Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018

Kommentit (8881)

Vierailija
3261/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosan ja Eetun avioliitto on kuollut, eikä enää tekohengitettävissä. Luonteet eivät nyt osuneet yksiin. Eetu kyllä tykkäisi Rosasta kaikesta huolimatta, mutta tunne ei ole molemminpuolinen. Ehkä Eetu oli liian kiltti, tai ehkä Rosa on itse liian hankala. En tiedä.

Heikki ja Miina ovat mielenkiintoinen pari, mutta alkaa tuntua että Miina on liian hyvä Heikille. En voi sille mitään. Heikin "heitot" ovat kieltämättä vähän omituisia, vaikka nyt huumorilla heitelläänkin. En nyt sentään aisankannatus-fantasioihin ihan usko, enemmän siihen, että ei omaa paljoakaan kokemusta naisista - ainakaan noin tasokkaista,

Viimeinen pari on aika tasapaksu, mutta toisaalta ehkä pitkässä juoksussa varmimmalla pohjalla. Saa nähdä.  

Vierailija
3262/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rosa on kyllä tän sarjan koko historian vastenmielisin tyyppi

No kyllä Mikko vetää kumminkin pidemmän korren.

Mitä Mikko teki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3263/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legolandiin!! kirjoitti:

Legoland! <3 Kyllä nyt veti Heikki pisteet kotiin! Ihanalle naiselle ihana mies. Oon niin happy tästä näiden kahden jutusta.

Tunteet tarttuvat. Miinaa ja Heikiä katsoessa vedet herahti silmiin ilosta.

Ja toisaalta Rosaa ja itseään puristavaa Eetua, siellä Stolbowin soffassa, tuntui ihan kamalalta. Rosan tunne tarttuu ja Eetu parka kuin pitäisi itseään kasassa. Itsekin varmaan puristaisin itseäni kasaan ja olisin "loppuispa tää jo". Tuota naista ei voi miellyttää, Rosaa.

Rosa ei tainnut ontua kaverille mennessään, vammautuminenkaan ei selitä?

Vierailija
3264/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä miksi täällä arvostellaan ja haukutaan osallistujien ja asiantuntijoiden ulkonäköä, vartaloita ja muita ohjelman kannalta täysin epärelevantteja ominaisuuksia. Uskomatonta p*skaa.

Vierailija
3265/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumori kirjoitti:

Rosan ja Eetun kemiat ei vaan natsaa yhteen. Heidän suhteessa ei ole juuri ollenkaan yhteistä huumoria. Kun oikeanlainen kemia puuttuu niin pienetkin asiat alkaa ärsyttää kohtuuttoman paljon.

Mutta miten tällä teorialla selittyy, että vain toinen heistä ärsyyntyy niin, että kipunat lentelevät?

Vierailija
3266/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Rosa yrittänyt millään lailla tutustua Eetuun? Kysellyt mistä tykkää? Kokeillut Eetun harrastuksia? Tavata Eetun kavereita tai perhettä? Mikseivät vietä juhannustakaan yhdessä?

Vierailija
3267/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eetun sisko oli söpö :)

Vierailija
3268/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinistä ja Vesassa on potentiaalia, oikeasti.

Minusta näyttää siltä, että he ovat vain " kämppiksiä" ja Sinillä olisi kiinnostusta Vesaa kohtaan mut Vesa pitää Siniä vaan kämppiksenä, kuin olisivat sisaruksia tai työ/ opiskelukavereita. En usko että rakkaus roihahtaa ainakaan Vesan taholta.

No niinpä. Ei heillä ole mitään kipinää. Vesa ei edelleenkään ole ihastunut ja Sini himmaa, koska Vesa. Näkee kaikesta kehonkielestä, katseista yms. Vesa pettyi jo alttarilla. Soei vaan, mut selvästi oli nähtävissä. Ei se ollut ujoutta, se oli pettymystä.

Myös haastatteluista käy ilmi, että selostetaan lakonisesti että matkalla oli sitä ja nyt on tätä arkea ja ollaan keskusteltu ja menty sinnne ja tehty tota.

Tunteet näkyis jo edes jossain jos niitä olis.

Vierailija
3269/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, ertei Miina hätkähdä edes Heikin kauhukämpästä :)

Vierailija
3270/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eetu sanoo, että "yksinäinen olo" olisi lähin ilmaisu, kun hän miettii tuntemuksiaan. Hän toteaa myös, että homma on tuntunut välillä kylmältä. Rosa taas toteaa, että läheisyys on hankalaa, kun on kiukkuinen.  Hän ei kuitenkaan osaa sanoa, miten kumppanin pitäisi reagoida.

Ehkä he tuosta suosta nousevat. mutta uskallan epäillä. Eetu on liiankin pehmeä ja kiltti, Rosa on hankala ja suoraan sanottuna tavattoman itsekäs. Tuntuu siltä, ettei hän edes halua muuttaa käytöstään, koska ei tunne siihen tarvetta. 

Tuli todella paha mieli Eetun puolesta. Aivan hirveän surullista, että kumppani on yhteisessä molemmille uudessa tilanteessa, johon molemmat ovat vapaaehtoisesti hakeutuneet, jättänyt toisen tuntemaan olonsa yksinäiseksi ja surulliseksi. Sydäntä särkevää. Rosan jutellessa ystävättärensä kanssa korostui se ä, että hän tietää miten käyttäytyy, mutta sallii sen itselleen. Ei mitään oikeutta toimia kuten toimii, ”koska minä olen sellainen”!

Itse kammoksun ihmisiä, jotka käyttäytyvät huonosti ja perustelevat oikutteluaan sillä, että nyt vaan sattuvat olemaan luonteeltaan sellaisia... 

Vierailija
3271/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi Rosaa on hehkutettu kauniiksi. On näemmä pääosin huppariverkkarilinjalla ja näyttää kananp*rsetukassaan nyrpeältä pojalta. Tai no voiko sitä YÖTYÖLÄISELTÄ nyt niin vaatiakaan.

En oikein tajua mitä väliä sillä on miltä Rosa näyttää? Haluaisitko valaista asiaa? 

Vierailija
3272/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on miljoona kertaa kiinnostavampi kuin itse ohjelma.

Vierailija
3273/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi outoa, et jotkut vieläkin uskoo Siniin ja Vesaan. Ei heillä ole mitään läheisyyttä sanoissa, teoissa, eleissä, ei missään!

Vierailija
3274/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, ertei Miina hätkähdä edes Heikin kauhukämpästä :)

Saapa nähdä mitä tuumaa kun Hessun cuckold-fantasiat tulevat julki.

Vierailija
3275/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikki ei saanut Miinasta sellaista "klassisen viehkeää" naista, rauhallista, viileän tyylikästä jolla ei ole tatuointeja tai lävistyksiä. Hänelle tuli hauska ja humoristinen lämmin pippuri.

Vaikka heistä nyt kehkeytyisi pari, on ihan mahdollista, että Miina kyllästyy puolustelemaan positiivista luonnettaan ja omaa makuaan alati jatkuvalta Heikin ns. leikkimieliseltä (totta toinen puoli) -kritiikiltä pukeutumisvalinnoissaan ym. ja haluaa lopettaa suhteen.

Tai sitten Heikki joskun muutaman vuoden jälkeen rakastuu tulenpalavasti sensuaaliseen ja eteeriseen yliopisto-opiskelijaan, joka vastaa hänen klassisen naisihanteeseensa.

Ihmisellä tiedostamattaan tapana kuitenkin etsiä sitä suurta mielipuolista tunnetta, joka vie jalat alta. Harva siltä toiveelta välttyy. "Äkkiarvaamatta hän oli siinä. Hän, jota olin elämäni odottanut, jota en enää uskonut löytäväni. Minun oli nähtävä hänet uudelleen. Vaikka menettäisin puolisoni, minun on saatava hänet! Haluan elää!"

Silloin on yhdentekevää, onko hänellä väärän-värinen-takki. Kaikki toissijainen menettää merkityksensä.

Tai sitten Heikki tajuaa, että Miina onkin hänelle Juuri Se Oikea Nainen.

Vierailija
3276/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vähän pettynyt, jos Sinin ja Vesan juttu ei jatku. Ainoa pari, jolla on mielestäni todellista tosielämän potentiaalia. Ei mitään kahjoilua. Haluaisin myös todisteita siitä, että nimenomaan tällaiset suhteet ovat pidemmän päälle just niitä toimivia suhteita. :) 

Vierailija
3277/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on miljoona kertaa kiinnostavampi kuin itse ohjelma.

Jokainen pari sanoo koko jakson aikana toisilleen yhteensä alle 200 sanaa, mutta silti niistä kirjoitetaan viikossa yli 70 sivua.

Vierailija
3278/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi Rosaa on hehkutettu kauniiksi. On näemmä pääosin huppariverkkarilinjalla ja näyttää kananp*rsetukassaan nyrpeältä pojalta. Tai no voiko sitä YÖTYÖLÄISELTÄ nyt niin vaatiakaan.

Idiootti, katsopa peiliin ja vaakaan itse.

Vierailija
3279/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva, jos kesken kauden eronneille (kuten Rosalle ja Eetulle) asiantuntijat järjestäisi "hyvitykseksi" uudet kumppaniehdokkaat, joita voitaisiin seurata loppukausi. Olisi mielenkiintoista nähdä onnistuisiko toisenlaisten kandidaattien kanssa paremmin.

Vierailija
3280/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eetu on vain testannut jotakin Thunderin seksivinkkiä ekalla kerralla ja lopputulos on tämä. No ei vaiskaan, riivinrauta on riivinrauta jos luonne on sellainen.

Haahhhahhah! Joo, meni väärään osastoon varmaan. 

Ketju on lukittu.