Selasin tänään treffisivustoja ja kauhistuin ikäisteni miesten ulkonäköä - näyttävät todella rapistuneilta.
Suurin osa miehistä näytti vähintään 10 vuotta ikäistään vanhemmalta. Johtuuko tämä siitä, että miehet valehtelevat treffipalstalla ikänsä paljon nuoremmaksi kuin oikeasti on nuoremman naisen toivossa vai pyöriikö näillä treffisivustoilla vain epäterveellistä elämää viettävät ylijäämäpalat, jotka eivät ole kelvanneet kenellekään. Elämäntavat näkyvät rupsahtaneesta olemuksesta. Kyseessä on 40-50 vuotiaat miehet.
Kommentit (172)
Mahtaako ap selata tinderiä jossain syrjäseudulla?
Pääkaupungissa nimittäin on tuossa ikäluokassa vaikka miten paljon kuumia miehiä.
Tinder kyllä toimii niin, että tarjoaa ensin niitä, ketkä ovat laittaneet sydämen sinulle. Jos ne kuumat eivät ole kiinnostuneita sinusta? Siksi näet niiden profiileja harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP sen ikäiset miehet sentään ovat yleensä vielä normaalipainoisia. Yritäpä löytää nelikymppistä hoikkaa naista. Keski-ikäiset naiset ovat ihan tynnyrinmallisia. Ei näytä liikunta maistuvan niin kuin saman ikäisille miehille. Eivät ole kovin kiihottavan näköisiä :(
No tämäkin on jännä juttu. Olen laittanut ilmoitukseeni joskus "pyöreä", joskus "ylipainoinen" ja miehet, jotka ottaa yhteyttä, hakevat pääsääntöisesti ilmoituksessaan hoikkaa (kuten lähes kaikki - sanana voi olla urheilullinen mutta sitä hoikkaa silläkin tarkoitetaan).
Kun sitten vastaan, että haet näköjään hoikkaa /naisellista naista - en ole kumpaakaan, huomasitko?
Sitten tulee vastaus, että no ei se niin tarkkaa, ilmoituksesi vaikuttaa kivalta. HÖH. Koittakaa nyt päättää.
:D Saman olen minäkin huomannut ihan käytännössä, eli olen 12 kg ylipainoinen hieman yli nelikymppinen nainen. Kroppani on aika jännä, sillä ylimääräiset kilot ovat jakautuneet reisiin ja hieman takamukseen ja käsivarsiin + rinnat ovat mukavan mehevät, eivät isot, mutta nätin pyöreät. Vyötärö löytyy ja oikeilla vaatevalinnoilla saan itseni hyvin sopusuhtaiseksi,mutta laihaa minusta ei saa tekemälläkään. Minua on kuitenkin tullut kehumaan useampikin mies, joka on sanonut tykkäävänsä hoikista naisista.
Olen kiusoitellut heitä asiasta ja kysellyt, että mikä ihme heidän mielensä nyt minuun päin kallistaa ja miehet ovat vastanneet ihan järjestäin, että olen mukavan tuntuinen ja itsevarma nainen, joka ei tunnu häpeään itseään. Eli HÖH täältäkin.
Hieman ristiriitaista, kun miehet ovat aina vaahtoamassa miten “miehistä tulee komeampia kun ikää tulee lisää, miehet ikääntyvät kuin viini” ja sitten samaan hengenvetoon valehtelevat ikänsä 10 vuodella alakanttiin.
Pinnalliset ihmiset eivät ole onnellisia.
Vierailija kirjoitti:
Pääkaupungissa nimittäin on tuossa ikäluokassa vaikka miten paljon kuumia miehiä.
Tinder kyllä toimii niin, että tarjoaa ensin niitä, ketkä ovat laittaneet sydämen sinulle. Jos ne kuumat eivät ole kiinnostuneita sinusta? Siksi näet niiden profiileja harvoin.
Tinderiä kävin äsken vilkaisemassa nopeasti, mutta minulla ei ole siellä omaa kuvaa vielä. Miesten taso näytti olevan ulkonäöllisesti parempi kuin treffisivustolla, mutta olen varuillani tinderin suhteen, koska sillä on maine lähinnä seksiseuran hakemisessa - ainakin miesten puolelta. ap
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino pilaa monen miehen - ja naisenkin - ulkonäön.
No enpä tiedä pilaako kohtalainen ylipaino periaatteessa kenenkään ulkonäköä. Tälläkin hetkellä olen ihastunut liki viiskymppiseen mieheen, jolla on ylipainoa, mutta ai että hän on nauravine silmineen ja mukavine juttuineen ihan namupala! Itsekään en ole ollut enää pariinkymmeneen vuoteen ihannepainossani, mutta aina kun miehen näen, niin hänen silmät alkavat tuikkia todella kauniisti. Meidän jutellessa ohi saa mennä vaikka pataljoona laihoja ja kauniita ihmisiä, mutta kumpikaan ei heitä edes huomaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP sen ikäiset miehet sentään ovat yleensä vielä normaalipainoisia. Yritäpä löytää nelikymppistä hoikkaa naista. Keski-ikäiset naiset ovat ihan tynnyrinmallisia. Ei näytä liikunta maistuvan niin kuin saman ikäisille miehille. Eivät ole kovin kiihottavan näköisiä :(
Päinvastoin. On tutkittu fakta, että Suomessa miehistä on suurempi osa ylipainoisia kuin naisista. Omassa tuttavapiirissä tämä pätee myös. ap
No ap minä olen nainen ja työssä naisvaltaisella alalla ja täytyy kyllä sanoa, että olen yhtä harvinainen kuin yksisarvinen, koska 41-vuotiaana olen samanpainoinen, kuin parikymppisenä. Aika michelinukkojen mallisia on kollegat. Varsinkin lasten jäljiltä jää moni pysyvästi lihavaksi.
Sinun suppea otoksesi ei kuitenkaan muuta kansallisia tilastoja mihinkään. Suomessa miehet ovat ylipainoisempia kuin naiset. ap
Kansalliset tilastot sanovat että naisten BMI on 0,2 yksikköä pienempiä kuin miesten. Kansallisissa tilastoissa tämä tekee naiset hoikemmiksi, mutta oikeassa elämässä tuo tarkoittaa että naiset ovat HUOMATTAVASTI miehiä lihavampia. Miettikää nyt omilla aivoilla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder kyllä toimii niin, että tarjoaa ensin niitä, ketkä ovat laittaneet sydämen sinulle. Jos ne kuumat eivät ole kiinnostuneita sinusta? Siksi näet niiden profiileja harvoin.Tinderiä kävin äsken vilkaisemassa nopeasti, mutta minulla ei ole siellä omaa kuvaa vielä. Miesten taso näytti olevan ulkonäöllisesti parempi kuin treffisivustolla, mutta olen varuillani tinderin suhteen, koska sillä on maine lähinnä seksiseuran hakemisessa - ainakin miesten puolelta. ap
Normaali elämä ja arki on kaikkein paras treffipaikka. Silloin näkee heti omaa silmää miellyttävät tyypit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder kyllä toimii niin, että tarjoaa ensin niitä, ketkä ovat laittaneet sydämen sinulle. Jos ne kuumat eivät ole kiinnostuneita sinusta? Siksi näet niiden profiileja harvoin.Tinderiä kävin äsken vilkaisemassa nopeasti, mutta minulla ei ole siellä omaa kuvaa vielä. Miesten taso näytti olevan ulkonäöllisesti parempi kuin treffisivustolla, mutta olen varuillani tinderin suhteen, koska sillä on maine lähinnä seksiseuran hakemisessa - ainakin miesten puolelta. ap
Todella vähän tulee niitä selkeästi seksiseuraa hakevia profiileita naisilta vastaan.
Vierailija kirjoitti:
AP laittoi muutamalle hyvälle miehelle viestiä, ei saanut vastakaikua ja rupesi selaamaan niiden miesten profiileja, joilta sai vastakaikua...ja tajusi, että minun tasoni on nyt tämä. Minun tasoni ovat pyöreät, arkiset vanhat äijät.
Se ottaa koville AP. Ymmärrän. Ja se on kuule pelkkää alamäkeä 😀 viiden vuoden päästä olet taas vähän vanhempi ja vähän rupsahtaneempi ja taso on vielä huonompi.
.
Tiedän, ettei minun tasoani ole pöhöttyneet alkoholistiukot. En ole viestitellyt kenenkään kanssa. Minulla ei ole vielä tunnuksia sivuille. Ajattelin ensimmäisenä laittaa itse oman ilmoituksen jonnekin ja vasta sitten vastailla, jos saan kiinnostavia yhteydenottoja. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaali elämä ja arki on kaikkein paras treffipaikka. Silloin näkee heti omaa silmää miellyttävät tyypit.
Tämä on ihan totta, mutta itse en liiku muualla kuin työpaikan, kodin ja harrastusten välillä, joten ei ole oikein tilaisuuksia tavata uusia ihmisiä. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihan totta, mutta itse en liiku muualla kuin työpaikan, kodin ja harrastusten välillä, joten ei ole oikein tilaisuuksia tavata uusia ihmisiä. ap
Sama ja vaikka liikkuukin niin täysin tuntemattomien ihmisten kanssa on vaikea vain mennä vetää hihasta että terve. Joillakin varmaan luonnistuu sekin.
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama ja vaikka liikkuukin niin täysin tuntemattomien ihmisten kanssa on vaikea vain mennä vetää hihasta että terve. Joillakin varmaan luonnistuu sekin.
Niinpä ja vaikka näkisikin omaa silmää miellyttäviä tyyppejä arkielämässä, niin ei niistä voi tietää, kuka on vapaana ja haku päällä. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin. On tutkittu fakta, että Suomessa miehistä on suurempi osa ylipainoisia kuin naisista. Omassa tuttavapiirissä tämä pätee myös. ap
No ap minä olen nainen ja työssä naisvaltaisella alalla ja täytyy kyllä sanoa, että olen yhtä harvinainen kuin yksisarvinen, koska 41-vuotiaana olen samanpainoinen, kuin parikymppisenä. Aika michelinukkojen mallisia on kollegat. Varsinkin lasten jäljiltä jää moni pysyvästi lihavaksi.
Sinun suppea otoksesi ei kuitenkaan muuta kansallisia tilastoja mihinkään. Suomessa miehet ovat ylipainoisempia kuin naiset. ap
Kansallisissa tilastoissa käytetään yksinkertaisuuden vuoksi kummallekin sukupuolelle samaa BMI-raja-arvoa vaikka tosiasiassa naisen BMI25 on miehen BMI27.
Mammoilla sitten parimetriä kaulaliinaa kaulassa jolla sitten vartaloa häivytetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole treffipalstoilla joten en tiedä minkälaista tarjonta siellä on, mutta jos näkisit esim. minut tai kaverini livenä niin et uskoisi ikäämme.
Minäkään en ole ennen käynyt treffipalstoilla ja olen nyt järkyttynyt siitä tarjonnasta, mitä siellä näkyi. ap
Kyllä naisetkin on aika hurjan näköisiä tinderissä jos vertaa 18-25v 30-40v ikäluokkia, kyllä se eletty elämä näkyy naamasta ja varmaan ne 30-40v hyvän näköiset ja runkoiset naiset ei mitään tindereitä tarvitse koska tarjontaa riittää muutenkin.
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ketään tarvitse hihasta mennä nykimään, riittää kun katseet kohtaavat, molemmilla tulee mielenkiinto toista kohtaan ja siitä onkin hyvin helppo kehitellä jotakin juttua, josta pääsee itse asiaan nopeastikin, jos toinen miellyttää.
Se on vähän sama kuin käytettyä autoa ostaisi: uutta ja priimaa ei ole, on vain hyvin ja huonosti pidettyjä raatoja.
Minä olin pitkään eräällä deittipalstalla, ja sain siellä viestejä miehiltä, jotka olivat profiilinsa mukaan 10 vuotta nuorempia kuin minä ja "avoimessa suhteessa". Muutaman sellaisen kanssa viesteily sujui alusta lähtien erittäin hyvin, ja kun aloin jossain vaiheessa kysellä ikäerosta, kävi ilmi, ettei sitä ollutkaan vaan olimme saman ikäisiä. "Avoin suhdekin" osoittautui puoliavoimeksi. Edellisestä paljastuksesta olin oikeastaan iloinen, koska etsin ikäistäni seuraa, jälkimmäinen paljastus taas ei ollut mikään yllätys, koska valtaosa näistä miehistä oli siellä vaimonsa tietämättä. Harmi, koska he olivat muuten todella mukavia miehiä.
AP laittoi muutamalle hyvälle miehelle viestiä, ei saanut vastakaikua ja rupesi selaamaan niiden miesten profiileja, joilta sai vastakaikua...ja tajusi, että minun tasoni on nyt tämä. Minun tasoni ovat pyöreät, arkiset vanhat äijät.
Se ottaa koville AP. Ymmärrän. Ja se on kuule pelkkää alamäkeä 😀 viiden vuoden päästä olet taas vähän vanhempi ja vähän rupsahtaneempi ja taso on vielä huonompi.