Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selasin tänään treffisivustoja ja kauhistuin ikäisteni miesten ulkonäköä - näyttävät todella rapistuneilta.

Vierailija
02.09.2018 |

Suurin osa miehistä näytti vähintään 10 vuotta ikäistään vanhemmalta. Johtuuko tämä siitä, että miehet valehtelevat treffipalstalla ikänsä paljon nuoremmaksi kuin oikeasti on nuoremman naisen toivossa vai pyöriikö näillä treffisivustoilla vain epäterveellistä elämää viettävät ylijäämäpalat, jotka eivät ole kelvanneet kenellekään. Elämäntavat näkyvät rupsahtaneesta olemuksesta. Kyseessä on 40-50 vuotiaat miehet.

Kommentit (172)

Vierailija
41/172 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa voi olla sekin, että siellä monet ovat vuodesta toiseen ja miehet harvemmin päivittävät kuvaansa, saati tekstiä. Se voi siis olla kirjoitettu kun mies oli oikeasti 41 v ja nyt on 46 mutta ilmoitusta ei ole muutettu.

42/172 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten mielestä ”miehekäs” kuva ei välttämättä vetoa naisiin. Kaljatuopit, yrmeä ilme, moottoripyörätarpeisto yms. äijäily ei ole paras veto deittipalstoilla. Näyttäkää iloisilta ja normaaleilta älkääkä tosiaan ottako selfietä vessassa. Ja mikä estää räpsimästä naisten tapaan 200 kuvaa ja valitsemasta niistä parhaan. Ei huonosta kuvasta mitään sankaruuspointseja saa.

En mä ainakaan edes osaa kovin hyvin. Toisekseen tehkääpä miehenä vaikka feikkiprofiili niin kyllä ne kuvat on melko mitä sattuu pikselimössöä myös puolilla varmaan naisista. Omatkin kuvat näyttää monesti todella hyviltä kun niitä katselee. Siihen kun vielä lisää ettei profiilissa lue mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/172 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvominen, alkoholi, tupakka + rasvainen ruoka = ruma mies.

Vierailija
44/172 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on usein niin kovin armollinen näkemys omasta ulkonäöstään.

Mistä sinä tuollaisen harhan olet päähäsi saanut? Mehän emme ikinä ole riittäviä, tarpeeksi hyviä, tarpeeksi laihoja, tarpeeksi kauniita. Sen me olemme oppineen pikkutytöstä lähtien ja opimme joka päivä teidän palstaulien toimesta uudelleen.

Ketkä me? Minä en ainakaan tunne yhden yhtä noin ajattelevaa naista ja tunnen hyvin paljon naisia.

Olen lueskellut tätä palstaa enemmän tai vähemmän jo 17,5 vuotta ja en ole vieläkään huomannut pahoittaa mieltä kenenkään sanomisista. :)

Vierailija
45/172 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun löytäisi 40+ naisen, joka ei olisi lihava tai lyhyttukkainen niin kyllä olisi hienoa. Deittisivustot ovat täynnä jotain ihan pohjasakkaa. Tatuoituja ryppyisiä naisia. Aina joku teinifiltteri päällä. Rinnat työnnetty esiin.

Mihin hoikat, pitkähiuksiset tyylikkäät naiset ovat kadonneet??

Vierailija
46/172 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP sen ikäiset miehet sentään ovat yleensä vielä normaalipainoisia. Yritäpä löytää nelikymppistä hoikkaa naista. Keski-ikäiset naiset ovat ihan tynnyrinmallisia. Ei näytä liikunta maistuvan niin kuin saman ikäisille miehille. Eivät ole kovin kiihottavan näköisiä :(

No tämäkin on jännä juttu. Olen laittanut ilmoitukseeni joskus "pyöreä", joskus "ylipainoinen" ja miehet, jotka ottaa yhteyttä, hakevat pääsääntöisesti ilmoituksessaan hoikkaa (kuten lähes kaikki - sanana voi olla urheilullinen mutta sitä hoikkaa silläkin tarkoitetaan).

Kun sitten vastaan, että haet näköjään hoikkaa /naisellista naista - en ole kumpaakaan, huomasitko?

Sitten tulee vastaus, että no ei se niin tarkkaa, ilmoituksesi vaikuttaa kivalta. HÖH. Koittakaa nyt päättää.

Vierailija
47/172 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole niin noloa, kun keski-ikäinen nainen, joka uskoo käyvänsä nuoresta. Kasvot ovat jo valahtaneet, kaula lähtenyt heltaantumaan, otsa ja silmäkulmat rypyillä. Vatsa makkaroilla. Kuivahtaneissa hiuksissa joku räikeä väri. Raskas meikki. Teinimäiset vaatteet.

Vierailija
48/172 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP sen ikäiset miehet sentään ovat yleensä vielä normaalipainoisia. Yritäpä löytää nelikymppistä hoikkaa naista. Keski-ikäiset naiset ovat ihan tynnyrinmallisia. Ei näytä liikunta maistuvan niin kuin saman ikäisille miehille. Eivät ole kovin kiihottavan näköisiä :(

No tämäkin on jännä juttu. Olen laittanut ilmoitukseeni joskus "pyöreä", joskus "ylipainoinen" ja miehet, jotka ottaa yhteyttä, hakevat pääsääntöisesti ilmoituksessaan hoikkaa (kuten lähes kaikki - sanana voi olla urheilullinen mutta sitä hoikkaa silläkin tarkoitetaan).

Kun sitten vastaan, että haet näköjään hoikkaa /naisellista naista - en ole kumpaakaan, huomasitko?

Sitten tulee vastaus, että no ei se niin tarkkaa, ilmoituksesi vaikuttaa kivalta. HÖH. Koittakaa nyt päättää.

No kuule kun niitä hoikkia on niin vähän. Kaikki eivät niitä saa. Sitten ne laskevat tasoaan.

Vierailija
49/172 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole selvästikään selannut samanikäisten naisten deittikuvia. Ihan sama kauhugalleria. Joku pari helmeä ehkä joukossa

Vierailija
50/172 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä nillä miehilläkään siinä ikäluokassa ole enää naisista paljon silmäniloa. Sama epätoivo niillä varmaan valtaa mieleen.

Ao ei ole tainnut ihan tajuta omaa rupsahduksen tasoaan. Sitä niin silmä tottuu, kun oman peilikuvan näkee joka päivä.

Vierailija
51/172 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun löytäisi 40+ naisen, joka ei olisi lihava tai lyhyttukkainen niin kyllä olisi hienoa. Deittisivustot ovat täynnä jotain ihan pohjasakkaa. Tatuoituja ryppyisiä naisia. Aina joku teinifiltteri päällä. Rinnat työnnetty esiin.

Sellaisia naisia on vaikka kuinka, mutta en tiedä innostuvatko he sinusta. Voi olla, että sinä et ole se heidän etsimän mukava, ystävällinen, nauravasilmäinen ja ihana mies.

Vierailija
52/172 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia naisia on vaikka kuinka, mutta en tiedä innostuvatko he sinusta. Voi olla, että sinä et ole se heidän etsimän mukava, ystävällinen, nauravasilmäinen ja ihana mies.

Todennäköisyys on kuitenkin mittava koska 40+ miehet ovat pääsääntöisesti mukavia, ystävällisiä, nauravasilmäisiä ja ihania miehiä.

Vierailija
53/172 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen hoikka ja pitkähiuksinen nelikymppinen, mutta av:ta lueskeltuani en varmaan ikinä enää uskalla deittailla ketään. Riski kohdata alkoholisti tai tasoteoreetikko on liian suuri.

54/172 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä olen hoikka ja pitkähiuksinen nelikymppinen, mutta av:ta lueskeltuani en varmaan ikinä enää uskalla deittailla ketään. Riski kohdata alkoholisti tai tasoteoreetikko on liian suuri.

Taitaa päinvastoin olla hyvin pieni todennäköisyys. Et sä päädy edes treffeille niiden kanssa.

Vierailija
55/172 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen katsonut 40+ "kilpasiskojen" kuvia ja monet näytti ihan kivannäköisiltä, en ymmärrä miksi eivät löydä seuraa.

Itse olen aika rumilus heihin verrattuna joten sain selityksen sille miksen saa viestejä

Vierailija
56/172 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino pilaa monen miehen - ja naisenkin - ulkonäön.

Vierailija
57/172 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin. On tutkittu fakta, että Suomessa miehistä on suurempi osa ylipainoisia kuin naisista. Omassa tuttavapiirissä tämä pätee myös. ap

Vierailija
58/172 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän samat tunnelmat on täälläkin. ap

Vierailija
59/172 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin. On tutkittu fakta, että Suomessa miehistä on suurempi osa ylipainoisia kuin naisista. Omassa tuttavapiirissä tämä pätee myös. ap

No ap minä olen nainen ja työssä naisvaltaisella alalla ja täytyy kyllä sanoa, että olen yhtä harvinainen kuin yksisarvinen, koska 41-vuotiaana olen samanpainoinen, kuin parikymppisenä. Aika michelinukkojen mallisia on kollegat. Varsinkin lasten jäljiltä jää moni pysyvästi lihavaksi.

Vierailija
60/172 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ap minä olen nainen ja työssä naisvaltaisella alalla ja täytyy kyllä sanoa, että olen yhtä harvinainen kuin yksisarvinen, koska 41-vuotiaana olen samanpainoinen, kuin parikymppisenä. Aika michelinukkojen mallisia on kollegat. Varsinkin lasten jäljiltä jää moni pysyvästi lihavaksi.

Sinun suppea otoksesi ei kuitenkaan muuta kansallisia tilastoja mihinkään. Suomessa miehet ovat ylipainoisempia kuin naiset. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän