Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ruoka jota olet koskaan syönyt

Vierailija
01.09.2018 |

Eli mikä on ollut kaikista parasta ruokaa, jota olet maistanut, ja missä olet sitä syönyt? Onko se jokin ravintolaruoka vai itse tehty? Minun on pakko sanoa, että vaimon tekemät lihapullat ja perunamuusi. Voittaa minkä tahansa ravintolaruuan tai kenen tahansa muun tekemän ruuan.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stifado 😋

Stifado on parasta. Korfulla söin kerran sofritoa ja oli myös hyvää.

Vierailija
22/48 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin tekemä bouillabaisse. Aivan mahtava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tekemäni San Francisco Burger Akseli Herlevin Burgerimies-sarjassa esitetyn resptin mukaan:

https://www.vaasan.fi/reseptit/san-francisco-burgeri/

Vierailija
24/48 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

San Franciscossa tuli syötyä elämäni parasta pizzaa. <3

Vierailija
25/48 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa aikanaa oli tosi hyvää jotkut kalapihvit ja pottumuusi. En oo koskaa missää vastaavia kalapihvejä nähny. Sit oli tosi hyviä jauhelihapihvejä kans kerran.

Hotelli Heimarissa Mikkelissä oli todella hyvää makaronilaatikkoa ja kermaista muikkuvuokaa viime vuonna.

Vierailija
26/48 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesburgerissa kerroshampurilainen.

Amerikan dominos pizza.

Vierailija
27/48 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani teki kerran tosi hyvää kanasalaattia

Vierailija
28/48 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä paras ateriani on ollut Saariselällä Riekonkiepissä vuonna 1987. Olimme miehen kanssa nuorena parina telttailemassa Suomen lapissa ja pohjois-Norjassa. Ajoimme Hammerfestista Saariselälle ja koko päivänä emme syöneet autossakaan mitään. Leirintäalueelle päästyämme olimme nälkäisiä, kuin sudet.

Menimme Riekonkieppiin ja mies söi poronkäristystä perunamuussilla, minä otin kalan ystävänä  savustettua lohta korvasienikastikkeella ja puikulaperunaa. Tuo annos on jäänyt mieleeni kaikkein parhaimpana ruokana, toki julmetulla nälälläkin oli varmasti vaikutusta asiaan.

Vierailija
29/48 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi antaa ehdotonta vastausta. Hyviä ruokia on ollut useita vuosien varrella. Yksi yllättävimmistä oli Floridassa Disneyn huvipuistossa syömäni kala-ateria. En odottanut mitään makuelämystä, koska kyseessä oli halvahko lounaspaikka. Kala oli kuitenkin todella hyvää.

Vierailija
30/48 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chili. Olen usein syönyt hyviä chilejä. Yksi chili oli yli muiden mutta ei mikään voita sitä kuin saa hyvän chilin joltain tai jos kaupasta saa hyvän chilin kuten kerran. Yksi chili oli tosin niin tulinen kerran että voin taata jonkun henkilön sen syödessään väärin niin voi saada reijän vatsalaukkuun tai jtn vastaavanlaista ellei ole saanut ohjeita miten se nautitaan. Muinaista jalopenjoa tai lemon droppia olisi myös kiva syödä.

Viimeksi oli hyvän laatuista chiliä 2,5 vuotta sitten citymarketissa ostin seuraavan erän saavuttua samaa lajiketta ja oksensin ne ulos koska kasvattajalta ei tullut samaa laatua ainakaan samaan toimipisteeseen... vähän on hiipunut into siitä sen jälkeen mutta tosiaan parasta ruokaa jota olen ikinä syönyt. En voi kasvattaa omaa chiliä koska kasvatustarvikkeeni ollaan varastettu.

Vierailija
31/48 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehdyistä ruuista paras on munakoisovuoka. Italiassa söin pestotäytteisiä miekkakalarullia ja niistä on jäänyt mielikuva, että ne oli parhaita ikinä. Mutta ehkä sekin vaikutti, että miekkakala on usein kuivahkoa ja annos siis yllätti todella positiivisesti. Ja tietysti myös romanttinen ilta ja Välimeri...

Vierailija
32/48 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isomummun kaalilaatikko ja itse tehty rievä<3

Äidin tekemä lohisoppa

Itse tekemä pizza (jauheliha, salami,herkkusieni)

Vierailija
33/48 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkkien mäkkärin hash brownsit eli perunaröstit. Näitä Suomeen heti!

Eräässä lähiruokaravintolassa fasaaniannos, parasta ikinä. Jälkkärinä lakumoussen tapainen, aidosta lakritsista, todella hyvää.

Vierailija
34/48 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intialaisen kaverini tekemä kasviscurry + naan-leipä jossa päällä runsaasti gheetä... Namnam, mutta niin rasvaista :D Toiselle sijalle menee äitini porokiusaus. 

Vierailija
35/48 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dominos pizza.

Vierailija
36/48 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dominos pizza.

Yäk. Tilasin kerran tuolta pannupizzan hotellille, kun oltiin päästy vihdoin perille keskellä yötä, niin oli niin rasvainen, että oikeasti rasva valui laatikon pohjasta läpi :D

Vierailija
37/48 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehdyt pinaattilätyt

Vierailija
38/48 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananmunakastike, uudet perunat ja ruohosipulia, tietysti äidin tekemää!

Itse teen huippu hyvää tulista kanakeittoa, kaverina tietysti itse tehdyt juustosämpylät

Mutta paras on kun mieheni paistaa pihvin meheväksi, tekee herkkusienikastiketta ja uusia peunoita namnam

Vierailija
39/48 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edesmenneen mieheni valmistama metsäjänispata itse metsästämästään jäniksestä!

Vierailija
40/48 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pannulla paistetut tortillat jauhelihalla, juustoraasteella, salsalla ja salaatilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi