Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä takia sinkkunaisen pitäisi syödä e-pillereitä?

Vierailija
31.08.2018 |

Oli tarkoitus lähteä tänään treffeille miehen joka ilmeisesti luuli että pääsee samalla panemaan kanssani ja nimenomaan paljaana. Hän suorastaan tyrmistyi kun sai tietää etten syö pillereitä ja tivaa parhaillaan Whatsapissa syytä siihen.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi kumin kans ei tunnu miltään.

Osaavan kumppanin kanssa tuntuu kyllä

Vierailija
42/46 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään ei pitäisi syödä ylimääräisiä hormoneja ellei ole aivan pakko (paha endometrioosi esimerkiksi). Hormonit sotkee elimistöä.

Ja kuten joku sanoikin vesistöissä alkaa olla aika paljon hormoneja...

Olen syönyt kymmenen vuotta minipillereitä. Luovutin munasoluja viime kuussa. Samalla tutkittiin hedelmällisyys. Lääkärin mukaan hedelmällisyys on edelleen korkealla pillereistä huolimatta. Eipä noilla ollut mitään vaikutusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hele. Missä lie tuokin äijä ollut.

Vierailija
44/46 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi kondomin kanssa on huonoa seksiä. Ei se tunnu samalta kuin ilman. Ja olen nainen.

Miksi rupesit automaattisesti puhumaan kondomista, eihän se ainoa vaihtoehto pillereille ole.

Pillereistä sain laskimotukoksen ja tuli sairaalareissu, implantti vei halut mutta antoi jäätävän aknen sekä vuotohäiriöitä (menkat 24/7 ympäri vuoden). Eipä kyllä ikinä enää tule mitään hormoneja mulle. Toki suhteen aluksi kantsii käyttää kumia ellei sitten mennä suoraan testeihin, mutta noin muuten en näe mitään syytä käyttää just sitä ehkäisymenetelmää. En tykkää keskeytyksistä itse tilanteessa. Siksi mulla onkin pessaari.

Tapasitko tuon hönön, ap? En varmaan itse olisi edes lähtenyt katsomaan sitä, tuskin olisi mun tyyppi ollut kerran oletti heti ekalla näkemisellä saavansa seksiä... Ja hassua tosiaan, miten miehet itsestäänselvästi odottaa kaikkien naisten olevan jollain hormonilla. Mullakin on ollut pari, jotka on ällistyneet asiasta.

Kehittäisivät nyt vaan sen miesten ehkäisypillerin. Voisivat sitten itse syödä hengenvaarallista ja kallista nappia kuin vitamiinia.

Vierailija
45/46 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmettelyt itse ihan sitä samaa. Silloin kun olin sinkku ja oli muutamia panokavereita niin kaksi miestä ainakin kysyivät että otanko pillereitä. Mietin että miksi pitäis ottaa sinkkuna pillereitä ja eikö miehet taju että raskauden lisäksi on myös tauteja. 

Vierailija
46/46 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kerroit miehelle, ettet syö pillereitä, jos et ole aikonut harrastaa hänen kanssaan?