Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan muu sekaisin facen kirppisryhmien sääntöjen kanssa? Tavaraa on nurkat pullollaan mutta sääntöviidakko ahdistaa!

Vierailija
31.08.2018 |

En nyt tarkoita aluekirppiksiä vaan perintöinä tulleita ihania tavaroita mutta joista on tilanpuutteen vuoksi pakko luopua. Se yksi iso ryhmä lopetti myynnin ihan kokonaan. Olen yrittänyt löytää kivaa ryhmää mutta säännöt vaihtuvat päivittäin. Jonain päivä saa myydä jotakin ja toisena päivänä pakko laittaa kansioon. On villispäiviä ja naistenpäiviä ja äijien romurinkejä. Ei saa laittaa etusivulle paitsi jonain tiettynä päivänä. Jos olisin rikas, lahjottaisin kaikki hyväntekeväisyyteen mutta kun perheelle joka ropo tarpeen. Tori on ihan mahdoton. Siellä törmännyt ainoastaan epäluotettaviin hörhöihin.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nämä ryhmien ylläpitäjät saavat tästä toiminnasta? Pelkkää pätemisentarpeen tyydyttämistä vai? Luulis että aikuisilla ihmisillä on parempaakin tekemistä kuin valvoa ilmaiseksi jotain nappikaupan sääntöjen noudattamista...

Vierailija
22/27 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän paikkakunnalla on ainakin fb-viidakkokirppis, eli sellainen, johon saa laittaa seinäkuvia ja joissa säännöt ovat vapaammat. Silloin täytyy vain itse laittaa hyvä ilmoitus, jossa kertoo itse, millä ehdoin tavara vaihtaa omistajaa. Voi myös ottaa myytävän artikkelin pois kesken kaiken jos tahtoo. Ihan huonokäytöksinen ei kuitenkaan kannata olla, jos haluaa tehdä kauppoja jatkossakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että tilanne on sellainen, että kukaan ei yksinkertaisesti enää halua lisää tavaraa. Tästä syystä käytetyn tavaran myyminen on muuttunut tosi vaikeaksi niin livekirppiksillä kuin netissäkin.

Vierailija
24/27 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi omalla alueellani on ns. säännöttömiä kirpputoreja. Siellä on kyllä ohjeet, että pitää poistaa ilmoitus kun tavara on myyty tai ei saa spämmätä laittamalla monta kertaa samaa asiaa. Siellä on helppo ostaa ja myydä, kun myyjä voi omaan ilmoitukseensa kirjottaa esim. ottaako varauksia meneekö eniten tarjonneelle, onnistuuko kuljetus tai mitä nyt keksiikään.

Harmi jos teillä päin ei ole näitä, ne on parhaita.

Vierailija
25/27 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on hyvä ryhmä päästä vanhasta hyvästä tavarasta eroon?  On suomalaista vanhaa lasia, maljakoita yms.  Riihimäen lasi, Still, Toikka jne. Millekään trokarille en myy.

Vierailija
26/27 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkiä  kehiin!

Vierailija
27/27 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopihopi hei! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän