Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia et mennyt toisille treffeille tapaamasi henkilön kanssa?

Vierailija
01.09.2018 |

Mikä oli turn-off?

Kommentit (130)

Vierailija
121/130 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muíja kertoi hankkineensa joululukemiseksi Harry Potterin. Yli kolmekymppinen akka!

Kyllä, akkapa hyvinkin, noita-akka. Olisi loitsinut vielä kurpitsaksi, poloinen jästi.

Vierailija
122/130 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Playoff kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vain yksi oikeasti huono kokemus. Tiesin jo etukäteen, että mies on lukenut liikaa pelimiesoppaita ja on mahdollisesti muutenkin minulle sopimaton tapaus. Minua kuitenkin loukkasi siinä määrin se, että mies kuvitteli pystyvänsä manipuloimaan minut treffeille, että päätin käydä livenä toteamassa tilanteen. Tässä satoa:

- kertoi (täysin puun takaa) elämänsä rakkauden asuvan toisessa maassa ja että he ovat täydelliset sielunkumppanit toisilleen - silti oli muka etsimässä vakavaa suhdetta ja valmis sitoutumaan,

- kosketteli ja lääppi aluksi hienovaraisesti mutta loppua kohden päällekäyvästi: yritti lopulta tunkea sormia pikkuhousuihini ravintolan pöydässä istuessa,

- puhui korostetun ylistävään sävyyn naisista ja feminismistä, mutta kuitenkin tapa jolla kohteli minua oli kaikkea muuta kuin aidosti arvostava tai lämmin,

- kun ilmoitin, että (etukäteen sopimani) parin tunnin treffiaika on täynnä ja lähden kotiin, "saattoi" minut bussipysäkille ja yritti viimeiseen asti dominoida minua erilaisilla tavoilla (esim. "Sinä et osaa oikein käyttäytyä treffeillä, tarvitset vielä harjoitusta", yms.)

Treffien jälkeen Tinderin viestiboksi täyttyi viesteistä, joissa kerrottiin kuinka minulla on paljon parantamisen varaa ja hän voi ehkä antaa uuden mahdollisuuden, jos suostun ehtoihin XYZ, tai muussa tapauksessa hän katkaisee yhteydenpidon välittömästi. Vastasin yhdellä viestillä, että minulle sopii erinomaisesti yhteydenpidon katkaisu. Tämän jälkeen tuli vielä lisää viestiryöppyä, johon en reagoinut mitenkään, ja lopulta mies toteutti karmivan uhkauksensa ja poisti minut. :D 

Myöhemmin hän oli etsinyt profiilini Facebookissa ja alkoi laittaa viestejä sitä kautta. En avannut enkä lukenut yhtäkään niistä, enkä tietenkään hyväksynyt kaveripyyntöä. Aikanaan ne viestit sitten loppuivat.

Tsiisus, mikä tyyppi!! Oikein taivaan lahja kaikille maailman naisille! 🤪

Silti. Olemalla provosoiva playeri, mies sai naisen treffeille.

Nainen kiinnostui ajatuksesta että mies oli pelimies, ja pettyi siihen kun mies osoittautuikin taitamattomaksi pelimieheksi.

Itse asiassa tekniikka, jolla mies sai minut kiinnostumaan, ei perustunut tavanomaiseen provokaatioon (joka voi olla tosi hauskaakin, kunhan kummallekin on koko ajan täysin selvää että kyse on läpänheitosta - ja tuollaista läppää osaa kyllä heittää myös moni tuntemani täysin uskollinen ja hyvätapainen mies). Juttelen Tinder-tuttavuuksien kanssa aina hieman pidempään, mutta jos olisin lähtenyt nopeasti treffeille, olisin varmaan jäänyt siihen käsitykseen, että meidät on tarkoitettu toisillemme. Koska kuitenkin jatkoin juttelua pari päivää, ehdin huomata mitä tekniikkaa mies käyttää. Treffeille lähdin siitä syystä, että miehellä oli poikkeuksellisen kiero, valheellinen ja manipulatiivinen tyyli. Olin siis täysin varma treffeille lähtiessäni, että se tulee olemaan ensimmäinen ja viimeinen tapaamisemme - halusin vain nähdä, minkälaisia tekniikoita tällainen mies livenä käyttää. Livetilanne kun on kuitenkin aivan eri asia kuin chattaily, jota varten voi valmistautua etukäteen ja jossa voi myös tarvittaessa harkita vastauksiaan.

(Kysyt varmaan seuraavaksi, millainen se miehen chat-tekniikka oli, mutta en kerro sitä koska en halua jonkun hullun ottavan siitä mallia.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/130 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kertoili treffeillä humoristiseen sävyyn "kerrostalokyylä-naapureistaan", jotka tehtailivat hänestä valituksia. Näistä jutuista kävi kuitenkin hyvin selväksi, etteivät valitukset todellakaan olleet aiheettomia. En voi sietää tuollaista itsekkyyttä, jota ihminen ei edes ymmärrä hävetä.

Toisen treffikumppanin kanssa ei tullut uusia treffejä vähän typerästä syystä, mutta en vain voinut sietää miehen naurua. Sellainen jatkuvasti samanlaisena toistuva "öhöhö, öhöhö" -ääni, joka sai koko tyypin vaikuttamaan jotenkin vajaalta.

Vierailija
124/130 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää aina tehdä ketjuja turnoffeista.

Miksi ei koskaan niin päin että mikä toisessa oli hyvää.

Hirveän negatiivista. Näihin ketjuihin tulee aina nopeasti kymmeniä sivuja kun ihmiset alkaa moittia toisiaan.

Äläs nyt, tällä on informaatioarvoa. Ota opiksesi niin pääset toisille treffeille! Kaikkia tyräyksiä ei todellakaan tarvitse tehdä itse.

Vierailija
125/130 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää aina tehdä ketjuja turnoffeista.

Miksi ei koskaan niin päin että mikä toisessa oli hyvää.

Hirveän negatiivista. Näihin ketjuihin tulee aina nopeasti kymmeniä sivuja kun ihmiset alkaa moittia toisiaan.

Minusta nämä ovat oikein hyviä ketjuja. Moni pohtii, miksi en löydä kumppania, miksi en kelpaa. Näistä ketjuista voi ottaa oppia.

Nojaa, se on vain harmi että se mies joka saa pakit ei koskaan kuule näitä selityksiä.

Mies ei voi koskaan parantaa mitään kun ei kuule missä meni vikaan.

Naiset on tunnettuja siitä että eivät puhu suoraan.

Mutta sinähän olet nyt näällä lukemassa ja ottamassa opiksesi. Olisitko tosiaan mieluummin saanut rukkasta päin näköä?

Vierailija
126/130 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Röhi vähän väliä, sellainen ihmeellinen pieni röhöm-höm röhkäistynä nyrkkiin ja pieni pään pudistus perään. Ehdotin sitten, että juo vähän vettä ettei kurkkua niin kuiva, mutta kuulemma ei *röhöm-höm* tarvitse :D

Minä teen noin 😟 se on Tic oire, mitä teen hermostuneena.

No nyt tuli kyllä ihan 💩 olo.

Helpottaa heti kun sanot tuon ääneen. Mitä sitä kiertelemään? Kaikki emme ole psykologeja tai psykiatreja. Yleensäkin tuollainen avoimmuus on kiva. Asettaa hitusen itsensä alttiiksi toiselle, paljastaa inhimillisyytensä ja samalla huumorintajunsa, kykynsä olla sovussa itsensä ja maailman kanssa.

Vierailija
127/130 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs etäinen kaveri, tai tutuksiko pitäisi sanoa, oli piiitkään vongannut minua treffeille. (Vinkkinä kaikille: jos treffit eivät ensimmäisellä tai toisella kysymällä järjesty, anna olla. Toisen kiinnostuksen herättäminen ei ole työvoitto. Tai jos itseäsi on pitkään piiritetty, älä anna periksi. Olisitte jo yhdessä, jos sinua oikeasti kiinnostaisi.) Treffien koittaessa mies ei sitten ollenkaan ollut panostanut niihin. Okei, olimme opiskelijoita ja rahat varmasti tiukalla, mutta voisi siihen ulkoasuun sentään vähän panostaa... Siistejä vaatteita löytää kirppareiltakin ja niille on käyttöä muussakin elämässä, kuten vaikka työnhaussa. Hän ei ollut myöskään miettinyt mitään tekemistä treffeille vaan mietimme siinä räntäsateessa, mihin kahvilaan menisimme. Tietenkään hän ei myöskään tarjoutunut maksamaan teetäni. En noin yleensä odota miehen maksavan, mutta tässä tilanteessa sekin tapa panostaa iltaamme olisi ollut parempi kuin ei mitään. 

Eli kootakseni: treffeillä on tarkoitus tehdä positiivinen vaikutus treffikumppaniin, ihmiset! Jos kutsutte jonkun treffeille: miettikää jotain kivaa tekemistä, sopikaa treffit vaikka kiinnostavan museon ilmaispäivään tai vähintään miettikää joku kiva kahvilaehdotus valmiiksi, laittautukaa edes vähän ja miettikää varuilta pari keskustelunaihetta. Tarjoaminen on näiden rinnalla pikkujuttu. Kaikki ihmiset tykkäävät siitä, että heitä on ajateltu.

Anteeksi nyt vaan, mutta ethän sinäkään ollut miettinyt mitään tekemistä ja et sinäkään tarjoutunut maksamaan hänen puolestaan. En ole mikään sikamies vaan nainen itsekkin ja mua kyllä ihmetyttää tämä naisten ylimielinen asenne, että heitä pitää viihdyttää ja heidän puolestaan maksaa. Höpö höpö. Alkakaapa jo oikeasti tasa-arvoisiksi.

Minä olen sitä mieltä, että se joka pyytää treffeille suunnittelee tekemiset ja maksaa, oli sitten kyseessä nainen tai mies.

Naiset käyttää aina tätä samaa tekosyytä, koska ne olettaa, että miehet aina pyytää treffeille,siten ne saa jatkettua miehen taloudellista hyödyntämistä. Nyt vaan esittävät, että se johtuu siitä, että mies on ollut kutsuja.

Aha, naiset aina. Voi olla, että se jääkin ainoaksi kosketukseksesi johonkin naiseen, kahvit jotka kumpikin maksaa itse. Parisuhde on jakamista, ei reviiritaistelua.

Vierailija
128/130 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kättelimme treffien aluksi. No sepä sattuikin olemaan koko siihenastisen elämäni kammottavimman tuntuinen kättely. Sitä en osaa muuten kuvailla kuin että tiesin sillä sekunnilla, etten halua tuon käden koskevan minua enää koskaan. Vähältä piti etten paennut treffeiltä saman tien.

Kuuluisa "kuollut kala" -kättely :D

Vierailija
129/130 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän -kuulustelu: eihän sulla ole missään tatuointeja? Eihän ole läväreitä? (Napako olisi pitänyt näyttää?)

Eihän ole lapsia? jne jne. Negatiivinen ja epäluuloinen lähestymistapa lässäytti vähäisenkin tunnelman alkutahdeilla.

Osittain kyllä ymmärrän ton tatuointi ja lävärikuulustelun. On oikeesti todella likasen ja törkysen näköstä sekä miehillä että naisilla tatuoinnit ja lävärit. Onneks nää törkyihmiset yleensä löytää itse toisensa.

N19

Vierailija
130/130 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi