Martinan uusi mies järjesti tappelun pikaruokapaikassa
Kertoo Seiska. Martinalla on kyllä hyvä miesmaku.
Kommentit (216)
Vierailija kirjoitti:
Martina käy aika paljon viihteellä siihen nähden millaista elämää instan mukaan viettää. Treeniä ja terveellistä ruokaa. Hmm....
Enkä usko hetkeäkään että selvinpäin tuolla yöelämässä liikkuu. Katsokaahan joskus sen instastoreja kun on liikenteessä. Puhe sössöttää ja silmät seisoo päässä. Vähän ihmettelin miten kehtaa itsestään sellaista julkaista. Kun on vähän ristiriidassa sen instagram imagon kanssa.
Eikä se Stefukaan kuulosta ihan unelmamieheltä. Todella outo parisuhde noilla.
Martina juuri itse kertoi Instastoryissa ehkä parisen viikkoa sitten jonkun valmennus-kyselyn yhteydessä, ettei oikeastaan käytä juurikaan alkoholia. Mikä sitten pitää paikkaansa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko huomannu et Mara on koko ajan jossain kaikki viikonloput ja tosi vähän lastensa kanssa.
Voi olla parempi niin.
Eskon ja Martinan lasta kun katsoo, niin Esko todella viettää aikaa lapsensa kanssa. Näkee, että nauttii yhdessäolosta, kun taas katsoo tota martinan touhua, niin ei vois vähempää kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en myöskään tajua miten aikuiset ihmiset jaksaa koko ajan kytätä Facea, poistaa kavereista, lisätä, sit taas poistaa ja ym. Lapsellista.
Oletko 15 vuotias vai miksi sinulle merkitsee jotain onko joku lapsellista? Aikuiset tekevät juuri mitä tykkäävät vaikka sitten kyttäävät facea. Jos Martinalla ja Stefulla tai muilla on ylimääräistä aikaa leikkiä facessä, niin samako tuo. Ei se lenkkeily tai uutisten seuraaminenkaan nyt pitkänpäälle ja kokoajaan tehtynä mitään huippukivaa ole. Vuorokaudessa on 24h, joten siihen mahtuu vaikka mitä ajanvietettä pakollisten juttujen lisäksi ja huomenna on taas uusi päivä.
Vedä vähän happea. Mitä sä välität jos muut toteaa lapsellisten ihmisten olevan lapsellisia?
Tsiisus jotkut ei vaan ymmärrä hulluutta omassa hulluudessaan....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta surullistahan tämä oikeasti on, ehkä terapia voisi auttaa? Vaikka tuskin Martina sellaiseen menisi. Aikamoinen kasvuympäristö kyllä tytöillä ja tilanne pitäisi saada rauhoittumaan edes heidän takiaan.
Tuleeko muille mieleen Simpsoneiden "won't somebody please think of the children"😂😇🙏👍
Ja tästä täydellinen imbesilli 😮 💊 😂 ja mitähän vielä keksis...🤔 ehkä 😯 😲 😛 oiskohan tuossa jo tarpeeksi 😁
Voi apua sä löysit tän ketjun:/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta surullistahan tämä oikeasti on, ehkä terapia voisi auttaa? Vaikka tuskin Martina sellaiseen menisi. Aikamoinen kasvuympäristö kyllä tytöillä ja tilanne pitäisi saada rauhoittumaan edes heidän takiaan.
Tuleeko muille mieleen Simpsoneiden "won't somebody please think of the children"😂😇🙏👍
Ja tästä täydellinen imbesilli 😮 💊 😂 ja mitähän vielä keksis...🤔 ehkä 😯 😲 😛 oiskohan tuossa jo tarpeeksi 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Rasmuksella alkaa pian kausi ja jää sekoilijoiden kanssa hengailu minimiin.
Jaa-a, siellä saattaa kohta olla Mara Buffalossa pimpottamassa ovikelloa laukkukasan kanssa.
😂
Siinä tapauksessa on aika pian Buffalossa paluulennot Suomeen varattu, molemmille. Taalakaukaloissa ei kauaa tuollaista katella. Niin sai Kamalahtikin aika pian lähtöpassit kun ei pystynyt ryhdistäytymään.
Nojaa, en tiedä vaikuttaako tyttöystävän sekoilut noin paljoa, esim. tapaus Hoffman ja Karlsson. Vaikeuttaa tietysti, mutta jos on hyödyksi joukkueelle niin kyllä sieltä paikan jostain saa. Tosin Ristolaisen edellinen kausi ei tainnut kovin vahva olla?
Mitä tulee tuohon em. keissiin niin siellä ei kukaan ole julkisesti tapellut ja kännännyt eikä sitä ole todistettu että Hoffmanin puoliso olisi kirjoitusten takana. Kyse on siis vasta epäillyistä anonyymeistä somekirjoituksista eli aika eri juttu kuin nää Maran tempaukset. Niin ja Hoffmankin siirrettiin tän jutun takia eli kyllä siellä lähtö tulee jos meet bileissä äidillisiä otteita esittämään. Noilla palkoilla ei ole varaa mokailla, seurat ei voi ottaa isoja riskejä kun kyseessä on isot rahat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martina käy aika paljon viihteellä siihen nähden millaista elämää instan mukaan viettää. Treeniä ja terveellistä ruokaa. Hmm....
Enkä usko hetkeäkään että selvinpäin tuolla yöelämässä liikkuu. Katsokaahan joskus sen instastoreja kun on liikenteessä. Puhe sössöttää ja silmät seisoo päässä. Vähän ihmettelin miten kehtaa itsestään sellaista julkaista. Kun on vähän ristiriidassa sen instagram imagon kanssa.
Eikä se Stefukaan kuulosta ihan unelmamieheltä. Todella outo parisuhde noilla.Martina juuri itse kertoi Instastoryissa ehkä parisen viikkoa sitten jonkun valmennus-kyselyn yhteydessä, ettei oikeastaan käytä juurikaan alkoholia. Mikä sitten pitää paikkaansa...
Ja onko sillä oikeastaan meille mitään väliä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta moralisoinnin ja ”hämmästelyn” sekä suoranaisen haukkumisen määrästä saa vain sen kuvan, että kirjoittajat kuvittelisivat olevansa kovinkin hyviä ja kunnollisia ihmisiä itse.
Tulee mieleen sellaiset muita paheksuvat ”kiltit tytöt”, vaikka oikeastihan kukaan empaattinen ja rakkaudellinen ihminen EI puhu kenestäkään noin kuin te Martinasta.
No ihan kaikkea ei minusta ole syytä tai tarve hyväksyä vaikka olisi kuinka empaattinen ja rakkaudellinen ja väkivalta ja rikostuomiot kuuluvat siihen kategoriaan. Olen itse sitä kokenut ja tekijää on melkein vaan silitelty ja hyysätty, joten anteeksi jos ei empatiani enää moisille riitä...joku raja nyt sentään taas...
Eli miksi nämä ketjut eivät sitten keskity hänen rikostuomioidensa paheksumiseen?
Kummallista kun täytyy haukkua ulkonäköä, ikää yms. ja ilkkua parisuhdeongelmille, toivoa toiselle pahaa rakkauselämässä jne., vaikka olisi ”oikeitakin” asioita joita paheksua ja hämmästellä.Kumma kyllä, julkisuudessa olevia rikollisia ei yleensä myllytetä tähän tyyliin kuin Martinaa.
Villi veikkaus, joku muu hänessä ärsyttää ja käytätte tuota rattijuopomustuomiota ja väkivallan käyttöä vain oikeutuksena pahantahtoisuudellenne....
No minä en ole pettänyt miestäni tai käyttänyt ketään toista miestä koston välineenä... Eikä mulla ole tarvetta valehdella, jos haluan juoda siiderin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sä, eikä!! Ja kuule mä olen ollut tässä ketjussa jo kauan...niinpä...Tuo oli parodia mun "copy catille" (miten saatto mennä sulta ohi ja yli...?). Muutenkin moni näyttää käyttävän myös näitä hymiöitä ja muitakin _tehokeinoja_ kirjoittaessaan, YLLÄRI...? Se en siis ole aina "mä" (ketä ihmettä edes mahdat tarkoittaa...). Huvittavaa kun te aina "bongailette" täällä muka tiettyjä tyyppejä vaikka kyseessä on useampi kirjoittaja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Rasmuksella alkaa pian kausi ja jää sekoilijoiden kanssa hengailu minimiin.
Jaa-a, siellä saattaa kohta olla Mara Buffalossa pimpottamassa ovikelloa laukkukasan kanssa.
😂
Siinä tapauksessa on aika pian Buffalossa paluulennot Suomeen varattu, molemmille. Taalakaukaloissa ei kauaa tuollaista katella. Niin sai Kamalahtikin aika pian lähtöpassit kun ei pystynyt ryhdistäytymään.
Nojaa, en tiedä vaikuttaako tyttöystävän sekoilut noin paljoa, esim. tapaus Hoffman ja Karlsson. Vaikeuttaa tietysti, mutta jos on hyödyksi joukkueelle niin kyllä sieltä paikan jostain saa. Tosin Ristolaisen edellinen kausi ei tainnut kovin vahva olla?
Mitä tulee tuohon em. keissiin niin siellä ei kukaan ole julkisesti tapellut ja kännännyt eikä sitä ole todistettu että Hoffmanin puoliso olisi kirjoitusten takana. Kyse on siis vasta epäillyistä anonyymeistä somekirjoituksista eli aika eri juttu kuin nää Maran tempaukset. Niin ja Hoffmankin siirrettiin tän jutun takia eli kyllä siellä lähtö tulee jos meet bileissä äidillisiä otteita esittämään. Noilla palkoilla ei ole varaa mokailla, seurat ei voi ottaa isoja riskejä kun kyseessä on isot rahat.
Niin sitä tarkoitinkin, että lähtö tulee nykyisestä seurasta, mutta hyvät pelaajat saavat sopimuksen joltain toiselta seuralta. Karlsson-casessa juttu on myös viety oikeuteen, eli todennäköisesti vähintään vahva epäilys syyllisestä. Olet tosin oikeassa siinä, että Mara ei juurikaan kiusaa netissä vaan käy ihan oikeasti käsiksi. Ei ainakaan tule mieleen aikaisempaa tapausta, että pelaajan puoliso olisi fyysisesti riehunut? Pelaajat siellä on lähinnä tapellut tai ollut oikeudessa jostain pahemmasta. Silti on saatu pelata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näiden ketjujen parhainta antia on tuo Martinan puolustaja. Moralisoi kirjoittajia, mutta ei tajua että itse haukkuu siinä sivussa muut kommentoijat.😂
Tai sitten se on hänen tarkotuksensa? En minä täällä ainakaan kanssamammojen tunteita säästele jos jonkun jutut ei mielytä.
Mutta silloin on turha puhua empatiasta ja moraalista, jos haukkuu muita kommentoijia.
Uudella miehelläkin helvetisti voimaa, ei sitä voi kiistää! 💪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂
Niin sitä tarkoitinkin, että lähtö tulee nykyisestä seurasta, mutta hyvät pelaajat saavat sopimuksen joltain toiselta seuralta. Karlsson-casessa juttu on myös viety oikeuteen, eli todennäköisesti vähintään vahva epäilys syyllisestä. Olet tosin oikeassa siinä, että Mara ei juurikaan kiusaa netissä vaan käy ihan oikeasti käsiksi. Ei ainakaan tule mieleen aikaisempaa tapausta, että pelaajan puoliso olisi fyysisesti riehunut? Pelaajat siellä on lähinnä tapellut tai ollut oikeudessa jostain pahemmasta. Silti on saatu pelata.
Totta, mutta kovin montaa kierrosta ei pysty tekemään kun lopullinen lähtö tulee. Mahdollisuuksia ei anneta loputtomasti. Ja kyllä tuossa H vs. K tapauksessa on ilmeisen vahva näyttö, mutta otin sen esiin siksi, että se tosiaan on kuitenkin vasta epäily asiasta joka on tapahtunut netissä ja silti pelaaja jo siirrettiin. Eli voi miettiä mitä tapahtuu jos korkkarilla irl vedellään. Jenkeissä ei myöskään hyysätä öykkäreitä ja rikollisia niinkuin täällä Suomessa. Jotain hyvää sentään siinäkin maassa.
Tulisi varmaan ennätyspitkä ketju, jos Martina ja Jare Tiihonen päätyisivät yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Tulisi varmaan ennätyspitkä ketju, jos Martina ja Jare Tiihonen päätyisivät yhteen.
Mutta Jaren mielestähän baarimisut eivät ole vaimomateriaalia, joten Maran kaltainen wt-yh olisi hälle iso nounou.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sä, eikä!! Ja kuule mä olen ollut tässä ketjussa jo kauan...niinpä...Tuo oli parodia mun "copy catille" (miten saatto mennä sulta ohi ja yli...?). Muutenkin moni näyttää käyttävän myös näitä hymiöitä ja muitakin _tehokeinoja_ kirjoittaessaan, YLLÄRI...? Se en siis ole aina "mä" (ketä ihmettä edes mahdat tarkoittaa...). Huvittavaa kun te aina "bongailette" täällä muka tiettyjä tyyppejä vaikka kyseessä on useampi kirjoittaja...
Vuodet kuluu mutta sinulla se ei pääse meininki latistumaan;DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko huomannu et Mara on koko ajan jossain kaikki viikonloput ja tosi vähän lastensa kanssa.
Voi olla parempi niin.
Eskon ja Martinan lasta kun katsoo, niin Esko todella viettää aikaa lapsensa kanssa. Näkee, että nauttii yhdessäolosta, kun taas katsoo tota martinan touhua, niin ei vois vähempää kiinnostaa.
Eikö se Eskokin ollut käräjillä ja joutu korvauksia maksamaan kun oli uhkaillut tekevänsä Anne- Mari Bergistä lihapullia?! Ihan sopii näitten kanssa samaan sarjaan.
Aina tuo sama moran puolustaja tulee vikisemään jos sanonkin vähän jotain negatiivista siitä :D kauheat defenssit päällä. Onks mora sun koko ELÄMÄ? Aamu taas alkoi Moraa miettiessä, kun muuta elämää ei oo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en myöskään tajua miten aikuiset ihmiset jaksaa koko ajan kytätä Facea, poistaa kavereista, lisätä, sit taas poistaa ja ym. Lapsellista.
Oletko 15 vuotias vai miksi sinulle merkitsee jotain onko joku lapsellista? Aikuiset tekevät juuri mitä tykkäävät vaikka sitten kyttäävät facea. Jos Martinalla ja Stefulla tai muilla on ylimääräistä aikaa leikkiä facessä, niin samako tuo. Ei se lenkkeily tai uutisten seuraaminenkaan nyt pitkänpäälle ja kokoajaan tehtynä mitään huippukivaa ole. Vuorokaudessa on 24h, joten siihen mahtuu vaikka mitä ajanvietettä pakollisten juttujen lisäksi ja huomenna on taas uusi päivä.
Vedä vähän happea. Mitä sä välität jos muut toteaa lapsellisten ihmisten olevan lapsellisia?
Tsiisus jotkut ei vaan ymmärrä hulluutta omassa hulluudessaan....
No mitä sinä sitten parut sitä, että minä nyt vähän kritisoin tuota sinun kritisoimistasi? Miksi olet noin herkkä? Rauhoitu ja herää todellisuuteen, muitakin kun sinun tapojasi on olemassa. Anna nyt vaan kaikkien kukkien kukkia äläkä nyt ihan väkisin yritä tunkea kaikkia siihen sinun "aikuisten muottiin". Eikä tästä neuvosta tarvitse vetää niitä herneitä nenään vai oletko niitä curling lapsia jolle kaikkien pitää soveltaa itsensä juuri sinulle sopivaksi?