Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia et mennyt toisille treffeille tapaamasi henkilön kanssa?

Vierailija
01.09.2018 |

Mikä oli turn-off?

Kommentit (130)

Vierailija
41/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää aina tehdä ketjuja turnoffeista.

Miksi ei koskaan niin päin että mikä toisessa oli hyvää.

Hirveän negatiivista. Näihin ketjuihin tulee aina nopeasti kymmeniä sivuja kun ihmiset alkaa moittia toisiaan.

Minusta nämä ovat oikein hyviä ketjuja. Moni pohtii, miksi en löydä kumppania, miksi en kelpaa. Näistä ketjuista voi ottaa oppia.

Vierailija
42/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa treffeistä on mennyt silleen, että tyyppi on ihan mukava, mutta tuntuu lähinnä kaverilta, eikä heistä ole sitten sen jälkeen kuulunutkaan, joten eivät ole jääneet mua kaipaamaan :D.

Yhdellä oli todella kova ja kuuluva ääni ja huomasin, että muitakin häiritsi hänen kailotuksensa. Sitten alkoi alkoi vielä kysellä existäni ja tulevaisuudensuunnitelmistani (lapsista yms.) niin että koko kahvila varmasti kuuli. Olin todella vaivautunut ja halusin vaan äkkiä tilanteesta pois.

Yksi oli ihan älyttömässä kännissä jo paikalle tullessaan, mikä on ehdoton no-no.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen näytti täysin erilaiselta kuin lähettämässään valokuvassa. En ollut uskoa silmiäni, vedin kohteliaasti treffit kutenkin loppuun ja sanoin heipat. Kyseli perään mutta keksin valkoisen valheen, ja ymmärsi lopettaa viestittelyn. Ei mua tavallinen ylipaino haittaa, mutta jos massu on isompi kuin minulla niin...

Vierailija
44/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveän negatiivista. Näihin ketjuihin tulee aina nopeasti kymmeniä sivuja kun ihmiset alkaa moittia toisiaan.

Minusta nämä ovat oikein hyviä ketjuja. Moni pohtii, miksi en löydä kumppania, miksi en kelpaa. Näistä ketjuista voi ottaa oppia.

Nojaa, se on vain harmi että se mies joka saa pakit ei koskaan kuule näitä selityksiä.

Mies ei voi koskaan parantaa mitään kun ei kuule missä meni vikaan.

Naiset on tunnettuja siitä että eivät puhu suoraan.

Vierailija
45/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nojaa, se on vain harmi että se mies joka saa pakit ei koskaan kuule näitä selityksiä.

Tottahan se on, että olisi parempi antaa palaute suoraan, varsinkin jos toinen sitä kysyy. Kuitenkin moni vauva-palstallakin itkee yksinäisyyttään, niin ehkä he voivat jotain näistä ketjuista saada.

Vierailija
46/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs etäinen kaveri, tai tutuksiko pitäisi sanoa, oli piiitkään vongannut minua treffeille. (Vinkkinä kaikille: jos treffit eivät ensimmäisellä tai toisella kysymällä järjesty, anna olla. Toisen kiinnostuksen herättäminen ei ole työvoitto. Tai jos itseäsi on pitkään piiritetty, älä anna periksi. Olisitte jo yhdessä, jos sinua oikeasti kiinnostaisi.) Treffien koittaessa mies ei sitten ollenkaan ollut panostanut niihin. Okei, olimme opiskelijoita ja rahat varmasti tiukalla, mutta voisi siihen ulkoasuun sentään vähän panostaa... Siistejä vaatteita löytää kirppareiltakin ja niille on käyttöä muussakin elämässä, kuten vaikka työnhaussa. Hän ei ollut myöskään miettinyt mitään tekemistä treffeille vaan mietimme siinä räntäsateessa, mihin kahvilaan menisimme. Tietenkään hän ei myöskään tarjoutunut maksamaan teetäni. En noin yleensä odota miehen maksavan, mutta tässä tilanteessa sekin tapa panostaa iltaamme olisi ollut parempi kuin ei mitään. 

Eli kootakseni: treffeillä on tarkoitus tehdä positiivinen vaikutus treffikumppaniin, ihmiset! Jos kutsutte jonkun treffeille: miettikää jotain kivaa tekemistä, sopikaa treffit vaikka kiinnostavan museon ilmaispäivään tai vähintään miettikää joku kiva kahvilaehdotus valmiiksi, laittautukaa edes vähän ja miettikää varuilta pari keskustelunaihetta. Tarjoaminen on näiden rinnalla pikkujuttu. Kaikki ihmiset tykkäävät siitä, että heitä on ajateltu.

Vierailija
47/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhui vain itsestään, ei ollut koskaan ollut oikeissa töissä (ikää yli 35v), ei koulutusta peruskoulun jälkeen, jäi kannoille roikkumaan koko loppuajaksi kun olin menossa tapaamisen jälkeen ostoksille ( ja vielä kommentoi tyyliin: voithan sä ostaa asian x tästäkin kaupasta, pitääkö se hakea juuri siitä toisesta), kävi suutelemaan väkisin ja soitteli joka päivä treffien jälkeen ja oli muka niin rakastunut. Varsinkin tuo viimeinen nosti karvat pystyyn jo senkin takia että ei tiennyt minusta yhtään mitään koska lässytti koko ajan vain omista jutuistaan.

Itse olin melkein 10v nuorempi enkä oikein kehdannut/osannut vielä pitää niin puoliani että olisin viitsinyt hätistää tämän tyypin pois kannoilta ja shoppailla rauhassa. Viikon soittelun ja viestittelyn jälkeen tää tyyppi hermostui kun mulla oli edelleen profiili sivustolla, jonka kautta tavattiin ja siinä sitten sain sanottua että ei kiitos.

Vierailija
48/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaus 1; Arvosteli kaikkea minussa uravalinnasta lähtien. En loppuvaiheessa viitsinyt enää sanoa mitään kun ihan sama mistä yritin keskustella niin hirveä päteminen ja haukkuminen päälle. Ruinasi pitkään toisia treffejä koska "vastakohdat vetoaa", no ei ihan tässä tapauksessa.

Tapaus 2; Ei ollut mitään puhuttavaa. Lopulta mies päätyi kertoilemaan sairauksistaan yms. Oli hyvin pettynyt kun sanoin etten halua nähdä toiste.

Tapaus 3; Deittiprofiili antoi ihan erilaisen kuvan ihmisestä joka lopulta saapui paikalle, oli mm. merkannut olevansa pidempi mitä todellisuudessa kun oli nippa nappa saman mittainen kuin minä eli jotain 160. Pituus ei ole minulle kriteeri, mutta noin pienessä asiassa huijaaminen on iso turn off. Alkoi heti koskettelemaan liian tuttavallisesti, epätoivo haisi kauas kun yritti väkisin vaikka millä saada kiinnostumaan. Sanoin ettei toisia treffejä tule ja muuttui täysin, esittäminen loppui ja keskusteli kanssani ihan normaalisti loppuajan, koska kuinka ollakaan asui samoilla suunnilla ja meidän piti käyttää samaa bussia päästäksemme koteihimme :'D Kysyi pysäkkinsä lähestyessä että jos hän nyt kuitenkin antaa yhteystietonsa lapulla jos vaikka muutan mieleni ja suostuin, koska oli ollut sen bussimatkan ajan ihan miellyttävää seuraa. Bussissa jäädessään kouraisi haarovälistäni, ja revin ne yhteystiedot samoin tein.

Vierailija
49/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vei treffeille ABC:lle.

Vierailija
50/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ainakin 15 vuotta vanhempi kuin oli profiiliin merkinnyt. Kysyi vielä, että haittaako se.

Vierailija
51/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis, vaalea nainen, mutta jutut olivat tavattoman tylsiä. Tyyliin ”söin maukkaita herneitä tänään”. Ok, tuo olisi vielä mennyt, mutta loputkin tarinoinnista oli tuollaista Itsestään ei osannut kertoa mitään. Puhetapa oli vähän sössöttävä. Tästä on parisen kymmentä vuotta aikaa ja tietääkseni nainen on ollut kaiken tämän aikaa sinkku. Herttainen ja kaunis olemus, mutta hurjan tylsä.

Vierailija
52/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli ainakin 15 vuotta vanhempi kuin oli profiiliin merkinnyt. Kysyi vielä, että haittaako se.

Minun ikäni on vain numero, muilla se on tärkeä tieto.

Vierailija
53/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot hampaat ja ketjussa tupakointi. En voinut kuvitella suutelevani ilman yrjöä.

Mies oli n. 30kiloa lihavampi kuin profiilikuvansa, puuskutti kun kiipesi muutaman portaan. Ajatus seksistä kuvotti.

Ei vaan ollut mitään puhuttavaa, oli kaikesta samaa mieltä kanssani.

Treffeillä selvisi, että mies oli naimisissa.

Vierailija
54/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder-mies sekoitti minut treffeillä johonkin toiseen, nuorempaan naiseen, kysyi että: olinkos minä 94-syntynyt (olen siis -88), vaikka ikäni näkyy Tinderissä nimeni vieressä. Kun sanoin ikäni, niin hän alkoi inttämään, että olinko laittanut ikäni väärin Tinderiin. :DD Hän ei muutenkaan muistanut asioita, joista olimme keskustelleet viestitellen. Hän silti treffien jälkeen laittoi heti viestiä, että haluaa nähdä minut pian uudestaan ja kehui minua maasta taivaaseen, ihan selkeästi oli vain pelkän seksin perässä.

Vierailija
55/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli jakkupuku päällä ja kertoi olevansa juristi. Oli todella tyhmä, siis tyhmä kuin saapas, ei tiennyt mistään mitään.

Vierailija
56/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonot hampaat ja ketjussa tupakointi. En voinut kuvitella suutelevani ilman yrjöä.

Mies oli n. 30kiloa lihavampi kuin profiilikuvansa, puuskutti kun kiipesi muutaman portaan. Ajatus seksistä kuvotti.

Ei vaan ollut mitään puhuttavaa, oli kaikesta samaa mieltä kanssani.

Treffeillä selvisi, että mies oli naimisissa.

Pitääkö väkisin olla eri mieltä jostakin jos nyt vain sattuu jo alunperin olemaan samaa mieltä asiasta?

Vierailija
57/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muíja kertoi hankkineensa joululukemiseksi Harry Potterin. Yli kolmekymppinen akka!

Vierailija
58/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä yleistetä siellä. Minä ainakin kerroin suoraan tälle asiattomalle treffikumppanilleni, mitkä jutut hänen käytöksessään koin ongelmallisiksi. Sanoin treffien aikana mm:

"Minusta vaikuttaa siltä, että et ole itsestäsi ihan rehellinen."

"Saan sinusta sellaisen kuvan, että yrität manipuloida minua."

"En tykkää siitä että työnnät käsiäsi vaatteideni alle (samalla ottaen hänen kätensä pois ja asettaen sen hänen omalle reidelleen). Varmaan alkaisit pannakin minua tässä ravintolapöydässä, jos en itse vetäisi rajaa."

Muilta osin keskustelin asiallisesti, en siis provosoinut miestä. Huomautin vain niistä asioista, joista en tykännyt. En teroittanut niitä useaan kertaan vaan sanoin jokaisen asian rauhallisella äänellä yhden kerran. Mies ei kiinnittänyt mitään huomiota puheisiini eikä reagoinut niihin mitenkään. En vielä tänäkään päivänä tiedä, oliko kyse siitä että hän kyllä kuuli mitä sanoin mutta ei välittänyt, vai kuuli mutta ei ymmärtänyt, vai onko mahdollista että hänellä oli äärimmäisen paha valikoiva kuulo (tila, jossa henkilön fyysisessä kuulossa ei ole vikaa, mutta hänen aivonsa eivät silti jostain syystä rekisteröi kaikkea, mitä korvat kuulevat).

Näin pahaa tapausta ei ole toista tullut vastaan, mutta on se toisaalta aika yleistä että mies ei välillä kuule - tai ei vaikuta kuulevan - mitä nainen sanoo. Jos siis arvoisat palstamiehet jotain haluatte tästä varoittavasta esimerkistä oppia, niin: 1. pyri kuuntelemaan ja ymmärtämään, mitä nainen puhuu (tarvittaessa kysy tarkentavia kysymyksiä), ja 2. jos tuntuu siltä ettei nainen ole puhunut mitään, mieti olisiko kysymys siitä että et vain ole kuunnellut.

Uskon ilman muuta, että osa naisista vuorostaan syyllistyy puhumattomuuteen ja kiertelyyn. Sekin on ongelma yhtä lailla.

t. 37

Vierailija
59/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muíja kertoi hankkineensa joululukemiseksi Harry Potterin. Yli kolmekymppinen akká!

Vierailija
60/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somesta poimituissa miehissä nämä seikat ovat jättäneet tapaamiseen yhteen kertaan.

1. Ovat VAIN JA AINOASTAAN vailla seksiä.

2. Maksattivat minulla kahvikupin. Näin nihilistin miehen kanssa en ala millekään. Että n. yhden euron arvostakin "pääsen maksamaan puolet" vaikka herra oli se joka ulos ja kahveille pyysi.

3. Ja valitettavasti tämäkin, että mikään kuvailemansa ja kirjoittamansa ei sitten lopulta pitänyt paikkaansa. "Harrastan painia" siis harrastaa painin katsomista tv:stä, koska joku sukulainen painii. "Olen akateeminen, vaadin naiseltani samaa", ihme nillittäjä joltain takametsien yliopistolta, joka ei ole vapailla markkinoilla tutkintoa vastaavaa työtä saanut, niin jäi sitten laitokselle notkumaan. Ja pitää tätä suurenmoisena virstanpylväänä elämässään. 

4. tuli kännissä treffeille (tai aineissa) lähes täydellinen pummi.

5. pahin oli mies jolla oli tatuionteja ilmeisesti kaikkialla mutta siis kaula ja otsa täynnä - otin välittömän exitin. Oli lähettänyt kuvia "ennen".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän