Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018

Kommentit (8881)

Vierailija
3221/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis anteeks, mutta repesin seur. jakson teaserille: "Siis mulle on tärkeetä huolehtia kropasta" tmv. Haha, sama kuin minä sanoisin tuon. :D Ihan ensimmäisenä ei tule Sinistä mieleen fitness-tyyppi. 

No niinpä! Miten oli pokkaa alkaa neuvomaan siellä salilla Vesaa? Veikkaan, ettei Sini ole mikään personal trainer nro 1. Taitaa olla vähän liian suuret luulot taas...

Vierailija
3222/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis anteeks, mutta repesin seur. jakson teaserille: "Siis mulle on tärkeetä huolehtia kropasta" tmv. Haha, sama kuin minä sanoisin tuon. :D Ihan ensimmäisenä ei tule Sinistä mieleen fitness-tyyppi. 

Mistä lähtien omasta kropasta ja kunnosta huolen pitäminen on tarkoittanut fitnessiä? Ihan peruskunnossakin voi haluta itseään kuntosalilla pitää.

Siitä lähtien, kun asian ilmaisee noin. "Tykkään käydä salilla" on ihan jees ilmaisu, mutta jos kroppa on tärkeä ja on varsinainen saliopettaja, ei päästä itseään plösöksi. Pitää katsoa uudestaan, mikä oli sanatarkka ilmaisu, mutta todellakin kornia. Ei tulisi mieleenkään hölistä kropasta, ja olen uskoakseni suhteessa pienikokoisempi kuin Sini. 

No kyllä minä JOPA ylipainoisenakin mainitsin että haluan pitää kropasta parempaa huolta, siksi siellä kuntosalilla kävin(käyn). Ei todellakaan tarkoita automaattisesti että pitää itseään tikissä olevana. 

Siitä vaan. Tuo onkin muuten ihan toinen ilmaisu tuo "parempaa", koska sehän nimenomaan antaa ymmärtää, että kroppa ei ihan ole kunnossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3223/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo Heikin läpät vaatteista ja "mustasukkaisuus" muistuttavat ex-miehestäni. Hän sillä tavalla vihjailemalla halusi, että olisin nainut muita miehiä. Kuulemma ajatus kiihoitti. Heikki saattaa siis olla cuckold, eli aisankannattaja.

Itselle tuli jotenkin myös tämä mieleen, uskomatonta.

Tai sitten hän on vaan tosi mustasukkainen ja epäluuloinen. Kummatkaan vaihtoehdot eivät kyllä kuullosta kovin hyvältä..

Vierailija
3224/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähtien omasta kropasta ja kunnosta huolen pitäminen on tarkoittanut fitnessiä? Ihan peruskunnossakin voi haluta itseään kuntosalilla pitää.

Siitä lähtien, kun asian ilmaisee noin. "Tykkään käydä salilla" on ihan jees ilmaisu, mutta jos kroppa on tärkeä ja on varsinainen saliopettaja, ei päästä itseään plösöksi. Pitää katsoa uudestaan, mikä oli sanatarkka ilmaisu, mutta todellakin kornia. Ei tulisi mieleenkään hölistä kropasta, ja olen uskoakseni suhteessa pienikokoisempi kuin Sini. 

No kyllä minä JOPA ylipainoisenakin mainitsin että haluan pitää kropasta parempaa huolta, siksi siellä kuntosalilla kävin(käyn). Ei todellakaan tarkoita automaattisesti että pitää itseään tikissä olevana. 

Siitä vaan. Tuo onkin muuten ihan toinen ilmaisu tuo "parempaa", koska sehän nimenomaan antaa ymmärtää, että kroppa ei ihan ole kunnossa. 

No kuuntelin uusiksi ja sanoi näin : ""mulle on hyvin tärkeätä että pidän mun kropasta huolta", sinä voit tulkita sen kuinka lystäät koska et ilmeisesti ole oman kroppasi kanssa sujut kun sen erikseen toit ilmi, mutta minusta tuo ei kuulosta miltään itsensä jalustalle nostamiselta. Ihan tavallinen lause. 

Vierailija
3225/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vartalonmalleja on erilaisia. Lähtökohdatkin ovat erilaiset. Hyvinkin urheilullinen ihminen voi olla jopa tukevan näköinen - ei kaikki urheilua harrastavat ole edes erityisen hoikkia. Mistä tiedät vaikka Sini olisi vasta aloittanut urheiluharrastuksen ja ottanut urheilun nyt elämäänsä?

Tiedän Sinin ja hän on harrastanut kuntosalia useamman vuoden...on lihonut parin vuoden sisään reippaasti.

Sillä oli pizzamainos jääkaapin ovessa...

Vierailija
3226/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö kellekään muulle tullut mieleen Heikistä täällä mainittu fiilis siitä, että "mustasukkaisuus" saattaa olla peiteltyä kiihoittumista ajatuksesta, että Miina menisi vieraisiin?

Vierailija
3227/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eetu ansaitsee sellaisen, joka mansikoiden syömisen ja kaverin kanssa lässyttämisen sijaan lähtee mukaan roudaamaan muuttolaatikoita.

Vierailija
3228/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo Heikin läpät vaatteista ja "mustasukkaisuus" muistuttavat ex-miehestäni. Hän sillä tavalla vihjailemalla halusi, että olisin nainut muita miehiä. Kuulemma ajatus kiihoitti. Heikki saattaa siis olla cuckold, eli aisankannattaja.

Nyt kun sanoit, niin ehkä, ehkä. ;) Miina vaikutti siltä, että oli onnessaan Heikin kyselyistä ja piti sitä mustasukkaisuutena, mutta mulle taas tuli tunne, että Heikki ei oikeesti ollut yhtään mustasukkainen. Kunhan vaan heitti läppää (ja ehkä juurikin cuckold-tyylistä sellaista).

Vierailija
3229/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö kellekään muulle tullut mieleen Heikistä täällä mainittu fiilis siitä, että "mustasukkaisuus" saattaa olla peiteltyä kiihoittumista ajatuksesta, että Miina menisi vieraisiin?

No jos näin olisi niin lähetän täältä Heikille terveiset, että voin auttaa fantasiassa!

Vierailija
3230/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu, miten itseään hyvinä pukeutujina pitäviä ärsyttää huonosti pukeutuvat ihmiset eli ihmiset, joille muut arvot ovat tärkeämpiä kuin pinnalliset arvot. Huonosti pukeutuvat eivät kiinnitä huomiota toisten peukutemiseen. Se on heille jokaisen oma asia, miten joku haluaa pukeutua.

Ajattelepa uudestaan. Se, ettei osaa itse pukeutua, ei kerro arvojen syvällisyydestä mitään.

Ja miten niin huonosti pukeutuvat eivät kiinnitä huomiota toisten pukeutumiseen. Johan se tässä on nähty, että kiinnittävät ja tarkkaan kiinnittävätkin.

Vierailija
3231/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän Sinillä lihasta on! Näkee ihan selvästi. Vaikka on ns. ylimääräistä toki siinä päällä, voi silti olla ihan hyvässä kunnossa. On Rosallakin rasvaa kropassa, vaikka onkin hyvin urheilullinen. Fitness-bejbejen ja sohvaperunoiden välissä on paljon tilaa.

Vierailija
3232/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eetu on tosiaan liian kiltti.

Vierailija
3233/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tuo Miinan ystävä vaikutti äkkiseltään siltä, että se vähän kauhistui ja loukkaantui Miinan puolesta. Miina sitten yritti pehmentää, ettei hän siitä nykyisestä ole loukkaantunut, mutta ymmärtää kyllä, että tällainen kommentointi voi olla kontrolloivaa ja se ei olisi hyväksyttävää. Siis se ystävä ei vaikuttanut yhtä rennolta persoonalta kuin Miina.

Miinan ja Heikin huumorista tein myös äsken yhden huomion. Kuinka monen huumoriin täällä palstalla olisi uponnut se, kun Heikki kommentoi Leninistä Miinan muffinssirunon innoittamana? Miina näytti purskahtavan aidosti nauruun.

Mulle tuli samat mietteet tuosta kaverikeskustelusta. Hupaisaa kun ensin katsoin että onpa ujo ja kiltin oloinen tyttö, ja sitten tuli tuommoinen feministipöyristyminen lähes kiilusilmäisyyteen asti aika puskista.

Mikä leninjuttu? En saanut muminoista selvää.

Mut musta tässäkin tuli hienolla tavalla esiin Miinan diplomaattisuus: olisi voinut lähteä kanamaiseen haukkumiseen, mutta vastaus oli jälleen kerran kypsän ja hyväsydämisen ihmisen vastaus.

Vierailija
3234/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosan ja Eetun kemiat ei vaan natsaa yhteen. Heidän suhteessa ei ole juuri ollenkaan yhteistä huumoria. Kun oikeanlainen kemia puuttuu niin pienetkin asiat alkaa ärsyttää kohtuuttoman paljon.

Vierailija
3235/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöyristynyt. kirjoitti:

MIKSI tuo Rosa on hakenut Ensitreffit alttarilla-formaattiin? Miksi?

Ja miten hän pääsi seulasta läpi?

Vierailija
3236/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cmoren jaksossa Rosa on ihan eri ihminen

Vierailija
3237/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cmorella tänään:

.

.

.

.

Miina ja Heikki ovat entistä enemmän ihania. Fanitan heitä kaikkine piirteineen.

Vesa ja Sini ovat symppiksiä, toivon heidänkin jatkavan yhdessä. Voisivat siirtää jo hermostunutta kikatustaan enemmän kosketukseen ja kaikenlaiseen läheisyyteen. Tuntuu jotenkin, etteivät uskalla, ja nauravat sen sijaan.

Rosa ja Eetu, ei vaan toimi, ei. Kaikessa mennään Rosan ehdoilla ja hänen toiveidensa mukaan. Eihän Rosa ole edes kiinnostunut Eetusta. Ihmetteli vain, että mihin ne tunteet katosivat.  Eikö kukaan ole kertonut hänelle, miten parisuhdetta luodaan?

Vierailija
3238/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mutta naurattaa ajatus Heikistä aisankannattajana :) Siinä olisi terapeutilla pureskeltavaa! Miina kyllä saisi seuraa heti, jos tarttuisi fantasiaan.

Vierailija
3239/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinistä ja Vesassa on potentiaalia, oikeasti.

Minusta näyttää siltä, että he ovat vain " kämppiksiä" ja Sinillä olisi kiinnostusta Vesaa kohtaan mut Vesa pitää Siniä vaan kämppiksenä, kuin olisivat sisaruksia tai työ/ opiskelukavereita. En usko että rakkaus roihahtaa ainakaan Vesan taholta.

Vierailija
3240/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosan kannattaa tän jälkeen keskittyä itseensä ja opetella tuntemaan itsensä ennen seuraavaa parisuhdetta. On tainnut testeissä onnistua (ehkä tietämättään) huijaamaan itseään ja valintatiimiä. En usko että häntä olisi valittu jos huono paineensietokyky ja tämänkaltainen paineeseen reagointi olisi tiedetty. Todennäköisesti on kuvannut itseään reippaana ja positiivisena. Yllättävän monet negatiiviset valittjat pitävät itseään huipputyyppeinä eivätkä itse lainkaan tajua oman käytöksensä negatiivisuutta. Se on niin piintynyttä.

Toisaalta sanoisin valintatiimille että unohtama ohjelmasta tämä alle 3-kymppiset heillä on kyllå reilusti aikaaihan tehdä omat virheensä! Tässä Rosa odotti valmista parisuhdetta ilman omaa panostusta asiaan. Ei varmaan edes ollut aikaa tapailla kun vuorotyö ja orjalliset harrastukset.

Ketju on lukittu.