Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Martinan uusi mies järjesti tappelun pikaruokapaikassa

Vierailija
01.09.2018 |

Kertoo Seiska. Martinalla on kyllä hyvä miesmaku.

Kommentit (216)

Vierailija
201/216 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maran sekavat selitykset, herää kysymys onko hänellä kaikki hyvin..

https://www.seiska.fi/Uutiset/No-nyt-on-selitykset-Martina-Aitolehti-ko…

Vierailija
202/216 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stefan ei ole enää nuori ja komea. Suhde on varmaan jo väljähtynyt, eikä Stefanin ilmeinen kontrollointi ja huono kohtelu Martinaa kohtaan suhdetta ainakaan paranna. Komeiden nuorten miesten kanssa kemiat varmaan pelaa paremmin kuin elähtäneen setämiehen, joten ymmärrän Martinaa tässä suhteessa.

Onhan Stefan nuori?:D Justhan se täytti vasta 30 v. Eli aika nuori kyllä.. Komea se ei ole koskaan ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/216 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

staffan kirjoitti:

Martina on kaunis ja fiksu ja monipuolisesti lahjakas. Ei ihme että miehiä riittää. Varmaankin noin urheilullisen ja halutun naisen tosi vaikee valita ottaako sentterin vai diilerin. Silloin kun tapasin Martinan, ei ollut mahdollisuuksia kun en ollut kumpaakaan. Nyt olen treenannut ja yritän pyöriä samoissa paikoissa missä Martina käy mutta portsarit ei päästä sisään niin kännissä kun yleensä olen. Tosi vaikeeta mutta unelmien eteen täytyy nähdä vaivaa.

Tällä palstalla tuskin kukaan yhtä haluttava nainen edes kirjoittaa mutta jos on edes lähelle samantyyppinen niin vois laittaa viestiä. En ole komea ja rikas mies kuten Stefan on mutta olen kyllä suht tyhmä.

Fiksu???

Vierailija
204/216 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stefan ei ole enää nuori ja komea. Suhde on varmaan jo väljähtynyt, eikä Stefanin ilmeinen kontrollointi ja huono kohtelu Martinaa kohtaan suhdetta ainakaan paranna. Komeiden nuorten miesten kanssa kemiat varmaan pelaa paremmin kuin elähtäneen setämiehen, joten ymmärrän Martinaa tässä suhteessa.

Onhan Stefan nuori?:D Justhan se täytti vasta 30 v. Eli aika nuori kyllä.. Komea se ei ole koskaan ollut.

Se on 31-vuotias. Jos nuorista ja poikamaisista miehistä tykkää, niin 30-vuotias ei ole sillä tavalla nuori enää. Ja Stefan ei ole huolehtinut itsestään ja ulkonäöstään ilmeisesti kuin Martinan myötä vasta, ja se näkyy.

Se jännitys ja kemia, mitä oli 24-vuotiaan Stefanin ja 29-vuotiaan Martinan välillä, on varmaan jo kadonnut, ja Martina saa samaa jännitystä nyt nuoremmista miehistä:

Vierailija
205/216 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nooo, ainakin poika nyt tuossa sanoi ettei heillä ole mitään, ja kädestä pito ollut jotain vitsiä.

Vierailija
206/216 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stefan ja Martina Temptation Islandille!!!! Katsoisin!!!

Vierailija
207/216 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko ne taas kavereita facebookissa? :D

Vierailija
208/216 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onks toi Ristolaisen kaveri R.Ä :DD ohhoh

Vierailija
209/216 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan puhdasta trollaamista että pysyvät seiskan otsikoissa sanon minä!

Vierailija
210/216 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

staffan kirjoitti:

Martina on kaunis ja fiksu ja monipuolisesti lahjakas. Ei ihme että miehiä riittää. Varmaankin noin urheilullisen ja halutun naisen tosi vaikee valita ottaako sentterin vai diilerin. Silloin kun tapasin Martinan, ei ollut mahdollisuuksia kun en ollut kumpaakaan. Nyt olen treenannut ja yritän pyöriä samoissa paikoissa missä Martina käy mutta portsarit ei päästä sisään niin kännissä kun yleensä olen. Tosi vaikeeta mutta unelmien eteen täytyy nähdä vaivaa.

Tällä palstalla tuskin kukaan yhtä haluttava nainen edes kirjoittaa mutta jos on edes lähelle samantyyppinen niin vois laittaa viestiä. En ole komea ja rikas mies kuten Stefan on mutta olen kyllä suht tyhmä.

Fiksu???

Että toi fiksuus oli ainoa mikä pisti silmään?! Muusta olet samaa mieltä😂

Sarkasmi?

Huumori?

Vierailija
211/216 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan puhdasta trollaamista että pysyvät seiskan otsikoissa sanon minä!

Kai sitä my iteki haluu vähä säpinää ja stefuu mustasukkaseks. En usko että kiekkoilijan kanssa on mitään.

Vierailija
212/216 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

staffan kirjoitti:

No nyt on miehellä yritystä. Vaikkei yhtään nappaa, niin juoda pitää väkisin, että olisi kiinnostava.

Vierailija
213/216 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, jos Martina olisi ruma niin kukaan mies ei olisi siitä kiinnostunut. Miettikäää nyt jotain kovisgimmaa jonka siskokin on kuo llut aineisiin. Ei luulisi olevan markkina.arvoa mutta miehet katsovat vain naamaa ja kroppaa.

Vierailija
214/216 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootteko huomannu et Mara on koko ajan jossain kaikki viikonloput ja tosi vähän lastensa kanssa.

Voi olla parempi niin.

Eskon ja Martinan lasta kun katsoo, niin Esko todella viettää aikaa lapsensa kanssa. Näkee, että nauttii yhdessäolosta, kun taas katsoo tota martinan touhua, niin ei vois vähempää kiinnostaa.

Instan perusteella Martina viettää paljonkin aikaa lasten kanssa. Kokkailee ja harrastaa.

Pari irtiottoviikonloppua kesässä on minusta hyvinkin kohtuullinen määrä ilman lapsia jotka viettivät laatuaikaa isänsä kanssa.

Muut miehet on eri juttu, mutta nyt puhuttiin suhteesta lapsiin.

Vierailija
215/216 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nolompaa ensitreffiä?

Urho alkaa vääntään hampparipaikan stevarin kanssa?

Olet sitä mitä syöt?

Vierailija
216/216 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskalle ei kannata väittää vastaan...

https://www.seiska.fi/Uutiset/Nama-kuvat-todistavat-Martina-Aitolehden-…

Aiemmin:

"En tee sellaista! Minua kuvataan tuolla koko ajan, niin en kai tekisi sellaista. En todellakaan kulje kenenkään kanssa käsi kädessä."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän