Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia et mennyt toisille treffeille tapaamasi henkilön kanssa?

Vierailija
01.09.2018 |

Mikä oli turn-off?

Kommentit (130)

Vierailija
81/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs etäinen kaveri, tai tutuksiko pitäisi sanoa, oli piiitkään vongannut minua treffeille. (Vinkkinä kaikille: jos treffit eivät ensimmäisellä tai toisella kysymällä järjesty, anna olla. Toisen kiinnostuksen herättäminen ei ole työvoitto. Tai jos itseäsi on pitkään piiritetty, älä anna periksi. Olisitte jo yhdessä, jos sinua oikeasti kiinnostaisi.) Treffien koittaessa mies ei sitten ollenkaan ollut panostanut niihin. Okei, olimme opiskelijoita ja rahat varmasti tiukalla, mutta voisi siihen ulkoasuun sentään vähän panostaa... Siistejä vaatteita löytää kirppareiltakin ja niille on käyttöä muussakin elämässä, kuten vaikka työnhaussa. Hän ei ollut myöskään miettinyt mitään tekemistä treffeille vaan mietimme siinä räntäsateessa, mihin kahvilaan menisimme. Tietenkään hän ei myöskään tarjoutunut maksamaan teetäni. En noin yleensä odota miehen maksavan, mutta tässä tilanteessa sekin tapa panostaa iltaamme olisi ollut parempi kuin ei mitään. 

Eli kootakseni: treffeillä on tarkoitus tehdä positiivinen vaikutus treffikumppaniin, ihmiset! Jos kutsutte jonkun treffeille: miettikää jotain kivaa tekemistä, sopikaa treffit vaikka kiinnostavan museon ilmaispäivään tai vähintään miettikää joku kiva kahvilaehdotus valmiiksi, laittautukaa edes vähän ja miettikää varuilta pari keskustelunaihetta. Tarjoaminen on näiden rinnalla pikkujuttu. Kaikki ihmiset tykkäävät siitä, että heitä on ajateltu.

Anteeksi nyt vaan, mutta ethän sinäkään ollut miettinyt mitään tekemistä ja et sinäkään tarjoutunut maksamaan hänen puolestaan. En ole mikään sikamies vaan nainen itsekkin ja mua kyllä ihmetyttää tämä naisten ylimielinen asenne, että heitä pitää viihdyttää ja heidän puolestaan maksaa. Höpö höpö. Alkakaapa jo oikeasti tasa-arvoisiksi.

Vierailija
82/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs etäinen kaveri, tai tutuksiko pitäisi sanoa, oli piiitkään vongannut minua treffeille. (Vinkkinä kaikille: jos treffit eivät ensimmäisellä tai toisella kysymällä järjesty, anna olla. Toisen kiinnostuksen herättäminen ei ole työvoitto. Tai jos itseäsi on pitkään piiritetty, älä anna periksi. Olisitte jo yhdessä, jos sinua oikeasti kiinnostaisi.) Treffien koittaessa mies ei sitten ollenkaan ollut panostanut niihin. Okei, olimme opiskelijoita ja rahat varmasti tiukalla, mutta voisi siihen ulkoasuun sentään vähän panostaa... Siistejä vaatteita löytää kirppareiltakin ja niille on käyttöä muussakin elämässä, kuten vaikka työnhaussa. Hän ei ollut myöskään miettinyt mitään tekemistä treffeille vaan mietimme siinä räntäsateessa, mihin kahvilaan menisimme. Tietenkään hän ei myöskään tarjoutunut maksamaan teetäni. En noin yleensä odota miehen maksavan, mutta tässä tilanteessa sekin tapa panostaa iltaamme olisi ollut parempi kuin ei mitään. 

Eli kootakseni: treffeillä on tarkoitus tehdä positiivinen vaikutus treffikumppaniin, ihmiset! Jos kutsutte jonkun treffeille: miettikää jotain kivaa tekemistä, sopikaa treffit vaikka kiinnostavan museon ilmaispäivään tai vähintään miettikää joku kiva kahvilaehdotus valmiiksi, laittautukaa edes vähän ja miettikää varuilta pari keskustelunaihetta. Tarjoaminen on näiden rinnalla pikkujuttu. Kaikki ihmiset tykkäävät siitä, että heitä on ajateltu.

Anteeksi nyt vaan, mutta ethän sinäkään ollut miettinyt mitään tekemistä ja et sinäkään tarjoutunut maksamaan hänen puolestaan. En ole mikään sikamies vaan nainen itsekkin ja mua kyllä ihmetyttää tämä naisten ylimielinen asenne, että heitä pitää viihdyttää ja heidän puolestaan maksaa. Höpö höpö. Alkakaapa jo oikeasti tasa-arvoisiksi.

Minä olen sitä mieltä, että se joka pyytää treffeille suunnittelee tekemiset ja maksaa, oli sitten kyseessä nainen tai mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Röhi vähän väliä, sellainen ihmeellinen pieni röhöm-höm röhkäistynä nyrkkiin ja pieni pään pudistus perään. Ehdotin sitten, että juo vähän vettä ettei kurkkua niin kuiva, mutta kuulemma ei *röhöm-höm* tarvitse :D

Minä teen noin 😟 se on Tic oire, mitä teen hermostuneena.

No nyt tuli kyllä ihan 💩 olo.

Vierailija
84/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Röhi vähän väliä, sellainen ihmeellinen pieni röhöm-höm röhkäistynä nyrkkiin ja pieni pään pudistus perään. Ehdotin sitten, että juo vähän vettä ettei kurkkua niin kuiva, mutta kuulemma ei *röhöm-höm* tarvitse :D

No on tuollaiset maneerit ihan helvetin rasittavia, varsinkin jos ei edes kiinnosta tehdä asialle mitään niin kuin tuo röhijä.

Vierailija
85/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Somesta poimituissa miehissä nämä seikat ovat jättäneet tapaamiseen yhteen kertaan.

1. Ovat VAIN JA AINOASTAAN vailla seksiä.

2. Maksattivat minulla kahvikupin. Näin nihilistin miehen kanssa en ala millekään. Että n. yhden euron arvostakin "pääsen maksamaan puolet" vaikka herra oli se joka ulos ja kahveille pyysi.

3. Ja valitettavasti tämäkin, että mikään kuvailemansa ja kirjoittamansa ei sitten lopulta pitänyt paikkaansa. "Harrastan painia" siis harrastaa painin katsomista tv:stä, koska joku sukulainen painii. "Olen akateeminen, vaadin naiseltani samaa", ihme nillittäjä joltain takametsien yliopistolta, joka ei ole vapailla markkinoilla tutkintoa vastaavaa työtä saanut, niin jäi sitten laitokselle notkumaan. Ja pitää tätä suurenmoisena virstanpylväänä elämässään. 

4. tuli kännissä treffeille (tai aineissa) lähes täydellinen pummi.

5. pahin oli mies jolla oli tatuiontejameisesti kaikkialla mutta siis kaula ja otsa täynnä - otin välittömän exitin. Oli lähettänyt kuvia "ennen".

Jos joku maksattaa sinulla jotain, se tarkoittaa, että maksoit hänen puolestaan. Ei että maksoit ITSE OMAN kahvisi.

Tietty maksoit. Kuka itseään kunnioittava nainen ei olisi maksanut.

Vierailija
86/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ääni oli ihan kamala ja lisäksi todella paha ärrävika. En voi sille mitään, että en kestä kuunnella sellaista. Eikä äänelleen mitään voi, mutta kun ei pysty niin ei pysty.

Toinen tapaus oli Tinderistä. Oli aivan erinäköinen kuin kuvissa. Odotin tummaa, kookasta partamiestä ja olikin vaalea karvaton hintelä mies. En ymmärrä miksi pitää laittaa itsestään täysin vääränlaisia kuvia. Minä pidän sitä huijauksena, mitä siinä edes voittaa?

Vierailija
87/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sitä mieltä, että se joka pyytää treffeille suunnittelee tekemiset ja maksaa, oli sitten kyseessä nainen tai mies.

Naiset käyttää aina tätä samaa tekosyytä, koska ne olettaa, että miehet aina pyytää treffeille,siten ne saa jatkettua miehen taloudellista hyödyntämistä. Nyt vaan esittävät, että se johtuu siitä, että mies on ollut kutsuja.

Vierailija
88/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin viestitelty reilu viikon verran aika tiiviisti. Oli todella mukavan oloinen mies. Tuntui että meillä synkkasi molemmilla. Vaihdettiin kuvat. Lähetin ihan tuoreen kuvan itsestäni ja ymmärsin, että niin hänkin. Viesteissä jutteli paljon ja oli aktiivinen, minä vastailin ja kaikki oli ok.

Kunnes tuli tapaamispäivä. Hän oli aivan eri näköinen kuin kuvassa. Itse asiassa hän ei puhunut yhtään mitään. Ei vaikuttanut ujolta, mutta ei avannut itse yhtään keskustelua ja kun minä avasin, ei tarttunut mihinkään aiheeseen. Tuntui ihan omituiselta. Mietin koko ajan, että voiko tämä olla sama mies. Aikani yksin juteltuani ja välissä olevien hirvittävän pitkien hiljaisuustaukojen jälkeen päätin, että tää oli tässä. Sanoin, että pitää varmaan lähteä. Itseasiassa hän ehdotti viestillä toisia treffejä ja ajattelin, että annan vielä mahdollisuuden, jos oli vaan ujo siinä eka tapaamisella. Mutta ei. Sama homma toistui kunnes treffien lopussa sai sen verran suunsa auki, että ehdotti sänkyynmenoa, kun häntä panettaa niin jumalattomasti. No, ei menty sänkyyn, eikä tullut enää treffejä.

Vierailija
89/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tuli puhe tästä, että kuka maksaa treffeillä. Tosiasia on, että moni nainen on kovan linjan feministi, kunnes lasku saapuu tai hajoaa autosta rengas.

Nyt kanssasiskot vähän ylpeyttä kehiin. Ei ihme, että miehet pitävät meitä tekopyhinä opportunisteina. Mehän ollaan usein sellaisia!

Minä olen alkanut maksamaan omani ja jos mies inttää, että haluaa maksaa, niin sitten minä tarjoan seuraavaksi. On ihan erilainen olo kuin ennen. Tunnen että vihdoin seison omilla jaloillani ja olen aikuinen.

Vierailija
90/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on tuollaiset maneerit ihan helvetin rasittavia, varsinkin jos ei edes kiinnosta tehdä asialle mitään niin kuin tuo röhijä.

Melkeinpä toivon, että tälle vastaajalle tulisi tic. Oppisi vähän paremmin ymmärtämään toisia ja empaattisemmaksi. Vaikutat ihan k-päältä.

Vierailija
91/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vain yksi oikeasti huono kokemus. Tiesin jo etukäteen, että mies on lukenut liikaa pelimiesoppaita ja on mahdollisesti muutenkin minulle sopimaton tapaus. Minua kuitenkin loukkasi siinä määrin se, että mies kuvitteli pystyvänsä manipuloimaan minut treffeille, että päätin käydä livenä toteamassa tilanteen. Tässä satoa:

- kertoi (täysin puun takaa) elämänsä rakkauden asuvan toisessa maassa ja että he ovat täydelliset sielunkumppanit toisilleen - silti oli muka etsimässä vakavaa suhdetta ja valmis sitoutumaan,

- kosketteli ja lääppi aluksi hienovaraisesti mutta loppua kohden päällekäyvästi: yritti lopulta tunkea sormia pikkuhousuihini ravintolan pöydässä istuessa,

- puhui korostetun ylistävään sävyyn naisista ja feminismistä, mutta kuitenkin tapa jolla kohteli minua oli kaikkea muuta kuin aidosti arvostava tai lämmin,

- kun ilmoitin, että (etukäteen sopimani) parin tunnin treffiaika on täynnä ja lähden kotiin, "saattoi" minut bussipysäkille ja yritti viimeiseen asti dominoida minua erilaisilla tavoilla (esim. "Sinä et osaa oikein käyttäytyä treffeillä, tarvitset vielä harjoitusta", yms.)

Treffien jälkeen Tinderin viestiboksi täyttyi viesteistä, joissa kerrottiin kuinka minulla on paljon parantamisen varaa ja hän voi ehkä antaa uuden mahdollisuuden, jos suostun ehtoihin XYZ, tai muussa tapauksessa hän katkaisee yhteydenpidon välittömästi. Vastasin yhdellä viestillä, että minulle sopii erinomaisesti yhteydenpidon katkaisu. Tämän jälkeen tuli vielä lisää viestiryöppyä, johon en reagoinut mitenkään, ja lopulta mies toteutti karmivan uhkauksensa ja poisti minut. :D 

Myöhemmin hän oli etsinyt profiilini Facebookissa ja alkoi laittaa viestejä sitä kautta. En avannut enkä lukenut yhtäkään niistä, enkä tietenkään hyväksynyt kaveripyyntöä. Aikanaan ne viestit sitten loppuivat.

Tsiisus, mikä tyyppi!! Oikein taivaan lahja kaikille maailman naisille! 🤪

Vierailija
92/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkeinpä toivon, että tälle vastaajalle tulisi tic. Oppisi vähän paremmin ymmärtämään toisia ja empaattisemmaksi. Vaikutat ihan k-päältä.

Vaikka sen ticin ymmärtäisi, voi se silti olla helvetin rasittava. Ei ymmärtäminen siitä viehättävämpää tee.

Vierailija
93/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt 2 kertaa Tinder treffeillä.

1. Tapaain baarissa ja koska olin ollut pitkään selibaatissa, niin minä herranjumala sentään menin ja panin tämän kanssa. Aamulla lähti panon jälkeen kotiinsa ja kun heräsin, niin oli lähestynyt Tinderin kautta. Halusi tavata uudestaan, mutta tapaamista ei vaan saatu sovittua

2. Oli tosi mukava. Oli ihmeissään, kun maksoin teeni itse. Pyysi minua yökylään seuraavana viikonloppuna. En mennyt.

3. Oli 193,5 cm pitkä ja minä olen 153,5. Ei jatkoon.

Poistuin Tinderistä ja kun oalasin takaisin, niin tuli uusi mätsi tuon 1 kanssa. Kävimme kahvilla ja hän ehdotti, että mennään seuraavalla viikolla uudestaan. Viestiteltiin, mutta ei tavattu. Lopulta puhui vain itsestään. En enää kysellyt mitään. Poisti mätsin 🙃

Nyt en ole tinderissä:

Vierailija
94/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, siis 3 kertaa. Tuo yksi tuli mieleeni kirjoittaessa 😅

Vierailija
95/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vain yksi oikeasti huono kokemus. Tiesin jo etukäteen, että mies on lukenut liikaa pelimiesoppaita ja on mahdollisesti muutenkin minulle sopimaton tapaus. Minua kuitenkin loukkasi siinä määrin se, että mies kuvitteli pystyvänsä manipuloimaan minut treffeille, että päätin käydä livenä toteamassa tilanteen. Tässä satoa:

- kertoi (täysin puun takaa) elämänsä rakkauden asuvan toisessa maassa ja että he ovat täydelliset sielunkumppanit toisilleen - silti oli muka etsimässä vakavaa suhdetta ja valmis sitoutumaan,

- kosketteli ja lääppi aluksi hienovaraisesti mutta loppua kohden päällekäyvästi: yritti lopulta tunkea sormia pikkuhousuihini ravintolan pöydässä istuessa,

- puhui korostetun ylistävään sävyyn naisista ja feminismistä, mutta kuitenkin tapa jolla kohteli minua oli kaikkea muuta kuin aidosti arvostava tai lämmin,

- kun ilmoitin, että (etukäteen sopimani) parin tunnin treffiaika on täynnä ja lähden kotiin, "saattoi" minut bussipysäkille ja yritti viimeiseen asti dominoida minua erilaisilla tavoilla (esim. "Sinä et osaa oikein käyttäytyä treffeillä, tarvitset vielä harjoitusta", yms.)

Treffien jälkeen Tinderin viestiboksi täyttyi viesteistä, joissa kerrottiin kuinka minulla on paljon parantamisen varaa ja hän voi ehkä antaa uuden mahdollisuuden, jos suostun ehtoihin XYZ, tai muussa tapauksessa hän katkaisee yhteydenpidon välittömästi. Vastasin yhdellä viestillä, että minulle sopii erinomaisesti yhteydenpidon katkaisu. Tämän jälkeen tuli vielä lisää viestiryöppyä, johon en reagoinut mitenkään, ja lopulta mies toteutti karmivan uhkauksensa ja poisti minut. :D 

Myöhemmin hän oli etsinyt profiilini Facebookissa ja alkoi laittaa viestejä sitä kautta. En avannut enkä lukenut yhtäkään niistä, enkä tietenkään hyväksynyt kaveripyyntöä. Aikanaan ne viestit sitten loppuivat.

Tsiisus, mikä tyyppi!! Oikein taivaan lahja kaikille maailman naisille! 🤪

Silti. Olemalla provosoiva playeri, mies sai naisen treffeille.

Nainen kiinnostui ajatuksesta että mies oli pelimies, ja pettyi siihen kun mies osoittautuikin taitamattomaksi pelimieheksi.

Vierailija
96/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hauskasti kirjoitellut mies tuntui liioitelleen ja liioittelevan asioita itsessään, tyyliin käyn teatterissa, mutta vain varmasti hyvissä esityksissä. Tulee mielikuva, että seuraa ko. asioita. No ei seurannut, joku sukulainen tms. suositteli, itse ei ollut perehtynyt. Toi esiin asioita ikään kuin omina tai lähipiirinsä keksintöinä. No niinpä, ihan tuttuja juttuja mullekin. En oikein tykännyt tyylistä "minäpä kerron tämän(kin) asian sinulle, kun et kuitenkaan tiedä". Hän oli minua useamman vuoden vanhempi, mikä ei sinänsä ollut este, mutta aiempi mielikuvani nuorekkaasta olemuksesta rapisi nopeasti, kun tavattiin. En ole varma, olisiko hänkään halunnut tavata uudelleen. Ei siinä mitään kipinöitä lennellyt hänenkään suunnastaan.

Ylipäätään selvä ei uudelleen -fiilis on tullut siitä, että mies ei ole todellisuudessa vastannut netissä olevaa kuvaansa eikä kuvaustaan. Mieluummin sellainen valokuva, josta ei näe paljon mitään, kuin sellainen, jossa näyttää ihan eriltä kuin luonnossa (vaikka nyt se selvä ylipaino). Ja realistinen kuvaus, millainen ihminen on.

Yksi tapaus alkoi tulla liikaa iholle eikä sitten muutenkaan kiinnostanut tutustumisen myötä, ja kun lopulta totesin, ettei meistä tule paria ja ei kannata tavata enää, hän alkoi kyynelehtiä. Olin todella hämmentynyt.

Olen pari kertaa perunut ekat treffit mukavalta vaikuttaneen miehen juttujen muututtua ennen treffejä oudoiksi (epäilyttävällä tavalla). Ja hyvä niin, koska sitä seuranneet pimeät viestit vain vahvistivat, että oikein tein.

Vierailija
97/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin sattui samanlainen kailottaja, jollaisesta joku täällä kertoikin. Kysymyspatteristo alkoi siitä, monenko kanssa olen käynyt treffeillä ja käynkö usein treffeillä, ja muille ihmisille tuli kyllä selväksi, että ollaan treffeillä. Mies oli myös todella hermostunut ja koetin parhaani mukaan keventää tunnelmaa, mutta hän jatkoi jäykästi kuin suoraan jonkun huonon nettisaitin deittiopasta noudattaen aina "seuraavaan kysymykseen" niin, ettei varsinaista keskustelua oikein päässyt syntymään. Tuntui kuin olisin ollut piilokamerassa.

Hän ei varmasti jännityksen vuoksi ollut parhaimmillaan, mutta en lähtenyt toisille treffeille. En vain pystynyt.

Vierailija
98/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli reippaasti ylipainoinen vaikka väitti olevansa urheilullinen. Terveet elämäntavat jne..

Takertui kuin hukkuvaan halatessa. Silmälasit, vaikkei yhdessäkään kuvassa niitä ollut. Auto rikki, vaikka kehui korjaavansa kaiken. Ja kehui tienaavansa hyvin.

Haisi sääskimyrkylle. Halusi mäkkäriin syömään, en mennyt. Croksit jalassa ensitreffeillä. Käveli perässäni koko kävelyretken ja kehui persettäni. Taivasteli kovaan ääneen syömääni ruoka- annosta... että miten iso se on. Itse ei kuulema jaksa omaansa kun syö niin vähän.. minä painan 55 kiloa, hän about puolet enemmän... että joo vähän syö.

Ei halunnut viedä minua asemalle; ruinasi jäämään yöksi. Kun silti lähdin, kävi suutelemaan väkisin.

Lähetti viestiä perään että ikävä... kun kerroin että ei mennyt ihan putkeen ja kun kysyin miksi valehteli suunnilleen kaikesta.. niin lähetti kuvan keskivartalostaan ja totesi että omaa pienemmän rasvaprosentin kuin minä. Hmm...ai nii lopuksi haukkui idiootiksi. Eka ja vika kerta kun kenenkään takia matkustan kilometriäkään! Ja mainittakoon vielä että itse olin täysin rehellinen kun viestiteltiin ennen tapaamista. Ja siksi ketutti vieläkin enemmän tämä tapaus.

Vierailija
99/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vei treffeille ABC:lle.

Hei, joskus oli iso lehtiartikkeli ihan h ä i s t ä ABC:llä!

Vierailija
100/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli reippaasti ylipainoinen vaikka väitti olevansa urheilullinen. Terveet elämäntavat jne..

Takertui kuin hukkuvaan halatessa. Silmälasit, vaikkei yhdessäkään kuvassa niitä ollut. Auto rikki, vaikka kehui korjaavansa kaiken. Ja kehui tienaavansa hyvin.

Haisi sääskimyrkylle. Halusi mäkkäriin syömään, en mennyt. Croksit jalassa ensitreffeillä. Käveli perässäni koko kävelyretken ja kehui persettäni. Taivasteli kovaan ääneen syömääni ruoka- annosta... että miten iso se on. Itse ei kuulema jaksa omaansa kun syö niin vähän.. minä painan 55 kiloa, hän about puolet enemmän... että joo vähän syö.

Ei halunnut viedä minua asemalle; ruinasi jäämään yöksi. Kun silti lähdin, kävi suutelemaan väkisin.

Lähetti viestiä perään että ikävä... kun kerroin että ei mennyt ihan putkeen ja kun kysyin miksi valehteli suunnilleen kaikesta.. niin lähetti kuvan keskivartalostaan ja totesi että omaa pienemmän rasvaprosentin kuin minä. Hmm...ai nii lopuksi haukkui idiootiksi. Eka ja vika kerta kun kenenkään takia matkustan kilometriäkään! Ja mainittakoon vielä että itse olin täysin rehellinen kun viestiteltiin ennen tapaamista. Ja siksi ketutti vieläkin enemmän tämä tapaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme