Martinan uusi mies järjesti tappelun pikaruokapaikassa
Kertoo Seiska. Martinalla on kyllä hyvä miesmaku.
Kommentit (216)
Miksei välillä vois olla edes pienen hetken ilman miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Näiden ketjujen parhainta antia on tuo Martinan puolustaja. Moralisoi kirjoittajia, mutta ei tajua että itse haukkuu siinä sivussa muut kommentoijat.😂
Tai sitten se on hänen tarkotuksensa? En minä täällä ainakaan kanssamammojen tunteita säästele jos jonkun jutut ei mielytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä läheisesti Rasmuksen kans tossa seiskan kuvassa. Käsi housujen taskussa...
Ristolaisella on oma käsi omassa taskussa. Katso tarkemmin.
Ota silmä käteen ja katso - siellä on myös Martinan käsi, huomaa takin hihasta joka näkyy Rasmuksen käden takaa.
Sinä näet, mitä sinä haluat, mutta samapa tuo.
Mä luulen, että Martiinalla on liikaa selvittämättömiä traumoja taustalla, ja siksi se ei pysty elämään tasapainoisemmin. Niiden työstäminen tekisi hänelle hyvää. Mutta ei ehkä ole riittävän pohjalla vielä? Mun käy sääliksi lapsiaan.
Onkohan Ristolaisen lähipiiri ihan kauhuissaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vaan mietin, et miks ihmeessä joku reilu parikymppinen jääkiekkoilija viettää aikaa kohta nelikymppisen kahden lapsen äidin kaa?
Täältä luin kuinka Mara oli festareilla roikkunut tässä kiekkoilijassa niin että Benjamin ressu oli saanut käyttää kaikki voimansa pitääkseen tämän kauempana. Silloin kävi mielessä että kuulostaa aika heiveröiseltä kaverilta jääkiekko kaukaloon. Noissa kuvissa kyllä näyttää että pitää Maraa kun kukkaa kämmenellä. Niin kun mä vähän arvasin alunalkaenkin..
Kuka on Benjamin?
Joo tätä Rasmusta tarkotin. Muistin hänet Benjaminiksi kun nimi ei entuudestaan sano mulle mitään enkä jaksanut tarkistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta moralisoinnin ja ”hämmästelyn” sekä suoranaisen haukkumisen määrästä saa vain sen kuvan, että kirjoittajat kuvittelisivat olevansa kovinkin hyviä ja kunnollisia ihmisiä itse.
Tulee mieleen sellaiset muita paheksuvat ”kiltit tytöt”, vaikka oikeastihan kukaan empaattinen ja rakkaudellinen ihminen EI puhu kenestäkään noin kuin te Martinasta.
No ihan kaikkea ei minusta ole syytä tai tarve hyväksyä vaikka olisi kuinka empaattinen ja rakkaudellinen ja väkivalta ja rikostuomiot kuuluvat siihen kategoriaan. Olen itse sitä kokenut ja tekijää on melkein vaan silitelty ja hyysätty, joten anteeksi jos ei empatiani enää moisille riitä...joku raja nyt sentään taas...
Eli miksi nämä ketjut eivät sitten keskity hänen rikostuomioidensa paheksumiseen?
Kummallista kun täytyy haukkua ulkonäköä, ikää yms. ja ilkkua parisuhdeongelmille, toivoa toiselle pahaa rakkauselämässä jne., vaikka olisi ”oikeitakin” asioita joita paheksua ja hämmästellä.Kumma kyllä, julkisuudessa olevia rikollisia ei yleensä myllytetä tähän tyyliin kuin Martinaa.
Villi veikkaus, joku muu hänessä ärsyttää ja käytätte tuota rattijuopomustuomiota ja väkivallan käyttöä vain oikeutuksena pahantahtoisuudellenne....
No, oisko se sitten se että me kaikki niin hirveästi kadehditaan. Joka ikinen haluaa olla ihan kuin Martina Aitolehti, ihan samanlainen. Saada myös kaikki ne ihqut laukut ja merkkivaatteet ja matkat ja veneet ja treeniohjelmat ja tv-proggikset ja olla ihan yhtä julkkiksia ja kulkee mersun takapenkillä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta moralisoinnin ja ”hämmästelyn” sekä suoranaisen haukkumisen määrästä saa vain sen kuvan, että kirjoittajat kuvittelisivat olevansa kovinkin hyviä ja kunnollisia ihmisiä itse.
Tulee mieleen sellaiset muita paheksuvat ”kiltit tytöt”, vaikka oikeastihan kukaan empaattinen ja rakkaudellinen ihminen EI puhu kenestäkään noin kuin te Martinasta.
No ihan kaikkea ei minusta ole syytä tai tarve hyväksyä vaikka olisi kuinka empaattinen ja rakkaudellinen ja väkivalta ja rikostuomiot kuuluvat siihen kategoriaan. Olen itse sitä kokenut ja tekijää on melkein vaan silitelty ja hyysätty, joten anteeksi jos ei empatiani enää moisille riitä...joku raja nyt sentään taas...
Eli miksi nämä ketjut eivät sitten keskity hänen rikostuomioidensa paheksumiseen?
Kummallista kun täytyy haukkua ulkonäköä, ikää yms. ja ilkkua parisuhdeongelmille, toivoa toiselle pahaa rakkauselämässä jne., vaikka olisi ”oikeitakin” asioita joita paheksua ja hämmästellä.Kumma kyllä, julkisuudessa olevia rikollisia ei yleensä myllytetä tähän tyyliin kuin Martinaa.
Villi veikkaus, joku muu hänessä ärsyttää ja käytätte tuota rattijuopomustuomiota ja väkivallan käyttöä vain oikeutuksena pahantahtoisuudellenne....
Itse en noista ole kirjoittanut enkä pahaa toivonut eli en osaa sanoa. Mä olen kirjoittanut vain hänen ihmis- ja perhesuhteidensa tapahtumista ja miettinyt mitä mahtaa tapahtua ja kuinka ihmiset voivat. Ei mua kiinnosta kenenkään ulkonäkö, ikä tmv. eli mulle noista on turha valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Sinun lehtimakuasi sen sijaan ei juuri voi kehua... Onko wt:mpää sehteä kuin Seiska?
Ollaan nyt sitten niin eliittiä, niin eliittiä. Varo ettet lyö päätäsi siellä ylhäällä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Martinalla ei ole kenkiä?
Jos stefu vei ne. Eiköhän stefu ole ostanut mutenkin aivan kaiken ja nyt päässy pummista eroon.
Vierailija kirjoitti:
nuo jotkut portsarit ovat rikollisia jotka hakkaavat asiakkaita. sitten kun ne hakkaa SUN miehen niin alkaa kiinnostaan. alamaailman porukkaa. erityisesti tykkäävät hakata helsingin keskustassa suomenruotslaisia. haistakaa rikollisportsarit pitkä pee. mun suomenruotsalainen mies hakattiin kanssa.
Varmasti on niinkin, tästä tapauksesta meillä ei ole varmaa tietoa suuntaan taikka toiseen. On kuitenkin ihan huomionarvoista, että Martiina on taas paikalla kun tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
nuo jotkut portsarit ovat rikollisia jotka hakkaavat asiakkaita. sitten kun ne hakkaa SUN miehen niin alkaa kiinnostaan. alamaailman porukkaa. erityisesti tykkäävät hakata helsingin keskustassa suomenruotslaisia. haistakaa rikollisportsarit pitkä pee. mun suomenruotsalainen mies hakattiin kanssa.
No joo. Itelle tuli heti mieleen että pitänyt vartijan päästä pätemään. Etteikö noi nyt olis voinut käyttää sitä ovea mistä olivat tulossa. Tietysti k*sipää toi kaveri ettei hänen ylpeytensä kestä tota vertaa käskemistä vaan käy riehumaan. Mutta eiköhän vartijaa ole valmiiksi jo v*tuttanut noitten pärstät että viittinyt puuttua tohon. Oikeen kytänyt tilaisuutta että jos lautasliina tipahtaa lattialle niin alkaa nyrkit laulaa. Joku av-pariskunta olis varmasti päässyt livahtamaan tosta ovesta huomaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Ihana jännä mies.
Naisia riittää.
Mikä yllätys, että jännämiehistä uliseva kuolaa Martinan perään. Joko alkaa ongelmiesi perimmäinen syy hahmottua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Rasmuksella alkaa pian kausi ja jää sekoilijoiden kanssa hengailu minimiin.
Jaa-a, siellä saattaa kohta olla Mara Buffalossa pimpottamassa ovikelloa laukkukasan kanssa.
😂
Siinä tapauksessa on aika pian Buffalossa paluulennot Suomeen varattu, molemmille. Taalakaukaloissa ei kauaa tuollaista katella. Niin sai Kamalahtikin aika pian lähtöpassit kun ei pystynyt ryhdistäytymään.
Vierailija kirjoitti:
Ootteko huomannu et Mara on koko ajan jossain kaikki viikonloput ja tosi vähän lastensa kanssa.
Voi olla parempi niin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vielä. Tästä on vielä pitkä matka noihin äidillisiin otteisiin. Nämä jutut ovat Martinan mittakaavalla kaverillista läppää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta surullistahan tämä oikeasti on, ehkä terapia voisi auttaa? Vaikka tuskin Martina sellaiseen menisi. Aikamoinen kasvuympäristö kyllä tytöillä ja tilanne pitäisi saada rauhoittumaan edes heidän takiaan.
Tuleeko muille mieleen Simpsoneiden "won't somebody please think of the children"😂😇🙏👍
Ja tästä täydellinen imbesilli 😮 💊 😂 ja mitähän vielä keksis...🤔 ehkä 😯 😲 😛 oiskohan tuossa jo tarpeeksi 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Rasmuksella alkaa pian kausi ja jää sekoilijoiden kanssa hengailu minimiin.
Jaa-a, siellä saattaa kohta olla Mara Buffalossa pimpottamassa ovikelloa laukkukasan kanssa.
😂
Siinä tapauksessa on aika pian Buffalossa paluulennot Suomeen varattu, molemmille. Taalakaukaloissa ei kauaa tuollaista katella. Niin sai Kamalahtikin aika pian lähtöpassit kun ei pystynyt ryhdistäytymään.
Nojaa, en tiedä vaikuttaako tyttöystävän sekoilut noin paljoa, esim. tapaus Hoffman ja Karlsson. Vaikeuttaa tietysti, mutta jos on hyödyksi joukkueelle niin kyllä sieltä paikan jostain saa. Tosin Ristolaisen edellinen kausi ei tainnut kovin vahva olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva perseilee ja tunkee itseään julkisuuteen yhtä tiuhaan kuin Mara ja jos vedät pääsi pois perseestäsi niin huomaat, että niitä muita harvoja jotka tällaista harrastaa tylytetään myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näiden ketjujen parhainta antia on tuo Martinan puolustaja. Moralisoi kirjoittajia, mutta ei tajua että itse haukkuu siinä sivussa muut kommentoijat.😂
Tai sitten se on hänen tarkotuksensa? En minä täällä ainakaan kanssamammojen tunteita säästele jos jonkun jutut ei mielytä.
Eli haukkujaa saa haukkua vapaasti mutta taparikollisen, joka haukkuu avoimesti muita, käy provosoimatta kimppuun ja kaikinpuolin käyttäytyy inhottavasti muita kohtaan, tunteet täytyy ottaa huomioon.
Kummallista kun täytyy haukkua ulkonäköä, ikää yms. ja ilkkua parisuhdeongelmille, toivoa toiselle pahaa rakkauselämässä jne., vaikka olisi ”oikeitakin” asioita joita paheksua ja hämmästellä.
Kumma kyllä, julkisuudessa olevia rikollisia ei yleensä myllytetä tähän tyyliin kuin Martinaa.