Jos heräät aamulla kotoasi sängystäsi ja vieressäsi on Touko Aalto, niin mitä olet tehnyt?
Kommentit (39)
Mieheni väitti, ettei sillä uudella potenssilääkkeellä ole mitään outoja sivuvaikutuksia. Näköjään oli. Mutta missäs Pentti on?
Vierailija kirjoitti:
Kysymys on otsikossa.
On varmaan tullut tapettua yksi Suomen politiikan johtohnekilöistä, ja - koska muussa tilassa en tähän varmastikaan olisi ryhtynyt tai edes kyennyt - olen ollut tuhannen kännissä en myöskään ole keksinyt minne muualla hänet laittaisin kuin sänkyyni.
Tällä viikolla on ollut jo 16 eri hoitajaa kotisairaanhoidossa. Tämä raukka ei jaksanut nostaa mua pöntölle, vaan kellahti sängylle pitkäkseen. Sinne otetaan töihin ihan ketä sattuu. Pikakoulutuksella tai ilman. Pitäis varmaan puhuu jollekin politiikolle asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kääntäisin kylkeä ja ihmettelisin, että miksi Jussi Halla-aho on mun toisella puolella.
Ei kyllä Jussi teidän mukaan lähde!
Haaveilet vaan. Pidä Toukosi.
Soittaisin poliisit ja ilmoittaisin kotiini tunkeutumisesta.
Olisin ehkä saanut jonkin mielenhäiriön, toivon myös ettei herra makaisi käteni tai jalkani päällä ettei tarvitsisi järsiä sitä poikki päästäkseen pakenemaan äkkiä.
Olen jotenkin matkustanut Suomeen (ehkä) ja juonut liikaa. Silloin lähden kenen vaan mukaan.
Tai sitten asiaa on edesauttanut se, että olen törmännyt hollantilaisessa pikkukylässä toiseen suomalaiseen, juonut liikaa ja päätynyt sen kanssa sänkyyn.
Sekoillut ja rankasti. En juo enään ikinä. Potkin Toukon ulos ja käsken kasvattamaan munat. Miesten, ei närhen munat.
Kilauttaisin Iirikselle.
Ottaisin kuvia nukkuvasta Toukosta ja soittaisin Seiskaan.
Jaa ah. Tunnen syyllisyyttä, kun kannatin Jouko Aallon valitsemista. On jälkeenpäin kaduttanut. En voinut tietää, että hänen elämässään oli menossa jokin kriisi. Lähes kaiken ajan vaativa kiireinen ja vastuullinen virka sopii huonosti henkilölle jolla on elämässään menossa suuria tunnetason ihmissuhteita. En tietenkään häntä äänestänyt (en kuulu Vihreään liittoon) kannatukseni oli vain mutu`tasolla. Hän vaikutti valmiilta. Ja mikä parasta ei ollut ainakaan näkyvästi Niinistön suosikki. Väistyvä puheenjohtaja saattaa pilata uuden puheenjohtajan koko poliittisen uran, mikäli jäseniltä ei löydy omaa tahtoa valita haluamaansa henkilöä.
Mutta asiaan, ap kysymykseen: Uudet vaalit ovat jo ovella, joten Jouko Aalto tarvitsee unta, unta ja taas unta, jaksaakseen. Mahdollistin hänelle paikan jossa on äärettömän hyvä sänky jossa uupunut voi nukkua univelkoja pois. Erotiikan sävyinen elämä on kivaa, mutta joskus hyvät yöunet on tarpeen, että jaksaa.
Ollut ilmeisesti taas villi baarireissu, tullut otettua muutama liikaa ja toteutettu typeriä känni-ideoita. Pitäisin morkkiksesta johtuvan tipattoman ajanjakson ja toivoisin, ettei kukaan nähnyt tai saanut tietää. Taas tulisi kavereilta sanomista.
Laitan silmät kiinni ja herään uudelleen jolloin näen siinä ihanan rakkaan koirani.
Touko on jatkanut tuttua rataa eikä pysy uskollisena puolisolleen. Itse olen valinnut ilmeisesti kovan humalatilan vuoksi jonkun joka ei vastaa miesmakuani, en ole myöskään tunnistanut kenen kanssa olen lähtenyt baarista. Ei tuttua käytöstä minulle mutta ehkä mahdollista, olen eronnut vastikää ja aika sekaisin.
Olisin laittanut Toukoa kunnolla peppuun ja vellit naamalle. Minä kun tykkään ottaa miehet rajusti.
Muutama minuutti heräämiseni jälkeen murhan ja noin viisi minuutia sen jälkeen itsemurhan.
Olen käynyt baarissa ja ottanut yhden liikaa. Ulkoa mukaani on tarttunut mies yön pikkutunteina. Tosin sängyssä herätessä tajuan ettei se olekaan Touko, vaan lehden kansikuva, kasvot jotka tuijottavat