Minkä takia et mennyt toisille treffeille tapaamasi henkilön kanssa?
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Täällä tuli puhe tästä, että kuka maksaa treffeillä. Tosiasia on, että moni nainen on kovan linjan feministi, kunnes lasku saapuu tai hajoaa autosta rengas.
Nyt kanssasiskot vähän ylpeyttä kehiin. Ei ihme, että miehet pitävät meitä tekopyhinä opportunisteina. Mehän ollaan usein sellaisia!Minä olen alkanut maksamaan omani ja jos mies inttää, että haluaa maksaa, niin sitten minä tarjoan seuraavaksi. On ihan erilainen olo kuin ennen. Tunnen että vihdoin seison omilla jaloillani ja olen aikuinen.
Minkä ikäinen oikein olet? Ja onko tämä itse maksaminen muka niin harvinaista? Itse olen aina oletuksena maksanut omani, vuorotellen sitten yhdessä ollessa. Ehkä siksi olenkin tuntenut itseni aikuiseksi aika kauan...
Omat turn offini ovat olleet esimerkiksi täysin eri näköinen ihminen kuin kuvassa: tyyppi oli photoshopannut itsestään tumman ja tuuhentanut harvaa partaansa reippaasti. Toinen oli ottanut kuvan, josta rajasi ison mahansa pois ja samaan aikaan valehdellut pituutensa 25 cm pidemmäksi kuin oli (arviolta, en mitannut).
Suurin osa ei ole vain sytyttänyt sillä tavalla, että olisin halunnut heitä seksuaalisesti, mikä on edellytys romanttisille jutuille. Ja ilman sitä fyysistä vetovoimaa koskeminen oksettaa ajatuksenakin. Olen pitänyt haluttavana mm. lyhyttä, pyöreää ja kaljuuntuvaa miestä joka oli aika ujo, kyse ei ole supliikista, ulkonäöstä, rahasta tai statuksesta (ei ollut varakas eikä korkeakoulutettu).
Surku muuten, että nykyisin näemmä itse kerron suoraan nuo asiat, mistä tietyt henkilöt aina paasaavat. Ihan kuin he edes lukisivat viestejä, jotka eivät sovi heidän maailmankuvaansa. :,D Shame on me.
Vierailija kirjoitti:
Kättelimme treffien aluksi. No sepä sattuikin olemaan koko siihenastisen elämäni kammottavimman tuntuinen kättely. Sitä en osaa muuten kuvailla kuin että tiesin sillä sekunnilla, etten halua tuon käden koskevan minua enää koskaan. Vähältä piti etten paennut treffeiltä saman tien.
Kerro lisää! Oliko se veltto tai jotain?
Liian lyhyt mies.
Epämiellyttävä.
Itsekeskeinen ja ylimielinen.
Yrittäjä = ei koskaan aikaa
Haukkui kaikki exänsä.
Mies aloitti treffit sanomalla, että tarvitsee naisen synnyttämään itselleen pojan, jotta sukunsa jatkuisi. Kertoi, että siskoillaan on lapsia, mutta että ne ovat yhdentekeviä ja niillä ei ole mitään merkitystä, koska suku jatkuu ainoastaan siten, että hän, perheen poika, saa pojan. Tähdensi moneen kertaan, että tyttöjen kautta suku ei voi jatkua, joten hänen olisi ensiarvoisen tärkeää saada poika, jottei suku sammu.
Ei tullut toisia treffejä.
Syyt ovst olleet yksilöllisiä, joku on ollut asenteeltaan sovinisti tai vährksynyt naisia, joku on vaikuttanut oudolta muutoin, joku on vaikuttanut potentiaaliselta stalkkerilta, jonkun kanssa ei ollut mitään puhuttavaa, joku vaikuttanut siltä, että on epäluonnollisen rakastunut fantasiamielikuvaansa minusta tuntematta minua yhtään, yksi paljastk olevansa alkoholisti ja toinen oli käyttänyt huumeita, ja sittrn näitä on paöjon, että en kokenut niin minkäänlsista fyysistä vetoa eli joko ei ollut yhtään kemiaa tai ajatus koskettamisesta oli ihan oksettava suorastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kättelimme treffien aluksi. No sepä sattuikin olemaan koko siihenastisen elämäni kammottavimman tuntuinen kättely. Sitä en osaa muuten kuvailla kuin että tiesin sillä sekunnilla, etten halua tuon käden koskevan minua enää koskaan. Vähältä piti etten paennut treffeiltä saman tien.
Oli veltto. Kalsea, kolkko. Niljainen luikero. Lohduton. Ne sormet jotenkin luikersi kädessäni.
Vierailija kirjoitti:
Mies aloitti treffit sanomalla, että tarvitsee naisen synnyttämään itselleen pojan, jotta sukunsa jatkuisi. Kertoi, että siskoillaan on lapsia, mutta että ne ovat yhdentekeviä ja niillä ei ole mitään merkitystä, koska suku jatkuu ainoastaan siten, että hän, perheen poika, saa pojan. Tähdensi moneen kertaan, että tyttöjen kautta suku ei voi jatkua, joten hänen olisi ensiarvoisen tärkeää saada poika, jottei suku sammu.
Omg...
Paljon vetoa, että tyyppi ei ikinä edes tajunnut, miksei tullut toisia treffejä
Mies 1, joka oli kaikesta samaa mieltä. Jos erehtyi erilaiseen mielipiteeseen, korjasi sen välittömästi selitellen, kun ymmärsi "vastanneensa väärin".
Mies 2, jonka kanssa treffeillä oli mukavaa ja sovittiin jo toisetkin tulevalle viikolle. Jo samana iltana alkoi kuitenkin viestittely, kuinka on rakastunut ja surettaa mennä yksin nukkumaan, oisitpa viekussa, ällön lällyn. Olimme siis ihan vain käyneet kahvilla ja kävelyllä ilman kaverillista halausta kummempaa, ihan tutusteltu siis vain.
Mies 3, joka halusi tulla tapaamaan minua paikkakunnalleni 200 km päähän. Tein moneen otteeseen selväksi, että yöksi hän ei voi jäädä, ja hän sanoi muutenkin olevansa tulossa paikkakunnalle. Vietimme päivän yhdessä ja kivaa oli. Illan hämärtyessä aloin jo kysellä, mihin aikaan hän lähtee autoilemaan kotiinsa, sillä en tahtonut hänen joutuvan kotimatkalle aivan rättiväsyneenä. Hänellä ei ollut mikään kiire. Jo melko myöhällä totesin alkavani jo itse käymään yöpuulle, jolloin hän alkoi puhumaan, että olisi kyllä niin mukavaa jäädä yöksi kainalooni nukkumaan. Muistutin, että valitettavasti en voi häntä majoittaa, mutta jankkaaminen jatkui ja jatkui. Lopulta hän lähti, vihaisena, ja sain automatkalta tulenkatkuisia tekstiviestejä, että on minun vikani kun hän väsyneenä törmää rekkaan ja että oli sikamaista kutsu hänet niin kauas ja kieltäytyä ottamasta häntä yöksi. Seuraavan päivän vihaviesteihin en enää jaksanut vastata.
Nyt vähän ohiksena, mutta mä tapasin netissä kiinnostavan naisen, ja web-selaimella viestiteltiin muutama päivä. Vaihdettiin numeroita ja jatkettiin joku kolmisen viikkoa WhatsAppailua, viestejä lenteli varmaan tuhansia...ja lopulta sovittiin treffit. Marssin ovesta sisään, ja koppasin nainen suorilla syliini ja annoin suulle suukon, ja ojensin cittarin kukkapuskan. Toimi! Kohta kolme vuotta seurusteltu ;)
Ei siis treffailukokemusta, kun kaikki parisuhteet on alkaneet kertalaakista, ja tämä viimeisin on kolmas järjestysluvultaan. Lapsia (kotona asuvia) on meillä molemmilla aikaisemmasta pitkästä suhteesta.
Sori, lipesin pahasti AP:n aiheesta.
Mulla on ollut oikein mukavia treffikumppaneita aina, ei pahaa sanottavaa. Treffien joskus eeppinenkin mokailija olen ollut minä itse lähes poikkeuksetta ja tokat treffit olen jättänyt väliin silkasta häpeästä 😅
Yhtenä esimerkkinä voisin antaa vaikkapa klassiset nettitreffit. Mies oli unohtanut että onkin ilmoittamansa 185cm sijaan 160cm pitkä. Minä taas olin unohtanut saaneeni turpaani katukivetykseltä paria päivää aikaisemmin. Tuloksena hämmennys ja polvet veteläksi jättävä aloitusrepliikkini: "Jes, smurffiseksiä."
Vierailija kirjoitti:
Nyt vähän ohiksena, mutta mä tapasin netissä kiinnostavan naisen, ja web-selaimella viestiteltiin muutama päivä. Vaihdettiin numeroita ja jatkettiin joku kolmisen viikkoa WhatsAppailua, viestejä lenteli varmaan tuhansia...ja lopulta sovittiin treffit. Marssin ovesta sisään, ja koppasin nainen suorilla syliini ja annoin suulle suukon, ja ojensin cittarin kukkapuskan. Toimi! Kohta kolme vuotta seurusteltu ;)
Ei siis treffailukokemusta, kun kaikki parisuhteet on alkaneet kertalaakista, ja tämä viimeisin on kolmas järjestysluvultaan. Lapsia (kotona asuvia) on meillä molemmilla aikaisemmasta pitkästä suhteesta.
Tarinan opetus: Toisia treffejä ei tarvita, kun viestittelee ensin tuhansia viestejä ja vie kukkapuskan ensitreffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarinan opetus: Toisia treffejä ei tarvita, kun viestittelee ensin tuhansia viestejä ja vie kukkapuskan ensitreffeille.
Ehei! Tarinan opetus on, että kun on hyvää onnea, ei tarvi deittailla pitkään. Jos en itse olisi ollut tätä nykyistä pätkää sinkkuna (tätä ennen parisuhteessa 16-38 v), voisin olla samanlainen omahyväinen besserwisser kuin jotkut tuntemani ihmiset (en väitä että lainauksen tyyppi olisi).
"Hyvät tyypit pariutuvat nopeasti, jämät sitten jäävät" jne. on kuultu. Sitten kun katselee erinäisiä parisuhteita niin tulee mieleen, että mahdan olla tässä nykyisessä sinkkuudessani todellista pohjasakan pohjasakkaa, kun suhteissakin on ties mitä sekopäisen mustasukkaisia ja pelkän elintason vuoksi yhdessä olevia. :D
Juoksi piiloon kavereiltaan, oli kaksin käsin perseessäni kiinni heti sanottuamme moi. Liukenin sitten vastaavasti paikalta hänen ollessaan "piilossa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs etäinen kaveri, tai tutuksiko pitäisi sanoa, oli piiitkään vongannut minua treffeille. (Vinkkinä kaikille: jos treffit eivät ensimmäisellä tai toisella kysymällä järjesty, anna olla. Toisen kiinnostuksen herättäminen ei ole työvoitto. Tai jos itseäsi on pitkään piiritetty, älä anna periksi. Olisitte jo yhdessä, jos sinua oikeasti kiinnostaisi.) Treffien koittaessa mies ei sitten ollenkaan ollut panostanut niihin. Okei, olimme opiskelijoita ja rahat varmasti tiukalla, mutta voisi siihen ulkoasuun sentään vähän panostaa... Siistejä vaatteita löytää kirppareiltakin ja niille on käyttöä muussakin elämässä, kuten vaikka työnhaussa. Hän ei ollut myöskään miettinyt mitään tekemistä treffeille vaan mietimme siinä räntäsateessa, mihin kahvilaan menisimme. Tietenkään hän ei myöskään tarjoutunut maksamaan teetäni. En noin yleensä odota miehen maksavan, mutta tässä tilanteessa sekin tapa panostaa iltaamme olisi ollut parempi kuin ei mitään.
Eli kootakseni: treffeillä on tarkoitus tehdä positiivinen vaikutus treffikumppaniin, ihmiset! Jos kutsutte jonkun treffeille: miettikää jotain kivaa tekemistä, sopikaa treffit vaikka kiinnostavan museon ilmaispäivään tai vähintään miettikää joku kiva kahvilaehdotus valmiiksi, laittautukaa edes vähän ja miettikää varuilta pari keskustelunaihetta. Tarjoaminen on näiden rinnalla pikkujuttu. Kaikki ihmiset tykkäävät siitä, että heitä on ajateltu.
Anteeksi nyt vaan, mutta ethän sinäkään ollut miettinyt mitään tekemistä ja et sinäkään tarjoutunut maksamaan hänen puolestaan. En ole mikään sikamies vaan nainen itsekkin ja mua kyllä ihmetyttää tämä naisten ylimielinen asenne, että heitä pitää viihdyttää ja heidän puolestaan maksaa. Höpö höpö. Alkakaapa jo oikeasti tasa-arvoisiksi.
Minä olen sitä mieltä, että se joka pyytää treffeille suunnittelee tekemiset ja maksaa, oli sitten kyseessä nainen tai mies.
Naiset käyttää aina tätä samaa tekosyytä, koska ne olettaa, että miehet aina pyytää treffeille,siten ne saa jatkettua miehen taloudellista hyödyntämistä. Nyt vaan esittävät, että se johtuu siitä, että mies on ollut kutsuja.
Olen lainaamasi kirjoittajan kanssa samaa mieltä, ja kaikenlisäksi kiinnostunut pelkästään toisista naisista. Eli teoriasi on nyt vähän ontuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli veltto. Kalsea, kolkko. Niljainen luikero. Lohduton. Ne sormet jotenkin luikersi kädessäni.
Repesin niljaiselle luikerolle :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehteli reippaasti pituudestaan.
En itse välitä ihmisen pituudesta, mutta jos pitää valehdella niin pienestä asiasta tulee väistämättä mieleen, että mistä kaikesta muustakin valehtelee? Ei huvita alkaa ottamaan selvää.
Naiset huijaa painostaan :(
Kaksilla deiteillä oli käynyt niin, että neiti oli tuhdimpi, kuin kuvissa. Niin sitten mietin, että alan kysyä asiasta kautta rantain etukäteen, kun en suoraa kehtaa pamauttaa: mikä paino ( vaikka naiset kyllä kysyvät pituutta, jos se ei ole Tinder profiilissa) eli aloin kysyä tykkäätkö kuntoilusta jne. Mutta ei sitä niinkään saa oikein selville. Niinpä nykyisin vaan suoralta kädeltä hylkään profiilit missä esim.pelkkä yläviistosta otettu kasvokuva rintavaolla. Lähes aina ylipainoinen nainen.
Ai. Harrastan juuri tuollaisia kuvia. Olen yleisurheilua harrastava nainen päälajina aitajuoksu. En muuten ole yhtään ylipainoinen
Vierailija kirjoitti:
Sain sitten maksaa itse juomani - ja samoin hänen. Toivottavasti maistui. Hyvää loppuelämää.
Nyt ala- ja yläpeukut ovat melko tasan. Olisit saanut enemmän yläpeukkuja mainitsemalla, että olet nainen. Mammaraati on nimittäin vanhoillinen. Jossain asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tyyppi edes mistään suvusta, jonka jatkumisella olisi merkitystä vai oliko random-virtanen?