Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos heräät aamulla kotoasi sängystäsi ja vieressäsi on Touko Aalto, niin mitä olet tehnyt?

Vierailija
01.09.2018 |

Kysymys on otsikossa.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt baarissa ja ottanut yhden liikaa. Ulkoa mukaani on tarttunut mies yön pikkutunteina. Tosin sängyssä herätessä tajuan ettei se olekaan Touko, vaan lehden kansikuva, kasvot jotka tuijottavat

Vierailija
22/39 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni väitti, ettei sillä uudella potenssilääkkeellä ole mitään outoja sivuvaikutuksia. Näköjään oli. Mutta missäs Pentti on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys on otsikossa.

On varmaan tullut tapettua yksi Suomen politiikan johtohnekilöistä, ja - koska muussa tilassa en tähän varmastikaan olisi ryhtynyt tai edes kyennyt - olen ollut tuhannen kännissä en myöskään ole keksinyt minne muualla hänet laittaisin kuin sänkyyni.

Vierailija
24/39 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä viikolla on ollut jo 16 eri hoitajaa kotisairaanhoidossa. Tämä raukka ei jaksanut nostaa mua pöntölle, vaan kellahti sängylle pitkäkseen. Sinne otetaan töihin ihan ketä sattuu. Pikakoulutuksella tai ilman. Pitäis varmaan puhuu jollekin politiikolle asiasta.

Vierailija
25/39 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kääntäisin kylkeä ja ihmettelisin, että miksi Jussi Halla-aho on mun toisella puolella.

Ei kyllä Jussi teidän mukaan lähde!

Haaveilet vaan. Pidä Toukosi.

Vierailija
26/39 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, terv Matti53

Vierailija
27/39 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisin poliisit ja ilmoittaisin kotiini tunkeutumisesta.

Vierailija
28/39 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ehkä saanut jonkin mielenhäiriön, toivon myös ettei herra makaisi käteni tai jalkani päällä ettei tarvitsisi järsiä sitä poikki päästäkseen pakenemaan äkkiä.

Vierailija
29/39 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syönyt vahingossa vääriä sieniä.

Vierailija
30/39 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jotenkin matkustanut Suomeen (ehkä) ja juonut liikaa. Silloin lähden kenen vaan mukaan. 

Tai sitten asiaa on edesauttanut se, että olen törmännyt hollantilaisessa pikkukylässä toiseen suomalaiseen, juonut liikaa ja päätynyt sen kanssa sänkyyn. 

Vierailija
31/39 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tappaisin itseni.

Vierailija
32/39 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoillut ja rankasti. En juo enään ikinä. Potkin Toukon ulos ja käsken kasvattamaan munat. Miesten, ei närhen munat.

Vierailija
33/39 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilauttaisin Iirikselle.

Ottaisin kuvia nukkuvasta Toukosta ja soittaisin Seiskaan.

Vierailija
34/39 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa ah. Tunnen syyllisyyttä, kun kannatin Jouko Aallon valitsemista. On jälkeenpäin kaduttanut.  En voinut tietää, että hänen elämässään oli menossa jokin kriisi.  Lähes kaiken ajan vaativa kiireinen ja vastuullinen virka sopii huonosti henkilölle jolla on elämässään menossa suuria tunnetason ihmissuhteita. En tietenkään häntä äänestänyt (en kuulu Vihreään liittoon) kannatukseni oli vain mutu`tasolla.  Hän vaikutti valmiilta.  Ja mikä parasta ei ollut ainakaan näkyvästi Niinistön suosikki.  Väistyvä puheenjohtaja saattaa pilata uuden puheenjohtajan koko poliittisen uran, mikäli jäseniltä ei löydy omaa tahtoa valita haluamaansa henkilöä.

Mutta asiaan, ap kysymykseen:  Uudet vaalit ovat jo ovella, joten Jouko Aalto tarvitsee unta, unta ja taas unta, jaksaakseen.  Mahdollistin hänelle paikan jossa on äärettömän hyvä sänky jossa uupunut voi nukkua univelkoja pois.  Erotiikan sävyinen elämä on kivaa, mutta joskus hyvät yöunet on tarpeen, että jaksaa.

Vierailija
35/39 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut ilmeisesti taas villi baarireissu, tullut otettua muutama liikaa ja toteutettu typeriä känni-ideoita. Pitäisin morkkiksesta johtuvan tipattoman ajanjakson ja toivoisin, ettei kukaan nähnyt tai saanut tietää. Taas tulisi kavereilta sanomista.

Vierailija
36/39 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan silmät kiinni ja herään uudelleen jolloin näen siinä ihanan rakkaan koirani.

Vierailija
37/39 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touko on jatkanut tuttua rataa eikä pysy uskollisena puolisolleen. Itse olen valinnut ilmeisesti kovan humalatilan vuoksi jonkun joka ei vastaa miesmakuani, en ole myöskään tunnistanut kenen kanssa olen lähtenyt baarista. Ei tuttua käytöstä minulle mutta ehkä mahdollista, olen eronnut vastikää ja aika sekaisin.

Vierailija
38/39 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin laittanut Toukoa kunnolla peppuun ja vellit naamalle. Minä kun tykkään ottaa miehet rajusti.

Vierailija
39/39 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama minuutti heräämiseni jälkeen murhan ja noin viisi minuutia sen jälkeen itsemurhan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan