Martinan uusi mies järjesti tappelun pikaruokapaikassa
Kertoo Seiska. Martinalla on kyllä hyvä miesmaku.
Kommentit (216)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta moralisoinnin ja ”hämmästelyn” sekä suoranaisen haukkumisen määrästä saa vain sen kuvan, että kirjoittajat kuvittelisivat olevansa kovinkin hyviä ja kunnollisia ihmisiä itse.
Tulee mieleen sellaiset muita paheksuvat ”kiltit tytöt”, vaikka oikeastihan kukaan empaattinen ja rakkaudellinen ihminen EI puhu kenestäkään noin kuin te Martinasta.
No ihan kaikkea ei minusta ole syytä tai tarve hyväksyä vaikka olisi kuinka empaattinen ja rakkaudellinen ja väkivalta ja rikostuomiot kuuluvat siihen kategoriaan. Olen itse sitä kokenut ja tekijää on melkein vaan silitelty ja hyysätty, joten anteeksi jos ei empatiani enää moisille riitä...joku raja nyt sentään taas...
Eli miksi nämä ketjut eivät sitten keskity hänen rikostuomioidensa paheksumiseen?
Kummallista kun täytyy haukkua ulkonäköä, ikää yms. ja ilkkua parisuhdeongelmille, toivoa toiselle pahaa rakkauselämässä jne., vaikka olisi ”oikeitakin” asioita joita paheksua ja hämmästellä.Kumma kyllä, julkisuudessa olevia rikollisia ei yleensä myllytetä tähän tyyliin kuin Martinaa.
Villi veikkaus, joku muu hänessä ärsyttää ja käytätte tuota rattijuopomustuomiota ja väkivallan käyttöä vain oikeutuksena pahantahtoisuudellenne....
Tää on niin totta. Eihän mara mikään oikea rikollinen ole, vaikka nää niin väittää, oikeuttaakseen paskan jauhamisen.
Vierailija kirjoitti:
Sinun lehtimakuasi sen sijaan ei juuri voi kehua... Onko wt:mpää sehteä kuin Seiska?
En ole sama henkilö mutta haluan kommentoida tähän että itse ainain olen niin kaukana wt:sta kuin olla vaan voi. Minä olen porvari, aatelinen, kaksi yliopistotutkintoa kahdesta eri maasta sekä minulla on yhteiskunnallisesti tärkeä työ, arvoasunto antiikki- sekä designerhuonekaluineen, kerään taidetta, ja tilaan & luen Seiskaa koska silloin saa hetkeksi aivot sopivasti narikkaan. Pyörryitkö kauhusta jo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun lehtimakuasi sen sijaan ei juuri voi kehua... Onko wt:mpää sehteä kuin Seiska?
En ole sama henkilö mutta haluan kommentoida tähän että itse ainain olen niin kaukana wt:sta kuin olla vaan voi. Minä olen porvari, aatelinen, kaksi yliopistotutkintoa kahdesta eri maasta sekä minulla on yhteiskunnallisesti tärkeä työ, arvoasunto antiikki- sekä designerhuonekaluineen, kerään taidetta, ja tilaan & luen Seiskaa koska silloin saa hetkeksi aivot sopivasti narikkaan. Pyörryitkö kauhusta jo?
Ohi aiheen, mutta niinhän me kaikki täällä vauvapalstalla tunnutaan olevan...
Tässä keskustelussa on huomattavasti hurjempaa tekstiä kuin taannoisessa kalastajan vaimo kommentoinnissa - josta näköjään ei mitään enää täällä sanota. Näyttäis siltä, että Martinaa ei paljon kiinnosta mitä siitä täällä puhellaan toisin kuin lässyä kalastajan vaimoa.
Henkilölle, joka retosteli titteleillään ja omaisuudellaan - wt - voi olla myös sisäinen olotila. Jos näin on, siihen eivät tutkinnot ja arvoasunnon neliöt auta.
Nooh...ens vkolla sovitaan taas?
Martina on sitä tyyppiä, joka ei jää kotiin suremaan suhteen loppumista. On varmasti kova tarve näyttää sekä itselle että muille oman markkina-arvon olevan vielä kova. Nuoren komistuksen iskeminen voi olla myös keino houkutella Stefu takaisin. Terve suhde näillä kahdella! Jotenkin vaikea kuvitella M ja S viettämässä rauhallista koti-iltaa tyttöjen kanssa. Kukahan on M:n seuraava mies? Kuka maksaa laukut ja muut ylellisyydet siitä ilosta, että saa epävakaan rähisijän kumppaniksi.
Jokohan on saanut vihdoin tarpeekseen äidillistä huolenpitoa. Katsotaan pystyykö laittamaan melkein rouvansa pihalle.
Onkohan Stefu juhlinut taas Sofian kanssa?
Eivät varmasti eroa! Onhan tuo nähty. Yhteen palataan. Kohta olla Me naisissa kertomassa "Mieheni päihderiippuvuus lähes tuhosi suhteemme, nyt näemme toisemme"
Ikävien uutisten aikaan yksityiselämä ei kuulu kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta moralisoinnin ja ”hämmästelyn” sekä suoranaisen haukkumisen määrästä saa vain sen kuvan, että kirjoittajat kuvittelisivat olevansa kovinkin hyviä ja kunnollisia ihmisiä itse.
Tulee mieleen sellaiset muita paheksuvat ”kiltit tytöt”, vaikka oikeastihan kukaan empaattinen ja rakkaudellinen ihminen EI puhu kenestäkään noin kuin te Martinasta.
No ihan kaikkea ei minusta ole syytä tai tarve hyväksyä vaikka olisi kuinka empaattinen ja rakkaudellinen ja väkivalta ja rikostuomiot kuuluvat siihen kategoriaan. Olen itse sitä kokenut ja tekijää on melkein vaan silitelty ja hyysätty, joten anteeksi jos ei empatiani enää moisille riitä...joku raja nyt sentään taas...
Eli miksi nämä ketjut eivät sitten keskity hänen rikostuomioidensa paheksumiseen?
Kummallista kun täytyy haukkua ulkonäköä, ikää yms. ja ilkkua parisuhdeongelmille, toivoa toiselle pahaa rakkauselämässä jne., vaikka olisi ”oikeitakin” asioita joita paheksua ja hämmästellä.Kumma kyllä, julkisuudessa olevia rikollisia ei yleensä myllytetä tähän tyyliin kuin Martinaa.
Villi veikkaus, joku muu hänessä ärsyttää ja käytätte tuota rattijuopomustuomiota ja väkivallan käyttöä vain oikeutuksena pahantahtoisuudellenne....Tää on niin totta. Eihän mara mikään oikea rikollinen ole, vaikka nää niin väittää, oikeuttaakseen paskan jauhamisen.
Niin, silti olet onnellinen tälläisen juorupalstan olemassaolosta ja luet pöksyt märkinä näitä kommentteja.
Kuka tervepäinen mies kiinnostuu Aitolehdestä??!
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Stefu juhlinut taas Sofian kanssa?
Kyllä mä luulen että tollanen Sofia löytää itelleen parempaa seuraa. Eikös Cheek kuolaile Sofian perään? Hänkin olis sopivampi valinta.
Lihaksikas komistus :D Näytti kuvassa aika rimpulalta sompulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villi veikkaus, joku muu hänessä ärsyttää ja käytätte tuota rattijuopomustuomiota ja väkivallan käyttöä vain oikeutuksena pahantahtoisuudellenne....Tää on niin totta. Eihän mara mikään oikea rikollinen ole, vaikka nää niin väittää, oikeuttaakseen paskan jauhamisen.
Niin, silti olet onnellinen tälläisen juorupalstan olemassaolosta ja luet pöksyt märkinä näitä kommentteja.
Luulisi että kyseinen henkilö lopettaisi ketjun seuraamisen, jos kerta aihe ei miellytä. Mutta ei, täällä hän moralisoi meitä muita sen takia, koska me haluamme kirjoitella Martinasta.
Martina on kaunis ja fiksu ja monipuolisesti lahjakas. Ei ihme että miehiä riittää. Varmaankin noin urheilullisen ja halutun naisen tosi vaikee valita ottaako sentterin vai diilerin. Silloin kun tapasin Martinan, ei ollut mahdollisuuksia kun en ollut kumpaakaan. Nyt olen treenannut ja yritän pyöriä samoissa paikoissa missä Martina käy mutta portsarit ei päästä sisään niin kännissä kun yleensä olen. Tosi vaikeeta mutta unelmien eteen täytyy nähdä vaivaa.
Tällä palstalla tuskin kukaan yhtä haluttava nainen edes kirjoittaa mutta jos on edes lähelle samantyyppinen niin vois laittaa viestiä. En ole komea ja rikas mies kuten Stefan on mutta olen kyllä suht tyhmä.
Miten olisi jos hankkisitte ihan oman elämän?
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi jos hankkisitte ihan oman elämän?
Tai mitä jos Martina hankkisi oman elämän? Nythän se on täysin julkinen ja kaikkien omaisuutta, yksityisyys myyty perhettä myöten halvoille roskalehdille.
Instan perusteella twf:llä pt:nä Turussa. Huvittavaa, että fasessa on jonkunlainen jäjestyksenvalvojien rekrytoija..
Onnea uudesta rakkaudesta!