Selasin tänään treffisivustoja ja kauhistuin ikäisteni miesten ulkonäköä - näyttävät todella rapistuneilta.
Suurin osa miehistä näytti vähintään 10 vuotta ikäistään vanhemmalta. Johtuuko tämä siitä, että miehet valehtelevat treffipalstalla ikänsä paljon nuoremmaksi kuin oikeasti on nuoremman naisen toivossa vai pyöriikö näillä treffisivustoilla vain epäterveellistä elämää viettävät ylijäämäpalat, jotka eivät ole kelvanneet kenellekään. Elämäntavat näkyvät rupsahtaneesta olemuksesta. Kyseessä on 40-50 vuotiaat miehet.
Kommentit (172)
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei kaikki miehet ole laittaneet tinderiin mitään esittelytekstiä? Tulkitsen asian niin, etteivät ole hakemassa suhdetta, vaan pelkkää seksiä. Olenko oikeassa? ap
Itsellä on useampikin rivi tekstiä. Tosin mitään hyötyä siitä ei ole ollut. Varmaan enemmänkin haittaa.
.
Oletko antanut jonkun ulkopuolisen ruotia esittelytekstisi? Ulkopuolinen ehkä osaisi nähdä paremmin, jos siinä on jotain, mikä menee pahasti metsään ja karkottaa useimmat naiset. ap
Enpä ole, mutta syy on varmaan se että harrastukset yms mielenkiinnon kohteet karkoittaa suurimman osan heti. Varmaan jos ei kertoisi mitään niin saisi paremman mahdollisuuden.
Pitäisikö sinunkin käydä hakemassa rouva Filppulasta? Menisitte romanttisesti kihloihin whatsappviestillä ja muuta mukavaa?
Taidan olla ennemmin kyllä yksin.
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaako ap selata tinderiä jossain syrjäseudulla?
Pääkaupungissa nimittäin on tuossa ikäluokassa vaikka miten paljon kuumia miehiä.
Tinder kyllä toimii niin, että tarjoaa ensin niitä, ketkä ovat laittaneet sydämen sinulle. Jos ne kuumat eivät ole kiinnostuneita sinusta? Siksi näet niiden profiileja harvoin.Tinderiä kävin äsken vilkaisemassa nopeasti, mutta minulla ei ole siellä omaa kuvaa vielä. Miesten taso näytti olevan ulkonäöllisesti parempi kuin treffisivustolla, mutta olen varuillani tinderin suhteen, koska sillä on maine lähinnä seksiseuran hakemisessa - ainakin miesten puolelta. ap
Normaali elämä ja arki on kaikkein paras treffipaikka. Silloin näkee heti omaa silmää miellyttävät tyypit.
Tämä on ihan totta, mutta itse en liiku muualla kuin työpaikan, kodin ja harrastusten välillä, joten ei ole oikein tilaisuuksia tavata uusia ihmisiä. ap
Sama ja vaikka liikkuukin niin täysin tuntemattomien ihmisten kanssa on vaikea vain mennä vetää hihasta että terve. Joillakin varmaan luonnistuu sekin.
Ei ketään tarvitse hihasta mennä nykimään, riittää kun katseet kohtaavat, molemmilla tulee mielenkiinto toista kohtaan ja siitä onkin hyvin helppo kehitellä jotakin juttua, josta pääsee itse asiaan nopeastikin, jos toinen miellyttää.
Jep, ihan tosi helppo. Täälläkin moni voi varmaan kertoa, miten helppoa se on ollut.
Tinderiä olen selaillut nyt pari iltaa ja ihan pakko on tulla ihmettelemään niitä heppuja, jotka eivät kerro itsestään mitään. En minä ihan pelkän ulkonäön perusteella kiinnostu, vaan haluan tietää jotain pientä miehestä. Esimerkiksi perhetilanne, elämäntavat ja paheet, harrastuksia, mielenkiinnon kohteita ja millä mielellä on liikkeellä. Minua kiinnostaa erityisesti, minkä ikäisiä lapsia miehellä on ja haluaako niitä vielä tulevaisuudessa. ap
Ap on keski-ikäinen suomitantta, joka roikkuu miehiä haukkuen miesvihapalstalla, eikä edes nettideiteillä käy flaksi. Todellinen saalis siis. Aloittajan käsitys omasta tasostaan on todella pahasti metsässä.
Kuka mies edes haluaisi tutustua aloittajan kaltaiseen miesvihaajaan?
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä näytti vähintään 10 vuotta ikäistään vanhemmalta. Johtuuko tämä siitä, että miehet valehtelevat treffipalstalla ikänsä paljon nuoremmaksi kuin oikeasti on nuoremman naisen toivossa vai pyöriikö näillä treffisivustoilla vain epäterveellistä elämää viettävät ylijäämäpalat, jotka eivät ole kelvanneet kenellekään. Elämäntavat näkyvät rupsahtaneesta olemuksesta. Kyseessä on 40-50 vuotiaat miehet.
Kyllä tämä pätee toisinkin päin. 40-50 vuotiaita hyvännäköisiä naisia ei löydy juuri mistään. Profiilit näyttävät hyviltä siloiteltuine kuvineen, mutta livetapaaminen on aina pettymys. Hoikka, itsestään huoltapitävä ja lapsekas sinkku on miltei mahdottomuus löytää. Jos ei ole rööki suussa, niin sitten on siiderijenkkakahvaa ja vauvavatsaa vaikka synnytyksestä olisi 20 vuotta.
T; M47
Vierailija kirjoitti:
Tinderiä olen selaillut nyt pari iltaa ja ihan pakko on tulla ihmettelemään niitä heppuja, jotka eivät kerro itsestään mitään. En minä ihan pelkän ulkonäön perusteella kiinnostu, vaan haluan tietää jotain pientä miehestä. Esimerkiksi perhetilanne, elämäntavat ja paheet, harrastuksia, mielenkiinnon kohteita ja millä mielellä on liikkeellä. Minua kiinnostaa erityisesti, minkä ikäisiä lapsia miehellä on ja haluaako niitä vielä tulevaisuudessa. ap
En tiedä kannattaako sitä mainostaa jo Tinderin profiilissa, että haluaa lapsia.
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kannattaako sitä mainostaa jo Tinderin profiilissa, että haluaa lapsia.
Miksi ihmeessä ei kannattaisi? Jos on sellainen toive, niin onhan se parempi heti alkuun karsia pois ne, joita ei kiinnosta. Ja toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä ei kannattaisi? Jos on sellainen toive, niin onhan se parempi heti alkuun karsia pois ne, joita ei kiinnosta. Ja toisinpäin.
Helposti vain voi tulla kuva, että heti pitäisi päästä niitä lapsia hankkimaan. Voin olla väärässäkin.
Monelle miehelle ainakin kuulostaa olevan melko turnoff, jos naisella biologinen kello huutaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap on keski-ikäinen suomitantta, joka roikkuu miehiä haukkuen miesvihapalstalla, eikä edes nettideiteillä käy flaksi. Todellinen saalis siis. Aloittajan käsitys omasta tasostaan on todella pahasti metsässä.
Kuka mies edes haluaisi tutustua aloittajan kaltaiseen miesvihaajaan?
Ap ei ole tantta, eikä vihaa miehiä, vaan arvosta kunnollisia suomimiehiä erittäin paljon. Enkä ole aloittanut nettideittailua vielä. Olen vasta opiskelemassa, miten se maailma toimii. ap
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai kannattaa kertoa, jolloin sinuun osaavat ottaa yhteyttä ne naiset, jotka itsekin haluavat lapsia. Minä taas en missään tapauksessa enää halua lapsia, joten en haluaisi tuhlata omaa, enkä miehen aikaa, mikäli toisella on kuitenkin lapsia toiveissa joskus tulevaisuudessa. Aika moni onkin tämän lapsiasian ilmaissut profiilissaan hyvin. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä pätee toisinkin päin. 40-50 vuotiaita hyvännäköisiä naisia ei löydy juuri mistään. Profiilit näyttävät hyviltä siloiteltuine kuvineen, mutta livetapaaminen on aina pettymys. Hoikka, itsestään huoltapitävä ja lapsekas sinkku on miltei mahdottomuus löytää. Jos ei ole rööki suussa, niin sitten on siiderijenkkakahvaa ja vauvavatsaa vaikka synnytyksestä olisi 20 vuotta.
T; M47
Kyllä meitä kuvauksesi kaltaisia hoikkia, itsestään huolta pitäviä pariutumishaluisia lapsekkaita sinkkuja löytyy, mutta ilmeisesti sitten vähemmistönä. ap
Pitäisikö sinunkin käydä hakemassa rouva Filppulasta? Menisitte romanttisesti kihloihin whatsappviestillä ja muuta mukavaa?