Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko hakea S-ryhmään töihin jos olen jo K-ryhmässä töissä? Siis että työskentelisin molemmissa?

Vierailija
27.11.2023 |

Jotta saan täydet tunnit?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

et

Vierailija
2/13 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varsinaista faktatietoa asiasta, mut jos olet kassalla/täyttämässä hyllyjä jne etkä päättämässä firman asioista en keksi yhtään syytä mikset voisi.

Vierailija
4/13 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista mitä työsopimuksessa lukee.

Vierailija
5/13 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin ennen joutui maksamaan korvauksia työnantajalle jos meni esim. kesäloman aikana töihin kilpailevalle työnantajalle, esimerkkinä SOT:n teurastaja meni LSO:lle loman ajaksi.

Vierailija
6/13 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue se nykyinen työsopimus. Luultavasti ei ole mitään estettä, kunhan täytät salassapitosopimuksen ehdot. Eli iho umpeen siellä kilpailijan tiloissa.

Vierailija
7/13 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen töissä S- ryhmällä ja tunteja on vaihtelevasti 20-30h ja lisäksi olen vuokrafirmalla joka tarjoaa tunteja sieltä täältä, otan ne mitkä sopii ihan sama missä kaupassa. Olen kertonut tästä työnantajalle ja se oli ok

Vierailija
8/13 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. On vaarana, että yrityssalaisuudet kulkeutuvat mukanasi kilpailijalta toiselle.

Vierailija
9/13 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet Keskon talousjohtaja, niin ei. Et voi hakea samaan aikaa S-ryhmän talousjohtajaksi. Mutta jos olet lattiarotta siellä jugurtteja hyllyttämässä, niin tuskin mikään estää estää hyllyttämästä myös ässällä.

Vierailija
10/13 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et. On vaarana, että yrityssalaisuudet kulkeutuvat mukanasi kilpailijalta toiselle.

Ai jos esim istuu kassalla tai hyllyttää? Hohhoijaa.

Vierailija
11/13 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, mikset kassat vaadi täysiä tunteja. Mitä järki olla töissä nollatuntisopparilla? Menkää lakkoon siihen saakka, kunnes tulee täydet sopparit. Vuosikymmeniä samaa valitusta, eikä kukaan tee asialle mitään

Opiskelijat voi sitten olla erikseen apuna eri pituisina soppareillaan.. 

Vierailija
12/13 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, mikset kassat vaadi täysiä tunteja. Mitä järki olla töissä nollatuntisopparilla? Menkää lakkoon siihen saakka, kunnes tulee täydet sopparit. Vuosikymmeniä samaa valitusta, eikä kukaan tee asialle mitään

Opiskelijat voi sitten olla erikseen apuna eri pituisina soppareillaan.. 

Koska 80% kassoista haluaa osarin sopparin. Opiskelijaa on paljon ja ties mitä muuta. Meillä vakkaritunnit saa kyllä, mutta todella harva haluaa. Ei tää ole rahajuttu muutenkaan. Sunnuntai-vuoroja joutuu meillä tyrkyttämään. Ei porukka halua.

Vierailija
13/13 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet Keskon talousjohtaja, niin ei. Et voi hakea samaan aikaa S-ryhmän talousjohtajaksi. Mutta jos olet lattiarotta siellä jugurtteja hyllyttämässä, niin tuskin mikään estää estää hyllyttämästä myös ässällä.

Lattia :D Meillä ei ole lattiarottia, vaan me ollaan lattianekruja. Mutta idea sama :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi