Martinan uusi mies järjesti tappelun pikaruokapaikassa
Kertoo Seiska. Martinalla on kyllä hyvä miesmaku.
Kommentit (216)
Jankataankohan me tätä yhtä ja samaa vielä kymmenenkin vuoden päästä😂😂 Muu ei vaihdu kun alotuksen otsikko.
Mutta surullistahan tämä oikeasti on, ehkä terapia voisi auttaa? Vaikka tuskin Martina sellaiseen menisi. Aikamoinen kasvuympäristö kyllä tytöillä ja tilanne pitäisi saada rauhoittumaan edes heidän takiaan.
Vierailija kirjoitti:
Martina käy aika paljon viihteellä siihen nähden millaista elämää instan mukaan viettää. Treeniä ja terveellistä ruokaa. Hmm....
Enkä usko hetkeäkään että selvinpäin tuolla yöelämässä liikkuu. Katsokaahan joskus sen instastoreja kun on liikenteessä. Puhe sössöttää ja silmät seisoo päässä. Vähän ihmettelin miten kehtaa itsestään sellaista julkaista. Kun on vähän ristiriidassa sen instagram imagon kanssa.
Eikä se Stefukaan kuulosta ihan unelmamieheltä. Todella outo parisuhde noilla.
Tuntus, että niiden kannattas yrittää erota lopullisesti ettei käy lopulta vielä huonommin ja mene koko elämä tuossa hukkaan.
Miten niin huono? Tuossahan vakka ja kansi on löytäneet toisensa, selvästi match made in heaven.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Rasmuksella alkaa pian kausi ja jää sekoilijoiden kanssa hengailu minimiin.
Jaa-a, siellä saattaa kohta olla Mara Buffalossa pimpottamassa ovikelloa laukkukasan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta surullistahan tämä oikeasti on, ehkä terapia voisi auttaa? Vaikka tuskin Martina sellaiseen menisi. Aikamoinen kasvuympäristö kyllä tytöillä ja tilanne pitäisi saada rauhoittumaan edes heidän takiaan.
Oksensin just vähän mun suuhun. Voi tätä teijän, tai no sinun, jeesustelua. Vai että surullista.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko muille mieleen Simpsoneiden "won't somebody please think of the children"😂😇🙏👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vaan mietin, et miks ihmeessä joku reilu parikymppinen jääkiekkoilija viettää aikaa kohta nelikymppisen kahden lapsen äidin kaa?
Täältä luin kuinka Mara oli festareilla roikkunut tässä kiekkoilijassa niin että Benjamin ressu oli saanut käyttää kaikki voimansa pitääkseen tämän kauempana. Silloin kävi mielessä että kuulostaa aika heiveröiseltä kaverilta jääkiekko kaukaloon. Noissa kuvissa kyllä näyttää että pitää Maraa kun kukkaa kämmenellä. Niin kun mä vähän arvasin alunalkaenkin..
Kuka on Benjamin?
Vierailija kirjoitti:
Jankataankohan me tätä yhtä ja samaa vielä kymmenenkin vuoden päästä😂😂 Muu ei vaihdu kun alotuksen otsikko.
Martinasta tehty kirja menisi varmaan kuumille kiville.😉
Näiden ketjujen parhainta antia on tuo Martinan puolustaja. Moralisoi kirjoittajia, mutta ei tajua että itse haukkuu siinä sivussa muut kommentoijat.😂
Vierailija kirjoitti:
Jos Seiska vaan jaksaa vaklata Maraa, niin kyllä me jankataan.🤨 Toivottavasti Mara ottaa silloin itselleen jonkun nuoren kollin, niin saadaan lisää taivasteltavaa.
Mitä toi Ristolainen miettii? Eikö kesälomaa kannattaisi viettää vähän helpommassa ja kevyemmässä ilmapiirissä?
On kyllä läheisesti Rasmuksen kans tossa seiskan kuvassa. Käsi housujen taskussa...
voi se mara vetää jotain kamaakin. kerran oon nähnyt sen tulevan vessasta eikä näyttänyt että olisi kännissä. vaan jotain on nokkaan ehkä vedetty silloin
Vierailija kirjoitti:
On kyllä läheisesti Rasmuksen kans tossa seiskan kuvassa. Käsi housujen taskussa...
Ristolaisella on oma käsi omassa taskussa. Katso tarkemmin.
Ootteko huomannu et Mara on koko ajan jossain kaikki viikonloput ja tosi vähän lastensa kanssa.
nuo jotkut portsarit ovat rikollisia jotka hakkaavat asiakkaita. sitten kun ne hakkaa SUN miehen niin alkaa kiinnostaan. alamaailman porukkaa. erityisesti tykkäävät hakata helsingin keskustassa suomenruotslaisia. haistakaa rikollisportsarit pitkä pee. mun suomenruotsalainen mies hakattiin kanssa.
Ihanaa, että Martina on löytänyt uuden pankkiautomaatin!
Vierailija kirjoitti:
Ootteko huomannu et Mara on koko ajan jossain kaikki viikonloput ja tosi vähän lastensa kanssa.
Pitäisköhän sun mennä hoitaa niitä?
Martina käy aika paljon viihteellä siihen nähden millaista elämää instan mukaan viettää. Treeniä ja terveellistä ruokaa. Hmm....
Enkä usko hetkeäkään että selvinpäin tuolla yöelämässä liikkuu. Katsokaahan joskus sen instastoreja kun on liikenteessä. Puhe sössöttää ja silmät seisoo päässä. Vähän ihmettelin miten kehtaa itsestään sellaista julkaista. Kun on vähän ristiriidassa sen instagram imagon kanssa.
Eikä se Stefukaan kuulosta ihan unelmamieheltä. Todella outo parisuhde noilla.