Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaadinko liikaa tulevalta mieheltäni?

Vierailija
01.09.2018 |

+ urheilullinen
+ edes yksi yhteinen harrastus
+ omillaan toimeen tuleva
+ lapset jo isoja
+ 40-50 v
+ savuton
+ alkoholin kohtuukäyttäjä
+ huumeeton
+ tasapainoinen
+ nikkarointitaitoinen
+ keskustelutaitoinen
+ rauhallinen
+ kotityötaitoinen
+ uskollinen
+ kotona viihtyvä

- mustasukkaisuus
- henkinen ja fyysinen väkivalta
- riidanhaluisuus
- läheisriippuvaisuus

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei sen takia löydä miestä ja pysyy sinkkumarkkinoilla ikuisesti, koska on liikaa vaatimuksia. Mulle alussa riitti se, että mies on kivan näköinen, saa mut hymyilemään ja viihdymme toistemme seurassa. Molemmin puolinen fyysinen vetovoima on tärkeää.

Muhun teki miehessä tai pikemminkin meidän suhteessa vaikutuksen se, että vaikka ei ollut mitään erityistä tekemistä, ei ollut rahaa (oltiin nuoria silloin) keksimme juteltavaa vaikka mistä asioista, eikä koskaan ollut tylsää. Joitakin negatiivisia juttuja miehessä oli, mutta myös paljon positiivista, se on vain inhimillistä. Nyt oltu yhdessä 19 vuotta ja on kaksi lasta. Heittäkää noi kaiken maailman kriteerit roskiin ja tutustukaa avoimin mielin uusiin ihmisiin!

Vierailija
22/75 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ap:n toiveet on ihan tavanomaiset ja normaalit. Mun mieheni täyttää kaikki ja miinuksetkin puuttuu. Se että mun mies osaa nikkaroida ei toki tarkoita, että tekis mun puolesta remontit 😂 Mutta siis kun ihan oikeasti lukee nuo läpi, niin ei ole paljon vaadittu. Normaali hyvä mies.

Aika harvoilla pariskunnilla on yhteisiä harrastuksia jos se harrastus ei ole vaan esim. lenkkeily ja sallilla käynti jota tekee joka toinen ihminen. Mutta jos sun harrastus on joku pitsinnypläys niin vaikea on löytää miestä.

No lenkkeily ja sali taitaa olla aika yleiset harrastukset, joten moni saa kumppanin kanssa harrastaa. Oletan siis, että ap ei harrasta mitään ihan älyttömän outoa, josta ei saisi kumppania innostumaan. Meillä mies innostui juoksemisesta mun kanssa ja minä hänen kauttaan vaelluksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liikaa vaadittu. Muuten täytän, paitsi ei ole lapsia, eikä ole tullut nikkaroitua. No tuosta keskustelutaitoisesta en tiedä, riippuu vähän keskustelukumppanistakin. En ole mikään tyhjästä nyhjäisevä. Tuossa ei kuitenkaan näytä olevan kaikkia vaatimuksia. Ei ole ulkonäköön liittyviä yhtään? Niistä se mulla jää kiinni, koska olen 170cm, en harteikas, ja kaiken kukkuraksi pienet kädet.

Vierailija
24/75 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ap:n toiveet on ihan tavanomaiset ja normaalit. Mun mieheni täyttää kaikki ja miinuksetkin puuttuu. Se että mun mies osaa nikkaroida ei toki tarkoita, että tekis mun puolesta remontit 😂 Mutta siis kun ihan oikeasti lukee nuo läpi, niin ei ole paljon vaadittu. Normaali hyvä mies.

Näin minäkin ajattelen. En mielestäni vaadi mitään kohtuuttomia ja ihan normaali mies on toiveissani. ap

Vierailija
25/75 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harvoilla pariskunnilla on yhteisiä harrastuksia jos se harrastus ei ole vaan esim. lenkkeily ja sallilla käynti jota tekee joka toinen ihminen. Mutta jos sun harrastus on joku pitsinnypläys niin vaikea on löytää miestä.

Minulle riittää ihan joku liikunta, mistä molemmat tykkäävät, yhteiseksi harrastukseksi tai uuden kielen opettelu tai vaikkapa marjametsässä käyminen ja sadon hyödyntäminen yhdessä. Kunhan olisi jokin yhdistävä oma juttu pariskuntana, eikä kaikkea tehtäisi erillään. ap

Vierailija
26/75 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei sen takia löydä miestä ja pysyy sinkkumarkkinoilla ikuisesti, koska on liikaa vaatimuksia. Mulle alussa riitti se, että mies on kivan näköinen, saa mut hymyilemään ja viihdymme toistemme seurassa. Molemmin puolinen fyysinen vetovoima on tärkeää.

Muhun teki miehessä tai pikemminkin meidän suhteessa vaikutuksen se, että vaikka ei ollut mitään erityistä tekemistä, ei ollut rahaa (oltiin nuoria silloin) keksimme juteltavaa vaikka mistä asioista, eikä koskaan ollut tylsää. Joitakin negatiivisia juttuja miehessä oli, mutta myös paljon positiivista, se on vain inhimillistä. Nyt oltu yhdessä 19 vuotta ja on kaksi lasta. Heittäkää noi kaiken maailman kriteerit roskiin ja tutustukaa avoimin mielin uusiin ihmisiin!

Nuorena minäkin ajattelin eri tavalla. Näin vähän vanhempana ja elämää kokeneena tiedän jo aika tarkkaan mitä haluan ja mitä en missään nimessä halua. Tuskin sinäkään ihan ketä tahansa kelpuuttaisit rinnallesi. ap

Vierailija
27/75 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole liikaa vaadittu. Muuten täytän, paitsi ei ole lapsia, eikä ole tullut nikkaroitua. No tuosta keskustelutaitoisesta en tiedä, riippuu vähän keskustelukumppanistakin. En ole mikään tyhjästä nyhjäisevä. Tuossa ei kuitenkaan näytä olevan kaikkia vaatimuksia. Ei ole ulkonäköön liittyviä yhtään? Niistä se mulla jää kiinni, koska olen 170cm, en harteikas, ja kaiken kukkuraksi pienet kädet.

Minulla ei ole mitään erityisiä ulkonäköön liittyviä vaatimuksia. Toki miehen pitää miellyttää silmääni, samoin kuin toivon oman ulkonäköni miellyttävän kumppaniani, mutta sen näkee sitten vasta kun tapaa livenä. ap

Vierailija
28/75 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

+ urheilullinen

+ edes yksi yhteinen harrastus

+ omillaan toimeen tuleva

+ lapset jo isoja

+ 40-50 v

+ savuton

+ alkoholin kohtuukäyttäjä

+ huumeeton

+ tasapainoinen

+ nikkarointitaitoinen

+ keskustelutaitoinen

+ rauhallinen

+ kotityötaitoinen

+ uskollinen

+ kotona viihtyvä

- mustasukkaisuus

- henkinen ja fyysinen väkivalta

- riidanhaluisuus

- läheisriippuvaisuus

Aika normaaleilta vaatimuksilta vaikuttaa, täytän itsekkin koko listasi, lukuunottamatta ettei ole lapsia, olen 27 ja poltan pilveä, harrastuksistasi en tiedä

Vierailija
29/75 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena minäkin ajattelin eri tavalla. Näin vähän vanhempana ja elämää kokeneena tiedän jo aika tarkkaan mitä haluan ja mitä en missään nimessä halua. Tuskin sinäkään ihan ketä tahansa kelpuuttaisit rinnallesi. ap

Miksi kumppani ei voisi olla omanlaisensa?

Oikeastaan listasi on melko perus: mies ei saa olla juoppo, eikä polttaa.

Tuo on haastavaa että mies olisi sekä liikunnallinen mutta kotihiiri. Olet itse mustasukkainen jos kumppani tahtoo olla kavereiden kanssa?

Vierailija
30/75 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivomuslista on ihan hauska ja luonnollinen asia miettiä, mutta totuus on se, että siinä kohtaa kun rakastut, ei järkesi ja toivomuslistasi kirjanpitäjä ole hereillä vaan menet ja rakastut ilman kysymyksiä. Sitten on lähinnä kuva huomata, jos monikin toiveista toteutui :)

Vierailija
31/75 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nikkaroi ja koska ei lapsia niin eivät ole isoja. Yhteisestä harrastuksesta en tiedä. Tanssi ok?

Miinusta kuitenkin taitaa tulla jos on jo aviossa?

Tanssi menisi +listalle, mutta ukkomiestä en huolisi, koska odotan mieheltä uskollisuutta. ap

Vierailija
32/75 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele ensin pystytkö itse olemaan tuon listan mukainen ja vaadi sitten vasta.

Vierailija
33/75 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kumppani ei voisi olla omanlaisensa?

Oikeastaan listasi on melko perus: mies ei saa olla juoppo, eikä polttaa.

Tuo on haastavaa että mies olisi sekä liikunnallinen mutta kotihiiri. Olet itse mustasukkainen jos kumppani tahtoo olla kavereiden kanssa?

En ymmärrä miten sait mustasukkaisuuden liittymään tähän? Olen itse liikunnallinen ja viihdyn kotona. En halua olla jatkuvasti menossa tai reissun päällä. Luulisin, että löytyy myös vastaavanlaisia miehiä. ap

Vierailija
34/75 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nuo on ihan perusjuttuja, paitsi yhteisen harrastuksen ja nikkarointitaidon kanssa vähän löysäisin. Muutenhan kriteerit kuuluvat ns. "normaali, tasapainoinen aikuinen ihminen" kategoriaan. Koskee myös naisia.

Vierailija
35/75 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele ensin pystytkö itse olemaan tuon listan mukainen ja vaadi sitten vasta.

Ajattelen, että "Lika barn leker bäst" sopii minun toivekumppaniini eli etsin hyvin samankaltaista ihmistä kuin itsekin olen.

Vierailija
36/75 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puoliso täyttää urheilullisuutta (on kyllä hoikka ja harrastaa hyötyliikuntaa), yhteistä harrastusta ja isoja lapsia (ei lapsia) lukuunottamatta kaikki sun vaatimukset. Kaiken lisäksi tällainen loistoyksilö oli nettitreffipalstalla vapaana vielä 39-vuotiaana. Silloin oli aika kokematon, ujo ja hitaasti lämpenevä, mutta onneksi jaksoin olla kärsivällinen, sillä löysin todellisen kultakimpaleen <3

Vierailija
37/75 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta nuo on ihan perusjuttuja, paitsi yhteisen harrastuksen ja nikkarointitaidon kanssa vähän löysäisin. Muutenhan kriteerit kuuluvat ns. "normaali, tasapainoinen aikuinen ihminen" kategoriaan. Koskee myös naisia.

Näin minäkin ajattelen, että olen ihan tavallista ihmistä etsimässä. Ihmetyttää, kun niin moni pitää näitä ominaisuuksia ihmisissä/miehissä jotenkin harvinaislaatuisina tai poikkeuksellisina. ap

Vierailija
38/75 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun puoliso täyttää urheilullisuutta (on kyllä hoikka ja harrastaa hyötyliikuntaa), yhteistä harrastusta ja isoja lapsia (ei lapsia) lukuunottamatta kaikki sun vaatimukset. Kaiken lisäksi tällainen loistoyksilö oli nettitreffipalstalla vapaana vielä 39-vuotiaana. Silloin oli aika kokematon, ujo ja hitaasti lämpenevä, mutta onneksi jaksoin olla kärsivällinen, sillä löysin todellisen kultakimpaleen <3

Kelpaisi minullekin, paitsi lapsettomalle iskee helposti jossain vaiheessa vauvakuume ja sitä riskiä minä en aio ottaa. ap

Vierailija
39/75 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus. Nikkarointia tosin itse ennemmin karsastaisin, koska ne nikkarit usein vaan nikkaroi sitten kaiket illat. Muutenhan lista on lähinnä minimivaatimukset. Et millään muotoa vaadi liikoja.

Vierailija
40/75 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laittaisin tuon mustasukkaisuuden plussaksi, siis sellainen terve mustis on vaan  hyvästä. Kyllä kumppanistaan pitää olla edes vähän mustasukkainen, sehän osoittaa välittämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän