Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018

Kommentit (8881)

Vierailija
3361/8881 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, kun täällä jotkut kommentit alkavat elää omaa elämäänsä. Niin kuin tuo "lähiömuija" täysin tilanteesta irrotettuna.

Sehän meni niin, että Miina sanoi keittävänsä joskus  liikaa makaronia ja syövänsä sen pelkän ketsupin kanssa, johon Heikki totesi, "ettet sä mikään kulinaristi ole". Johon taas Miina vastasi olevansa Pertsa Perusmuija. Ja Heikki jatkoi, että lähiömuija.

Olipas hirveä mies!!!! Kyllä kannattaisi Miinan heti pakata tavaransa ja lähteä :D 

Vierailija
3362/8881 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

zippe kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

zippe kirjoitti:

Mun mielestä Heikki on puistattava tyyppi. Veikkaan narsistiksi, joka lopulta kontrolloi ja tukahduttaa toisen ihmisen. Kuinka ns. fiksu ihminen voi kokea asiakseen arvostella toisen tatuointeja, vaatteita, ruokamakua, jne. Ja miten tulee edes mieleen heitellä viime jaksossa nähtyjä mustasukkaisia, muka huumoriin verhottuja kommentteja juhlimaan lähtevälle Miinalle? Kaikki nämä paljastavat enemmän kuin luulisi. Eihän kenelläkään ole oikeutta arvostella toista. Jos tekee sen kameroiden edessä, mitä tekee sitten kun kameroita ei ole? Ihmistyyppi on niin tuttu, heikkoa itsetuntoa nostetaan toista arvostelemalla. Vastenmielistä. 

Heikin älykäs, sarkastinen ja kuiva huumori ei tällä palstalla kaikille avaudu, mutta Miinalle onneksi kyllä.

Jollain ihmisillä on lapsellinen tarve kumarrella sarkasmille. Kuvitellaan sarkasmin olevan joku inhimillisen kanssakäymisen jaloin ja älyllisin muoto. Se on tyhmä, joka ei arvosta kaikkea sarkasmia. Sarkasmia on kuitenkin monenlaista. Joskus se on lähinnä vittuilua, joskus sen kautta tosiaan välitetään omia ajatuksia ikään kuin huumorilla, joskus taas ihan pelkkää hupailua jne. Tuo kommentoija, jota olit lainannut, oli kyllä havainnut Heikin esittävän asiansa huumorin kautta. Kyllä hän oli ymmärtänyt Heikin vitsailevan, mutta uskoi vitsien takana piilevän todellisia ajatuksia. Kyllähän Miinakin on puhunut noista Heikin odotuksista, joita hän itse ei täytä, vaikka suhtautuukin niihin ainakin ulospäin rennosti.

Mun mielestä Heikin heitot ovat välillä ihan puhtaita vitsejä, välillä vitseihin verhottuja mielipiteitä. Ja siis pidän hänestä kyllä.

Heikki on hauska ja älykäs, kyllä. Samalla hänessä on vahva narsistinen pohjavire, joka kuultaa läpi tarpeena arvostella ja kontrolloida Miinaa. Hän osaa esittää hellää ja huomaavaista aviomiestä ja varmaan sitä voi ollakin muiden edessä. Se ei silti poista sitä, että hän kuvittelee voivansa arvostella toista ja samalla salakavalasti murentaa toisen itsetunnon. 

Et tunne Heikkiä, joten sinuna en joidenkin leikattujen tositv-klippien perusteella tekisi persoonallisuusanalyysiä Heikistä.

Itse aikoinaan katsoin BB:n 24/7-lähetystä netissä. Lähes joka päivä koostelähetyksissä henkilöt ja tapahtumat esitettiin täysin erilaisesta näkökulmasta kuin todelliset tapahtumat olivat olleet. Usein joku henkilö nostettiin ja toinen tyrmättiin, vaikka 24/7-kuvaus oli kertonut tilanteesta jotain ihan muuta. Käsikirjoitus, ohjaus ja leikkaus vaikuttavat realityn lopputulokseen todella paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3363/8881 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatti vaikuttaa siihen kuinka hyvin ihmiset sopivat toisilleen, vrt. tulevatko aivan eri maailmoista. Mietitään vaikka että Heikille olisi valittu Siwan kassa - miten luulet suhteen toimivan?

Vierailija
3364/8881 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

zippe kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

zippe kirjoitti:

Mun mielestä Heikki on puistattava tyyppi. Veikkaan narsistiksi, joka lopulta kontrolloi ja tukahduttaa toisen ihmisen. Kuinka ns. fiksu ihminen voi kokea asiakseen arvostella toisen tatuointeja, vaatteita, ruokamakua, jne. Ja miten tulee edes mieleen heitellä viime jaksossa nähtyjä mustasukkaisia, muka huumoriin verhottuja kommentteja juhlimaan lähtevälle Miinalle? Kaikki nämä paljastavat enemmän kuin luulisi. Eihän kenelläkään ole oikeutta arvostella toista. Jos tekee sen kameroiden edessä, mitä tekee sitten kun kameroita ei ole? Ihmistyyppi on niin tuttu, heikkoa itsetuntoa nostetaan toista arvostelemalla. Vastenmielistä. 

Heikin älykäs, sarkastinen ja kuiva huumori ei tällä palstalla kaikille avaudu, mutta Miinalle onneksi kyllä.

Jollain ihmisillä on lapsellinen tarve kumarrella sarkasmille. Kuvitellaan sarkasmin olevan joku inhimillisen kanssakäymisen jaloin ja älyllisin muoto. Se on tyhmä, joka ei arvosta kaikkea sarkasmia. Sarkasmia on kuitenkin monenlaista. Joskus se on lähinnä vittuilua, joskus sen kautta tosiaan välitetään omia ajatuksia ikään kuin huumorilla, joskus taas ihan pelkkää hupailua jne. Tuo kommentoija, jota olit lainannut, oli kyllä havainnut Heikin esittävän asiansa huumorin kautta. Kyllä hän oli ymmärtänyt Heikin vitsailevan, mutta uskoi vitsien takana piilevän todellisia ajatuksia. Kyllähän Miinakin on puhunut noista Heikin odotuksista, joita hän itse ei täytä, vaikka suhtautuukin niihin ainakin ulospäin rennosti.

Mun mielestä Heikin heitot ovat välillä ihan puhtaita vitsejä, välillä vitseihin verhottuja mielipiteitä. Ja siis pidän hänestä kyllä.

Heikki on hauska ja älykäs, kyllä. Samalla hänessä on vahva narsistinen pohjavire, joka kuultaa läpi tarpeena arvostella ja kontrolloida Miinaa. Hän osaa esittää hellää ja huomaavaista aviomiestä ja varmaan sitä voi ollakin muiden edessä. Se ei silti poista sitä, että hän kuvittelee voivansa arvostella toista ja samalla salakavalasti murentaa toisen itsetunnon. 

Et tunne Heikkiä, joten sinuna en joidenkin leikattujen tositv-klippien perusteella tekisi persoonallisuusanalyysiä Heikistä.

Itse aikoinaan katsoin BB:n 24/7-lähetystä netissä. Lähes joka päivä koostelähetyksissä henkilöt ja tapahtumat esitettiin täysin erilaisesta näkökulmasta kuin todelliset tapahtumat olivat olleet. Usein joku henkilö nostettiin ja toinen tyrmättiin, vaikka 24/7-kuvaus oli kertonut tilanteesta jotain ihan muuta. Käsikirjoitus, ohjaus ja leikkaus vaikuttavat realityn lopputulokseen todella paljon.

Aijaa, luulin ihan että se on koko jutun juoni: meille näytetään tietyt asiat ja sitten me keskustellaan niistä sen perusteella, mitä meille näytetään. 

Vierailija
3365/8881 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on nämä huippu-urheilijat, jotka eivät voi lainkaan joustaa. Petri ja #pyörägate. Nyt Rosa. Yksilöurheilijat ovat mieluummin omistautuneita urheilulle, joten se puoliso ei vaan mahdu kuvioihin. Yksinkertaista.

Rosa on minusta myöskin vielä liian nuori ja kokematon. Sekin kertoo siitä, että kehtaa telkkarissa mököttää. Menettää raukka kasvonsa koko kansan edessä. Nämä kaikki keskustelut tulevat löytymään netistä vuosia eteenpäin ja kukaan itseään kunnioittava mies lähde moisen mökön matkaan, kun luonne ja naama on tuttuja.

Vierailija
3366/8881 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että Rosa saa kesälomalla omaa tilaa. Eetullakin on ollut ihana loma ootellessa äkäpussia kotiin. 

Vierailija
3367/8881 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosalle sopisi etäsuhde. Onko parit puhuneet vielä lapsitoiveistaan, muuta kuin eräs joka mainitsi vauvakuumeesta (ei spoilata tän enempää)? Hirveän mielenkiintoista nimittäin, että onko Rosalla lapsihaaveita ja miten hän sovittaisi äitiyden ja yksinolon tarpeen yhteen. Ainakin omat lapseni ovat olleet niin tissitakiaisia ja tulevat syliin, että välillä itestä tuntuu että vähempikin riittäisi, eikä oikein ole aina jäänyt hellyysenergiaa miehelle.

Eetu on helppo kuvitella perheenisäksi parille, kolmelle lapselle, joille hän kokkaa, puhuu pehmeästi ja lurittelee kitaralla iihhaahaata. Mut vaimon pitäisi olla samalla tavalla lämmin ja lähelle tuleva.

Vierailija
3368/8881 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

zippe kirjoitti:

Niin, tai sitten Miina on velvollisuudentuntoinen ja tavallaan siksi sietää noita Heikin kummallisuuksia. Nämähän eivät sovi oikeasti ollenkaan yhteen; Miina on iloinen, sosiaalinen ja rento, kun taas Heikki on mitä on. Tuntuu että se on yksin Miina, joka kannattelee tätä suhdetta kannattelemalla Heikkiä. Se ei ole normaalia. Veikkaan, että kun Miina pääsee velvollisuudentunnostaan eroon, tulee heille ero. Miinalla on kyllä vientiä, varsinkin tämän ohjelman jälkeen. Heikki joutunee palaamaan takaisin tutkijankammioonsa.

Näistä "Heikki palaa tutkijan kammioonsa" kommenteista tulee mieleen, että jotkut eivät ymmärrä Heikin omalaatuista persoonaa, joten katsovat Heikkiä sen linssin läpi. Heikki ei uppoa perus pirkoille, koska on erilainen persoona. Miina tuntuu tajuavan Heikkiä ja ehkä valtavirtatyypit ei näe heidän kemiaansa. Ei kaikki naiset syty perus insinööri-sali-metsästystä harrastavista miehistä.

Juuri näin! Oma kumppanini on heikkimäinen huumoriltaan ja ehdottomasti minun hauskin ja hulvattomin seurustelukumppanini ikinä. En ikinä enää vaihtaisi perusinssiin, niitäkin on nähty.

Sama täällä. Tylsistyisin itse jonkun perus Pertin kanssa, eikä sellainen varmaan ymmärtäisi minuakaan. Miinallekin tuntuu sopivan paremmin tuollainen Heikin kaltainen mies. Miettikää nyt hänelle joku metsästysseuran jäsen tai vaikka viime kauden Petri? Miina selvästi tykkää, että Heikissä on älyllistä haastetta hänelle.

Heikki on persoonallinen mies. Joitakin se näköjään kauhistuttaa.

Se Mariannekin näki parilla "toistensa nälän". Sellainen ei synny jos toinen olisi velvollisuudentunnosta toisen kanssa. Pelkoja voi olla, läheisyys tuo ne esiin ja heikkimäisesti ne möläytetään oitis pihalle: "Miten tää paita on näin pieni, tissit pursuilee".

Jos hän olisi narsisti, hän sanoisi nuo "kontrollointinsa" kameroiden ulkopuolella, osaisi esittää ja olisi aina askeleen edellä.

Narsismi on jatkumo, ei Heikki varmaan ole janan patologisimmassa päässä. Ihminen voi olla erittäin älykäs, huumorintajuinen ja hauska sellaisella tavalla, joka ei aiheuta epävarmuutta toisessa ihmisessä. Ei ne yksittäiset heitot mitään, mutta niitä alkaa olla aika paljon saman aihepiirin ympäriltä eli siitä, mikä Miinassa on vikana. 

Vierailija
3369/8881 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta siis oikeasti miksi noi kaikki miehet asuu jossain rotankoloissa ja naisilla on hienot kämpät? Kyllä mulla alkais hälytyskellot soida jos yli 25v mies ei osaisi edes jonkunlaista huolta pitää elämisestään. Miettikää nyt jos jossain treffipalvelussa törmäisitte tuollaiseen,eikö olisi vähän deal breaker.

Mä taas kiertäisin kaukaa, jos miehellä olis 26veenä hieno kämppä, hyi, inhoan pröystäilyä! Minusta se kertoisi vääristä arvoista, ihan kuin statussymbolit ja raha olis tärkeintä. Jos asuu yksin ilman perhettä, ei tarvitse sen kummempaa luukkua, on mun mielipide. 

Heikillä menee varmaan rahaa enempi hyväntekeväisyyteen kuin kämppään <3

Vierailija
3370/8881 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

zippe kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

zippe kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

zippe kirjoitti:

Aijaa, luulin ihan että se on koko jutun juoni: meille näytetään tietyt asiat ja sitten me keskustellaan niistä sen perusteella, mitä meille näytetään. 

No mun mielestä narsistiksi leimaaminen pelkästään sen perusteella, mitä meille henkilöstä näytetään, on pelkästään typerää ja turhaa länkytystä.

Vierailija
3371/8881 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä ei ole puitu takkiepisodia? Miina osti häämatkalla farkkutakin Heikille ja kertoi eilisessä ohjelmassa kaverilleen, että Heikki oli haukkunut takkia Miinalle useaan kertaan, jota jo ylikiltti Miinakin alkoi kummastella.

Kuka ylipäätään haukkuu lahjaa, jonka on saanut ihmiseltä jonka on tuntenut pari vuorokautta? Plus että Heikin "tyylitajuun" nähden tup naisen hommaama takki olisi varmasti ollut huima parannus..!

Vierailija
3372/8881 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

zippe kirjoitti:

Ja siis Heikin on ehkä vähän erikoista olettaa, että vielä aika tuntematon ihminen ymmärtää tuon tyyppistä sarkasmia tai kommentointia . Niin kuin sanoit, uskon että Miinakin huomasi, että jotkut kommenteista on oikeita mielipiteitä käärittynä sarkasmiin, niinhän hän siinä ystävälleen sanoikin, että hänen täytyy vaan yrittää olla antamatta Heikin kontrolloida häntä. Kyllä mun mielestä täytyy tunnustaa, että hän on sosiaalisesti kömpelö, vaikka sarkasmista pitäisikin.

Vierailija
3373/8881 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä ei ole puitu takkiepisodia? Miina osti häämatkalla farkkutakin Heikille ja kertoi eilisessä ohjelmassa kaverilleen, että Heikki oli haukkunut takkia Miinalle useaan kertaan, jota jo ylikiltti Miinakin alkoi kummastella.

Kuka ylipäätään haukkuu lahjaa, jonka on saanut ihmiseltä jonka on tuntenut pari vuorokautta? Plus että Heikin "tyylitajuun" nähden tup naisen hommaama takki olisi varmasti ollut huima parannus..!

Niinpä. Tosin mun käsittääkseni se takki oli Miinan itselleen ostama ja Heikki katsoi asiakseen kertoa oman dissaavan mielipiteensä siitä. Samoin kuin Miinan tatuoinneista ja vähän kaikesta muustakin. Heikillä ei tosiaan luulisi olevan varaa kommentoida mitään. Ja nykypäivänä on kyllä mahdollista hoidattaa hampaansa kuntoon, jos yhtään kiinnostaa ottaa toisia huomioon. 

Vierailija
3374/8881 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt siis dissaa Heikkiä, mutta kyllä Miinan sosiaalisten taitojen avulla noi tilanteet, joista joku muu ois helpostikin suuttunut, on selvitetty.

Tässä sekoitetaan pahasti ulkoinen sujuvuus ja sosiaaliset taidot.

Teen itse parisuhdetyötä. Yleinen asetelma on sellainen, että tapaamisen alussa mies kertoo kömpelösti muutaman lauseen tunteistaan. Sen sijaan nainen puhuu vuolaasti ja elävästi koko tapaamisen.

Kun sitten tapaamisen lopussa kootaan anti yhteen, niin selviää, että mies sanoi muutamalla lauseella enemmän kuin nainen koko tapaamisen aikana.

Kulttuuri pinnallistuu, ja ihmiset ovat ruvenneet nimittämään sosiaalista viehättävyyttä sosiaalisiksi taidoiksi. Ne ovat kuitenkin eri asioita.

Miina on sosiaalisesti viehättävä, mutta viehättävyys ei kerro mitään hänen sosiaalisista taidoistaan niin kuin ei myöskään kerro Heikin käytös.

Tilannetta voi verrata esimerkiksi professoriin, joka on alansa huippu, mutta huono luennoimaan. Professorin ulkoisella esiintymisellä ei voi mitata hänen todellista kompetenssiaan, koska kompetenssi ja esiintyminen ovat eri asioita.

Vastaavasti taas ulkoisesti vakuuttava ihminen ei välttämättä ole teoreettisesti osaava. Pätevyyden vaikutelman voi luoda ilman osaamistakin.

Sosiaalisia taitoja ei mitata vaikutelmilla. Ne nousevat esiin vuosien ja vuosikymmenten mittaan, kun elämä heittelee ja eteen tulee erilaisia kasvuhaasteita ja kriisejä.

Parisuhdetta ajatellen tärkeimpiä sosiaalisita taitoja ovat sitkeys ja periaatteellisuus. Sujuva jutustelu ei paljon auta, jos eväät sietää epävarmuutta ja epätäydellisyyttä puuttuvat. 

Sosiaalisesti kömpelöt ihmiset voivat solmia elinikäisen liiton, kun taas verbaalisesti ja asenteellisesti sujuvat ja kevyet saattavat erota. Kuka silloin on sosiaalisesti taitava?

Vierailija
3375/8881 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, minä kyllä ymmärsin, että kyse oli Miinan itselleen Zarasta ostamasta farkkutakista eikä lahjatakista Heikille...

Vierailija
3376/8881 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

zippe kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

zippe kirjoitti:

Niin, tai sitten Miina on velvollisuudentuntoinen ja tavallaan siksi sietää noita Heikin kummallisuuksia. Nämähän eivät sovi oikeasti ollenkaan yhteen; Miina on iloinen, sosiaalinen ja rento, kun taas Heikki on mitä on. Tuntuu että se on yksin Miina, joka kannattelee tätä suhdetta kannattelemalla Heikkiä. Se ei ole normaalia. Veikkaan, että kun Miina pääsee velvollisuudentunnostaan eroon, tulee heille ero. Miinalla on kyllä vientiä, varsinkin tämän ohjelman jälkeen. Heikki joutunee palaamaan takaisin tutkijankammioonsa.

Näistä "Heikki palaa tutkijan kammioonsa" kommenteista tulee mieleen, että jotkut eivät ymmärrä Heikin omalaatuista persoonaa, joten katsovat Heikkiä sen linssin läpi. Heikki ei uppoa perus pirkoille, koska on erilainen persoona. Miina tuntuu tajuavan Heikkiä ja ehkä valtavirtatyypit ei näe heidän kemiaansa. Ei kaikki naiset syty perus insinööri-sali-metsästystä harrastavista miehistä.

Juuri näin! Oma kumppanini on heikkimäinen huumoriltaan ja ehdottomasti minun hauskin ja hulvattomin seurustelukumppanini ikinä. En ikinä enää vaihtaisi perusinssiin, niitäkin on nähty.

Sama täällä. Tylsistyisin itse jonkun perus Pertin kanssa, eikä sellainen varmaan ymmärtäisi minuakaan. Miinallekin tuntuu sopivan paremmin tuollainen Heikin kaltainen mies. Miettikää nyt hänelle joku metsästysseuran jäsen tai vaikka viime kauden Petri? Miina selvästi tykkää, että Heikissä on älyllistä haastetta hänelle.

Heikki on persoonallinen mies. Joitakin se näköjään kauhistuttaa.

Se Mariannekin näki parilla "toistensa nälän". Sellainen ei synny jos toinen olisi velvollisuudentunnosta toisen kanssa. Pelkoja voi olla, läheisyys tuo ne esiin ja heikkimäisesti ne möläytetään oitis pihalle: "Miten tää paita on näin pieni, tissit pursuilee".

Jos hän olisi narsisti, hän sanoisi nuo "kontrollointinsa" kameroiden ulkopuolella, osaisi esittää ja olisi aina askeleen edellä.

Narsismi on jatkumo, ei Heikki varmaan ole janan patologisimmassa päässä. Ihminen voi olla erittäin älykäs, huumorintajuinen ja hauska sellaisella tavalla, joka ei aiheuta epävarmuutta toisessa ihmisessä. Ei ne yksittäiset heitot mitään, mutta niitä alkaa olla aika paljon saman aihepiirin ympäriltä eli siitä, mikä Miinassa on vikana. 

Ihan samaa mieltä tästä! Miinalla olisi paljon hauskempaa myönteisen ja kannustavan ihmisen kanssa, joka on myös älykäs. Rasittavaa olla noin tympeän miehen kanssa.

Minullakin on ollut tuollainen Heikin tapainen miesystävä, joka arvosteli jatkuvasti vaatteitani, kokkaamistani jne. No, eroonhan se päätyi, mutta hänen jälkeensä löysin todella hurmaavan miehen, joka ihastui minuun juuri sellaisena kuin olen. Aah, mikä helpotus!

Vierailija
3377/8881 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rosalle sopisi etäsuhde. Onko parit puhuneet vielä lapsitoiveistaan, muuta kuin eräs joka mainitsi vauvakuumeesta (ei spoilata tän enempää)? Hirveän mielenkiintoista nimittäin, että onko Rosalla lapsihaaveita ja miten hän sovittaisi äitiyden ja yksinolon tarpeen yhteen. Ainakin omat lapseni ovat olleet niin tissitakiaisia ja tulevat syliin, että välillä itestä tuntuu että vähempikin riittäisi, eikä oikein ole aina jäänyt hellyysenergiaa miehelle.

Eetu on helppo kuvitella perheenisäksi parille, kolmelle lapselle, joille hän kokkaa, puhuu pehmeästi ja lurittelee kitaralla iihhaahaata. Mut vaimon pitäisi olla samalla tavalla lämmin ja lähelle tuleva.

Oi, toi oli niin ihanasti sanottu Eetusta et haluan heti itselleni ja lasteni isäksi :D <3

N48 (kolme lasta ja ihan hyvä isä niilläkin ;) )

Vierailija
3378/8881 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta siis oikeasti miksi noi kaikki miehet asuu jossain rotankoloissa ja naisilla on hienot kämpät? Kyllä mulla alkais hälytyskellot soida jos yli 25v mies ei osaisi edes jonkunlaista huolta pitää elämisestään. Miettikää nyt jos jossain treffipalvelussa törmäisitte tuollaiseen,eikö olisi vähän deal breaker.

Mä taas kiertäisin kaukaa, jos miehellä olis 26veenä hieno kämppä, hyi, inhoan pröystäilyä! Minusta se kertoisi vääristä arvoista, ihan kuin statussymbolit ja raha olis tärkeintä. Jos asuu yksin ilman perhettä, ei tarvitse sen kummempaa luukkua, on mun mielipide. 

Heikillä menee varmaan rahaa enempi hyväntekeväisyyteen kuin kämppään <3

Kyllä! Pinnallista nykynuorisoa miettiä, että puitteet pitää olla kunnossa, ennenkuin edes ripsi värähtää, kun mieskatalogia netistä selaa.

Vierailija
3379/8881 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs täällä on Heikin puolustelijloita ja faneja tänään. Vai oletteko jotain konservatiiveja, joiden mielestä vaimon kuuluu nyökytellä ja kannatella suhdetta ihan sama mitä sammakoita mieheltä suusta pullahtaisi?

Vierailija
3380/8881 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

zippe kirjoitti:

Huumorin taakse voi kätkeä niin monenlaisia asioita ja heittää vastuu kuulijalle, joka sitten joko "ymmärtää" tai ei ymmärrä. En puhu nyt Heikin huumorintajusta vaan ihan käyttäytymisestä ja siitä, mitä se mielestäni paljastaa. 

Minusta olet väärässä luulossa. Heikkihän on erittäin huomioiva ja hellä aviopuoliso Miinalle. Rankkaa läppää voi heittää kunhan kumpikun on samalla aaltopituudella kuten he ovatkin.

Tuo "rankka läppähän" tuntuu olevan heidän suhteensa suurin koetinkivi. Tai lähinnä nämä muutamat vitseissä esitetyt ajatukset. Samankaltainen huumorintaju heillä kuitenkin on. Miina ei kuitenkaan näyttänyt ilahtuvan esim. "lähiömuija"-vitsistä eikä noista kontrollointia osoittavista heitoista. He ovat kuitenkin symppiksiä ja toivon, että jatkavat ja saavat homman täysin raiteilleen!

Tykkään Heikistä, mutta juu olen samoilla linjoilla. Heikin kommenteista itse päättelen, että hänessä on aika paljon kuitenkin kokemattomuutta ja epävarmuutta näissä parisuhdeasioissa, joka sitten ikävästi toista kohtaan näkyy noin. Heikki on kuitenkin mielestäni nopeastikin avartanut ajatteluaan, eli voisi luulla kehityskelpoiseksi yksilöksi. Miina on myös sen verran suurisydämisen ja avoimen oloinen nainen, että hyvä ympäristö Heikille pelkojen ja epävarmuuden suhteen. Tykkään muuten, kun tuntuu palstalla olevan tällä kertaa enemmän järkevää kommentointia.

Ketju on lukittu.