Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meinaatko juoda jotain alkoholia tänä iltana?

Vierailija
31.08.2018 |

Mitä juot?
Itsellä on kolme tölkkiä Sandelsin nelosta huurtumassa. Saunassa käynnin jälkeen meinasin niistä nauttia.
Onko jonkun suunnitelmissa vetää kunnon lärvit?

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät tavat kunniaan ! kirjoitti:

Minulla on ihan oma tekniikka perjantaijuomisessa (riipaisen kännit joka perjantai, muuten olen raittiina)

Alle otan 4 desilitraa rasvatonta jogurttia, johon on sekoitettu kaksi ruokalusikallista oliiviöljyä ja teelusikallinen suolaa. Suojelee vatsaa.

Seuraavaksi 2 dl:n pullo pakastinkylmää leijonaviinaa aika nopeasti juotuna.

Sitten kaksi pientä tölkkiä keskiolutta ja paketti uunissa paistettua kabanossia.

Pari lasillista mantelilikööriä, yhteensä ehkä desilitran verran.

Seuraavaksi saunaan, löylyistä jäähdytellessä 2-3 keskiolutta.

Saunasta tultua toinen paketti kabanossia, saunan kiukaalla lämmennyttä. Kyytipojaksi pari-kolme olutta lisää ja pari pakastinkylmää snapsia.

Yömyssyksi tukeva konjakki tai pari.

Sitten se on siinä. Aloitan klo 18, eli muutaman minuutin kuluttua ja lopetan noin klo 23.

Ihanaa paneutumista! 

Itse juon huomenna parin kuukauden tauon jälkeen ja ajattelin ekaks kotona vetää piccolo kuohiksen tai nyt kyl tuli mielee et ois ehkä ottaa GTnkin tai molemmat! Sit meen kaverille ja vedän kuohuviini pullon. Sit baarii ja siellä valkkarii ja ehkä joku drinksu.

Vierailija
82/84 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raitis lokakuu menossa, mutta 2.11 haen 2 pl ( 2x 0.5l) Puolustuslaitosviinaa, jotka nautin mustaherukkamehulla laimennettuna. Loppukuu ehkä taas vesilinjalla?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tänään. Olen virusflunssassa, joten en edes maistaisi minkään hyvän viinin arvoisesti. Voi olla, että virusflunssan takia jään huomenna töistä pois, mutta ei ole muutenkaan ollut sunnuntaisin tapana juoda. Eilen illalla kyllä join pari lasia hyvää valkoviiniä hyvän ruoan kanssa. 

Vierailija
84/84 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jättänyt alkoholin kokonaan, kannattaisi muidenkin. Ahdistus vähenee, ajatukset kirkastuvat, ihmissuhteet paranevat. Alkoholi on saatanasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme