Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018

Kommentit (8881)

Vierailija
3281/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
3282/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen vähän pettynyt, jos Sinin ja Vesan juttu ei jatku. Ainoa pari, jolla on mielestäni todellista tosielämän potentiaalia. Ei mitään kahjoilua. Haluaisin myös todisteita siitä, että nimenomaan tällaiset suhteet ovat pidemmän päälle just niitä toimivia suhteita. :) 

Kerrotko mihin se potentiaali perustuu, kun mitään erityisiä tunteita ei ole heidän itsensä mukaankaan ei ole? (paitsi "lämpimiä tunteita" ja me kaikki tiedetään mitä se tarkoittaa, lämpimiä tunteita tunnetaan mm. mummoaan kohtaan)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3283/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spoiler:

.

.

.

.

Heikillä jäätävät varpaankynnet! Siis semmoiset kellertävät ja aivan ylipitkät. Ja sitten samaan aikaan valittaa Miinalle, ettei tämä ole tarpeeksi hienosteleva (?!). Nokkelaa tilannetajua kuvaajalta siinä tilanteessa, kun nappasi tämän näyn lähikuvaan!

Vierailija
3284/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis kiva, jos kesken kauden eronneille (kuten Rosalle ja Eetulle) asiantuntijat järjestäisi "hyvitykseksi" uudet kumppaniehdokkaat, joita voitaisiin seurata loppukausi. Olisi mielenkiintoista nähdä onnistuisiko toisenlaisten kandidaattien kanssa paremmin.

Minä voin antaa tuotannolle vaikka heti vinkit minkälaisilla pareilla onnistuu:

Eetu: nuori opettaja, joka tykkää sienestämisestä ja lukemisesta. 

Rosa: nuori upseeri, joka tykkää urheilusta, kalliokiipeilystä ja vauhdikkaista autoista.

Olkaapa hyvä.

Vierailija
3285/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi outoa, et jotkut vieläkin uskoo Siniin ja Vesaan. Ei heillä ole mitään läheisyyttä sanoissa, teoissa, eleissä, ei missään!

Tuota minäkin olen ihmetellyt koko ajan. Aivan kuin Sini ois Vesalle sisko. Intohimo puuttuu kokonaan, tosi tylsää seurata heitä!

Vierailija
3286/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi outoa, et jotkut vieläkin uskoo Siniin ja Vesaan. Ei heillä ole mitään läheisyyttä sanoissa, teoissa, eleissä, ei missään!

Sini vielä pahentaa tilannetta "kouluttamalla" Vesaa. Pisti silmään kun opetti jälkikäteen miten pyykit levitetään. Olis neuvonut etukäteen.

Ei mitään kemiaa eikä kipinää ilmassa. Pelkkiä kaveruksia ovat ja Vesa on päättänyt kestää sen viis viikkoo vai oliko se kuus viikkoo.

Vierailija
3287/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan Rosa-tyypin. Myös kaverina tuollaiset tyypit ovat tylsiä, kylmiä, innottomia, tosikkomaisia, epäempaattisia. Mielikuvituksettomia. Ja ei mitään panostusta estetiikkaan/tunnelman luomiseen esim. ruokailuhetkessä. Ei hymyä, ruuasta nauttimista (eikä edes serviettejä). Ei jatkoon. Kotiin kasvamaan.

Vierailija
3288/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis kiva, jos kesken kauden eronneille (kuten Rosalle ja Eetulle) asiantuntijat järjestäisi "hyvitykseksi" uudet kumppaniehdokkaat, joita voitaisiin seurata loppukausi. Olisi mielenkiintoista nähdä onnistuisiko toisenlaisten kandidaattien kanssa paremmin.

Ai mistä päättelit, että he eroavat kesken kauden?

Vierailija
3289/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spoiler:

.

.

.

.

Heikillä jäätävät varpaankynnet! Siis semmoiset kellertävät ja aivan ylipitkät. Ja sitten samaan aikaan valittaa Miinalle, ettei tämä ole tarpeeksi hienosteleva (?!). Nokkelaa tilannetajua kuvaajalta siinä tilanteessa, kun nappasi tämän näyn lähikuvaan!

Vai että "hienosteleva"? Haluaako Heikki, että muut miehet huomaisivat Miinan. Ehkäpä ajatus kiihoittaa.. 

Vierailija
3290/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Rosa yrittänyt millään lailla tutustua Eetuun? Kysellyt mistä tykkää? Kokeillut Eetun harrastuksia? Tavata Eetun kavereita tai perhettä? Mikseivät vietä juhannustakaan yhdessä?

Ymmärrä hyvä ihminen, että tämä on tv-ohjelma ja jaksossa näytettän vain muutamia hetkiä kustakin parista. Juhannus kaikenlisäksi tulossa vasta myöhemmissä jaksoissa. Hanki cmore ja käy katsomassa jos olet niin hätäinen.

Vierailija
3291/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä teitä jotka valittaa Sinin ulkonäöstä. Ei se Vesakaan varsinaisesti mikään saalis ole, näytti hääjaksossa kohtuulliselta, mutta sen jälkeen on pukeutunut ja löntystellyt kuin yli-ikäinen teini lippiksineen ja roikkuvine housuineen, ihme ettei nuudeleitakin kotona syönyt siellä kulahtaneessa muumioituneessa mummolassa. Kyllä Siniä vielä naurattaa se pyykkien laittaminen ja saamattomuus, mutta kauankohan tuota jaksaa, luulisi opettajan osaavan.

Vierailija
3292/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota minäkin olen ihmetellyt koko ajan. Aivan kuin Sini ois Vesalle sisko. Intohimo puuttuu kokonaan, tosi tylsää seurata heitä!

Tekis mieli katsoo uusintana kaikki klipit et onko missään mitään tykkäämiseen tai ihastumiseen liittyvää. En ole muistaakseni tällaista nähnyt. Vesa ei halua vetää roolia, mutta ei halua some-tuomioistuimesta elinkautista, joten kohteliaana vetää läpi tämän rastin.

Vierailija
3293/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi muuten todella hauska idea, Voisi sanoa kiukkukiukaille että käyttäydy, tai seuraava vie sun paikkasi :)

Vierailija
3294/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun mietin, että onpas Rosa narisija. No vieläkin mietin, että liikaa analysoi omia tunteitaan, liikaa tarttuu niihin ja niiden vaiheiluun - ja liikaa kertoo uudelle miehelleen niistä (esim. kuinka ei ollut yhtään ikävä jne). Mutta nyt olen huomannut, että Eetu olisi omaan makuunikin liian ..persoonaton? Tai jollain lailla epävarma, ettei tuo itseään ja omaa luonnettaan esille. Toki asiaa ei auta, että Rosa taas ei luo tilaa sille, että ottaisi toisen tunteet huomioon jutuissaan.

Rehellinen saa ja pitää olla, mutta se ei poissulje sitä, että voisi olla hienotunteinen ja huomaavainen. Miettisi, ennen kuin sanoo. Kaikkea ei tarvitse purkaa, Rosalle olisi ollut hyvä käydä vaikka terapeutilla purkamassa, ettei tarvitse joka tunteen heilahdusta nostaa pöydälle. Antaisi niiden fiilisten rauhassa vaihdella.

En tiedä olisiko Eetu "hennomman" naisen kanssa toisenlainen. Mutta nyt hän ei anna itsestään oikein mitään. Suoraan sanottuna ei ole oma itsensä. Tai ehkä on sitten tuollainen jeesmies. Vaikea tietenkin on olla rennosti oma itsensä kun toinen on joka toinen päivä kaikki hyvin ja joka toinen ei ole tunteita. 

Vierailija
3295/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eetu on hyvin kasvatettu kiltti poika, sellainen, joka otetaan tekemään ja kasvattamaan lapset nuoruuden hurjastelujen jälkeen. Sitten taas keski-iässä Eetun voi vaihtaa johonkin jännittävämpään.

Se on Eetun asema tässä maailmassa.

Vierailija
3296/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pyrin yleensä ajattelemaan kommentit eri ihmisten tekeminä, jos ei ole selvästi ilmaistu, että on sama kirjoittaja, mutta nyt musta on koko ketjun tuntunut, että nuo yhden rivin kommentit siitä, että Rosa tarvii vaan hyvän rakastajan, ovat yhden kirjoittajan laittamia. Eivät liity mihinkään keskusteluun, leijuvat vaan irtokommentteina, joihin kukaan ei juuri tartu kuin alapeukun verran.

Mua hymyilytti se Sinin astia kommentti, meillä oli lautaset vähän väliä nurin, kun mun mies ei vuosien aikana tajunnut, että jos hän vaihtaisi taktiikkaa juuri tuohon Sinin tapaan, jota itse käytin, niin ne pysyisi pystyssä. Nyt lautasia säilytetään meillä vaakatasossa ja ongelma on poistunut. Täytyykin näyttää tuo kohta miehelle.

Vierailija
3297/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kemia puuttuu ei voi pakottaa muuta. Kuvitelkaa omalle kohdalle.

Ei voi pakottaa tunteita mitenkään toista kohtaan. Sun on pakko rakastua ei onnistu eikä pidä onnistua pakolla.

Vierailija
3298/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eetu tarvitsisi jonkun todella herkän, naisellisen naisen, jotta Eetun maskuliinisuus pääsisi esiin

Vierailija
3299/8881 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosa koko ajan puhuessaan "minä - mä - mä sitä - minä tätä." Huhhuh.

Vierailija
3300/8881 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miina ja Heikki mun ehdottomat suosikit, Miina on aivan ihana ihminen, olisin onnellinen näin naisena tuollaisesta ystävästä!

Sini ja Vesa olivat aluksi mun mielestä enemmänkin ihastuneen oloisia kuin nyt viimeisimmässä jaksossa, voi johtua myös siitä että Vesalla on vähän tylsää kun oma elämä on muualla ja kyhjöttää tuolla sinin asunnolla yksin kaiket päivät.

Rosa ja Eetu taas, noh, Rosa on vastenmielinen tyyppi. Eetu raukka on peloissaan ja hätääntyneen oloinen Rosan kanssa. Ei tule missään nimessä toimimaan. Rosalla tuskin toimii parisuhde kenenkään kanssa, Eetu taas vaikuttaa tyypiltä joka olisi valmis tosissaan yrittämään.

Ketju on lukittu.