Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaadinko liikaa tulevalta mieheltäni?

Vierailija
01.09.2018 |

+ urheilullinen
+ edes yksi yhteinen harrastus
+ omillaan toimeen tuleva
+ lapset jo isoja
+ 40-50 v
+ savuton
+ alkoholin kohtuukäyttäjä
+ huumeeton
+ tasapainoinen
+ nikkarointitaitoinen
+ keskustelutaitoinen
+ rauhallinen
+ kotityötaitoinen
+ uskollinen
+ kotona viihtyvä

- mustasukkaisuus
- henkinen ja fyysinen väkivalta
- riidanhaluisuus
- läheisriippuvaisuus

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kyllä - kyllä tuommoisiakin löytyy. Tunnistin heti itseni - ja muutama + kohta jäi vielä mainitsemattakin!

Vierailija
62/75 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta nuo on ihan perusjuttuja, paitsi yhteisen harrastuksen ja nikkarointitaidon kanssa vähän löysäisin. Muutenhan kriteerit kuuluvat ns. "normaali, tasapainoinen aikuinen ihminen" kategoriaan. Koskee myös naisia.

Näin minäkin ajattelen, että olen ihan tavallista ihmistä etsimässä. Ihmetyttää, kun niin moni pitää näitä ominaisuuksia ihmisissä/miehissä jotenkin harvinaislaatuisina tai poikkeuksellisina. ap

Kuka tässä on mitään muuta kritisoinut kuin sitä että yksi vaatimus on että osaa nikkaroida ja että joku harrastus sattuu olemaan sama kun sinulla? 

Onko todellakin oikeasti harvinaista se, että pariskunnalla on jokin yhteinen harrastus elämässään? Kuulostaa omituiselta. ap

Ei ole omituista. Tässä nyt jengi olettaa että ihmisellä pitäisi valmiiksi olla jokin harrastus joka sinulla on. Toki olet itsekin valmis harrastamaan jotain jota mies jo harrastaa?

Ihme oletuksia jengillä. Ajatukseni on tietenkin se, että löydettäisiin sellainen juttu, josta molemmat pitävät. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme kyllä - kyllä tuommoisiakin löytyy. Tunnistin heti itseni - ja muutama + kohta jäi vielä mainitsemattakin!

Kerro vielä ne lisäplussatkin. ap

Vierailija
64/75 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanin haku näyttää olevan kuin rekrytointia töihin.

Vierailija
65/75 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti otsikon tekijän listalle kuuluisi oikeasti lisätä vielä että nuo kriteerit täyttävän miehen pitää vielä löytää hänet ja tehdä aloite.

Tee itse aloite niin voit ehkä tuon miehen löytääkin.

M

Taas lisää oletuksia. Toki voin tehdä aloitteen, kunhan vain tietäisin, mistä kannattaa lähteä tällaista miestä etsimään. Oletettavasti jonkun treffipalstan kautta, mutta niistä minulla on jotenkin sellainen tuntuma, etteivät ihmiset osaa itse arvioida itseään oikein. ap

Vierailija
66/75 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumppanin haku näyttää olevan kuin rekrytointia töihin.

Aika harva haluaa kärvistellä huonossa työpaikassa vuosikausia. Parempi osua kerralla sopivaan, ettei tarvitse heti olla vaihtamassa uuteen.

67/75 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde siitä , että nuo - kohdat toteutuu. Kukaan ei täytä noita kaikkia + kriteereitä.

Siis mitä, minäkin täytän jopa nuo kohdat, jos ei ikää ja lapsia kohtaa huomioida. Luulisi, että 40-50v miehillä on suurimmalla osalla isoja lapsia.

Vierailija
68/75 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde siitä , että nuo - kohdat toteutuu. Kukaan ei täytä noita kaikkia + kriteereitä.

Siis mitä, minäkin täytän jopa nuo kohdat, jos ei ikää ja lapsia kohtaa huomioida. Luulisi, että 40-50v miehillä on suurimmalla osalla isoja lapsia.

Luulen, että näitä 'vaatimuksia' mahdottomina pitävät ovat röökiä vetäviä kaljakaaleppeja.

Vierailija
69/75 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP - tuo on ihan peruslista, jos tuon kanssa olet ollut kaupoilla, eikä mitään ole löytynyt, on tuosta listassasi itse asiassa unohtunut jotain olennaista (?) tai sitten on peiliin katsomisen paikka.

Onhan ihan suuri osa miehistä nyt tuollaisia perushemppoja.

Omassa listassani olisi tuon perushempan lisäksi esim:

- innostuvaisuus ja elinvoimaisuus

- kaavoihin kangistumattomuus

- itsenäisyys vanhemmista ja parhaista kavereista (joita toki toivottavasti on)

- ja ’aivot ovat ihmisen seksikkäin elin’ eli ei tollo/tylsämielinen/tosikko

- omavaraisuus ja taito pitää itsestään ja ympäristöstään perushuolta.

- Ei mikään pihi penninvenyttäjä nihilisti (en tarkoita että pitäisi maksaa minun kuluni mutta itse haluan nauttia asioista sen mukaan mihin minulla on varaa, enkä jaksaisi sellaista, että aina vaan pihistellään ja lasketaan kaikki sentilleen)

Jne yms.

Vierailija
70/75 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP - tuo on ihan peruslista, jos tuon kanssa olet ollut kaupoilla, eikä mitään ole löytynyt, on tuosta listassasi itse asiassa unohtunut jotain olennaista (?) tai sitten on peiliin katsomisen paikka.

- Ei mikään pihi penninvenyttäjä nihilisti (en tarkoita että pitäisi maksaa minun kuluni mutta itse haluan nauttia asioista sen mukaan mihin minulla on varaa, enkä jaksaisi sellaista, että aina vaan pihistellään ja lasketaan kaikki sentilleen)

Jne yms.

En ole vielä käynyt kaupoilla listan kanssa. Ajattelin testauttaa sitä ensin täällä. Ehkä jonkin ajan kuluttua olen valmis testaamaan sitä ihan oikeasti jollakin treffipalstalla. ap

71/75 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä käynyt kaupoilla listan kanssa. Ajattelin testauttaa sitä ensin täällä...

Aika oleellista olisi siellä listalla olla suurinpiirtein samanlainen maailmankatsomus ja arvot. Myöskin samansuuntainen huumorintaju on kyllä ehdoton must-jutska :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
72/75 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso D merilapista kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä käynyt kaupoilla listan kanssa. Ajattelin testauttaa sitä ensin täällä...

Aika oleellista olisi siellä listalla olla suurinpiirtein samanlainen maailmankatsomus ja arvot. Myöskin samansuuntainen huumorintaju on kyllä ehdoton must-jutska :)

Arvoista olen ihan samaa mieltä. Huumorintajujen yhteensopivuutta ei voi tietää ennen kuin sen näkee käytännössä. Veikkaan, että suurin osa ihmisistä pitää itseään huumorintajuisena, mutta kaikkien kanssa se ei vain kohtaa samalla tasolla. ap

Vierailija
73/75 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jne yms.

Varmasti peruslistan lisäksi tulee muitankin asioita, jotka ovat tärkeää suhteen kestävyyden kannalta. Esimerkiksi sijainnilla on merkitystä, koska pitemmän päälle etäsuhde ei tule toimimaan ja jos kumpikaan ei pysty muuttamaan lähemmäs toista, niin aika vaikeaa on suhdetta jatkaa. Myös seksuaalinen yhteensopivuus on tärkeä osa parisuhdetta. Jos pariskunnalla on erilaiset mieltymykset ja toinen tai molemmat joutuisivat jatkuvasti tekemään isoja kompromisseja sängyssä, niin ei sekään kanna kovin pitkälle. ap

Vierailija
74/75 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne treffisivustolle kannattaisi laittaa ilmoitus? Onko jollakin hyviä tai huonoja kokemuksia? ap

75/75 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minne treffisivustolle kannattaisi laittaa ilmoitus? Onko jollakin hyviä tai huonoja kokemuksia? ap

Vaikka suomi24'nen tai Happypancake.

Sinun kantsii vähä vielä hioa tuota ostoslistaasi :D  Siellä on kuule pilvin pimein noita mammoja vaatimuslistansa kera. Onhan se ihan positiivista että tuntee oman arvonsa mutta rupeaa naurettavuutta lähentelemään jos hirveesti toiselta vaatii ilman että itseään laittaa likoon. Asiallinen myöskin pitää olla mutta ei liian. Jos siellä vaan listaa faktoja itsestää ja unelmien kohteesta, ni kyllä tää ainakin luettuaan vaan ohittaa. 

Kokeile vaikka sellaista tekstiä että: KUVATTOMILLE EN VASTAA, luonnollisesti ilman että omaa kuvaasi julkaiset. Tuollaisiakin sieltä löytyy XD

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan