Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia et mennyt toisille treffeille tapaamasi henkilön kanssa?

Vierailija
01.09.2018 |

Mikä oli turn-off?

Kommentit (130)

Vierailija
21/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyi vittu", totesi mies kun kerroin olevani töissä hautaustoimistossa. Ymmärrän kyllä, ettei ruumiit ja kuolema ole nyt ihan jokaisen juttu, mutta mielestäni silti todella tökeröä ja epäkohteliasta yökötellä toisen työtä päin naamaa.

Vierailija
22/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuttiin matkustelusta ja mies kysyi että minne haluaisin matkustaa. Vastasin että Jerusalem kiinnostaa kaupunkikohteena. Mies siihen että juu se varmaan ois kiva paikka käydä kun siellä on niitä pyramidejäkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitokainen joi aika reippaasti ja ilta ei ollut edennyt vielä edes kovin pitkälle, kun hän alkoi oksentaa pöydässä. Jostain syystä kiinnostukseni lopahti ja treffit loppuivat siihen. Toisia ei koskaan tullut.

Vierailija
24/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole todellakaan välttämättä mitään sen kummempaa turn offia, mutta jos huomaa heti ettei tämä henkilö ole se minulle sopiva kumppani niin miksi menisi toisille treffeille.

Vierailija
25/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli muuten ihan mukava mies, mutta puhui koko ajan eksästään. Taisi olla aika kiinni hänessä vielä.

Vierailija
26/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

What? kirjoitti:

Puhuttiin matkustelusta ja mies kysyi että minne haluaisin matkustaa. Vastasin että Jerusalem kiinnostaa kaupunkikohteena. Mies siihen että juu se varmaan ois kiva paikka käydä kun siellä on niitä pyramidejäkin...

Tämä. Miehen yleissivistyksessä on kyllä jokin sietoraja, vaikkei se ole välttämättä ihan koulutuskyssärikään.

Vierailija
27/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

What? kirjoitti:

Parempi se on kai tämäkin, minulle totesi kerran eräs henkilö naurahtaen, että ei Jerusalem ole oikea paikka!

Vierailija
28/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono itsetunto, jotenkin alistuva olemus. Tavattiin baarissa ja sovittiin trefat parin pvän päähän. No, oli sitten ihan erilainen kuin pikku hutikassa (yllätys).

Toinen tapaus oli kaverin kaveri. Viestiteltiin ja soiteltiin aika kauan ennenkuin treffattiin.  Vaikutti kivalta tyypiltä. Sovittiin baaritreffit. Loppuillasta oli ihan naamat ja kävi tisseihin kiinni..sikamaisen käytöksen takia jäi toiset treffit väliin.

Nykyään jätän baaritreffit ja baarissa tapaamani miehet rauhaan.

Siis juuri tuonhan takia baaritreffit onkin niin hyviä. Näkee heti minkälainen ihminen on oikeasti. Sitten ei tarvitse enempää aikaa tuhlata viestittelyihin, iltakävelyihin tai elokuvailtoihin.

Vierailija
29/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffit menivät hermostuneisuudesta huolimatta ihan hyvin, puhumista ja yhteisiä asioita riitti. Hyvästeltäessä sanoin olevani kiinnostunut näkemään uudelleen jos mies vaan tahtoo. Mies kiersi aiheen. Myöhemmin tuli viestiä ettei olla toisillemme sopivia. Useamman päivän päästä tuli viesti että mies oli tullutkin toisiin aatoksiin. 

No oma kiinnostus kyllä lopahti täysin. En tahdo olla miehelle mikään viimeinen oljenkorsi jos parempaa ei löydytkään. Arvostan itseäni nykyään hieman tuota enemmän. 

Vierailija
30/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neitokainen joi aika reippaasti ja ilta ei ollut edennyt vielä edes kovin pitkälle, kun hän alkoi oksentaa pöydässä. Jostain syystä kiinnostukseni lopahti ja treffit loppuivat siihen. Toisia ei koskaan tullut.

Tämä 😂.

Vierailija
31/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää aina tehdä ketjuja turnoffeista.

Miksi ei koskaan niin päin että mikä toisessa oli hyvää.

Hirveän negatiivista. Näihin ketjuihin tulee aina nopeasti kymmeniä sivuja kun ihmiset alkaa moittia toisiaan.

Vierailija
32/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hikoili kun sika,hikininorot vaan valui ohentuneen kuontalon päältä,lihavampi mitä kuvassa,paidan napit vaan soi kun oli niin napakka mahan kohdalta.

Vierailija
33/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies hikoili kun sika,hikininorot vaan valui ohentuneen kuontalon päältä,lihavampi mitä kuvassa,paidan napit vaan soi kun oli niin napakka mahan kohdalta.

:D

Vierailija
34/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

What? kirjoitti:

Parempi se on kai tämäkin, minulle totesi kerran eräs henkilö naurahtaen, että ei Jerusalem ole oikea paikka!

Hih. Tapahtunut varmaan nyt someaikana? Nykyisin toistellaan: "Raamattu on satukirja." Tämä on yleistä, trendikästä ja suvaittua tietämättömyyttä.

Vierailija
35/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaus 1: Liian takertuvainen ja varmaan aika yksinäisen oloinen mies, spämmäsi hulluna viestejä wapissa ja snäpissä ennen ekoja treffejä ja varsinkin niiden jälkeen. Ennen treffejä kun me ei tosiaan oltu tunnettu kuin 1 vaivainen viikko ja hän muka oli jo päätä pahkaa ihastunut minuun. Hän oli niin epätoivoinen, että jopa autoillessaankin alkoi snäppäilemään ja viestittelemään minulle. Kerran lähetti snäpissä kuvan samalla, kun vauhtia näytti mittarin mukaan olevan 80km/h, itselle on aika iso turn-off, jos on valmis vaarantamaan oman ja muiden autoilijoiden hengen jonkin snäppiviestin takia. Jälkeenpäin ajatellen tuntui myös ryyppäävän kaikki vapaapäivät töistä. Ei jäänyt kovin tasapainoinen kuva miehestä. 

Tapaus 2: Halusi puhua treffeillä vain autoistaan ja autoista ylipäätään, itse olin vasta saanut kortin enkä ymmärtänyt autoista mitään, joten jouduin kuuntelemaan hänen monologiaan. Lisäksi miehellä oli ruma, epäsiisti parta ja vaatetuskin homssuinen, mies näytti ihan toisenlaiselta kuvissa.

Tapaus 3: Treffien jälkeen alkoi suorastaan häiriköimään viesteillä, tämäkin keksi tikusta asiaa niin kuin Tapaus 1, itse kun en joka asiasta jaksa päivässäni raportoida, tämäkin herra taisi kärsiä yksinäisyydestä. Ajoi lisäksi kortin hyllylle vain siksi, koska oli hermostunut liikenteessä siitä, kun bemari kaahasi hänen ohi, niin oli pakko ampaista tämän ohitse roimalla ylinopeudella. Ylpeili tällä mahtavalla saavutuksellaan oikein Facebookissa. Ei jäänyt tästäkään herrasta kovin tasapainoista kuvaa. 

Tapaus 4. Snäppäili ja latasi Instaan muista naisista yhteiskuvia, eli selkeä pleijeri. 

Vierailija
36/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää aina tehdä ketjuja turnoffeista.

Miksi ei koskaan niin päin että mikä toisessa oli hyvää.

Hirveän negatiivista. Näihin ketjuihin tulee aina nopeasti kymmeniä sivuja kun ihmiset alkaa moittia toisiaan.

Laita Turn on -ketju?

Minun ketjut häipyy heti, jos teen aloituksen.

Vierailija
37/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain yksi oikeasti huono kokemus. Tiesin jo etukäteen, että mies on lukenut liikaa pelimiesoppaita ja on mahdollisesti muutenkin minulle sopimaton tapaus. Minua kuitenkin loukkasi siinä määrin se, että mies kuvitteli pystyvänsä manipuloimaan minut treffeille, että päätin käydä livenä toteamassa tilanteen. Tässä satoa:

- kertoi (täysin puun takaa) elämänsä rakkauden asuvan toisessa maassa ja että he ovat täydelliset sielunkumppanit toisilleen - silti oli muka etsimässä vakavaa suhdetta ja valmis sitoutumaan,

- kosketteli ja lääppi aluksi hienovaraisesti mutta loppua kohden päällekäyvästi: yritti lopulta tunkea sormia pikkuhousuihini ravintolan pöydässä istuessa,

- puhui korostetun ylistävään sävyyn naisista ja feminismistä, mutta kuitenkin tapa jolla kohteli minua oli kaikkea muuta kuin aidosti arvostava tai lämmin,

- kun ilmoitin, että (etukäteen sopimani) parin tunnin treffiaika on täynnä ja lähden kotiin, "saattoi" minut bussipysäkille ja yritti viimeiseen asti dominoida minua erilaisilla tavoilla (esim. "Sinä et osaa oikein käyttäytyä treffeillä, tarvitset vielä harjoitusta", yms.)

Treffien jälkeen Tinderin viestiboksi täyttyi viesteistä, joissa kerrottiin kuinka minulla on paljon parantamisen varaa ja hän voi ehkä antaa uuden mahdollisuuden, jos suostun ehtoihin XYZ, tai muussa tapauksessa hän katkaisee yhteydenpidon välittömästi. Vastasin yhdellä viestillä, että minulle sopii erinomaisesti yhteydenpidon katkaisu. Tämän jälkeen tuli vielä lisää viestiryöppyä, johon en reagoinut mitenkään, ja lopulta mies toteutti karmivan uhkauksensa ja poisti minut. :D 

Myöhemmin hän oli etsinyt profiilini Facebookissa ja alkoi laittaa viestejä sitä kautta. En avannut enkä lukenut yhtäkään niistä, enkä tietenkään hyväksynyt kaveripyyntöä. Aikanaan ne viestit sitten loppuivat.

Vierailija
38/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Liian pitkä mies, yli 2m, itse 165cm + huono tyyli ja ryhti, eikä oikein mitään puhuttavaa.

- Rumat vaatteet ja treffien jälkeen ällöttäviä viestejä, kuinka tekisi mieli sitä ja tätä + vihjaavia kuvia.

- Liian menevä mies, joka kertoi heti, että haluaa olla villi vapaa, ei pysty sitoutumaan, mutta tykkää musta ja haluaisi nähdä uudelleen. Niinpä niin.

Nuo nyt ainakin.

Miten sun huono ryhtisi ja tyylisi vaikutti tilanteeseen? Koitko, ettet ole tarpeeksi hyvä?

Vierailija
39/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

What? kirjoitti:

Hih. Tapahtunut varmaan nyt someaikana? Nykyisin toistellaan: "Raamattu on satukirja." Tämä on yleistä, trendikästä ja suvaittua tietämättömyyttä.

Tämä tapahtui 90-luvulla, kyllä niitä tyhmiä ihmisiä on aina ollut, ennen vain ei päässyt oksentamaan kaikkia aivopierujaan koko maailman pällisteltäväksi.

Vierailija
40/130 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

What? kirjoitti:

Entäs kun eräs kerran kysyi mikä on Vatikaani :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan