Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaadinko liikaa tulevalta mieheltäni?

Vierailija
01.09.2018 |

+ urheilullinen
+ edes yksi yhteinen harrastus
+ omillaan toimeen tuleva
+ lapset jo isoja
+ 40-50 v
+ savuton
+ alkoholin kohtuukäyttäjä
+ huumeeton
+ tasapainoinen
+ nikkarointitaitoinen
+ keskustelutaitoinen
+ rauhallinen
+ kotityötaitoinen
+ uskollinen
+ kotona viihtyvä

- mustasukkaisuus
- henkinen ja fyysinen väkivalta
- riidanhaluisuus
- läheisriippuvaisuus

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin pelkän otsikon, mutta vastaus on mitä todennäköisimmin kyllä.

Vierailija
42/75 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun puoliso täyttää urheilullisuutta (on kyllä hoikka ja harrastaa hyötyliikuntaa), yhteistä harrastusta ja isoja lapsia (ei lapsia) lukuunottamatta kaikki sun vaatimukset. Kaiken lisäksi tällainen loistoyksilö oli nettitreffipalstalla vapaana vielä 39-vuotiaana. Silloin oli aika kokematon, ujo ja hitaasti lämpenevä, mutta onneksi jaksoin olla kärsivällinen, sillä löysin todellisen kultakimpaleen <3

Hei, kerrohan mulle, miten sen teit. Olen tavannut nyt yhden aika vastaavan tapauksen, tosin nuoremman. En haluaisi pelästyttää pois. Ilmeisesti kuitenkin pitää tehdä itse aloite, koska hän ei taida tohtia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/75 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

+ urheilullinen

+ lapset jo isoja

+ 40-50 v

+ savuton

+ huumeeton

+ tasapainoinen

+ nikkarointitaitoinen

+ keskustelutaitoinen

+ rauhallinen

+ kotityötaitoinen

+ uskollinen

+ kotona viihtyvä

- mustasukkaisuus

- riidanhaluisuus

- läheisriippuvaisuus

Pakko oli uteliaisuuttani tulla katsomaan mimmonen utopisten lista ja olihan se näköjään. Ei oikein passaa tuo alkoholin kohtuukäyttäjä kohta minuun kun aika olematonta on alkomahoolin kanssa touhuilu, eli sori vaan kun ei täsmännyt :)

Tosin jos innostun kunnon ruokaa valmistamaan, niin kyllä silloin katselen myös viinisuositukset kyseiselle ruualle ja hommaan sitä, ruokajuomaksi. Mutta toihan ei mene tuohon  alkoholisarakkeeseen kun ruuan kanssa :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
44/75 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ap:n toiveet on ihan tavanomaiset ja normaalit. Mun mieheni täyttää kaikki ja miinuksetkin puuttuu. Se että mun mies osaa nikkaroida ei toki tarkoita, että tekis mun puolesta remontit 😂 Mutta siis kun ihan oikeasti lukee nuo läpi, niin ei ole paljon vaadittu. Normaali hyvä mies.

Mutta miksi tämä mies olisi sinkkuna? Oisko jäänyt leskeksi, sillä kuka tuon kultakimpaleen lasten isänä hylkäisi?

Vierailija
45/75 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso D merilapista kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

+ urheilullinen

+ lapset jo isoja

+ 40-50 v

+ savuton

+ huumeeton

+ tasapainoinen

+ nikkarointitaitoinen

+ keskustelutaitoinen

+ rauhallinen

+ kotityötaitoinen

+ uskollinen

+ kotona viihtyvä

- mustasukkaisuus

- riidanhaluisuus

- läheisriippuvaisuus

Pakko oli uteliaisuuttani tulla katsomaan mimmonen utopisten lista ja olihan se näköjään. Ei oikein passaa tuo alkoholin kohtuukäyttäjä kohta minuun kun aika olematonta on alkomahoolin kanssa touhuilu, eli sori vaan kun ei täsmännyt :)

Tosin jos innostun kunnon ruokaa valmistamaan, niin kyllä silloin katselen myös viinisuositukset kyseiselle ruualle ja hommaan sitä, ruokajuomaksi. Mutta toihan ei mene tuohon  alkoholisarakkeeseen kun ruuan kanssa :)

Mielummin absolutisti kuin alkoholisti. ap

Vierailija
46/75 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuollainen olisi pitkään vapaana kannattaisi ihmetellä syytä.

Tutut naiset ovat ilmoittaneet jos vapaudun, heillä olisi minulle ystävätär treffeille heti.

Tiedän yhden tuollaisen (1 ominaisuus puuttuu) ja pelkään että joku vie hänet nenäni edestä...

Vierailija
47/75 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ap tuo suhteeseen? Laita omat plussat ja miinukset.

Vierailija
48/75 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle nikkarointitaitoinen mies olisi uhka, pelkäisin että osaa mua paremmin...ainakaan mun kämpille ei olisi asiaa nikkaroimaan yhtään mitään...

Vierailija
49/75 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun puoliso täyttää urheilullisuutta (on kyllä hoikka ja harrastaa hyötyliikuntaa), yhteistä harrastusta ja isoja lapsia (ei lapsia) lukuunottamatta kaikki sun vaatimukset. Kaiken lisäksi tällainen loistoyksilö oli nettitreffipalstalla vapaana vielä 39-vuotiaana. Silloin oli aika kokematon, ujo ja hitaasti lämpenevä, mutta onneksi jaksoin olla kärsivällinen, sillä löysin todellisen kultakimpaleen <3

Kelpaisi minullekin, paitsi lapsettomalle iskee helposti jossain vaiheessa vauvakuume ja sitä riskiä minä en aio ottaa. ap

Ei iske, ei tälle ainakaan iskenyt. Olin itsekin tavatessa lapseton 39-vuotias enkä todellakaan halunnut lapsia. Nyt ollaan oltu 10 vuotta yhdessä. Jos tuo päättää viidenkympin villityksenä lähteä nuoremman matkaan ja alkaa isäksi niin enhän mä voi sitä estää.

Vierailija
50/75 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, kerrohan mulle, miten sen teit. Olen tavannut nyt yhden aika vastaavan tapauksen, tosin nuoremman. En haluaisi pelästyttää pois. Ilmeisesti kuitenkin pitää tehdä itse aloite, koska hän ei taida tohtia.

Kyllä, aloitteita piti tehdä, mutta onneksi en itsekään ole sellainen, että heti pitäisi edetä tosi pitkälle. Ei ollut pakko aluksi viestitellä koko ajan, ei tosiaankaan joka päivä. Nähtiin vain viikonloppuisin ja viikoilla molemmilla oli omat jutut jne. Oli tosi helppoa edetä rauhallisesti kun oli ihan tyytyväinen omaan elämään! Ihana mies oli vain yllättävä bonus :) Arki alettiin jakaa yhteisessä asunnossa vasta 4 vuoden seurustelun jälkeen ja naimisiin mentiin 6 vuoden jälkeen. Siihenkin minä hiljalleen tönin, mutta annoin reilusti aikaa tottua ajatukseen eikä naimisiinmeno ollut minulle mikään kynnyskysymys. Jos mies ei olisi halunnut mennä naimisiin niin se olisi ollut ihan ok.

Vierailija
51/75 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä ap tuo suhteeseen? Laita omat plussat ja miinukset.

Siinähän nuo ominaisuuteni on listattuna aloitusviestissäni. Tosin nikkarointitaidot ovat vielä vähäiset, mutta niitäkin voisin opetella taitavamman kumppanin opastuksella. ap

Vierailija
52/75 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta nuo on ihan perusjuttuja, paitsi yhteisen harrastuksen ja nikkarointitaidon kanssa vähän löysäisin. Muutenhan kriteerit kuuluvat ns. "normaali, tasapainoinen aikuinen ihminen" kategoriaan. Koskee myös naisia.

Näin minäkin ajattelen, että olen ihan tavallista ihmistä etsimässä. Ihmetyttää, kun niin moni pitää näitä ominaisuuksia ihmisissä/miehissä jotenkin harvinaislaatuisina tai poikkeuksellisina. ap

Kuka tässä on mitään muuta kritisoinut kuin sitä että yksi vaatimus on että osaa nikkaroida ja että joku harrastus sattuu olemaan sama kun sinulla? 

Vierailija
53/75 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liian vaativa lista. Jotkut kohdat vaan hieman outoja. Mitä merkitystä nikkarointitaidoilla esim.on parisuhteen onnistumisen kannalta? Mitäs ap:lla itsellä on tarjota miehelle? Miksi luulet, että et itse ole vielä löytynyt miestä? Missä voisit itse vielä kehittyä?

Vierailija
54/75 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, aloitteita piti tehdä, mutta onneksi en itsekään ole sellainen, että heti pitäisi edetä tosi pitkälle. Ei ollut pakko aluksi viestitellä koko ajan, ei tosiaankaan joka päivä. Nähtiin vain viikonloppuisin ja viikoilla molemmilla oli omat jutut jne. Oli tosi helppoa edetä rauhallisesti kun oli ihan tyytyväinen omaan elämään! Ihana mies oli vain yllättävä bonus :) Arki alettiin jakaa yhteisessä asunnossa vasta 4 vuoden seurustelun jälkeen ja naimisiin mentiin 6 vuoden jälkeen. Siihenkin minä hiljalleen tönin, mutta annoin reilusti aikaa tottua ajatukseen eikä naimisiinmeno ollut minulle mikään kynnyskysymys. Jos mies ei olisi halunnut mennä naimisiin niin se olisi ollut ihan ok.

Minulle sopisi oikein hyvin tuollainen hidas eteneminen. Eikä ole mitään tarvetta mennä naimisiin, jos mieskään ei sitä halua. ap

Vierailija
55/75 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta nuo on ihan perusjuttuja, paitsi yhteisen harrastuksen ja nikkarointitaidon kanssa vähän löysäisin. Muutenhan kriteerit kuuluvat ns. "normaali, tasapainoinen aikuinen ihminen" kategoriaan. Koskee myös naisia.

Näin minäkin ajattelen, että olen ihan tavallista ihmistä etsimässä. Ihmetyttää, kun niin moni pitää näitä ominaisuuksia ihmisissä/miehissä jotenkin harvinaislaatuisina tai poikkeuksellisina. ap

Kuka tässä on mitään muuta kritisoinut kuin sitä että yksi vaatimus on että osaa nikkaroida ja että joku harrastus sattuu olemaan sama kun sinulla? 

Onko todellakin oikeasti harvinaista se, että pariskunnalla on jokin yhteinen harrastus elämässään? Kuulostaa omituiselta. ap

Vierailija
56/75 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei liian vaativa lista. Jotkut kohdat vaan hieman outoja. Mitä merkitystä nikkarointitaidoilla esim.on parisuhteen onnistumisen kannalta? Mitäs ap:lla itsellä on tarjota miehelle? Miksi luulet, että et itse ole vielä löytynyt miestä? Missä voisit itse vielä kehittyä?

Miksi sinä luulet, ettei minulle ole löytynyt miestä? Minulla on takana yksi erittäin pitkä suhde. Luulen, että alan jossakin vaiheessa olemaan taas valmis uuteen suhteeseen. ap

Vierailija
57/75 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni vaimo pysyy tyytyväisenä, kun mies toteuttaa vaimon visioimia sisustussuunnitelmia. Ja mies tykkää, kun vaimo on tyytyväinen. Onhan sillä iso merkitys parisuhteelle, että molemmat osapuolet ovat tyytyväisiä.

Vierailija
58/75 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko todellakin oikeasti harvinaista se, että pariskunnalla on jokin yhteinen harrastus elämässään? Kuulostaa omituiselta. ap

Tuskin se harvinaista on. Me käydään yhdessä uimassa, pyöräilemässä, lenkillä (kävely), marja/sienimetsällä sekä tietysti keikoilla kuuntelemassa musiikkia. Lapset laitetaan papoille ja mummuille hoitoon, ja saadaan omaa yhteistä aikaa.

Vierailija
59/75 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole omituista. Tässä nyt jengi olettaa että ihmisellä pitäisi valmiiksi olla jokin harrastus joka sinulla on. Toki olet itsekin valmis harrastamaan jotain jota mies jo harrastaa?

Vierailija
60/75 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti otsikon tekijän listalle kuuluisi oikeasti lisätä vielä että nuo kriteerit täyttävän miehen pitää vielä löytää hänet ja tehdä aloite.

Tee itse aloite niin voit ehkä tuon miehen löytääkin.

M

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän