Selasin tänään treffisivustoja ja kauhistuin ikäisteni miesten ulkonäköä - näyttävät todella rapistuneilta.
Suurin osa miehistä näytti vähintään 10 vuotta ikäistään vanhemmalta. Johtuuko tämä siitä, että miehet valehtelevat treffipalstalla ikänsä paljon nuoremmaksi kuin oikeasti on nuoremman naisen toivossa vai pyöriikö näillä treffisivustoilla vain epäterveellistä elämää viettävät ylijäämäpalat, jotka eivät ole kelvanneet kenellekään. Elämäntavat näkyvät rupsahtaneesta olemuksesta. Kyseessä on 40-50 vuotiaat miehet.
Kommentit (172)
Vierailija kirjoitti:
Mammoilla sitten parimetriä kaulaliinaa kaulassa jolla sitten vartaloa häivytetään.
Ei painoa voi peittää vaatteilla. Tai jos sinä et vartalonmuotoja pysty erottamaan, niin lepakko olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino pilaa monen miehen - ja naisenkin - ulkonäön.
No enpä tiedä pilaako kohtalainen ylipaino periaatteessa kenenkään ulkonäköä. Tälläkin hetkellä olen ihastunut liki viiskymppiseen mieheen, jolla on ylipainoa, mutta ai että hän on nauravine silmineen ja mukavine juttuineen ihan namupala! Itsekään en ole ollut enää pariinkymmeneen vuoteen ihannepainossani, mutta aina kun miehen näen, niin hänen silmät alkavat tuikkia todella kauniisti. Meidän jutellessa ohi saa mennä vaikka pataljoona laihoja ja kauniita ihmisiä, mutta kumpikaan ei heitä edes huomaa!
Tulipa hyvä mieli tästä. Romantiikkaa ilmassa, tuota se on parhaimmillaan :)
-vanha, onnellinen vaimo
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaako ap selata tinderiä jossain syrjäseudulla?
Pääkaupungissa nimittäin on tuossa ikäluokassa vaikka miten paljon kuumia miehiä.
Tinder kyllä toimii niin, että tarjoaa ensin niitä, ketkä ovat laittaneet sydämen sinulle. Jos ne kuumat eivät ole kiinnostuneita sinusta? Siksi näet niiden profiileja harvoin.Tinderiä kävin äsken vilkaisemassa nopeasti, mutta minulla ei ole siellä omaa kuvaa vielä. Miesten taso näytti olevan ulkonäöllisesti parempi kuin treffisivustolla, mutta olen varuillani tinderin suhteen, koska sillä on maine lähinnä seksiseuran hakemisessa - ainakin miesten puolelta. ap
Normaali elämä ja arki on kaikkein paras treffipaikka. Silloin näkee heti omaa silmää miellyttävät tyypit.
Tämä on ihan totta, mutta itse en liiku muualla kuin työpaikan, kodin ja harrastusten välillä, joten ei ole oikein tilaisuuksia tavata uusia ihmisiä. ap
Sama ja vaikka liikkuukin niin täysin tuntemattomien ihmisten kanssa on vaikea vain mennä vetää hihasta että terve. Joillakin varmaan luonnistuu sekin.
Ei ketään tarvitse hihasta mennä nykimään, riittää kun katseet kohtaavat, molemmilla tulee mielenkiinto toista kohtaan ja siitä onkin hyvin helppo kehitellä jotakin juttua, josta pääsee itse asiaan nopeastikin, jos toinen miellyttää.
Juu, näitä katseen kohtaamisia on kaveripiirissä tapahtunut. Sen jälkeen on alettu tapailemaan ja seukkailemaan. Lopulta on selvinnyt, että miehellä on ollut kaksi muutakin naista samaan aikaan kierroksessa.
Kyllä se vaan on niin, että valvominen, vuorotyö, alkoholi ja tupakka saa sekä miehet ja naiset näyttämään huomattavasti vanhemmilta. Ja kaikki - siis aivan kaikki - rupsahtaa kun kilometrejä tulee.
Mutta miksi 40 vuotiaan pitää edes näyttää 20 vuotiaalta? Aivan naurettava ja typerä vaatimus. Jos tositarkoituksella seuralaista hakee, miksi se pitää olla jonkun tietyn ulkomuotin mukainen? Pelkän ulkonäön kanssa ei pidemmälle pötkitä. Näyttelykapistukseksiko seura hankitaan?
Ei ole väliä iällä eikä ulkonäöllä, mutta se potuttaa, että miehet VALEHTELEVAT sekä iästään että pituudestaan. Miksi? Itse arvostan rehellisyyttä yli kaiken.
Suomalaiset miehet ovat ehkä maailman rumimpia miehiä. Säälin suomalaisia naisia, joilla ei muita vaihtoehtoja ole ja luulevat että Suomessa on muka komeita miehiä. Suosittelisin ulkomaanmatkaa. T.ulkomaalainen nainen
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaako ap selata tinderiä jossain syrjäseudulla?
Pääkaupungissa nimittäin on tuossa ikäluokassa vaikka miten paljon kuumia miehiä.
Tinder kyllä toimii niin, että tarjoaa ensin niitä, ketkä ovat laittaneet sydämen sinulle. Jos ne kuumat eivät ole kiinnostuneita sinusta? Siksi näet niiden profiileja harvoin.Tinderiä kävin äsken vilkaisemassa nopeasti, mutta minulla ei ole siellä omaa kuvaa vielä. Miesten taso näytti olevan ulkonäöllisesti parempi kuin treffisivustolla, mutta olen varuillani tinderin suhteen, koska sillä on maine lähinnä seksiseuran hakemisessa - ainakin miesten puolelta. ap
Normaali elämä ja arki on kaikkein paras treffipaikka. Silloin näkee heti omaa silmää miellyttävät tyypit.
Tämä on ihan totta, mutta itse en liiku muualla kuin työpaikan, kodin ja harrastusten välillä, joten ei ole oikein tilaisuuksia tavata uusia ihmisiä. ap
Sama ja vaikka liikkuukin niin täysin tuntemattomien ihmisten kanssa on vaikea vain mennä vetää hihasta että terve. Joillakin varmaan luonnistuu sekin.
Ei ketään tarvitse hihasta mennä nykimään, riittää kun katseet kohtaavat, molemmilla tulee mielenkiinto toista kohtaan ja siitä onkin hyvin helppo kehitellä jotakin juttua, josta pääsee itse asiaan nopeastikin, jos toinen miellyttää.
Juu, mutta kun ne katseet ei kohtaa.
40+ vuotiaista naisista on kyllä omien empiiristen havaintojeni perusteella ainakin 70-80% ylipainoisia. Yllätyn positiivisesti kun näen hoikan ja terveen nelikymppisen naisen.
Pitäkää itsestänne huolta naiset. Rapistuminen kohtaa jokaista, mutta omilla valinnoilla voi vaikuttaa ja paljon. Jättäkää se pullapitko ja suklaa rauhaan ja lähtekää salille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP sen ikäiset miehet sentään ovat yleensä vielä normaalipainoisia. Yritäpä löytää nelikymppistä hoikkaa naista. Keski-ikäiset naiset ovat ihan tynnyrinmallisia. Ei näytä liikunta maistuvan niin kuin saman ikäisille miehille. Eivät ole kovin kiihottavan näköisiä :(
Päinvastoin. On tutkittu fakta, että Suomessa miehistä on suurempi osa ylipainoisia kuin naisista. Omassa tuttavapiirissä tämä pätee myös. ap
No ap minä olen nainen ja työssä naisvaltaisella alalla ja täytyy kyllä sanoa, että olen yhtä harvinainen kuin yksisarvinen, koska 41-vuotiaana olen samanpainoinen, kuin parikymppisenä. Aika michelinukkojen mallisia on kollegat. Varsinkin lasten jäljiltä jää moni pysyvästi lihavaksi.
Sinun suppea otoksesi ei kuitenkaan muuta kansallisia tilastoja mihinkään. Suomessa miehet ovat ylipainoisempia kuin naiset. ap
Kansalliset tilastot perustuvat painoindeksiin joka on melko epätarkka ylipainon mittari ja kaikenlisäksi erityisen epätarkka sukupuolten välisten erojen mittaamiseen.
https://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371/journal.pone.00333…
BMI characterized 26% of the subjects as obese, while DXA indicated that 64% of them were obese. 39% of the subjects were classified as non-obese by BMI, but were found to be obese by DXA. BMI misclassified 25% men and 48% women.
Harhakuvitelmasi perustuu siihen että kansallisissa tilastoissa käytetään molemmille sukupuolille samoja BMI-raja-arvoja, vaikka todellisuudessa kehonkoostumusmittaukset ovat osoittaneet, että miehillä ylipainon rajan pitäisi olla puolisentoista pinnaa naisia korkeampia jotta se olisi vertailukelpoinen.
Vierailija kirjoitti:
40+ vuotiaista naisista on kyllä omien empiiristen havaintojeni perusteella ainakin 70-80% ylipainoisia. Yllätyn positiivisesti kun näen hoikan ja terveen nelikymppisen naisen.
Pitäkää itsestänne huolta naiset. Rapistuminen kohtaa jokaista, mutta omilla valinnoilla voi vaikuttaa ja paljon. Jättäkää se pullapitko ja suklaa rauhaan ja lähtekää salille.
Hoikka ei tarkoita tervettä.
Ja miksi minun pitäisi miellyttää sinun silmiäsi? Tuskinpa sinäkään miellytät minua, joten tasoissa ollaan. :) Tosin olen onnellisesti naimisissa ja lapset ovat jo teinejä, eli en edes katsele miehiä sillä silmällä.
Leivoin muuten eilen neljä pellillistä pullia ja et usko miten herkkuja ne olivat! Mieheni söi niitä varmaan 6-8 kappaletta heti lämpimiltään ja minäkin taisin syödä ainakin kolme. Sitä herkkua en siis unohda vaikka kuinka ilahtuisit.
Miehet näyttävät ikäiseltään.
Naisilla on nuorina hirveä kiire näyttää ikäistään vanhemmilta ja vanhempina epätoivoinen vimma näyttää ikäistään nuoremmilta.
Kannattaakin katsella nuorempia. Olen huomannut, että itsestään huolehtiva ja kokenut viiskymppinen nainen voi olla tosi kiinnostava joidenkin kolmikymppisten miesten mielestä. Itse taas pidan nuorempien raikkaasta tavasta nähdä maailma ja täytyy myöntää, että fyysisestikin ovat ikäisiäni miehiä huomattavasti puoleensavetävämpiä. Rouva Macron on ymmärtänyt jotain tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei käytä kuvissa filttereitä, vältä ylävaloa, valikoi parasta kuvaa sadasta vaihtoehdosta jne.
TÄMÄ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei käytä kuvissa filttereitä, vältä ylävaloa, valikoi parasta kuvaa sadasta vaihtoehdosta jne.
TÄMÄ!
Sehän on pelkästään typerää ottaa tarkoituksella huono kuva, kun voi hyvin yksinkertaisilla keinoilla ottaa hyvän kuvan. Esim. ottaa kuva luonnonvalossa, siten että valo tulee nätisti kasvoille, valitsee kivat vaatteet ja yksinkertaisen, siistin taustan, ottaa muutaman kuvan joista valita. Ei tarvi mitään filttereitä laittaa. Miksi ottaa se kuva rumassa kellertävässä tai sinisessä valossa, wc-pönttö taustana ja kasvot puoliksi pimeinä, jolloin kaikki juonteet, silmänaluset jne. näyttää karmeilta. Ei se ihminen edes luonnossa näytä sellaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÄMÄ!
Sehän on pelkästään typerää ottaa tarkoituksella huono kuva, kun voi hyvin yksinkertaisilla keinoilla ottaa hyvän kuvan. Esim. ottaa kuva luonnonvalossa, siten että valo tulee nätisti kasvoille, valitsee kivat vaatteet ja yksinkertaisen, siistin taustan, ottaa muutaman kuvan joista valita. Ei tarvi mitään filttereitä laittaa. Miksi ottaa se kuva rumassa kellertävässä tai sinisessä valossa, wc-pönttö taustana ja kasvot puoliksi pimeinä, jolloin kaikki juonteet, silmänaluset jne. näyttää karmeilta. Ei se ihminen edes luonnossa näytä sellaiselta.
Olipas siinä pitkät litaniat huomioitavia asioita. Eikös sen pitänyt olla yksinkertaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on usein niin kovin armollinen näkemys omasta ulkonäöstään.
Ei tässä ole kyse nyt naiset vs. miehet vertailusta. Vertailen näkemiäni kuvia ainoastaan live-elämässä näkemiini toisiin miehiin. ap
"Selasin tänään treffisivustoja ja kauhistuin ikäisteni miesten ulkonäköä - näyttävät todella rapistuneilta."
Minusta tuo näyttää siltä vertailulta. Voi olla, että näen väärinkin. Se johtuu iästä.
Vierailija kirjoitti:
Valvominen, alkoholi, tupakka + rasvainen ruoka = ruma mies.
Mä olen ruma, vaikka en harrasta mitään noista. Geenilotossa ei tullut edes neljä ja varanumeroa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÄMÄ!
Ja sitten itketään, kun naiset eivät vastaa. No eivöt varmasti vastaa, jos äijä on sen näköinen kuin olisi ryypännyt viikon ja yrjönnyt vuorokauden.
Olisi niin helppoa todellakin laittaa siistit oman näköiset vaatteet päälle, mennä ulos ja ottaa alkuun vaikka 50 kuvaa itsestä. Kun valaistus on hyvä, niin sitten voi hieman funtsia ilmettä, katseen suuntausta ja räpsiä menemään. Ei ole ollenkaan ylivoimainen tehtävä. Paras olisi, jos joku voisi auttaa hommassa, mutta yksinkin pärjää.
Tekstiäkin voi miettiä vaikka useamman päivän, nukkua yön tai pari siihen väliin, muovata sitä taas enemmän itsensä näköiseksi ja sellaiseksi, että siinä on ne tärkeät asiat.
Aika monen tekstit ovat ihan syvältä, hetken hutaisuja ja tylsiä, joten fiksuilla kuvilla ja tekstillä pääsee näiden yläpuolelle heti. Itsestä se on kiinni, ei niistä lukijoista.
Jonkinlaisessa asemassa olevat miehet eivät halua levitellä kuviaan. Ettei töissä tunnisteta. He taas ovat juuri niitä jotka pitävät itsestään ja asioistaan huolta. Tämmöiset miehet saavat seuraa oikeassakin elämässä jos kiireiltään joutavat. Kuvalliset ovat niitä epätoivoja jotka eivät livenä kelpaa.
Alkoholi vanhentaa eikä miehet mielestäni ole yhtä huolissaan aurinkorasvan käytöstä. Muistatteko sen rekkakuskin, jolla ikkunan puoli kasvoista oli ihan käristynyt ja ryppyinen auringon vuoksi? Toinen puoli taas normaali ja nuoremman näköinen.