olla ihastunut ja on sitä tilanteen vaatimalla tavalla, mutta mihinkään pitkäkestoiseen en usko.
Pidän muuten ihan naurettavana tuota täällä viljeltyä kuvitelmaa, jonka mukaan Heikin töksäyttelyt tosiaan olisivat jotakin erityisen nokkelaa parin keskeistä akateemista "läppää". Tosiasiassa ne eivät pohjimmiltaan ole muuta kuin ilmauksia Heikin kyvyttömyydestä kunnioittaa toista. Ei pidä nähdä kukkia siellä, missä niitä ei ole.
Eli Miina on siis täysin feikki? Näyttelijä, kuten joku täällä hetki sitten epäili?
Tai sit ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Miina fiksu vai ei?
Ovat nyt tunteneet muutaman viikon ja vaikka Miina olisi miten fiksu, hänellä on varmasti kova tarve olla ihastunut. Narsistisen ihmisen yksi tunnusmerkeistä on kyky kietoa toinen pikkusormen ympärille ja saada tämä ihastumaan hulluna. Pikkuhiljaa alkaa ilmetä asioita, jotka muille ovat ehkä olleet ihan selviä alusta lähtien. Miinan kaverihan kauhistui viime jaksossa Heikin dissaamista. Tuollainen kommentointi, jota Heikki harrastaa, nakertaa toisen itseluottamusta pikkuhiljaa ja vähitellen sitä alkaa uskoa, että on jotenkin viallinen. Tässä asetelma on sellaiseen menossa. Heikki on vähän reppana, vaikea tausta ja mitä kaikkea ja Miina selvästi ihana, luottavainen ja vähän hoivaaja-henkinen. Tuolla olen reppana, en aina ihan osaa valita sanojani- keppihevosella voi ratsastaa pitkäänkin, kunnes toisella tulee raja vastaan. Ja eikun uutta hoivaajaa hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikkia haukutaan samaan aikaan teeskentelijäksi ja samalla siitä, että ei pitäisi kertoa mielipidettään tatuoinneista. Eikö se sitten juuri olisi teeskentelyä kehua tatuointia, jos ei niistä tykkää?
Minulla on ollut tatuointi, kun olen alkanut seurustella nykyisen mieheni kanssa. Hän ei tykkää tatuoinneista ja on sen sanonut hyvin usein ja selvästi. No se yksi tatuointi mulla silti on ja pysyy, mutta kunnioituksesta hänäen mielipidettään kohtaan en ole ottanut enkä ota lisää.
Mieheni myös osaa kertoa mistä vaatteistani tykkää ja mistä ei. Olen kuullut usein miesten sanovan ettei ymmärrä miksi naiset pyytää vaatekauppaan makutuomariksi, koska siellä ei voi kuitenkaan sanoa oikeaa mielipidettään. Kyllä minä ainakin voin luottaa siihen, että mies sanoo jos ei tykkää jostain vaatteestani. Hän esimerkiksi Heikin tavoin ei varmaan lämpeis, jos ostaisin farkkutakin. No en ole ostanut, koska en itsekään niistä tykkää, mutta ei mieheni tykkää farkuistakaan. Mieheni myös tahtoisi, että pidän hiukseni aina auki. No en pidä, mutta usein jätän ne auki miehen mieliksi, vaikka en itse tahtoisikaan.
Toisaalta olen yhteiselomme aikana saanut myös miehen uudistamaan omaa vaatekaappiaan aika pitkälti.
Ymmärrät ehkä, että on paljon muitakin vaihtoehtoa kuin "kehua tatuointia vaikka ei tykkää" ja "haukkua tatuointia koska ei tykkää". Heikkiä pidetään sosiaalisesti kömpelönä juuri siksi, että hän ei hyödynnä niitä vaihtoehtoja vaan töksäyttelee käsityksiään rumasti - usein vielä vanhanaikaisia ja typeriä käsityksiä (tatuoinneista olen itse Heikin kanssa samaa mieltä, mutta en silti töksäyttele mielipiteitäni).
Minulla ja miehelläni oli tavatessamme tilanne, että minä ymmärsin pukeutumisesta miestä enemmän. Vähän kuin Heikillä ja Miinalla siis. Mutta sillä erolla, että mies tajusi itsekin ettei ole vuosiin uhrannut ajatustakaan pukeutumisasioille tutkijakammiossaan, eikä siis ruvennut minua siinä asiassa myöskään neuvomaan. Minä pidin miehen pukeutumista osittain ihan ok-tasoisena; osa hänen vaatteistaan oli mielestäni suorastaan kammottavia. Minulla olisi aiheesta paljon tietävänä ollut ns. "varaa" huomautella hänelle asiasta - mutta miksi huomautella aiheista, jotka loppujen lopuksi ovat suhteemme kannalta yhdentekeviä? Keskityin oikeasti tärkeisiin asioihin, kuten miehen ihanaan persoonallisuuteen.
Kun näin miehen päällä jotain kivaa, kehuin sitä avoimesti ja kerroin, mistä asioista siinä erityisesti tykkään (väri, materiaali, siluetti, leikkaus, mitä miehen piirteitä vaate korostaa kivasti, jne.). Jos näin jotain kamalaa, en kommentoinut. Mies alkoi sitten ajan myötä kysellä minulta kommentteja erilaisista vaatteistaan. Näihin kysymyksiin vastasin aina rehellisesti. Myös jos mies oli lähdössä jonnekin ja halusi tietää mielipiteeni asuvalinnastaan, kerroin sen rehellisesti silloinkin kun asu oli mielestäni huono tai tilanteeseen sopimaton. Joskus mies vaihtoi asua, joskus ei. Suhtauduin kummassakin tapauksessa häneen edelleen myönteisesti enkä alkanut ivata hänen vaatevalintojaan.
Nykyään mies on tyylikkäimmästä päästä tuntemiani miehiä. <3 Hänen tyylisilmänsä on kehittynyt todella hyväksi ja vaatekaapin sisältö päivittynyt pikkuhiljaa. Eikä minulle ole tullut tunnetta, että olisin äitimäisesti kouluttanut miestäni pukeutumaan paremmin. Mies on ihan itse alkanut kiinnittää tyyliinsä huomiota, ja käyttänyt minua tarvittaessa konsulttina, koska luottaa minuun. Tällaista lopputulosta tuskin olisimme saaneet, jos jompi kumpi olisi alentunut heikkimäiseen pikkuasioista huomautteluun.
Mutta missä kohtaa on nähty, että Heikki olisi "haukkunut" tatskoja Miinalle? Mä en ainakaan ole nähnyt.
No Heikki sanoi pettyneensä Miinan ulkonäössä useisiin asioihin, tatuoinnit esimerkkinä. Vastaavasti, jos minä olisin miehelleni sanonut: "Petyin kyllä sussa siihen kun sulla on niin kamalia vaatteita", olisin vienyt huomion ihan väärille urille, koska tämä asia ei kuitenkaan ole sellainen suhteen kannalta tärkeä juttu josta onnellisuuteni on kiinni. Ihan turhaa kielteisyyttä, eikä tuollaisella kommentoinnilla ole älykkyyden kanssa mitään tekemistä.
Niin on sanonut kameralle ja kavereilleen, mut miten on sanonut asian Miinalle? Sitä ei ole näytetty.
En jaksa enempää kahlata näitä läpi. Kertokaa nyt, mikä vihkiminen ja mikä saarna oli kyseessä? Oliko se hiljainen ruokarukous jonka olin havaitsevinani kun hän sai ruoka-annoksen eteensä? Jehovatausta, mutta vanhemmatkin lähteneet liikkeestä jo kauan sitten. Mitä uskontokuntaa äijä edustaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aluksi inhosin Rosaa, mutta nyt olen tajunnut kuka kauden inhottavin tyyppi on: se on Heikki. Kuinka Miina jaksaa tuota lattaamista koko ajan? En ymmärrä.
No ei ole. Mulla ja mun miehellä on ihan samanlaista läppää. Kumpikaan ei pahoita mieltään. Kertoo vaan siitä, että suhde on semmosella mallilla, että kaikkea sanomistaan (huumorilla) ei tarvitse varoa.
Vai että huumoria? Enpä usko. Miina vaan naureskelee noille Heikin loukkauksille, koska ei miellyttävänä ihmisenä halua aiheuttaa kohtausta. Heikki tulkitsee tämän väärin ja varmaan jatkaa samaa rataa, mutta aikanaan Miinalle tulee raja vastaan ja se on Heikin lähtö se.
Eilisessä jaksossa Heikki ei ensinnäkään huomioinut mitenkään Miinan koiraa, vaikka Miina selvästi koiralle itse leperteli ja haluaisi, että Heikki osoittaisi edes jonkinlaista huomiota eläintä kohtaan. Mutta ei. Heikki lähes kävelee koiran päältä ja pälättää omia juttujaan. Kun he sitten kävivät Heikin lapsuuden kodissa, niin eikös Heikki HETI alkanut vinoilla Miinan pienestä koosta? Mielestäni ihan uskomatonta. En edes jaksa alkaa muistelemaan niitä Heikin seksistis-mustasukkaisia juttuja, joita hän viskoo Miinan vaatteista sun muista.
Juuri tuohon kiinnitin itsekin huomiota, että Miinan koira on Heikille lähes näkymätön. Eläinrakkaana ihmisenä en voisi asua kumppanin kanssa, joka ei tykkää eläimistä eikä hyväksyisi/huomioisi lemmikkiäni.
Ja tuo koira on selvästi Miinalle tosi tärkeä, niin voisi se Heikki edes vähän huomioida sitä koiraa, vaikkei eläinihminen olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
zippe kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs täällä on Heikin puolustelijloita ja faneja tänään. Vai oletteko jotain konservatiiveja, joiden mielestä vaimon kuuluu nyökytellä ja kannatella suhdetta ihan sama mitä sammakoita mieheltä suusta pullahtaisi?
Heikkiä kritisoivia puolestaan taitaa olla yksi ja sama jankuttaja.
Kyllä meitä on ainakin kaksi:)!
Kolmas ilmoittautuu!
Täällä neljäs.
Viides.
Kuudes!
Moi kolmas! Kirjoitatko useinkin salanimellä?
t. Toinen
Hassua kun on viimeiset pari viikkoa saanut lukea Rosan haukkumista, niin nyt on viimein saatu uusi kohde grillattavaksi: Heikki (ja ihan aiheesta).