Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selasin tänään treffisivustoja ja kauhistuin ikäisteni miesten ulkonäköä - näyttävät todella rapistuneilta.

Vierailija
02.09.2018 |

Suurin osa miehistä näytti vähintään 10 vuotta ikäistään vanhemmalta. Johtuuko tämä siitä, että miehet valehtelevat treffipalstalla ikänsä paljon nuoremmaksi kuin oikeasti on nuoremman naisen toivossa vai pyöriikö näillä treffisivustoilla vain epäterveellistä elämää viettävät ylijäämäpalat, jotka eivät ole kelvanneet kenellekään. Elämäntavat näkyvät rupsahtaneesta olemuksesta. Kyseessä on 40-50 vuotiaat miehet.

Kommentit (172)

Vierailija
21/172 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä sitten? Ihmisen ulkonäköä ei kannata parin valinnassa kovinkaan paljon korostaa. Toinen juttu, että jokaisella on omat vikansa. Jollain on ryppyinen naama ja toisella punakka iho ja iso maha, kolmas taas on veemäinen luonne, neljäs ilkeilee ja arvostelee toisia.

En minä ainakaan halua tutustua ihmiseen, joka valehtelee minulle ikänsä. ap

Vierailija
22/172 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekä että. Jotkut valehtelevat ikänsä, suurin osa on jämäpaloja. Varmaan jälkimmäinen pätee myös moneen naiseen siellä. Oman kokemukseni mukaan nettitreffeillä parhaimmat on kuvattomia (pl. tinder, jossa parhaimmat on kyllä oikeasti aika hemmetin hyvännäköisiä). Jos sellaisen kanssa alkaa juttusille, se tarjoaa kuvaansa kyllä hyvin nopeasti, koska tietää, että siinä ei ole mitään hävettävää. Yleisin syy sille, että jättää profiilin kuvattomaksi, on ammatti. 

Mitkä ammatit ovat sellaisia, ettei voi kuvaansa laittaa? ap

Useat poliisit ja opettajat jättävät kuvan laittamatta. Esimerkiksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/172 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin sanon ihan suoraan, minkä ikäinen olen. Valehtelu on rumaa, opetti jo äitikin.

Vierailija
24/172 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen vanhenee eri tavoin, elämäntavat, geenit, ilmasto, onhan noita syitä. Mutta itse ihmettelen näitä vihainen ilme, likainen lippis, ajamaton parta -tyyppejä. Ja kuva otettu vessassa. Saa sitä hymyilläkin, ei treffeille tarvi mököttämään tulla.

Vierailija
25/172 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen vanhenee eri tavoin, elämäntavat, geenit, ilmasto, onhan noita syitä. Mutta itse ihmettelen näitä vihainen ilme, likainen lippis, ajamaton parta -tyyppejä. Ja kuva otettu vessassa. Saa sitä hymyilläkin, ei treffeille tarvi mököttämään tulla.

Samaa minäkin ihmettelin. Vain pari hymyilevää miestä erottui joukosta positiivisesti. Muut olivat suorastaan pelottavan juron näköisiä tai muuten vain homssuisia risupartoja ylipitän hiuspehkon kanssa. ap

Vierailija
26/172 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi, tupakka ja huonolaatuinen ravinto. Näkyy päälle tuon ikäisenä niin naisilla kuin miehillä.

Vierailija
27/172 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholi, tupakka ja huonolaatuinen ravinto. Näkyy päälle tuon ikäisenä niin naisilla kuin miehillä.

Se todellakin näkyy päällepäin tuossa iässä. Huoh, tarjonta on siis varsin heikkolaatuista. ap

Vierailija
28/172 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin minäkin ajattelen. Sitä paitsi miksi ihmeessä ap urputtaa muiden ulkonäön takia? Eihän hänen tarvitse laittaa viestiä tyypeille jotka eivät miellytä, joten silloin riittää, että ne muut unohtuvat.

Olen joskus katsonut 40-50 vuotiaiden miesten ilmoituksia ja mieleeni jäi monta hyvin mielenkiintoista ilmoitusta niin kuvallisesti kuin tekstinkin puolesta. En todellakaan käyttänyt aikaani miesten kuvien arvostelemiseen, mutta tottakai mietin muutaman kerran, että tuo mies olisi varmasti aivan ihanan näköinen jos hymyilisi! Tai että jos tuo mies olisi antanut vaikka siskonsa ottaa profiilikuvan, niin se olisi ollut taatusti puoleensavetävämpi ja todellisempi kuin mutturahuulinen kuva.

Vierailija
29/172 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se todellakin näkyy päällepäin tuossa iässä. Huoh, tarjonta on siis varsin heikkolaatuista. ap

Oletko katsonut 40-50 vuotiaiden naisten tarjontaa...? Minä naisena olen ihan mielenkiinnosta muutaman kerran katsonut ja ai kamala, että se tarjonta on ollut pelottavaa! Vaikka en ole mikään kaunokainen, niin sanon, että 5-0 voitan useimmat homssantuneet ja tyrkyt mammat. Kuvat olivat oikeasti erittäin noloja.

Vierailija
30/172 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, totuus paljastuu livenä molemmissa sukupuolissa. Naiset eivät ole mitenkään hehkeitä enää 40+ ikäisenä, joitakin harvoja poikkeuksia lukuunottamatta. Ne ylimuokatut kuvat eivät ole todellisuutta ja moni nainen näyttää itseasiassa livenä aika valjulta verrattuna kuviinsa ja nuorempanakin.

Vierailija
31/172 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekä että. Jotkut valehtelevat ikänsä, suurin osa on jämäpaloja. Varmaan jälkimmäinen pätee myös moneen naiseen siellä. Oman kokemukseni mukaan nettitreffeillä parhaimmat on kuvattomia (pl. tinder, jossa parhaimmat on kyllä oikeasti aika hemmetin hyvännäköisiä). Jos sellaisen kanssa alkaa juttusille, se tarjoaa kuvaansa kyllä hyvin nopeasti, koska tietää, että siinä ei ole mitään hävettävää. Yleisin syy sille, että jättää profiilin kuvattomaksi, on ammatti. 

Mitkä ammatit ovat sellaisia, ettei voi kuvaansa laittaa? ap

Yritysjohtaja

Vierailija
32/172 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en jaksa käsittää miten paljon on tympeitä ilmeitä, aurinkolaseja, lippiksiä, epäselviä kuvia jne. Kuin jotain kauhugalleriaa katsoisi. Pöhöttyneitä naamoja, punottavia silmiä, epäsiistejä hiuksia ja partoja. Vessan seiniä, hanoja, suihkuverhoja. Yleensä vain yksi tai kaksi kohtuullista ja 20 kammottavaa. Voi voi.

Vierailija
33/172 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten mielestä ”miehekäs” kuva ei välttämättä vetoa naisiin. Kaljatuopit, yrmeä ilme, moottoripyörätarpeisto yms. äijäily ei ole paras veto deittipalstoilla. Näyttäkää iloisilta ja normaaleilta älkääkä tosiaan ottako selfietä vessassa. Ja mikä estää räpsimästä naisten tapaan 200 kuvaa ja valitsemasta niistä parhaan. Ei huonosta kuvasta mitään sankaruuspointseja saa.

Vierailija
34/172 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin miehillä taitaa se alhoholi ja tupakointi vanhentaa ennenaikaisesti, varsinkin suomessa.

Vierailija
35/172 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok teko katsoneet Nettideittaaja -sarjaa? Siinä karmean näköisiä ja muutenkin outoja naisia muutetaan muuttumisleikillä oikeasti siistin näköisiksi ja heille tehdään asiallinen ja heidän oman näköinen profiili. Ohjelmassa annetaan paljon hyvin asiallisia ohjeita, jotka soveltuvat niin naisille kuin miehillekin.

Vierailija
36/172 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on usein niin kovin armollinen näkemys omasta ulkonäöstään.

Mistä sinä tuollaisen harhan olet päähäsi saanut? Mehän emme ikinä ole riittäviä, tarpeeksi hyviä, tarpeeksi laihoja, tarpeeksi kauniita. Sen me olemme oppineen pikkutytöstä lähtien ja opimme joka päivä teidän palstaulien toimesta uudelleen.

Vierailija
37/172 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on usein niin kovin armollinen näkemys omasta ulkonäöstään.

Mistä sinä tuollaisen harhan olet päähäsi saanut? Mehän emme ikinä ole riittäviä, tarpeeksi hyviä, tarpeeksi laihoja, tarpeeksi kauniita. Sen me olemme oppineen pikkutytöstä lähtien ja opimme joka päivä teidän palstaulien toimesta uudelleen.

Oletko myös tosikko?

Vierailija
38/172 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä näytti vähintään 10 vuotta ikäistään vanhemmalta. Johtuuko tämä siitä, että miehet valehtelevat treffipalstalla ikänsä paljon nuoremmaksi kuin oikeasti on nuoremman naisen toivossa vai pyöriikö näillä treffisivustoilla vain epäterveellistä elämää viettävät ylijäämäpalat, jotka eivät ole kelvanneet kenellekään. Elämäntavat näkyvät rupsahtaneesta olemuksesta. Kyseessä on 40-50 vuotiaat miehet.

Tuota oletko selannut samanikäisten naisten kuvia? Minä olen. Rupsahtaneita myös. Itseasiassa moni jo kolmekymppinen nainen on. Johtuisko tupakoinnista ja auringonpalvonnasta.

Vierailija
39/172 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP sen ikäiset miehet sentään ovat yleensä vielä normaalipainoisia. Yritäpä löytää nelikymppistä hoikkaa naista. Keski-ikäiset naiset ovat ihan tynnyrinmallisia. Ei näytä liikunta maistuvan niin kuin saman ikäisille miehille. Eivät ole kovin kiihottavan näköisiä :(

Vierailija
40/172 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein itse aloituksen samasta pari päivää sitten.

Katselin 30-40 vuotiaita ja ihan oikeasti, jos kävelisin kadulla yhdenkään niistä kanssa, niin ihmiset luulisivat että kävelen isäni kanssa. Ja tosiaan sitten pokkana etsitään nättiä ja hoikkaa naista alkaen 18-vuotiaista lähtien, ei Jessus.

Mä en kestä näitä naisia, jotka luulee, että ne näyttävät ikäänsä nuoremmilta 😂😂😂 ette näytä. Lopettakaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi