Minkä takia sinkkunaisen pitäisi syödä e-pillereitä?
Oli tarkoitus lähteä tänään treffeille miehen joka ilmeisesti luuli että pääsee samalla panemaan kanssani ja nimenomaan paljaana. Hän suorastaan tyrmistyi kun sai tietää etten syö pillereitä ja tivaa parhaillaan Whatsapissa syytä siihen.
Kommentit (46)
No yleisin ihan järkeväkin syy siihen että Minkä vuoksi sinkun kannattaa syödä pillereitä on se että pääsee eroon menkoista.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko naisille sähköpostiin e-pillerimainoksia?
Ei minulle ainakaan. Betoninen penis sen sijaan muistaa silloin tällöin maililla.
En ikinä antaisi paljaaltaan kun on tunnettu noin vähän aikaa.
Silloin kun olin itse sinkkuna joskus nuorempana, niin en kokenut tarpeelliseksi syödä pillereitä ja mahdollisesti kokea kaikkia niitä haittavaikutuksia mitä pillerit tuovat (ne eivät esim sovi siskolleni ja äidilleni joten todennäköisesti olisin itsekin saanut samat ongelmat.) En muutenkaan edes tiennyt milloin tulisi seuraava "kerta" kun en edes etsinyt mitään panoja baareista tms. tai muutenkaan, joten olisi ollut turhaa syödä niitä. Sellainen mies on kyllä aika idiootti joka vain olettaa että jokainen nainen automaattisesti syö pillereitä.
Itse syön siksi että jos seksiä harrastan niin on tuplaehkäisy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse söin e-pillereitä läpi pitkän sinkkukauden. Ensinnäkin kuka haluaa kärsiä kuukautisista kerran kuussa, kun e-pillereillä ne voi ajoittaa muutamaan kertaan vuodessa.
Itse ihmettelen enemmän sitä, kuka haluaa tunkea elimistöönsä ylimääräisiä hormoneja päivittäin. Mutta kukin tavallaan.
Käytännön syyt ovat yksi syy. Saatan tehdä 10 ulkomaanmatkaa vuodessa. En halua kärsiä runsaista kuukautisista esim. kehitysmaavierailulla. E-pillereillä päätän ajankohdasta itse ja ne ovat pillereillä lähes olemattomat. Enkä ole huomannut mitään sivuvaikutuksia.
Kohdun limakalvo uudistuu ja puhdistuu menkoista.
No jos yhdyntää harrastaa, kondomi ei ole luotettava ehkäisy. Voi esim.irrota. Täytyy olla pillerit tai vaikka kierukka.
Nykyään alkaa jo suomessakin olla juomavedet täynnä e-pilleri- ja lääkejäämiä... :(
en harrasta sinkkuna seksiä, ei ole syytä käyttää sillon pillereitäkään
Vierailija kirjoitti:
en harrasta sinkkuna seksiä, ei ole syytä käyttää sillon pillereitäkään
Minä harrastan, mutta siltikään ei ole syytä käyttää. On olemassa minulle paremmin sopiviakin ehkäisykeinoja.
No mitä helvettiä :D itse syön aknen takia enkä muuten kyllä todellakaan söisi ainakaan koko ajan. Oksettavaa muutenkin että hän ajattelee olevansa jotenkin etuoikeutettu panemaan paljaalla tai ylipäänsä, todella röyhkeää käytöstä.
Seksi kondomin kanssa on huonoa seksiä. Ei se tunnu samalta kuin ilman. Ja olen nainen.
Kenenkään ei pitäisi syödä ylimääräisiä hormoneja ellei ole aivan pakko (paha endometrioosi esimerkiksi). Hormonit sotkee elimistöä.
Ja kuten joku sanoikin vesistöissä alkaa olla aika paljon hormoneja...
Vierailija kirjoitti:
Kenenkään ei pitäisi syödä ylimääräisiä hormoneja ellei ole aivan pakko (paha endometrioosi esimerkiksi). Hormonit sotkee elimistöä.
Mua on just alkanu huolettaa ku joudun syömään noita pillereitä koko ajan.. oon nyt syöny niitä melkeen 5 vuotta. Ei mitään sivuvaikutuksia mut välillä mietin et onko niitä ihan hyvä syödä koko ajan tai että onko ne vaikuttanu johonkin mun tietämättä.. mut sit jos lopetan niin luultavasti naama olis finnejä täynnä taas et en tiiä mitä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa enää hormoonit vesistöissä, kun vesistöissä majailevat eliöt on jo ihan sekaisin mielenterveyshäiriöihin ja sairauksiin tarkoitetuista lääkkeistä.
Vierailija kirjoitti:
Seksi kondomin kanssa on huonoa seksiä. Ei se tunnu samalta kuin ilman. Ja olen nainen.
Minusta seksi on huonoa jos hormoniehkäisy. Kaikki on kuivaa eikä tule orgasmia. Toisaalta apn juttu ei sellaisista taida naisen osalta edes välittää kunhan itsellä on kivaa.
Jotkut pässit ajattelee, että e-pilleri on vähän niin kuin sellainen sukukypsän naisen vitamiini jota kaikki automaattisesti alkavat popsimaan aikuistuttuaan.
Seksi kumin kans ei tunnu miltään.
www.torproject.org niin ei paljo mainoksia tule...