Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
En kyllä usko ensimmäistäkään kommenttia, joka sanoo ettei järkyttyisi noista miesten rotankoloista jos itselle tulisi eteen. Kyllä elinolosuhteita voi itselleenkin vähän laittaa ilman että tuhlaisi omaisuuksia. Kyllä se musta jotain kertoo, jos mies asuu kamalissa oloissa koska ei ole "vaimoa". Se tekee miehestä heti riippuvaisen naisesta ja kertoo, ettei toinen arvosta viihtyisyyttä yhtä lailla.
Minkälainen mies ostaa vaimolle matkan legolandiin?
Koska itse haluaa sinne!
Ja toi Rosa. Huh huh.
Minkälainen perhe sillä on?
Jotenkin vaikuttaa siltä, että tuo Rosa on todella herkkä, heikko ja sisältä rikki.
Koittaa tehdä itsestään vahvan tuolla urheilulla, mutta ei oikeasti kestä edes normaaliarkea töissä.
Sini vastaavasti oli kipeänä töissä eikä valittanut pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen mies ostaa vaimolle matkan legolandiin?
Koska itse haluaa sinne!Ja toi Rosa. Huh huh.
Minkälainen perhe sillä on?
Onhan siellä Tanskanmaalla muutakin nähtävää samalla reissulla.
Rosa on ainut lapsi, sen kyl huomaa.
Heikkia haukutaan samaan aikaan teeskentelijäksi ja samalla siitä, että ei pitäisi kertoa mielipidettään tatuoinneista. Eikö se sitten juuri olisi teeskentelyä kehua tatuointia, jos ei niistä tykkää?
Minulla on ollut tatuointi, kun olen alkanut seurustella nykyisen mieheni kanssa. Hän ei tykkää tatuoinneista ja on sen sanonut hyvin usein ja selvästi. No se yksi tatuointi mulla silti on ja pysyy, mutta kunnioituksesta hänäen mielipidettään kohtaan en ole ottanut enkä ota lisää.
Mieheni myös osaa kertoa mistä vaatteistani tykkää ja mistä ei. Olen kuullut usein miesten sanovan ettei ymmärrä miksi naiset pyytää vaatekauppaan makutuomariksi, koska siellä ei voi kuitenkaan sanoa oikeaa mielipidettään. Kyllä minä ainakin voin luottaa siihen, että mies sanoo jos ei tykkää jostain vaatteestani. Hän esimerkiksi Heikin tavoin ei varmaan lämpeis, jos ostaisin farkkutakin. No en ole ostanut, koska en itsekään niistä tykkää, mutta ei mieheni tykkää farkuistakaan. Mieheni myös tahtoisi, että pidän hiukseni aina auki. No en pidä, mutta usein jätän ne auki miehen mieliksi, vaikka en itse tahtoisikaan.
Toisaalta olen yhteiselomme aikana saanut myös miehen uudistamaan omaa vaatekaappiaan aika pitkälti.
No nämä en kyllä ota miestä kaupoille mukaan enkä ymmärrä kuka ottaa.
Ostan vaatteita itselleni koska itse pidän niistä. En siksi että mies tykkää.
Toisen voi ottaa huomioon muullakin tavalla kuin pukeutumalla hänen mielikseen.
Tanskan Legolandhan on vallan hurmaava paikka. Me olimme siellä perheenä nyt kesällä, mutta aivan yhtä hyvin se sopii kohteeksi myös pariskunnalle. Tietysti pitää olla tietyntyyppinen ihminen ja tuon tyylisistä paikoista tykkäävä, mutta uskon, että tuo kohde on molemmille, sekä Heikille että Miinalle, oikein passeli ja kiinnostava matkakohde. Ihana veto Heikiltä ja osoitti, että hän tuntee Miinaa jo aika hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Heikkia haukutaan samaan aikaan teeskentelijäksi ja samalla siitä, että ei pitäisi kertoa mielipidettään tatuoinneista. Eikö se sitten juuri olisi teeskentelyä kehua tatuointia, jos ei niistä tykkää?
Minulla on ollut tatuointi, kun olen alkanut seurustella nykyisen mieheni kanssa. Hän ei tykkää tatuoinneista ja on sen sanonut hyvin usein ja selvästi. No se yksi tatuointi mulla silti on ja pysyy, mutta kunnioituksesta hänäen mielipidettään kohtaan en ole ottanut enkä ota lisää.
Mieheni myös osaa kertoa mistä vaatteistani tykkää ja mistä ei. Olen kuullut usein miesten sanovan ettei ymmärrä miksi naiset pyytää vaatekauppaan makutuomariksi, koska siellä ei voi kuitenkaan sanoa oikeaa mielipidettään. Kyllä minä ainakin voin luottaa siihen, että mies sanoo jos ei tykkää jostain vaatteestani. Hän esimerkiksi Heikin tavoin ei varmaan lämpeis, jos ostaisin farkkutakin. No en ole ostanut, koska en itsekään niistä tykkää, mutta ei mieheni tykkää farkuistakaan. Mieheni myös tahtoisi, että pidän hiukseni aina auki. No en pidä, mutta usein jätän ne auki miehen mieliksi, vaikka en itse tahtoisikaan.
Toisaalta olen yhteiselomme aikana saanut myös miehen uudistamaan omaa vaatekaappiaan aika pitkälti.
Samantapaisia kokemuksia myös minulla. Saan suoraa ja rehellistä palautetta, sitä kysyessäni. Toisaalta mies arvostaa paljon myös minun näkemyksiäni oman pukeutumisensa kohdalla ja on selkeästi kehittynyt pukeutujana kanssani ollessaan, mistä on iloinen ja kiitollinen.
Heikkihän on ihan selvä assi! Assit töksäyttelee ja heidän huumori on juuri tuollaista. Hauskaa vielä kun Heikki meni "väärälle puolelle istumaan " niin heti siitäkin sanoi.
Assit on ihan parhaita!
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs täällä on Heikin puolustelijloita ja faneja tänään. Vai oletteko jotain konservatiiveja, joiden mielestä vaimon kuuluu nyökytellä ja kannatella suhdetta ihan sama mitä sammakoita mieheltä suusta pullahtaisi?
En näe Heikkiä sillä tavalla lainkaan, siksi ei tarvotse puolustella, fanitan kyllä. Mielestäni heillä on hyvä ja tasa-arvoinen suhde Miinan kanssa.
Sosiaalinen älykkyys ei ole sama asia kuin ulospäin suuntautuneisuus. Lisäksi on hienoa, että tv:ssä on esillä fiksuja ihmisiä, jotka eivät välttämättä ole kaikkein sujuvimpia sosiaalisesti. Se luo uskoa muihinkin samankaitaisiin.
Marianna Stolbow yritti saada Rosan asenteeseen ja käytökseen tolkkua, jotta suhteella olisi edes jotain toivoa. Mutta mikåän ei taida auttaa :(
Miinan farkkutakki: eikö kyse ollut siitä vaaleasta, vielä vöytäröllä leikatusta farkkutakista joka Miinalla oli päällä lentokentällä, ja mä kyllä kuulin että Miina sanoi kaverille "siitä Ateenasta ostetusta" farkkutakista. Mun miehellä oli tavatessa sellainen 10v vanha farkkutakki, joka ei edes mennyt kiinni, sitten hänellä oli tapatunkea kaikki lompakot ja puhelimet etutaskujen taakse, ennestään pieneen takkiin, jolloin kiinnimeno olikin jo yli 30cm takana :D sanoin, että eikös tuo vähän pieni ole..ja useamman kerran. Mielestäni mies näytti sen kanssa ihan ääliöltä, ja itseään lihavemmalta, kai siitä saa sanoa (nätisti).
Eetun äiti, blondi ja sporttinen- siinä olisi ollut kyllä Rosalla mahdollisuus olla nuori blondi ja sporttinen vaimo, anopin kaltainen , harmi että se luonne onkin mitä on.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä usko ensimmäistäkään kommenttia, joka sanoo ettei järkyttyisi noista miesten rotankoloista jos itselle tulisi eteen. Kyllä elinolosuhteita voi itselleenkin vähän laittaa ilman että tuhlaisi omaisuuksia. Kyllä se musta jotain kertoo, jos mies asuu kamalissa oloissa koska ei ole "vaimoa". Se tekee miehestä heti riippuvaisen naisesta ja kertoo, ettei toinen arvosta viihtyisyyttä yhtä lailla.
Joo ehkä järkyttyisin, mutta ei se silti kyllä itselleni todellakaan olisi mikään kynnyskysymys, josta tekisin kovin suuria johtopäätöksiä siitä millainen mies olisi parisuhdemielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä, kun täällä jotkut kommentit alkavat elää omaa elämäänsä. Niin kuin tuo "lähiömuija" täysin tilanteesta irrotettuna.
Sehän meni niin, että Miina sanoi keittävänsä joskus liikaa makaronia ja syövänsä sen pelkän ketsupin kanssa, johon Heikki totesi, "ettet sä mikään kulinaristi ole". Johon taas Miina vastasi olevansa Pertsa Perusmuija. Ja Heikki jatkoi, että lähiömuija.
Olipas hirveä mies!!!! Kyllä kannattaisi Miinan heti pakata tavaransa ja lähteä :D
Kyllä varmasti lähes kaikki tietävät tuon kontekstin, kun ohjelmaa ovat katsoneet. Tilanteeseen kuului myös se, ettei Miinaa tämä vitsi aidosti naurattanut, taisi hieman harmittaakin. Kontekstiin kuuluu myös se, että aiemmin Heikki oli ilmaissut Miinalle, ettei tämä vastaa hänen odotuksiaan muun muassa tatuointien osalta. Siksi tuollainen viaton lähiömuija-heitto voisi oikeasti tuntua hieman kurjalta.
Jännä miten ihmiset ajattelevat niin eritavalla.. Minun mielestä tuossa ei ollut mitään muuta kuin hauskaa läpänheittoo. En usko että Miina loukkaantui noista heitoista. Minä ja mieheni ollaan samanlaisia, heitetään samanalaista läppää eikä tulisi mieleenkään loukkaantua niistä. Kyllä huomaan sen eron kun vi**uillessaan jotain kommentoidaan. Älkää olko ihmiset noin ankeita :D :D Miinaa ja Heikkiä on hauska seurata.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Heikki on oikeasti tosi jännä tyyppi. Samassa paketissa todella tuomitseva ja avarakatseinen. Kyllä hän mun mielestä toteuttaa tuomitsevuuttaan noissa joissain vitsailuissaan, mutta superymmärtäväinen Miina ei ole päälle päin moksiskaan. Itse olisin lyönyt jarrut päälle jo heti hääpäivänä, kun tatuointejani ja olemustani olisi kritisoitu. Jokainen voi miettiä, mitä itse tekisi. Heikin avarakatseisuus näkyy siinä, miten hän analysoi itseään ja omaa käytöstään. Hän myös puhuu kauniisti Miinasta. Minusta Heikissä on sekä todella hyviä että huonoja puolia. Uskon, että hän Miinan ansiosta kasvaa paljon tämän kokeen ansiosta, ja he saavat yhdessä aikaan hienon suhteen!
Samoilla linjoilla. Mietin Heikkiä (sen näköisten ja oloisten) yhteisössä kuin on kuva Jehovan todistajista kotiovella Vartiotorni kädessä itselle tullut, ja siellä muotoutunutta naiskäsitystä. Nuori aikuinen oli jo, kun vanhemmat ja hän siitä irrottautuivat. Siihen nähden nuo tatskat ja muut ehkä kielletyt asiat ovat Heikille hänen menneisyyttään? Mutta ihailtavasti sopeutuu ja mukautuu, kasvaa. Samoin Miina ottaa tämän huomioon. Avain näyttäisi olevan toisen tekemän tähänastisen matkan kunnioitus.
Tämä pari on aidon suvaitsevainen, ei sillä tavalla mitä se termi on nykyään alkanut yhä enemmän merkitä: suvaitsen samoin ajattelevia. Tässä se kauniisti kohdistuu "toiseen", elämään tupsahtaneeseen ihmiseen, jolla on kilometrejä takanaan. Myös liberaalimpi Miina suvaitsee ja enemmänkin.
Katsoin eilisen jakson, ja päällimmäinen mikä jäi mieleen oli se, että se Marianna on todella taitava. Etenkin se klippi kun jututti Rosaa. Yritti saada Rosaa näkemään, että miten vaikea kumppanilla on olla Rosan lähellä tilanteissa joissa Rosa kiukuttelee, kun kumppanilla ei ole aavistustakaan miten silloin pitäisi toimia eikä kumppanilla voi ollakaan mitään aavistusta kun Rosa ei itsekään tiedä yhtään että miten hänen suhteen kannattaisi toimia kun hän on äkäinen. Tuntuu, että Eetu tajusi pointin ja katsojat myös, mutta Rosa itse ei vaikka Marianna hyvin suoraan yritti Rosaa siitä oivalluttaa.
Ihan nyt realistisesti, jos Miina ja Heikki olisivat kohdanneet jossain muualla kuin tässä ohjelmassa, jossa oli periaatteessa pakko mennä naimisiin, ei voinut perua, niin olisivatko edes huomanneet toisiaan?
Siis seurustelumielessä?
Toki Heikin huomaa siitä, että on pitkä, mutta pelkkä pituus ei olisi riittänyt Minnan kiinnostuksen heräämisen.
En arvostele ihmisiä, mutta totuushan on, että Heikki ei ole ulkoisesti eikä käytöksellään kovin montaa naista kiinnostava persoona.
Minulle on esimerkiksi juuri miehen suu ja hampaat sellainen asia, että jos se osa tökkii, niin ei vain voi mitään.
Ja Heikin hampaat ovat huonot, ei tarvitse olla ilkeä, kun tämän huomaa.
Varastettua odotan jo kauhulla, juuri tämänkaltaista asiatai ovat niitä joita en vain voi ohittaa. Olen sitten jonkun mielestä nirso tai pikkusieluien, niin olkoon sitten niin.
En voi itseäni pakottaa Kaanaan.
Kiiltokuva ja täydellinen ei tarvitse olla, mutta normaali itsestään huolehtiminen on perusasia ja myös sen toisen huomioimista.
Samoin asunnon laita, hieno, kallis tai muodikas ei tarvitse olla, päinvastoin. Mutta kodikas ja viihtyisä, ei mikään kolkko ja epäviihtyisä.
Kiroparitavaroilla omakin asunto on pääosin kalustettu, mutta silti kodikas.
Se, että on mies ei riitä perusteluksi, että asunnossa on ankeaa ja kolkkoa.
Eikä myöskään mikään köyhyystutkimus, ilmaiseksi tai pienellä rahalla saa ihan kivoja tavaroita ja mattoja jne.
Vierailija kirjoitti:
Tanskan Legolandhan on vallan hurmaava paikka. Me olimme siellä perheenä nyt kesällä, mutta aivan yhtä hyvin se sopii kohteeksi myös pariskunnalle. Tietysti pitää olla tietyntyyppinen ihminen ja tuon tyylisistä paikoista tykkäävä, mutta uskon, että tuo kohde on molemmille, sekä Heikille että Miinalle, oikein passeli ja kiinnostava matkakohde. Ihana veto Heikiltä ja osoitti, että hän tuntee Miinaa jo aika hyvin.
He ovat molemmat suhteissa siihen "sisäiseen lapseensa". Hyvä veto kuvaajilta oli näyttää nämä kaksi siellä Heikin vanhan kotitalon pihalla: älyköt leikkipuistossa. :)
Vierailija kirjoitti:
Ihan nyt realistisesti, jos Miina ja Heikki olisivat kohdanneet jossain muualla kuin tässä ohjelmassa, jossa oli periaatteessa pakko mennä naimisiin, ei voinut perua, niin olisivatko edes huomanneet toisiaan?
Siis seurustelumielessä?
Toki Heikin huomaa siitä, että on pitkä, mutta pelkkä pituus ei olisi riittänyt Minnan kiinnostuksen heräämisen.
En arvostele ihmisiä, mutta totuushan on, että Heikki ei ole ulkoisesti eikä käytöksellään kovin montaa naista kiinnostava persoona.
Minulle on esimerkiksi juuri miehen suu ja hampaat sellainen asia, että jos se osa tökkii, niin ei vain voi mitään.
Ja Heikin hampaat ovat huonot, ei tarvitse olla ilkeä, kun tämän huomaa.
Varastettua odotan jo kauhulla, juuri tämänkaltaista asiatai ovat niitä joita en vain voi ohittaa. Olen sitten jonkun mielestä nirso tai pikkusieluien, niin olkoon sitten niin.
En voi itseäni pakottaa Kaanaan.
Kiiltokuva ja täydellinen ei tarvitse olla, mutta normaali itsestään huolehtiminen on perusasia ja myös sen toisen huomioimista.Samoin asunnon laita, hieno, kallis tai muodikas ei tarvitse olla, päinvastoin. Mutta kodikas ja viihtyisä, ei mikään kolkko ja epäviihtyisä.
Kiroparitavaroilla omakin asunto on pääosin kalustettu, mutta silti kodikas.
Se, että on mies ei riitä perusteluksi, että asunnossa on ankeaa ja kolkkoa.
Eikä myöskään mikään köyhyystutkimus, ilmaiseksi tai pienellä rahalla saa ihan kivoja tavaroita ja mattoja jne.
Lopettakaa jo tuo ihmisten ulkonäön arvostelu. Se ei johda mihinkään keskusteluun eikä tuo ketjuun mitään lisäarvoa. Paljastaa vain näiden kommentoijien pinnallisuuden ja törpön luonteen.
Kolmas ilmoittautuu!