Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia et mennyt toisille treffeille tapaamasi henkilön kanssa?

Vierailija
01.09.2018 |

Mikä oli turn-off?

Kommentit (130)

Vierailija
61/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffeillä selvisi, että mies on naimissa / vakavassa suhteessa. Hänen ei ollut tarkoutus kertoa, mutta rivien välistä tulkitsin niin ja illan aikana saamani pikku vihjeet viittasivat siihen. Jossain vaiheessa puhui itsensä lopullisesti pussiin ja yritti vielä pelastaa tilanteen valheella. Lähdin samantien.

Viestitteli vielä perään, että enkö voisi olla hänen salainen panokumppani. Juu en.

Vierailija
62/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehteli reippaasti pituudestaan.

En itse välitä ihmisen pituudesta, mutta jos pitää valehdella niin pienestä asiasta tulee väistämättä mieleen, että mistä kaikesta muustakin valehtelee? Ei huvita alkaa ottamaan selvää.

Vierailija
64/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli turn-off?

Mies kysyi pizzaa syödessä mistä seksiasennoista pidän.

Vierailija
65/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vei treffeille ABC:lle.

Niin minutkin, ja syötiin ABC:n lounas. Kysyi muutaman kuukauden päästä lähdenkö hänen kanssaan pitkälle viikonlopulle Barcelonaan :) Nyt kolme vuotta  ihanaa yhteiseloa takana.

Vierailija
66/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies vaikutti ihan mukavalta kunnes tuli puheeksi elokuvat ja mainitsin pitäväni mm. kauhuelokuvista. Mies ei oikein suostunut sulattamaan tätä informaatiota ja aloitti kuulustelun tyyliin ai kauhuelokuvia? Miksi? Miksi katsot kauhua? Minkälaista kauhua? Miten sinä uskallat? Eikö sinua pelota? Nukutko valot päällä?

Ei suostunut uskomaan, että en pelkää kauhuelokuvia enkä nuku valot päällä, joten tuumasi vain sitten että "sulla on sitten varmaan joku fetissi." :D

Tuli kieltämättä sen verran hölmö kuva ihmisestä, joka ei suostu uskomaan ettei aikuinen pelkää mörköjä, etten suostunut lähtemään toisille treffeille.

No kyllä oli ihme syy. Kuulostaa siltä, että yritti vain ylläpitää keskustelua.

Minä olen nainen, joka katsoo kauhuelokuvia, vaikka uskaltaa katsoa osan vain sormien välistä, näkee painajaisia ja nukkuu sitten loppuyön valot päällä.

Vierailija
67/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ( nainen) tuli kahvitreffeille pukeutuneena sellaisiin shortseihin, missä näkyy puolet pakaroista ( en tiedä miksi niitä kutsutaan) ja hyvin avokaulaisessa topissa. Ihan suoraan sanottuna nolotti niin olla sellaisessa seurussa terassilla keskellä kaupunkia.

Vierailija
68/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa treffeistä on mennyt silleen, että tyyppi on ihan mukava, mutta tuntuu lähinnä kaverilta, eikä heistä ole sitten sen jälkeen kuulunutkaan, joten eivät ole jääneet mua kaipaamaan :D.

Yhdellä oli todella kova ja kuuluva ääni ja huomasin, että muitakin häiritsi hänen kailotuksensa. Sitten alkoi alkoi vielä kysellä existäni ja tulevaisuudensuunnitelmistani (lapsista yms.) niin että koko kahvila varmasti kuuli. Olin todella vaivautunut ja halusin vaan äkkiä tilanteesta pois.

Yksi oli ihan älyttömässä kännissä jo paikalle tullessaan, mikä on ehdoton no-no.

Tuli ihan mieleen vanha koulukaverini yläasteelta, oli sinänsä ihan mukava tyttö, mutta ai luoja kun hänen piti aina huutaa ja kailottaa kaikki asiansa kitarisat liehuen. Opin kyllä nopeasti olemaan puhumatta muista ihmisistä tai mistään yksityisasiosita hänen kanssaan, kun ruokalassa kerran kovaan ääneen kiljuen kysyi, että puhuinko minä ihastukseni kanssa edellisellä tunnilla. :D Teininä se tuntui sillon maailmanlopulta, istuin pöydässä ihan kirkkaan punaisena, mutta nykyään vähän vaan naurattaa.

Vierailija
69/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamakin mies on saanut pakit siksi että haisi pahalle, hielle, tiskirätille, kissankuselle...

Vierailija
70/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies vaikutti ihan mukavalta kunnes tuli puheeksi elokuvat ja mainitsin pitäväni mm. kauhuelokuvista. Mies ei oikein suostunut sulattamaan tätä informaatiota ja aloitti kuulustelun tyyliin ai kauhuelokuvia? Miksi? Miksi katsot kauhua? Minkälaista kauhua? Miten sinä uskallat? Eikö sinua pelota? Nukutko valot päällä?

Ei suostunut uskomaan, että en pelkää kauhuelokuvia enkä nuku valot päällä, joten tuumasi vain sitten että "sulla on sitten varmaan joku fetissi." :D

Tuli kieltämättä sen verran hölmö kuva ihmisestä, joka ei suostu uskomaan ettei aikuinen pelkää mörköjä, etten suostunut lähtemään toisille treffeille.

Minä olen nainen, joka katsoo kauhuelokuvia, vaikka uskaltaa katsoa osan vain sormien välistä, näkee painajaisia ja nukkuu sitten loppuyön valot päällä.

Siis yritin kyllä ohjata keskustelua muualle, puhua esim. muista elokuvista tai ihan kokonaan muista aiheista, mutta mies palasti jatkuvasti tähän "mutta kauhuelokuva" -jankkaukseen.

Ehkä sinä haluat styylata jankkaajan kanssa, mutta minua tuollainen lähinnä ärsyttää.

Vierailija
71/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valehteli reippaasti pituudestaan.

En itse välitä ihmisen pituudesta, mutta jos pitää valehdella niin pienestä asiasta tulee väistämättä mieleen, että mistä kaikesta muustakin valehtelee? Ei huvita alkaa ottamaan selvää.

Naiset huijaa painostaan :(

Kaksilla deiteillä oli käynyt niin, että neiti oli tuhdimpi, kuin kuvissa. Niin sitten mietin, että alan kysyä asiasta kautta rantain etukäteen, kun en suoraa kehtaa pamauttaa: mikä paino ( vaikka naiset kyllä kysyvät pituutta, jos se ei ole Tinder profiilissa) eli aloin kysyä tykkäätkö kuntoilusta jne. Mutta ei sitä niinkään saa oikein selville. Niinpä nykyisin vaan suoralta kädeltä hylkään profiilit missä esim.pelkkä yläviistosta otettu kasvokuva rintavaolla. Lähes aina ylipainoinen nainen.

Vierailija
72/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis yritin kyllä ohjata keskustelua muualle, puhua esim. muista elokuvista tai ihan kokonaan muista aiheista, mutta mies palasti jatkuvasti tähän "mutta kauhuelokuva" -jankkaukseen.

Ehkä sinä haluat styylata jankkaajan kanssa, mutta minua tuollainen lähinnä ärsyttää.

No tuo taas kuulostaa ensitreffien jännitykseltä. Olisin antanut uuden tilaisuuden. Kuulostat hiukan tylyltä. Tuskinpa sinäkään täydellistä treffiseuraa olet, vaikka näytät niin kuvittelevan.

Vierailija
73/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin sovittu jo toiset treffit, mut mies laittoi silti ennen treffejä joka ikinen päivä viestiä, että miten menee ja miten päivä on mennyt. Se alkoi ahdistaa todella, todella paljon ja oli pakko perua treffit ja lopettaa koko homma. En ymmärrä muksi treffien välissä pitäisi kirjoitella jatkuvasti.

Vierailija
74/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röhi vähän väliä, sellainen ihmeellinen pieni röhöm-höm röhkäistynä nyrkkiin ja pieni pään pudistus perään. Ehdotin sitten, että juo vähän vettä ettei kurkkua niin kuiva, mutta kuulemma ei *röhöm-höm* tarvitse :D

Vierailija
75/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitti blogiinsa rakastavansa mua ja pommitti jatkuvasti viesteillä. Ihan kiva mies oli treffeillä, mutta sen jälkeen alkoi ahdistamaan.

Vierailija
76/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuo taas kuulostaa ensitreffien jännitykseltä. Olisin antanut uuden tilaisuuden. Kuulostat hiukan tylyltä. Tuskinpa sinäkään täydellistä treffiseuraa olet, vaikka näytät niin kuvittelevan.

Tsiisus, sovitaan sitten vaikka niin että sinä pääset tuntemaan ylemmyydentunnettasi. :D

Vierailija
77/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset treffini ikinä ja tyyppi oli tuttu kaverin kautta. Mies puhui koko ajan itsestään. Ihan koko ajan. Tiedä sitten oliko hermostunut vai yrittikö tehdä vaikutusta puhumalla taukoamatta.

Vierailija
78/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin sovittu jo toiset treffit, mut mies laittoi silti ennen treffejä joka ikinen päivä viestiä, että miten menee ja miten päivä on mennyt. Se alkoi ahdistaa todella, todella paljon ja oli pakko perua treffit ja lopettaa koko homma. En ymmärrä muksi treffien välissä pitäisi kirjoitella jatkuvasti.

Mä olen samanlainen. Mieluiten säästäisin kaiken puheen sinne treffeille ja tekstareilla sopisin vain ajan treffeille.

Ikinä ei voi toisaalta tietää mitä toinen on mieltä. Joku saattaa luulla että toinen ei ole kiinnostunut jos ei viesteile paljon.

Esim mulla kävi kerran niin että sovin naisen kanssa treffit. Sitten kun tapaamispäivä tuli niin varmistin vielä että nähdään silloin niin naiselta tuli tekstari että hän oli ehtinyt jo sopia muuta tekemistä kun en vaikuttanut kiinnostuneelta :D Minä vain odottelin tapaamista rauhassa.

Vierailija
79/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies: En ymmärrä kiinnostuksenkohdettasi, joten sinulla on pakko olla sairas fetissi.

Av-mamma: Mies on oikeassa, nainen on kusipää.

Vierailija
80/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli lihavampia kuin kuvassa, minua lyhyempi ja ainakin 2 eri puhevikaa :/ ihan mukava kuitenkin, mutta ei nyt ihan sytyttänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme