Minkä takia sinkkunaisen pitäisi syödä e-pillereitä?
Oli tarkoitus lähteä tänään treffeille miehen joka ilmeisesti luuli että pääsee samalla panemaan kanssani ja nimenomaan paljaana. Hän suorastaan tyrmistyi kun sai tietää etten syö pillereitä ja tivaa parhaillaan Whatsapissa syytä siihen.
Kommentit (46)
Provo. Tuollainen mies olisi vajaa.
Minä takia kenenkään naisen pitäisi syödä e-pillereitä?
Ja sinuna peruisin treffit noin typerän miehen kanssa.
Voi teitä naisia ja teidän seuralaisianne :D
Se on sinkkunaisen oma asia, syökö e-pillereitä vai ei. Satunnaisissa seksisuhteissa kannattaa joka tapauksessa käyttää kondomia, joten pillereiden käytöllä ei pitäisi olla kumppanille merkitystä.
No minä en ole ollut sinkku pitkään aikaan ja en käytä e-pillereitä enää kun löytyikin veren hyytymishäiriö 2.lapsen syntymän jälkeen. Ja nyt on jo ollut yksi veritulppakin jalassa. Kondomi on ollut nyt ehkäisynä 17 vuotta ja ei vaikuta nautintoon mitenkään. Saadaan mahtavia orkkuja molemmat. Asennekysymys.
Vierailija kirjoitti:
Oli tarkoitus lähteä tänään treffeille miehen joka ilmeisesti luuli että pääsee samalla panemaan kanssani ja nimenomaan paljaana. Hän suorastaan tyrmistyi kun sai tietää etten syö pillereitä ja tivaa parhaillaan Whatsapissa syytä siihen.
Kysypä takaisin, miksi häntä ei ole steriloitu ja milloin hänen sukupuolitautinsa on viimeksi testattu. Ja miksi olettaa seksiä saavansa.
Itse söin e-pillereitä läpi pitkän sinkkukauden. Ensinnäkin kuka haluaa kärsiä kuukautisista kerran kuussa, kun e-pillereillä ne voi ajoittaa muutamaan kertaan vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Itse söin e-pillereitä läpi pitkän sinkkukauden. Ensinnäkin kuka haluaa kärsiä kuukautisista kerran kuussa, kun e-pillereillä ne voi ajoittaa muutamaan kertaan vuodessa.
En ole ihan varma onko sellainen luonnon mekanismien sorkkiminen välttis terveellistä... :/
Ihan kenen kanssa tahansa ei kannata ryhtyä suhteeseen. Tuo mies vaikuttaa juuri niiltä, joita kannattaa välttää-
Akne häipyy ja tissit kasvaa e-pillereillä👍
Vierailija kirjoitti:
Itse ihmettelen enemmän sitä, kuka haluaa tunkea elimistöönsä ylimääräisiä hormoneja päivittäin. Mutta kukin tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan. Otan kuukautiset kerran kuussa paljon mieluummin kuin migreenin useita kertoja viikossa.
Ei ole mikään pakko. Mies on idiootti, jos sellaista vaatii.
Kysytkö häneltä? Kerto toki mitä vastasi. Sen jälkeen voit kysyä häneltä kuinka usein hän käy sukupuolitautitesteissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ihan varma onko sellainen luonnon mekanismien sorkkiminen välttis terveellistä... :/
E-pillerit jo itsessään sotkevat koko luonnon mekanismin. Siinä vaiheessa on yksi ja sama montako viikkoa putkeen niitä pillereitä syö. Toki sen viikon tauon aina silloin tällöin joutuu pitämään.
Kysy häneltä, miksi hän olettaa pääsevänsä petipuuhiin?
Vierailija kirjoitti:
Tuplasuojaus uuden ihmisten kanssa. Kortsu sekä e-pilleri.
Tuleeko naisille sähköpostiin e-pillerimainoksia?
Ehkäisypillereitä käytetään myös sairauden hoitoon, ei pelkästään ehkäisyyn. Mutta tuskinpa kyseinen tyyppi tietää asiasta yhtään mitään.