Mitä lasissa?
Pari lasia italialaista punaviiniä alla ja maikkarilta katson Tappajan näköistä miestä.
Kommentit (33)
Vishyä.
En ole viiteen viikkoon juonut ollenkaan alkoholia. Olen ihan perus kohtuukäyttäjä, mutta kesälomalla tulee kuitenkin juotua sen verran usein, ettei kesän jälkeen tehnyt enää mieli minkään makuista alkoholia. Olin festareilla ja mietin pääni puhki, että mitä joisin, kun mikään ei nappaa. Hoksasin sitten, että ei ole pakko, edes siellä festareilla. Niinpä juominen loppui kesken bileillan kuin seinään. Sen jälkeen olen käynyt toisetkin festarit selvänä.
Ja koska ollaan Suomessa, olen joutunut puolustelemaan juomattomuuttani. Olen myös joutunut vastailemaan raskauskyselyihin. Huoh.
Juon kyllä sitten taas kun tekee mieli, ei ole vielä tullut sitä päivää.
Just otin punkkuladin kun sain lapset nukkumaan. Tais olla Kumalaa kolmen litran leilistä.
Vierailija kirjoitti:
Just otin punkkuladin kun sain lapset nukkumaan. Tais olla Kumalaa kolmen litran leilistä.
Whaaat? Ladi?
Jotain punaviiniä. Kohta saunaan ja saunassa lonkeroa tai olutta suoraan tölkistä.
Vierailija kirjoitti:
Karamellimallasta, karamellisoidut punasiipuliperunaalastut ja irtokarkkejaa.
No jooo no. Onhaan se tietysti ni yks pullo viiniä menee aina see nyt on ihan selvää siijen yksii ohramallaspirteelö.
Peenīkseni. Siihen pisti ampiainen ja nyt virutan sitä jäävedessä.
T: sìnkkumìes
Vierailija kirjoitti:
Peenīkseni. Siihen pisti ampiainen ja nyt virutan sitä jäävedessä.
T: sìnkkumìes
Virutat ampiaista jäävedessä?
=(
Halpaa blended wiskiä ja pepsi maxia. Hyvin uppoa....
Classic long drink jäillä ☺
Tunnin päästä kiertämään kylän discot ja baarit.
Eksyin tänne googlen kautta.
Karamellimallasta, karamellisoidut punasiipuliperunaalastut ja irtokarkkejaa.