Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
Vierailija kirjoitti:
Rosa koko ajan puhuessaan "minä - mä - mä sitä - minä tätä." Huhhuh.
Spoileri !
Eipä tolla Eetulla tunnu olevan mitään omaa sanottavaa. Hokee Rosan sanoja perässä uusimmassa osassa.
Ja kysyy!! Missä se Lahden kisa on? Onko se täällä Lahdessa? Onko se yhden päivän ? Oisko pitännyt kuunnella? Luulisi että asiasta on juteltu.
Kyllä niillä näytti kivaa olevan kun pääsivät harrastamaan. Näitä harrastus tilanteita ois ollu kiva nähdä jo aikasemmin. Rosasta ja eetusta näytetty vain kärjistetty tilanteet . No sarja olisi ollut kyllä todella tylsä ilman heitä. Muut vain nauraa, mikä on ihanaa, huumoria ja elämän iloja nähty.
Katsojaluvut ois vain romahtaneet niiden varassa.
Eetu ja Rosa on varmasti kivoja ihmisiä mutta auttamattomasti mönkään mennyt valinta ! Mutta vikaa varmasti molemmissa... tosi harmi, selvästi molemmat mukana tosissaan .
Veikkaan, että Rosa on niitä naisia, joilla on se virheellinen käsitys että negatiivinen, tyly ja töksäyttelevä nainen on yhtä kuin "vahva persoona." Näitähän nimittäin riittää, naisia jotka legitimoivat 3-v tasolle juuttuneen kiukuttelevan ja valittavan käytöksen sillä että kun minä olen niin vahva persoona. Ja kuvittelevat sitten että heidän on vaikea löytää kumppania juuri "vahvuutensa" takia. Ystäväpiiri ympärillä valitettavasti usein toistaa kaikukammiona tätä kuvitelmaa.
Oikeastihan tuollaisessa kitinässä ja mököttämisessä ei ole yhtään mitään vahvaa, enemmän on kyse siitä että ihminen on täysin kujalla itsensä kanssa. Oikeasti vahvat persoonat ovat enemmän kuin Sini ja Miina, jotka vaikuttavat tuntevan itsensä sen verran että heillä on varaa ohjelman ajan olla myönteisellä tavalla joustavia uusille asioille ja uudelle kumppanille.
Vierailija kirjoitti:
Marianna Stolbowsta tykkään itsekin. Just miehen kanssa katsottiin uusinta jaksoa ja mieskin sanoi, että hyviä pointteja hänellä. Ja mä olen itse psykologi siis, että väittäisin tietäväni mistä puhun. Dunderfelt on vähän erikoinen, pikkusormeaan leyhytellen heittelee hataria kommenttejaan, jotka minun korvaani kuulostavat aika itsestäänselvyyksiltä.
Väittäisin myös, että olen itse psykologina hyvin Mariannan kaltainen (vaikka hän ei siis psykologi olekaan). Ihminen voi olla empaattinen olematta lässyttävä lapanen ja jämpti olematta kuitenkaan kaikkitietävä ja piikikäs, liian "neuvova". Ja asiakkaat tuntuvat tykkäävän, kertovat usein, että käynnistä oli hyötyä. Hyvä niin.
BUAHHAHAA😂😂😂Tämä kirjoitus on totta ja tämä "psykologi" elää 😀😁😂😅
Rosa on itse huolissaan siitä että jyrää, ja vaan jatkaa jyräämistä. Ei ole olemassa muuta kuin minä ja minun tavat, minkäänlaista avoimuutta tai kiinnostusta siihen, että asiat voisi tehdä Eetunkin tavalla, ei ole. Stolbowin luona puhui kuitenkin lapsista ja asunnoista siihen malliin, että ilmeisesti odotti että tästä ohjelmasta tulee pakettiratkaisu jonka eteen ei itse tarvitse nähdä vaivaa. Rahka mehukeitolla, helppo, nopea ja täyttää tarpeen. Huono lähtökohta tähän formaattiin.
Eetuhan just siinä kokatessa yritti tuoda esiin sitä omaa persoonaansa. Hän tykkää ruuanlaitosta ja hyvästä ruuasta mukavassa seurassa, ja hän haluaa ilahduttaa toista tällaisilla asioilla. Se olisi voinut olla kaunis ja mukava hetki, mutta rosa torppasi sen täysin kun ” mulla on nälkä, mä haluun ruokaa, mä en koskaan..” Tommoisen lyttäämisen jälkeen ei varmasti ole hiukan ujon ihmisen helppoa enää antaa itsestään mitään. Ja ilmeisesti rosa ei ole tehnyt suhteen eteen mitään, jos kerran eetu kokee olevansa yksin. Eetu ei todellakaan ansaitse tuollaista, toivottavasti ei kuvittele että vika on hänessä :(
Yhtä paljon näyttää Sini ja Vesa halailevan ja pusuttelevan kuin Miina ja Heikki. Eivät vaan näytä niin pursuilevilta luonteilta. Introverttejä. Oman elämänsä Dundiksilla huomio taitaa karata ohjelmasta kommenttien naputteluun.
Eetu on ihan liian nyhvö ja väritön tuollaiselle vahvapäiselle dominalle kuin Rosa.
Rosa tarvitsee jonkun kaljupäisen, pyöröpartaisen tosimiehen, joka ottaa vallan talossa ja suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi outoa, et jotkut vieläkin uskoo Siniin ja Vesaan. Ei heillä ole mitään läheisyyttä sanoissa, teoissa, eleissä, ei missään!
Tuota minäkin olen ihmetellyt koko ajan. Aivan kuin Sini ois Vesalle sisko. Intohimo puuttuu kokonaan, tosi tylsää seurata heitä!
Kun kemia puuttuu ei voi pakottaa muuta. Kuvitelkaa omalle kohdalle.
Ei voi pakottaa tunteita mitenkään toista kohtaan. Sun on pakko rakastua ei onnistu eikä pidä onnistua pakolla.
Noi on ollut yhdessä viikon. Viikon. Okei, jotkut eetut ja rosat sekä heidit ja mikot toki rakastuvat tulisesti ensisilmäyksellä ja kemiasta näkee jopa teeveen välityksellä että nyt on kyseessä vuosisadan rakkaustarina, mutta sitten on meitä hitaampia, jotka sytytellään liekkiä hiljakseen useamman viikon/kuukauden jonkun mukavan tyypin kanssa, ja tutustumisen kautta sitä liekkiä ja kemiaa etsitään.
Eetu kohteliaana ja hyväkäytöksisenä menee lukkoon, kun Rosa kiukkuaa. Rosa ei itsekään tiedä, että mitä haluaa, vaan pikkulapsen tavoin hakee huomiota kiukkuamisellaan.
Mariannan haastattelussakin Rosa oli heti, että "minäminä ja minun tunteet", kun Eetu yritti miettiä, että mitä voisi itse tehdä paremmin. Marianna myös selvästi parihaadtattelissa haastoi Rosan käytöksen, kun Eetun tekemisessä ei ollut juuri korjattavaa.
Kauhistuttavaa ajatella, että Rosa käyttäytyy tuolla tavalla kameroiden läsnäollessa. Millainen hän mahtaa olla, kun ei tarvi enää yhtään hillitä käytöstään kameroiden lähtiessä.
Tää terapeutti, jolla parit kävi viime jaksossa, vaikuttaa kyllä todelliselta ammattilaiselta! Semmoselta kunnon työn tekijältä. Ne kaks muuta jauhaa ihme itsestäänselvyyksiä, jotka ei liity mihinkään. Ei jaksais kuunnella, kyllä psykologiasta voi hyötyäki olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spoileri !
Eipä tolla Eetulla tunnu olevan mitään omaa sanottavaa. Hokee Rosan sanoja perässä uusimmassa osassa.
Ja kysyy!! Missä se Lahden kisa on? Onko se täällä Lahdessa? Onko se yhden päivän ? Oisko pitännyt kuunnella? Luulisi että asiasta on juteltu.
Kyllä niillä näytti kivaa olevan kun pääsivät harrastamaan. Näitä harrastus tilanteita ois ollu kiva nähdä jo aikasemmin. Rosasta ja eetusta näytetty vain kärjistetty tilanteet . No sarja olisi ollut kyllä todella tylsä ilman heitä. Muut vain nauraa, mikä on ihanaa, huumoria ja elämän iloja nähty.
Katsojaluvut ois vain romahtaneet niiden varassa.Eetu ja Rosa on varmasti kivoja ihmisiä mutta auttamattomasti mönkään mennyt valinta ! Mutta vikaa varmasti molemmissa... tosi harmi, selvästi molemmat mukana tosissaan .
No tuollahan Eetu viestii olevansa kiinnostunut Rosan tekemisistä. Miksi oletat että töksäyttelevä Rosa olisi edes enempää kertonut koko kisoista, olihan ne erossakin siinä välissä?
z kirjoitti:
Eetu kohteliaana ja hyväkäytöksisenä menee lukkoon, kun Rosa kiukkuaa. Rosa ei itsekään tiedä, että mitä haluaa, vaan pikkulapsen tavoin hakee huomiota kiukkuamisellaan.
Mariannan haastattelussakin Rosa oli heti, että "minäminä ja minun tunteet", kun Eetu yritti miettiä, että mitä voisi itse tehdä paremmin. Marianna myös selvästi parihaadtattelissa haastoi Rosan käytöksen, kun Eetun tekemisessä ei ollut juuri korjattavaa.
Kauhistuttavaa ajatella, että Rosa käyttäytyy tuolla tavalla kameroiden läsnäollessa. Millainen hän mahtaa olla, kun ei tarvi enää yhtään hillitä käytöstään kameroiden lähtiessä.
Tuota olen itsekin ajatellut että millainenhan mahtaa olla kun kameroita ei ole paikalla....Kylmää kyytiä Eetulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis kiva, jos kesken kauden eronneille (kuten Rosalle ja Eetulle) asiantuntijat järjestäisi "hyvitykseksi" uudet kumppaniehdokkaat, joita voitaisiin seurata loppukausi. Olisi mielenkiintoista nähdä onnistuisiko toisenlaisten kandidaattien kanssa paremmin.
Minä voin antaa tuotannolle vaikka heti vinkit minkälaisilla pareilla onnistuu:
Eetu: nuori opettaja, joka tykkää sienestämisestä ja lukemisesta.
Rosa: nuori upseeri, joka tykkää urheilusta, kalliokiipeilystä ja vauhdikkaista autoista.
Olkaapa hyvä.
Vai olisiko Rosan vaan parempi olla ihan yksin...oman elämänsä prinsessa.
Vierailija kirjoitti:
Yhtä paljon näyttää Sini ja Vesa halailevan ja pusuttelevan kuin Miina ja Heikki. Eivät vaan näytä niin pursuilevilta luonteilta. Introverttejä. Oman elämänsä Dundiksilla huomio taitaa karata ohjelmasta kommenttien naputteluun.
Ja jos "veli" kertoo suu korvissa "lyheksi jääneistä yöunista" ja ylipäänsä vie nuorikon suvun pariin, tuollaiselta järkimieheltä se on siinä. Olen ollut suhteessa samanoloiseen, joka ei osoittanut hellyyttä julkisilla paikoilla kuin rautatieasemalla, ja kun tätä hetken sureksin juuri nämä sain vastaukseksi. Kameran edessä näytetty hellyys (ja on sitäkin tässä ollut) on toisille helpompaa, tämä pari saattaa olla hiljaisten vesien salakutevia kaloja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spoileri !
Katsojaluvut ois vain romahtaneet niiden varassa.Eetu ja Rosa on varmasti kivoja ihmisiä mutta auttamattomasti mönkään mennyt valinta ! Mutta vikaa varmasti molemmissa... tosi harmi, selvästi molemmat mukana tosissaan .
No tuollahan Eetu viestii olevansa kiinnostunut Rosan tekemisistä. Miksi oletat että töksäyttelevä Rosa olisi edes enempää kertonut koko kisoista, olihan ne erossakin siinä välissä?
Eetu kävelee munankuorilla, vähiin menee itseilmaisu, jos tosiaan "kiukkukiuas" on ainoa joka kuumenee pikana ja mistä vaan. Hän on kyllä tämän formaatin huijattu osapuoli, Rosan sievä ulkonäkökö sai asiantuntijat sokeutumaan tuolle minäminä minäminä-pikkulikalle?
Kyllä, Vesa on Sinin Mr. Darcy.
Vesa on ilmeisesti yläasteen opettaja? Ei varmaan halua senkään vuoksi nuoleskella tai kieriskellä siirapissa kameroiden edessä. Ihan normaalia.
Rosasta seuraava bätselorette.
Kuka kesyttää pirttihirmun.
Musta on kyllä ihmeellistä se Vesan käytös ettei kuunnellut ollenkaan miten Sini sanoi että ne pyykit kuuluu ripustaa. Nyt vielä luulisi olevan sen verran kiinnostusta miellyttää uutta puolisoa tai edes herranjestas kuunnella sitä eikä röhöttää vaan että "en kummiskaan opi" - hei haloo eikö opettaja usko oppimiseen? Kyllä suhteessa aletaan mennä väärille raiteille jo alussa jos sitä pidetään hassuna vitsinä, että vaimo saa korjailla aina jälkiä.
Musta tuntuu että tällä kaudella on valittu Heikille ja Vesalle enemmänkin äidit kuin aviopuolisot.
Marianna Stolbowsta tykkään itsekin. Just miehen kanssa katsottiin uusinta jaksoa ja mieskin sanoi, että hyviä pointteja hänellä. Ja mä olen itse psykologi siis, että väittäisin tietäväni mistä puhun. Dunderfelt on vähän erikoinen, pikkusormeaan leyhytellen heittelee hataria kommenttejaan, jotka minun korvaani kuulostavat aika itsestäänselvyyksiltä.
Väittäisin myös, että olen itse psykologina hyvin Mariannan kaltainen (vaikka hän ei siis psykologi olekaan). Ihminen voi olla empaattinen olematta lässyttävä lapanen ja jämpti olematta kuitenkaan kaikkitietävä ja piikikäs, liian "neuvova". Ja asiakkaat tuntuvat tykkäävän, kertovat usein, että käynnistä oli hyötyä. Hyvä niin.